Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.06.2018 in Мнения
-
3 точкиКолега, повече от 50-60мл. са, но и толкова да са пак "цапат" маслото, вече съм го установил. Същото е като в обикновена чаша с чиста вода, да капнеш с капкомер дори 1 капка мръсна вода - чистата вода моментално се замърсява и цялата течност променя цвета си, а и не само него. Мръсното масло променя вискозитета на новото, както и това как се държи по време на различните температури и т.н. Кофти е да си купиш скъпо масло, и да разбереш че след 2К км. е на 40-50% от живота си.
-
3 точкиТочно 300 мл. е несливаемия остатък в картера при мен. 6 спринцовки от 50 кубика. И да! Разваля новото масло моментално! После се чудим защо маслото не може да избута 6000 км.
-
2 точки
-
2 точкиПрез пробката за изтакане на маслото (тази на картера, не че има друга ) - на спринцовката се слага 10-15 см шлаух. Краят на шлауха, който вкарваш в картера, се отрязва леко под диагонал, за да може по-добре да "лепне" на дъното на картера - dandilov беше качил снимка в маслената тема (II част). След като мушнеш шлауха през пробката с лек натиск/огъване (аз ползвам стената на самата пробка за помощ при огъването) го придържаш към дъното на картера (иска си малко тренинг, за да се ошлайфаш, но не е трудно) и "изсмукваш", колкото можеш да хванеш. При D15Z8 - около 300-350 мл. (при добро изчакване може и 400 мл).
-
1 точкаАбе намалете тва четене и наблегнете на практиката. Как тая тъпнята ще охлади клапаните не ми е ясно.. Фжапанезе намали малко писането на тъпотии че хората почнаха ти вярват, а всеки пост почти ти е глупост.
-
1 точкаИ как това масло стига до изпускателните клапани,след като вече е изгоряло при такт работа(горене)?
-
1 точкаБронята е свалена, фаровете също. Интересното е, че всички споменават някакви болтове, обаче освен 4-те рапидки и то при подкалниците, няма и 1 болт. Въпросните счупени "щипки-закопчалки", не са на бронята,а на някаква малоумна пластмасова изгъзица,(тип основа) захваната в долната част на фара която се използва и за закрепването му от едната страна. Супер измислица. Намерих и 1-то отчупено палче-закопчалка и го залепих. Другото го направих от някакъв подобен материал и също го залепих. Колкото изкарат - толкова, защото не смея да се обадя в Бултрако за нови,че днес като ги питах за лепенката HONDA, за калъфа-кутията на резервната гума на 2-ката, ми обявиха 110лв.. Да не забравя само утре да снимам, (за информация), че ще е полезно.
-
1 точкаЗа съжаление не можахме да прикачим инструкцията директно в темата, когато я създавахме с @Markony. Надявам се проблемът да бъде разрешен скоро и да се появи .
-
1 точкаединичния си го дърпаш ,кабелна обувка е ,датчика за показанията на темп. на таблото е .
-
1 точкаСъщата като при останалите модели. Даваш контакт. Натискатискаш бутон на дистанционното. Връщаш от контакт. Пак даваш контакт , пак натискаш бутон на дистанционното и така още 2 пъти , и при натискането на дистанционното 4-я път , вратите ще се заключат и отключат. след което пак натискаш бутон на дистанционното пак штракват вратите , връщаш от контакт и трябва да работи.
-
1 точкаБих искал 6л. (1x5л. и 1х1л.) от това https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 1 х €34,95 + 1 х €7,89 = €42.84 или 80.07лв. с отстъпката. Ще ти донеса парите лично, като дойда за маслото от предната поръчка.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка...специално за АТФ-а съм ги питал няколко пъти, без да получа конкретен отговор, явно си уцелил точно когато са го поръчали. Колеги, маслото е тук. Утре ще изпращам с Еконт. Който ще получава лично, нека ми се обади да се разберем, като имате предвид, че съм в София до Петък и след това чак на 25-ти Юни.
-
1 точкаЗдравей, за мен https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 1 брой x 4л. + 1 брой x 1л. = €28,40 + €7.49 = €35,89 x 1,9675 = 70,61лв. - 5% = 67,08лв. Ще ти предам 68лв. лично в петък Благодаря!
-
1 точкаЗдрасти ! https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html 1 литър - 8,95 5 литра - 39,95 Общо : 48,9 -5% = 46,45 х 1.9675 = 91,39 лв. Пускам ти 92 лева , като този път ще си взема маслото лично от София
-
1 точкаДа моята е 2007 от Италия, беше спукан за съжаление. Вече го няма. Виждал съм фейса на 2-ра генерация с ДПФ. Но в България и третата в началото е без филтъра, както ми каза човек от Бултрако “не е случайно” имайки в предвид горивата. Аз няма да спамя темата на колегата повече. И без това не знам как да си реши проблема с вентилаторите.
-
1 точкаАз закупих кола от колегата Pepur. Препоръчвам ти да се свържеш с него и да му кажеш какво търсиш. Ако го няма налично в момента, предполгам, че ще може да ти го внесе от чужбина. Колегата е запознат с Акордите и подбира внимателно колите които докарва. Моята я закупих от него преди около 2 месеца и досега не съм открил никакви скрити дефекти или проблеми по колата. Всичко е точно така както ми го каза. Успех с търсенето!
-
1 точкаНа мен за АТФ-а ми казаха кога го поръчват и кога очакват доставка като ги питах.
-
1 точка
-
1 точкаНа Хонда е от 300 до 600 мл. Зависи как е вдигната колата,колко е топло маслото и колко се чака.Двигателите с картер в главата си държат 200-300 мл само в нея..Маслената помпа с клапана е 70-120 мл. Балансиращите валове държат 50-60 мл. Общо взето след ремонт на двигател за смазване и напълването на кухините ми отива към 300-400 мл без да има картер на двигателя. Най-си е добре промивка с нормално евтино масло за 20-30мин . Струва към 30-на лв.. но за мераклиите си заслужава.
-
1 точкаВ момента търсачката не работи при търсене на низове под три символа. Скоро това ще бъде адресирано - с ъпгрейд към по-нова версия на софтуера. Не се заемаме със срокове, защото касае работа и по облика на форума (при новата версия има промяна по темата, която надстройваме с нашия облик). Но новата версия позволява използването на напълно нова технология за търсене (ElasticSearch), която ще работи безкрайно по-добре във всяко отношение.
-
1 точкаТемата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
-
1 точка
-
1 точкаОправих се сам.... Разглобих фаровете и ги боядисах... На мен ми харесва как се получи....
-
1 точкаВсъщност не сте прави.Телефона ми звъни.Зает съм ,мазен съм и т.н,но след като имам възможност звъня на всички неотговорени за моя сметка.Това си е мое решение.Хората са доволни.В момента записвам за 18.Януари 2018.Това дали мога или не мога да поема клиент няма нищо общо с вежлив разговор по телефона.
-
0 точки
-
0 точкиСега остава някой да оправи итърсачката:
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00