Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.10.2018 in all areas
-
6 точкиКолеги, вчера дойдоха маслата. Разпределям и пращам днес с Еконт.
-
6 точкиАз също си позволих да направя едно клипче за една малка част от Fan Club Варна присъствали на събитието По-голямата част от снимките и клипчетата са на малкия Honda fan, аз само ги сглобих
-
3 точки
-
2 точкиГледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
-
2 точкиДа се включа и аз с питанка Може ли мнения за тези https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/fulda/kristall-control-22550r17-p-195926.html
-
2 точкиЗдравейте колеги . Най накрая успяхме с колегата от Карлово да подкараме jdm часовника на хонда с ляв волан . Примагаме схема. Нашите хонди са с 4 кабела : 1 бяло със синьо +; 2 жълро + ;3 червено осветление 4 черно -; При jdm а има още три кабела 1 розов за датчика ( като датчика има 2ри кабел кафяв "-") 2 синьо с бяло които се сързва към километража в централната синя букса 5ти пин 3 сив кабел 5v който взимаме ог 20 риновата букса на парното със същия цвят и след това правите и мост между сивия 3 и розовия 1 с кондензатор 3.3 кило ома . И наблюдавате дали е точно. Калиблира се с промяна на съпротивлението от 3.3 до 4.4 кило ома
-
2 точки
-
2 точкиСпециално в сервизното ръководство нищо не пише за маслото на ск. кутия. Нямаше ли някаква индикация на таблото за "сервизиране"? За втора генерация е: At 120,000 km (72,000 miles) or 8 years, then replace every 80,000 km (48,000 miles) or 4 years За 8 години маслото старее, окислява се и т.н., не е проблем да го опресни и да го прави на всеки 60к.
-
1 точкаМалко да произтупаме темата от прахта. Искам да дам малко обратна връзка за грвшката p0420. Моята кола дойде с такава и силна миризма на сяра във високите обороти. Смених катализатора с такъв от eBay от Англия. Автомобилът е акорд 7, 2.0. цената му е 230 лв и е болт он, без препратки по изпускателната система. Само не можа да се монтира щита на катализатора понеже ламбда сондата стои по различен начин. Грешката изчезна, колата работи супер тихо. Ламбда сондата в самия катализатор показва почти изравнен волтаж, без флуктуации. Следователно имаме някакъв каталитичен процес. Изчезна миризмата на сяра във високи обороти и колата стана малко по-пъргава при изкачване на баири. Така,че спокойно купувайте , ако някой иска чиста работа , а не побългаряване с втулки. Цената е прилична, добър продукт. Сваляш старото и слагаш новото.
-
1 точка
-
1 точкааз си правих сметка за моята к24а3 2004 като съм взимал най-големите стойност на коефициентите и се постига същия данък. https://money.bg/auto/proektozakon-skachat-danatsite-na-starite-koli-padat-za-novite.html според информацията тука за нашите акорди няма да има голяма промяна евро4 - 0,8 - 1 2004 - 2008 - 10 -15 год. 1,3 над 15 - 1 Киловати - 110-150 което е същото като преди. над 110
-
1 точкаНе всички имат ОБД, незнам от какво зависи. Може да е от месеца и годината на производство .
-
1 точка
-
1 точкаЩото следващото е Type R. А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията?
-
1 точкаПочти неизползван, понеже и двете ми деца не искаха биберон. Оригинален мърчандайз, не му пазя блистера, но му трябва само едно изваряване. Беше нещо такова: За контакт - ЛС и скайп "златозатор" (на латиница). Намира се в София, като предпочитам да дойде да го вземе човек на място.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАми значи не си чел темата за маслата, кажи го твоето за 4л 54лв и тези 9000хил км много зле, дори да си мислиш като доливаш че го опресняваш,като още първите 500км старото е разказало играта на долятото. Пробвай да сложиш ново с тези характеристики които са написани в таблицата,като филтъра масления е също мното важен. От опит когато разхода започне да става много което за мен е над 400- 500мл на е свършил ресурса на маслото и сменям Сега карам това .https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html за 6000хил км долях 300-400мл и тубата от 4 л ми стигна . смятам да пробвам това за коледа подарък на Хондата да направя https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Този разход съмх го достигнал не с магическа пръчка а след няколко къси смени преди това на по 2 и 3 хил км за да изкарам и продължавам да изкарвам лаината на маслата 10w40 които ме караха да слагам толкова начетените и образовани на темата масла магазинери.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНяма нищо нормално в това, съвременен двигател да харчи литър на 10 хил. км.! Това не е Москвич "осмак" или ГАЗ-ка... Щом има такъв харч, значи си трябва ремонт! Моята не харчи масло. Няма промяна на нивото. А е на най-малко на 300 хил. км. Или ако гори нещо, то е незабележимо.
-
1 точкаОпити за каране с пластмасови гуми за дрифт.http://www.youtube.com/watch?v=76uJ0sVa3DM&feature=g-uplhttp://www.youtube.com/watch?v=ZhOMz-z4-fg&feature=g-upl
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте на всички. За съжаление имам тъжна новина и вече не съм ви колега. Вчера по пътя Стара Загора - Казанлък Легендата поднесе в един завой като карах с около 120 км/ч и то изпреварвах... Тъй като малко късно видях, че е валяло и асфалта е "лигав" не можах да я вкарам в пътя и обрах скалите. Пак късмет, защото всички сме невредими и наистина колата се оказа корава. Щетите са главно отпред, задната лява джанта е хлътнала навътре и най-вероятно е усукана, но вътре е добре. За сега не знам от Евроинс какво ще ми изплатят, но евентуално ще я продавам на части, така че ако имате нужда можете да ми пишете. За сега имам само 2 снимки, така че по-нататък ще кача още. Колата беше запазена, така че отвътре е екстра, отвън вече не
-
0 точкиКаква беля да стане?...Гаранционна смяна на двигател,мечтата на всеки хондаджия...
-
0 точкиСигурно е предупреждение, като за мъжете означава, че се очакват леки вълни и трябва да внимават, за да не потопят лодката , а за жените - че чайника плаче . Иначе казано, (по-принцип) жълтата индикация е предупреждение за ниско ниво на маслото. п.п. Може да е ниско нивото на маслото - провери го и ако е нормално, значи датчика за това ниво ти дава ядовете.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00