Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.08.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Всичко е ток и жица . Колата се кара почти само градско, а от почистването на филтъра, така и не разбирам кога си прави регенерациите. Може би имам съмнение, че я хванах един път, но не съм абсолютно сигурен. Преди на 100/150 км., ги виждах и усещах задължително , но сега няма и помен от тях - няма ги пушеците и миризмите, горещината идваща от под колата и това типично вдигане на разхода, когато е в процес на регенерация . Нивото на маслото не мърда, като при смяната му го оставих умишлено между min/max и сега си е там. До края на месеца трябва да го сменявам, че си направи километрите, макар и да изглежда доста чисто. Та това е положението - всичко е ОК и съм доволен.
  2. 2 точки
    Виждам,че икономическата част не ти е силна.Ми да не си прав. С цялото ми уважение към теб колега избягвай тази тематика. До Боко,Моко или г-жа Лъжа то не става с телефонно обаждане,плащанията се извършват в предварително направени договори от двете страни.Не дай си боже да се опитат да се намеси държавата в частната сфера и ще видят пари от МВФ през крив макарон.
  3. 2 точки
    Оказаха се Биалетки - по нищо не личеше че е от тях. За дърпането на дясно блокирал водач на спирачен апарат
  4. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 413 810 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 15.08.2018; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 л./ 3.7 л.) = 53; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено; 15) Други – работещ EGR; леко градско; увеличено извънградско, което вдига средната скорост; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-3000 км (офисна хартия): За справка - Ravenol SSV 0w-30 на 70 м.ч., но при зимни условия: 08.12.2017 -27.01.2018 г. и 2100 км:
  5. 2 точки
    Намерих майстор който за 1 ден отстрани проблема. Оказа се че опората е чукала, сменена е заедно с лагера на амортесьора.
  6. 1 точка
    Аз ли трябва да го правя бе Емич,аз ли трябва.Толкова ли е трудно да завършат бонбона който са направили.
  7. 1 точка
    Наистина това и очаквах да прочета. Според мен няма да е реклама да се сподели адрес тук във форума. Като апелирам към колегите да се възползват от услугите на сервиза. За съжаление при мен беше спукан елемента и се наложи премахването му, но доста четене и лутане беше докато разбера за какво иде реч. Повечето "МАЙСТОРИ" като ме видеха с този проблем, грабваха шлайфа и хайде да го махаме. Определено и това е решение, но не на всякъде може да се довериш. При мен също няма и помен от проблемите съпътстващи запушен ДПФ. В много голям процент от случаите, може да се оправи проблема (както се е получило при теб). Нека всеки си прецени, но нищо по-хубаво от това колата да е в заводския си вариант.
  8. 1 точка
    Коментирано е многократно тук във форума. Няма как с една гарнитура да се качат 15к.с. Има разлика в компютъра и до колкото си спомням и в смукателната или изпускателната система не съм сигурен. Гарнитурата има ефект ако се смени, но само с нея 15к.с. няма как да се вдигнат.
  9. 1 точка
    Крив диск няма, но задържаше водача на спирачния апарат. След раздвижване вибрацията изчезна.
  10. 1 точка
    Да Краси,точно за банки са .Това е адски скъпа услуга ,докато не поискаш от китайците фолио за телефон на метър:). Понеже страничните стъкла са криви цилндрично в една равнина може да се постави лесно.Това не е някаква гъзария за мен а елементарна необходимост.Оборотната ми кола спи на произволни места в България ,а вандалите явно не спят.Искам да кажа на наркоманчето от Варна ,че ако успее да ми запали колата по какъвто и да е начин без моето съгласие му я прехвърлям с нотариус и фактура даже.... Стъкла има бол по моргите,но е дискомфортно да се занимаваш с глупости дистанционно. Има 3-4 фирми занимаващи се с производство на звукоизолиращи панели.Технологията е стара и представлява двойнолепящо тиксо,панел от бутил каучук или асвалт и алуминиево фолио с полупирамидална структура.Идеята на това е да се промени резонансната честота на определен ламаринен детайл,като с падането и под определени Херци,тя/ламарината/ спира да предава звуковите вълни,които е приела от околната среда. За моя проект ползвам това : https://www.avitel-bg.com/silent-coat-ml4-extra-zvukoizolacia
  11. 1 точка
    В книжката пише, че резервата е 6,3 литра. Карал съм на резерва 40км. и колата не е спирала.
  12. 1 точка
    Здравей Чавдаре, за мен: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30: 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1: 4х0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L: 1x0.946 L Стойност на поръчката: (34,95 + 1*9,95 + 4*12,99+1*13.95)*0,95*1,9675 = 207.12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Еконт, гр. Добрич, офис Летен театър, Станислав Славов, 0882560202
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Последно засичане, на CR-V 3 с 2,2 i-DTEC двигател: Напълнена до капачка, изминати до следващото зареждане пак до капачка - 554 км., от които около 80 в градски режим. Натоварена с: - четирима възрастни и едно дете, - четири огромни и тежки куфари, - голям сак и две раници, - няколко големи плика и три големички дамски чанти, - на покрива, багажник с 350 литрова пилотка, пълна със сумати боклуци - с две думи "изнасилих колата" ( беше почти на тампони ). Поддържана скорост извънградско от 100 до 130 км/ч., като около 200км. бяха и на климатик. Преди дозареждането, разхода по борда беше 7,4 л./100 км. След дозареждането на 38 литра до капачка и пресмятането, резултата излезна - 6,9л./100 км. 554 километра, с 38 литра. Вие преценете дали е висок разхода.
  15. 1 точка
    Капков тест 2 - 3030 1.Petro-canada 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-147030.    4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3000км.    5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 70 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 22.05.2018г.-15.08.18г. 8.Мото часове, около 70 9.Изразходвано гориво-около 280 л. пропан бутан и 36л. бензин А-95.  10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,няма разход на масло. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване лек с дълги преходи,с обороти 4000,рядко до 5000  15.Предишно масло-Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. предишна пила- Много интересно,коренна разлика с пилата на мобила от предната смяна..? Моля за коментари,благодаря.
  16. 1 точка
    За мен такива екстри са прекалени и често дават проблеми, особено при немските модели. Като почне да ми свети за налягането в гумите или за привършваща течност за чистачки направо ме побърква. Вечер няма как да не видиш, че е изгоряла бялата светлина. Мой приятели с бмвта постоянно ръчкат по някакви датчици и чистене на грешки, затова поне за мен колкото по- малко датчици толкова по- добре
  17. 1 точка
    Аз лично не съм съгласен да ми се вдига ГО, ш...та винетка, данъка и т.н., но кой ме пита. Но явно ние не сме дори и като Румънците вижте ги какво правят в момента, дори и нищо да не се случи ( в което се съмнявам), техните политици ще имат едно на ум. А въобще не съм съгласен, че в чужбина се бачка повече, бил съм в Германия и Англия за по няколко години не сериозни позиции (не го казвам за да се хваля) и чак се чудя тези нации как оцеляват, но там има ред, закони, огромн9и пазари и т.н. Петрола се равнявал по международните пазари, другите стоки и те, а защо нашите заплати не се равняват по техните? Който каквито статистики да ми извади съм видял с очите си как бачкат и чак се чудя откъде накъде са толкова продуктивни или никой не отчита и ставката за час труд дори на лейбър ниво. Всичко се вдига така тихомълком - вода,парно,ток,ГО,каско , данъци и ние си траем...........евала на румънците. Дори и в чужбина се държат, а там където срещнеш Българин всеки вика не искам да виждам българи.................................................. Не искам да давам за пример други държави, защото не е по темата и е смешно, но когато за първата година трябваше да плащам иншуранс на Авенсис 2 1,8 бензин застраховката ми беше 1400 паунда (като в нея ми влиза т.нар. в Бг гражданска отговорност и нещо като каско, което покрива някакви дребни щети, като драскотини,счупен фар или броня), като ако тоталнеш колата ти плащат мисля 80% от сумата и на пазара. За кражба и дума не може да става защото такъв авенсис струващ 3500 паунда никой не го поглежда.........там. И най-важното - на втората година застраховката ми ПАДНА с 200 паунда за добро държане, като ако за 5 години нямам нищо пада на около 500-600 паунда за такъв автомобил годишно, което е абсолютно нищо и това за Лондон, ако си в провинцията е поне с 300 паунда надолу. Всъщност там за застраховка, като каско аз не съм чувал, може и да има. А да имах и роуд такса от порядъка на 50 паунда. Вече ако те хванат друсан или пил и да караш кола ................. За Германия за кратко имах Е-класа от ония гадните 99 - 00 година бензин, после Сивик 2002 дори и не помня какво съм плащал но не беше повече от 800-1000 евро за година, което като за начало е супер СЪИЗМЕРИМО с тамошните заплати. Ей това ме е яд, че тука нищо не е съизмеримо с тукашните заплати - храна,дрехи,маратонки,режиини, всичко. А като прибавими в пъти по-изнервения живот.................но това е друга тема.
  18. 0 точки
    Иванчо бил любознателно дете и често задавал разни въпроси. Веднъж попитал баща си какво е това политика. Бащата помислил малко и му отговорил: Политика моето момче е следното нещо: Да вземем за пример нашата къща: Аз съм правителството, защото осигурявам парите. Майка ти е властта, защото ги разпределя. Прислужницата е работническата класа, защото работи за нас. Ти си народа, защото всичко отива за теб. А малкото ти братче е нашето бъдеще. Иванчо не разбрал много добре какво му казал баща му, но си затраял. През нощта се събудил от силна миризма и видял, че малкото му братче се е наакало. Отишъл в стаята на родителите си и видял там само майка си да спи. Продължил по коридора и без да иска видял в стаята на слугинята баща си който я .... яко. Не му оставало нищо друго освен да се прибере в стаята си и да заспи. На сутринта като видял баща си, Иванчо казал: Тате сега вече разбрах какво е това политика: А бащата учуден казал: Какво е? Ами: Докато властта спи, правителството такова работническата класа и на никой не му пука за народа, а бъдещето тъне в лайна.
  19. 0 точки
    Искаш нещо да докажеш, или спориш за спорта? Ти какво си опитал лично по темата? Прочети пост 15 от " твоята" тема. Разлика в комповете има, иначе нямаше да са с различна маркировка. Аз карам от 4 години А4 и като се качих на А3 и веднага усетих по слабия мотор. Имам достатъчно наблюдения над поведението на автомобила . За няколко години съм навъртял над 130 000 км. Друг е въпроса че има 90 коньови които са спънати по ред причини. Това са фактите . Приказки за спорта , показват нивото на автора им, но не и нещо полезно по темата.
  20. 0 точки
    А рейката на колата се сваля за няма час, с колело да я карат са 2 дни ето къде са 700лв - имаш видения вече
  21. 0 точки
    Айде , бе. Че за какво са ти скъпите камери тогава...
  22. 0 точки
    Америка е единствената страна в света, където можеш да осъдиш някой за това, че си Тъп, а той не го е взел предвид. Това са някои от глупостите, които компаниите са принудени да пишат на своите продукти: McDonalds: Внимание, горещото кафе е горещо! Играчка Хари Потър: Тази метла не лети наистина. Костюм Батман: Внимание! Наметалото не дава възможност на носителя да лети. Течност за отпушване на канали: Не използвайте бутилките от течността за съхраняване на напитки! Газирана вода: Съдържание под налягане. Капачката може да изхвърчи в окото или да причини друга сериозна контузия. Не насочвай към лица или хора, особено когато се отваря. Прахосмукачка: Не използвайте, за да събирате бензин или други леснозапалими течности. Не събирайте нищо, което в момента гори. Пералня: Не отваряй, докато има движение! Сирене: За по-добър вкус, махни опаковката. Маша за къдрене: Само за външна употреба. Ютия: Не гладете дрехите, докато са на вас. Замразена храна: Внимание! Замразено! Стопли преди консумация! Шампоан за кучета: Не използвайте за хранене на рибки. Микровълнова: Не може да се използва за сушене на домашни любимци! Чувал за труп: Не използвайте, ако има пулс! Успокоително за менструации: Не използвайте при проблеми с простата. Електрически трион: Не се опитвайте да спрете острието с ръка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...