Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.10.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Малко да изтупам темичката, както се вижда от предходния ми пост август месец Шитрако София ми смени предни дискове и накладки, днес прекарах 5 часа сменяйки същите атрибути поради невъзможно скърцане/свирене от предницата, не съм правил снимки, но накладките изглеждаха тотал, дисковете криви и 2двата (отдавам го къде на собствени шофорски грешки къде на кофти пътища) как да е, взех от Аутодок АТЕ-та накладки и дискове всичко ми стъпи 299 лева със доставката, отделно аз си напазарих малко лубриканти и днес започна сагата, след 5 часа внимателно пипане шкурене не малко блъскане с чука мога да споделя че съм доволен от себе си! Имам питане, водачите и на 2та апарата ги държах в обезмаслител да паднат лайната от тях отделно с обезмаслител и телена четчица свалих да си ебе дроба лайна от тези гумени кожухчета на водачите, след което последва пълнене със смазка до смърт и на 2те както и омазняване на водачите и сглабяне. Буталцето го зачистих с вълнен парцал максимално, но не съм го лубрицирал (не надигах неговата гума) да пробвам да шия вътре смазка - това грешка ли е или ? Отделно педала първо натискане потъна до доле, второ трето и на четвърто има малко повече ход от нормално (от преди) някакви идеи как къде защо ? Овърол съм много доволен от свършената работа защото я направих сам (с помощта на приятел и биричка) пред блока без да бързам (освен накрая, че заваля). Обмислям всичко което мога да го правя аз вече, че джоба ми взе да го боли от 'майстори'
  2. 1 точка
    Според мен зависи и от бояджията. Преди две години бях оставил предната кола за оправяне на щета по предна врата. Трябваше да се боядиса цялата , а по задната бяха леки драскотини - с преливка. Като си я взимах ми сподели че три пъти е ходил да сменя цвета от този който излиза по номер.тъй-като се получавала разлика. Така че до голяма степен е и самосъзнанието на майстора
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Нека някой ме поправи, ако греша, но мисля, че самата боя не си променя цвета с времето, а безцветният/прозрачен лак отгоре (clear coat на англ., ако търсиш), под влиянието на УВ лъчите и микронараняванията от триенето с разни частици си променя „цвета“ или как пречупва/отразява светлината. По принцип може да се „възстанови“ цвета с премахване на тези неравности от лака с малко трудоемка процедура, но е възможно и сам човек да го направи. Сега, дали разликата се дължи на това, или наистина не са уцелили цвета, наистина не мога да кажа.
  5. 1 точка
    Четох във форума, че късата е 37.5 см. 40 става ли ок, че не съм мерил моята, а и аз съм за смяна?
  6. 1 точка
    Дали някой не споменаваше, че това е някакъв само-тест на ABS-а...?
  7. 1 точка
    Успех с намирането на б18 делко на 40 кинта. То няма никакви. Незнам колкл е проблем да си смениш един чарк.
  8. 1 точка
    Някои хора сменят само перата, аз си купувам цели обикновени Бош от Метро и съм много доволен. Изкарват 1-2г преди да се разскърцат. 65см е дългата и 40см е късата.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Като цяло има ли обяснение защо някои масла не формират ядро и това не е ли признак за по-ниско ниво на предпазване?
  11. 1 точка
    Не знам дали ви е направило впечатление, но повечето хонди 10-та генерация,които съм виждал в България и особено СОфия са карани от жени. И като цяло ми прави впечатление,че повечето нови коли се карат от жени. Особено джипове и спортни модели.
  12. 1 точка
    Еми може и да е късмет, но според мен си е чиста постановка. Защо не закарахте колата направо в сервиза му /който е бил на 3-4 км./ , като след "диагностиката" е можело да завиете пет болта - за да качите гумата и да се придвижите, а ще го прави там на място? Твоите хора уж гледали, ама май не гледали. Ако е имало теч от апарата, щеше да си го има и без да натискаш спирачката. Диска щеше да ти е целия омаслен, а и да допуснем че апарата е изпуснал нещо, при първото натискане на педала на спирачките щеше да усетиш разлика в поведението му. Дано поне ти е сложил хубав апарат /съмнявам се/ и да си си прибрал твоя . Абе, минало, няма да се ядосваш, /може пък да си е и късмет/ ама за всеки случай прегледай това колело и там каквото е пипано по него.
  13. 1 точка
    Но не се се вслуша в едно циклите на каране градско извънградско 10 000 е много за градско това при ръзлични масла е от 5 до 6 хил градско,важно е маслото което си слагал има ли ги спецификациите за двигателя ти и да оценка на двигател състояние на това ако не се отвори няма да се види.Аз лично минах от 5 на 40 на 5 на 30 в момента PetroCanadaSS сивата туба за 3 хил само градско не очите промени в нивото или не ги долавям по щека но на 5.5 до 6 хил км ще го сменя,предното но 4 хил започна да го харчи с вискозитета 5 на 40 .Вискозитета 5 на 30 сега за зимата е много важен при студения старт на двигателя,,при положение че можеш да го купиш за 50лв 4л и сега вече и оригинално Хонда в черната туба от общите поръчки където има и вече 100% Japan желязната туба да по скъпо незнам защо хората дават пари същите за боклуци 10 на 40. при мен е втора смяна на PetroCanadaSS както съм написал първата имаше доливане.
  14. 1 точка
    След повече от година успях да реализирам този проект, точно както е описано в немския форум. Системата работи без грешка. Благодаря на колегата DTEC.
  15. 1 точка
    Аз също си позволих да направя едно клипче за една малка част от Fan Club Варна присъствали на събитието По-голямата част от снимките и клипчетата са на малкия Honda fan, аз само ги сглобих
  16. 1 точка
    Почти неизползван, понеже и двете ми деца не искаха биберон. Оригинален мърчандайз, не му пазя блистера, но му трябва само едно изваряване. Беше нещо такова: За контакт - ЛС и скайп "златозатор" (на латиница). Намира се в София, като предпочитам да дойде да го вземе човек на място.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    След операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
  19. 1 точка
    Ето едно решение благодарение на китайците. Hood Latch Handle Release Aluminum Repair Kit tool for Honda for Civic for CR-V 1996-2005 https://s.click.aliexpress.com/e/b4z0wE2c
  20. 1 точка
    Добър въпрос.За мануела на български. Преди да взема Акорда бях решил да е ЦРВ 3 и близо девет месеца ви чета тук и ви разучавам,и мога да каже,че ви познавам всичките индиректно и на повечето болежките даже.Но така стана,че излезе офертата за Акорда и ако я бях пропуснал щеше да е престъпление.Добър колектив сте.Вие сте главните виновници да има и Хонда в къщи.Иначе Акорда е екзекутив и ги има тези джунджурии.Влизам тук при вас защото от тук започнах преди една година пък и повечето неща са сходни с Акорда,всички се учим в движение.
  21. 1 точка
    В немския Сивик форум има решение на този проблем с едно електронно устройство. Пълни упътвания как може всичко (почти) всеки сам да си го направи е предоставено тук - https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren В Ген.9 управлението става по плюс, така че трябва да се вземат предвид данните за Plus-Version. В този форум един потребител го е направил като Plug&Play с доста снимков материал - http://board.civic-fx.net/viewtopic.php?f=93&t=17910.
  22. 1 точка
    След като пристъргах дисковете/много криви/, започнах да търся причината за изкривяването. Започнах с задните барабани и се оказа че челюстите на задните спирачки не са напънати /сменяха ми задните накладки в сервиз малко преди да изкривя първите дискове/,а са много хлабави и едвам хващат или даже не хващат.След натягане на челюстите, спирачките осезаемо ми се подобриха и колата спира много по добре и ръчната вече държи даже на първия зъб.,Най вероятно досега съм спирал изцяло с предните и затова се изкривяват.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...