Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.06.2018 in all areas

  1. 2 точки
    @Japanese fever Веднага ти казвам, избираш си да слушаш тук или там, и след като избереш къде, слушаш само там където си избрал. Не го казвам с лошо, но колкото повече задълбаваш, толкова по-сигурно е че ще вземеш решение от което няма да си доволен, а то в крайна сметка си е твое (решението). Аз мисля, че получи достатъчно изчерпателни и кадърни отговори тук, но така мисля аз. Успех!
  2. 2 точки
    Колега, при мен също се беше появила миризма на изгоряла нафта и се бях насочил към смяна на колектор. При по внимателно слушане ми се стори че чувам нещо средно между свистене и чукане от към дюзите. Напръсках ги със сапунена вода и открих, че едната дюза " издиша ". Смених медния о-пръстен на дюзата и миризмата изчезна...
  3. 1 точка
    @dindin Нещо не разбрах, никъде не видях посочената информация от теб..няма как да знаем. @hondacivic5 Най-добрия вариант е кредитна карта с лимит 1000лв. от "твоята" банка. Имаш безлихвен период от мин. 45 дни, в зависимост от банката може и да е 3-4 месеца и т.н. Предполага се, че тази сума би могъл да я върнеш в този период, след което закриваш, но най-вероятно ще си дръпнат годишната такса, която може би ще е 1-2лв. на месец, но все пак това ти е най-добрата оферта в твоя случай, без да опираш до близки.
  4. 1 точка
    Малък подарък
  5. 1 точка
    Компа е ресетнат, щото откачам акумулатора винаги, когато барам по електриките. Не ми е известно да има някакво обучение, но ще е интересно да науча... Сондата я поръчах по кода в Japancars.ru каквото излиза по VIN. Мислех да си купя един дълъг камък и да го сцепя, но като ударих калема не си струваше. Инструментчето е 14лв. Изключително компактно и удобно в комбинация с брейкър бар или динамометричен ключ за 5 минути работа... Трудно ми е а открия сервизна информация за електронния дросел след фейса. Ще ми се да се запозная по-подробно преди да го разпилея.
  6. 1 точка
    "Някой ден ще я закачим да я видим на какви километри е реално." И на ченгел да я закачите, пак няма да си каже реалните километри.
  7. 1 точка
    Трябва да седи натиснат около 5-6 секунди ,за да сработи.Това е при положение ,че няма друг проблем де.
  8. 1 точка
    Ето снимки от колектора.
  9. 1 точка
    Здравей , аз ще искам https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 4л 1 х28,40 55 лв. Ще пусна превода в петък. Поздрави
  10. 1 точка
    Брал съм такъв яд. Залагам на изваден маркуч. Нека обясня: Самия механизъм на шибедаха има закачени към него 4 маркуча - два за отпед (минават през колонките) и два за отзад (минават към багажника да се оттичат). Тези маркучи за закачени изключително хлавабо към шибедаха посредством мушкане и по една нищо и никаква метална скоба - буквално от по-силна дупка скобата изпуска и маркуча може да се извади от шибедаха. Получава се това, което си снимал, а именно - при дъжд и определен наклон (в случая явно колата застава клекнала надясно), водата която се събира в улейчетата, гледа да изкочи през отворите в които влизат маркучите, но понеже маркуча ти е разкачен, почва да тече отстрани по колонките (ако са ти откачени например задните маркучи, ще ти залива задните колони или дори задните врати/стъклата). Ето примерна снимка: На снимката номер 1 и 2 са въпросните метални скобички, които са тотален кашмер и не държат/не стискат силно. Решението - свали тавана отвътре (платнената част) като същевременно сваляш сенниците, плафони... и провери дали съм прав - дали маркучите са се извадили от шибедаха. След това нагньети, ако искаш капни малко лепило за да не се вадят повече и решаваш проблема.
  11. 1 точка
    Да кажа и аз моите впечатления, ходих при момчетата от Инкар. Достъпа до сервиза е малко кофти в момента заради ремонтите по Цар Борис, но предполагам който знае района там ще се ориентира. Аз ползвах навигация и доста ме повъртя. Имах запазен час за procut машината, само за предни дискове. След като взех колата забелязах, че има едно просвирване/виене точно преди да спра до 0км/ч, но реших че е нормално след интервенция по дисковете (досега никога не съм пристъргвал дискове). По друга причина бях в един сервиз за окачване, където също извършват такава процедура, но не с procut машина и ме питаха да не съм си минавал дисковете на машина, защото били доста назъбени. После ми обясниха, че този ефект се получавал ако диска не се остави достатъчно време на машината или ако ножовете са за смяна, но са решили да изкарат още някой друг комплект дискове с тях. Казаха ми, че накладката ще обере този слой и ще се оправи. Този звук преди спирането до 0 изчезна след чак 350-400км (основно карам извънградско). 750-800км след процедурата пак усещам леко трептене във волана. Това което dandilov обяснява има логика, но аз лично нямам намерение да инвестирам в стокови дискове и накладки. Като реша да сменям, ще взема апарати и дискове за тайп р.
  12. 1 точка
    Дай да ги видим тия статистики Ти и прахосмукачка да си купиш, ако не си я оправиш в официален сервиз ти пада гаранцията. Но като е гаранционна колата и нещо се повреди, нищо не плащаш - оставяш на дилъра и ти го оправя, какво те притеснява? Това ми е проблемът с тези генерализации - кои са тези "всички японски коли"? В семейството има 3 японски коли и никоя не е имала проблем с AC. От 8ма генерация - това е коже би първата тема за проблемен компресор. Има ли смисъл да пишем такива безмислени неща като че "съвсем целенасочено и нарочно компресорите на всички японски коли се прецакват", когато определено това не би отишло на топ място сред "проблеми, които е вероятно да срещнете с вашата хонда" Отделно, че горе беше изложена теорията, че на японските коли им се прецаква климатроника, защото нямало регулатор колко да работи и работел постоянно - което ми е трудно да повярвам, защото отчетливо го чувам как се включва и изключва. Пък то май излезе, че се е прецакала ролката, която се върти независимо дали климатроника е пуснат, тоест все тая дали има регулатор...
  13. 1 точка
    Мен пък все повече ми харесва, замествайки първоначалния шок. Смущаващо е само че както и при другите нови коли от този сегмент, все повече се набляга на електронните екстри, вместо на типичните достойнства на автомобила като същност, ма ко да прайш - такива са времената. Ако няма камара гаджети, напрао не мое а тръгне, па камо ли да се продава добре.
  14. 1 точка
    Това с "прецакването" на компресорите на японските коли за сефте го чувам Предният лаф при "баш майсторите" беше,че "на японците са им много скъпи частите".То на европейските коли нищо не им се сменя,всичко е до живот
  15. 1 точка
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23274
  16. 1 точка
    И каква е конспирацията, че съвсем "целенасочено и нарочно" на 10 годишни коли се случва (но не винаги) да им се повреди точно компресор?
  17. 1 точка
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Проблема е решен! Последно среден разход до София и обратно 8.6 на 100. Като на връщане се прибрах с едно зареждане, което за мен е голямо постижение. Разхода се оправи след като смених палец, капачка, кабели и свещии. Също си направих центровката на слух както аз си знам. Беше нацяло завъртяна на предварение. Двигателя и преди си работеше добре, но сега се изчисти и мощноста се повиши. Вече съм доволен. Старите части по моя преценка бяха оригиналните, а на повече от 300000км. е нормално да са за смяна. Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. То почти не остана нещо да не съм правил.
  20. 1 точка
    Аз си сложих ЛЕД крушки Н11 на фаровете за мъгла. Ако ти допада идеята, може да пробваш. Изглежда много яко и по тоя начин не си прохабяваш ксенона.
  21. 1 точка
    Всичко си дойде на мястото като покарах новата ни кола с испанския бензин, останал в нея. Автомобила лети!!! След като налях от Еко А100 (!!!) мощността все едно падна наполовина. Не търсете под вола теле. Хондите ни са идеални. Държавата не е.
  22. 1 точка
    Здравей. Опела е по просторен от Хонда та Но е доста па проблемен. - Лагер помпа и денферен маховик на съединителя. Проблемни компютри . Потъващи клапани при каране на газ - някой глави са с пулове на клапаните. Имат си и плюсове . Хондата е по тясна и за 4 ри човека не става ( 4та генерация). Части се намират и за хондата са с доста по добро качество. За опела купувам скъпи части и пак не издържат. Вземай това което ти е на сърцето. При възможност пробвай и двете коли. Виж ги на живо и така.
  23. 1 точка
    Типичен проблем при тези дизели е да пукат тръбичката на ЕГР и естествено оттам излизат изгорели газове, които влизат в купето, когато колата е на място.
  24. 0 точки
    Попитали Радио Ереван как се доят овце. От там отговорили: Просто пускате последния модел iphone на пазара и овцете сами започват да се доят.
  25. 0 точки
    Дневни светлини...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...