Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.05.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Колеги, всички пари стигнаха до мен и мисля утре още сутринта да поръчам.
  2. 3 точки
    Гледам колегата е от малък град, разликата между 2.0 и 2.2 ще му е максимум 4/100 средно. При това положение реално пести по 350-400лв на година, от това че кара дизел. Веригата ако му се разтрака(на кола нов внос от Италия) ще има да я "избива" 3 години. Демпфер и съединител 2 години, един колектор дори да му се спука, ползата от дизела за въпросната година е заминала. Турбо да се обади или дюзи, пак някоя друга година. При такъв годишен пробег на бензин много ме съмнява човека да имаше проблем с разход на масло, което реално е най-голямата драма която може да ти се случи и се оправя пак за 1000-1500лв. Парното на 3тата минута зимата също не е за подценяване. А иначе никой не се опитва да го убеди в нещо, той не е казал, че не иска бензин, а че знае че е по-добре бензин, но го притеснява по-високия данък(40лв на година е по-висок) и дали ще може да си намери читава. Затова не виждам/виждах вече нищо лошо да се спомене и бензиновия вариант. Все пак колегата вече е направил избора, желая му много безаварийни километри!
  3. 2 точки
    Точно - един колега имаше лаф "като никой не те натиска, що звъниш". Погледнете темата, вижте, че човекът е писал, че се е спрял на дизел, и е наясно с ремонтите и иска да пита такъв, който има такава кола с какви проблеми се е сблъсквал, и после се почват евъргрийните "ми, вземи си 2.4", "вземи си 2.0", само дето Лада 1500 не му препоръчват като алтернатива. Аз пък съм имал акорд бензин и втори път такава ламя няма да си взема. Особено на къси разстояния през зимата е брутално. При все, че старите бензинови акорди се чувстваха доста по-живи и не горяха масло, което сега се тиражира едва ли не като нормално. Направил съм избора си на база на опит, а не на "във форумите така пише". Споделям своя опит с човека, а не какво съм прочел и го разказвам все едно съм го преживял. Ще почна и аз да троля в бензинджийските теми вече. Имам чувството, че повечето хора го правят не за да помогнат, а за подчертаят още веднъж колко далновиден избор са направили. Или да не кажа, по-скоро да убедят себе си. Що да е за ключ? Похвали се със снимки и разкажи повече. Този форум вече всички го ползват да питат, ама не и за да кажат. Или то пък като гледам по-горе какво имат да кажат, и аз не знам кое е по-добре...
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Здравейте. Първо се извинявам ако не съм оцелил правилния раздел на форума за въпроса си. Питането ми е за Сивик 6-а генерация 3 врати хечбек японка. Става дума за мотора Д14А3 който е 75 коня как може да се засили възможно най-евтино и бързо, понеже ще купувам кола и търся иформация. Изчетох всичките теми които намерих с търсачката, ясно ми е за разликите в гарнитурите между дросела и колектора, разбрах и че ЕКУ-тата са различни. Имам няколко въпроса обаче, които не ми се изясниха от темите, затова питам направо: 1- при Д14А3 гарнитурата е с малък отвор и е метална, при Д14А4 е с по-голям отвор и хартиена. Вместо да купувам гарнитура от Д14А4 нали не е проблем просто да уголемя/разширя отвора на металната оригинална на Д14А3 ? 2 - наистина ли след процедурата с гарнитурата Д14А3 (75) става толкова бърз колкото Д14А4 (90кс) или просто става малко по-добър спрямо преди това, но не и толкова бърз колкото Д14А4 ? Един вид, дали наистина става от 75 - 90 коня или не точно, а някъде по средата ? Това предполагам могат да кажат хора които са правили замерване кола до кола (едната 75 другата 90) преди и след процедурата. 3-променя ли се разхода на гориво преди и след процедурата ? В смисъл колата почва да върви по-добре, но дали разхода се вдига ? 4-възможни ли са проблеми след тази работа - двигателя да има нестабилен ход или нещо от сорта ? Все пак само притока на въздух ще се промени, да не би сместа да обеднее след това (не ми се смейте ако пиша глупости, просто не разбирам толкова много) Просто съм харесал един Сивик с Д14А3 (75 коня) и се чудя какво да правя, дали да го взимам или да си търся истинско 1.4 IS с 90 коня. Целта ми е да взема кола с която просто да се движа от точка А до точка Б, не съм състезател и ми е ясно, че от 1.4 не може да се очакват чудеса, но като гледам примерно auto.ru и разликата в ускорението между Д14А3 и Д14А4 е почти 3 секунди, просто 0-100 за почти 14 секунди за 75 коня сивик ми се струват много слабо и тромаво, докато 10 секунди и нещо за 90 вече е едно прилично време което ме задоволява предостатъчно. Не че всичко е ускорение 0-100, но все пак това е един примерен показател за динамиката. И това се чудя, примерно колко секунди ще падне времето на Д14А3 за ускорение 0-100 след интервенцията с гарнитурата Благодаря ви за отговорите предварително
  6. 1 точка
    При тази наша "ХУБАВА" нафта да се пропусне смяната на горивният филтър заедно с масленият си е чиста рулетка.
  7. 1 точка
    Pоliceman благодаря много за съвета !!!!! На 100 процента си прав ,послушах те презапойх релето и вече няма проблеми . Тествах я и като я държах яко до се напече на слънцето и е чакмак даже моментално пали . Благодаря ти адски много за съвета
  8. 1 точка
    Здравей колега, Аз поръчах за моята от ebay.co.uk ето тези : https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-CM-TSX-CL-03-07-REAR-ADJUSTABLE-RACE-SUSPENSION-CAMBER-ARMS-KIT-/231436344236?hash=item35e2ae5bac При мен се появи луфт в задните шарнири и моят майстор ми препоръча нови регулируеми носачи точно заради проблема с разкрачването. Лично няколко пъти проверих с продавачът дали стават за моята кола - accord type s '03. След като пристигнаха сравних парт номера на кутията с един, който бях записал в сервиза от един пич, който вече е сложил такива, та затова съм спокоен че ще станат. въпросният part number - Japspeed rear camber kits BE-0016 Аз ще монтирам на 8ми юни, така че ще пиша дали всичко е ок след това
  9. 1 точка
    От мин. до макс. обикновено е 1л, да го имаш предвид. Т.е. в случаят е трябвало да долееш около 750 мл.
  10. 1 точка
    Аз сменях такива носачи преди няколко седмици. Отначало ми диагностицираха само десен разбит, след доста ровене успях да намеря оригинален за около 100 лв., купих го, но докато си уредя час за смяна, се разби и левият. Та смених десния, а старият рециклирах и сложих на мястото на левия. Разликата в навъртените километри между двата е около 400. Та ще видя кой ще се разбие по-бързо и каква ще е разликата в изминалите километри :).
  11. 1 точка
    Аз бих долял масло, че с това “1/4 над мин.” и “остават още 1200 км”, да не се окаже че при смяната маслото е паднало по минимума. Като се сменя маслото се пълни до макс. на щеката, а не до средата! Това значи, че си налял масло, колкото е по сецификации, особено пък, ако го гори повече.
  12. 1 точка
    @Чавдар K Имаше един, където повечето му мнения бяха от този сорт, ама разбира се - в обратната посока. Но да, разбрах те. По-скоро ще спра да пиша в този форум, отколкото да пиша такива неща. 4/5 от хондите в семейството в момента са бензинови и спокойно мога и аз да защитавам обратната теза, но просто ме дразни, когато някой се опитва да обясни на друг не колко е прав самият той, а колко се е прецакал другият. Прочетох го, хич не исках да задълбавам как сам си противоречиш, ама сега ще те цитирам: Кво става сега - не само тези, които си взимат дизел у нас са балъци, а тези, които взимат бензин - далновидни. Излиза, че и тези, които си продават дизелите в чужбина са далновидни, щото не стават за нищо. Остава въпросът какви са чужденците, които си продават бензина, незнайно защо. За тях остава да са балъци. Нищо, че за всички чужденци старата кола си е стара - определено немецът, дето си е продал старият бензинов акорд е прост, щото е можело да го търкаля поне още толкова години
  13. 1 точка
    Да бе, няма ... Глупости.
  14. 1 точка
    Тава на база бързото загряване на дизела ли го изтъкваш? Хубаво е да прочетеш целия ми пост, а не само това което припознаваш. Включи се в бензиджийските теми, може пък да ти е приятно п.с. Извинявам се за троленето.
  15. 1 точка
    Правилно разсъждаваш .За съжаление конкретна препоръка мога да дам след като знам какво е състоянието на мотора.Придържай се към аксиомата евтино масло 3 та група на малък пробег.
  16. 1 точка
    Има 2 модела дросели,с жило и без жило.Демонтираш ,изчистваш с Меглио,смазваш с спрей и монтираш обратно.Ако модела е с жило разглобяваш и мотора за празен ход под дросела и го правиш нов. Извършваш процедура по обучение на празния ход и си в джаза
  17. 1 точка
    Направих обслужване. Реглаж на клапаните... само два искаха леко пипане. Валовете са читави. Сменени маслото Repsol 5W30, филтри маслен и въздушен. Нови свещи. Нов ремък и обтяжна ролка. Останалото е читаво за сега. Мотора има тяга и работи тихо и балансирано. Задния диф с ново DPS-F. Сменен датчик детонации. Грешката се затри яко дим. 2 Нови спирачни диска отпред + накладки. Цялостен ребилд на всички спирачни апарати. Сменена DOT-4. Нови уплътнения, маншони и бутала със всички шокаризми като монтажна грес за буталата съвместима с DOT-3/4, друга за водачите, трета за накладки и пластини. Тук всичко заспа по учебник. Остана един проблем. Мотора пали от 1-2 развъртания, като загрее кове стрелката на температурата в средата и държи стабилни тихи обороти. В този режим на свободна като натисна по-бързо газта, мотора сякаш заглъхва за момент, замисля се и тогава започва да вдига обороти. Ако задържа оборотите на около 1000 с педала и натисна бързо, този проблем го няма. To не бих го нарекъл проблем, но като чакам на кръстовище или стоп преди тръгване трябва да чукна газта да събудя мотора. Един вид да го изкарам от тихите обороти, но така губя време да се мушна в пролука при натоварен трафик и е дразнещо. Не го ли направя, колата закъснява с ускорението. Не бих казал че забива муцуна но ускорява мудно в началото. Когато колата е в покой и изключена от скорост прекъсвача е на около 5000. Не трябва ли да е на около 6500?! ECU не регистрира грешки. Къде може да е проблема... налягане на горивото?! Забит катализатор?! Не смених горивните филтри в резервоара. До колкото успях да събера информация за смяна са обикновено, когато колата започне да пали тегаво. Коя част от живите данни може да подскаже нещо? С китайската ч*я виждам обороти, температура, под налягане, тримовете и напрежението от едната ламбда Всички стойности са в зелената зона, но софтуера май ползва за сравнение база група WAG. ScanMaster ELM 2.1
  18. 1 точка
    Здравей, Искам да поръчам 1бр. Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 5 L - https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30-5l.html 45.65€ - 5% = 43.37€ х 1.9675 = 85,33лв. Парите ще преведа днес по сметката.
  19. 1 точка
    Ето моя опит с централното на CR-V I: Ако не се отключват всички врати а само шофьорската, най-вероятния виновник са скъсани кабели към шофьорската врата, там му е слабото място. Става да се монтира универсално централно заключване. Това е доста полезно видео, но не става като на клипа за всички CR-Vта. Причината е, че повечето нямат монтирана фабрично машинка за отключване в шофьорската врата нито в пътническата. Налага се монтиране на допълнително моторче във вратата или замяна на фабричната брава с такава която има такова моторче. Схемата е проста има едно микро ключе на бравата на вратата с три кабелчета, които отиват към модула за централно, който също е във вратата. Системата се управлява с минус. Идва минуса по единия кабел към микро ключето и в зависимост от това дали се заключва или отключва се предава на другите два кабела. Точния цвят на кабелите може да видите в сервизната документация за съответната година на производство. Аз съм монтирал отделно моторче вързано механично към лостчето, което се издърпва за отключване. Това позволява да се отключва както с ключа така и с дистанционното. Но така трябва да се прекара отделен двужилен кабел от купето където е модула за централно към моторчето За да светва при команда най-лесно става свързване към габаритите, към буксата за димера за осветеността на таблото. Най-важното е да си направите с дистанционното при задържане да се отваря задното стъкло, доста удобно е. Повечето универсални модули пускат сигнал минус за отваряне на багажника, което за cr-vто не ни устройва. Трябва ни плюс, това лесно става с едно реле ето и схема как става: http://carwirefire.com/car_security_convertimg.html а сигнала от релето се връзва към бутона за багажника.
  20. 1 точка
    Няма V6 ,който да има проблем с газифицирането. Има си известни специфики в монтажа и настройката естествено,но главното е да не се обедняват смесите излишно и да се проверяват клапаните на 20-25 к км.Трявба и да се провери EOBD протокола на колата ,защото не всички Газови уредби комуникират правилно с компютъра на колата. Ако моторът се обслужва на време и с правилните консумативи е адски безпроблемен.
  21. 1 точка
    Темата е за ключ. Намерих си кола. Дизел 2004г. Внос от Италия. За сега всичко е ОК. Тествана е вече 200км. и нямаше ядове. Благодаря на отзовалите се .
  22. 1 точка
    А за тези които си мълчим с бензинките и си ги караме? Изкарахте, че верига, колектор, съединител с маховик, дюзи, турбо и тн... все скъпи "консумативи" са мит и измислица. Както и, че всички сляпо вярваме в истинския пробег от 150к или макс 180к. Глупавите чужденци си продават колите когато са в супер състояние. Мнението е като задника. Всеки си го има и си е негов! Щом колегата иска дизел, защо трябва да му навираме бензин, е ли пък на газ, нека пробва и ще има разкаже след време как е...
  23. 1 точка
    Да след като коментирах тук и пуснах тема, че мнения се трият без причина (за което получих информация преди тази ситуация от съфорумци наживо) и, че подобен род цензура не е редна, мнението ми беше взъсатановено. Иначе стоеше само коментар №42 - по-гое. Както и да е...все пак това, че са възстановили мнението ми е нещо положително, но случката е показателна. Все пак форумите трябва да помагат на потребителите, а не да помагат на сервизите да ги мамят. Както казах дори тук да ми изтрият и профила ще се погрижа за въпросния сервиз Апосотолов, защото поведението им беше отвратително - комуникирах със секретарка, монтьор и шеф. Извъртяха ми номер след като се бяхме уговорили за ремонт, който ми костваше допълнителни средства и време. Ставаше въпрос за по-скъп ремонт и шефа като разбра, че не съм марсианец и, че няма да може да ме извърти се отказа, а колата вече я бях закарал при тях с репатрак. Както и да е...свързал съм се с международния офис на Хонда относно незаконното използване на марката им от Апостолов и опитите им да заблуждават клиентите, че това е официален сервиз. Сервизите ще станат още по-зле ако всеки си трае и толерира подобни глупости и ако форумите трият обективни мнения.
  24. 1 точка
    Не успях да видя пребоксува за кратко. Преди да сменя маслото на снях премигваше VSA -то, но по леко пясъкливо или мокро сякаш не ми е превъртала от пред до сега -но сега даван повече газ. Вдигах я на подемник в един сервиз за топането и на свободна врътнах предното колело - след около 1/4 оборот се завъряха и задните. Ще си покаже като дойде снега
  25. 1 точка
    Дойде време да финализирам темата Вчера, след като колата мина за обслужване смяна масла, филтри, реглаж клапани и още няколко процедури днес вече е при новия си собственик в случая моята сестра. Скоро предполагам, както ми каза, ще ви стане колежка и във форума В редиците на форумните хонди е един нов Accord 2,4 Executive Automatic (2006) Специални благодарности да изкажа на Слави (сервиз Овча купел) за работата, която свърши първо по проверката преди покупката и после по подготовката на колата за "издаване" и за точното отношение ! Сега няколко думи и за продавача понеже си ги заслужава. След като гледах няколко коли получих предложение и от колегата от форума Петър (pepur) за два Акорда, един ръчка и едина автоматк внос от Швейцария. Понеже едно от основните желания беше да е автоматик се спрахме на такъв и макар цената да беше доста над останалите прецених, че си заслужава да се види. Тук е мястото да благодаря на Петър за точното и стабилно отношение Колата беше в Плевен и той осигури тестдрайв за да може сестра ми да пробва колата и й предостави ВИН-а за да може да си направим нужните проверки. След това го помолих да я докара в София да я гледаме в сервиз. Макар да имаше само половин ден за действие осигури репатрак и на др. ден сутринта колата беше в сервиза на Слави за огледа. Оказа се отличен екземпляр и се разбрахме да го купим, разбира се оставих малко капаро. Записах час за обслужване за след 10-на дена и го помолих да я прибере на паркинг. Междувременно имаше 1-2 дреболии, които аз трябвше да отстраня и ми осигури пълен достъп до колата. В уречения ден и час докара колата при Слави за обслужване с извадени вече транзитни номера и веднага след това в края на деня лично той я откара обратно в Плевен, където сестра ми да си я получи. Така че вече има една щастлива собственичка на Хонда Акорд Разбрах, че другия Акорд също вече е притежание на съфорумец (reality), така че честито и мн. безаварийни км. от мен
  26. 1 точка
    Ееее най-после някой да направи виртуален паркинг на Акордчетата ; Браво колега! Сега, аз като водач на един от най-старите Акорди в БГ /2 ген - 1982/ ще започна с това ,което написа колегата по-горе: Няма лоша кола има лоши стопани и некадърни майстори! Това е ръйш! Купих баба преди 6 години за 400лв щото имаше нови предни гуми, с които карам и до днес. Състоянието и беше ужасно, беше претърпяла катастрофа със ЗиЛ, после я караха добри "приятели" докато бях на рейс и сега колата няма здраво място, като аз съм се разписал само с една джезгия на вратата.Първите четири години колата стоя пред блока, на петата /2009/ я подкарах и навъртях 18 000км, а за тази вече почти 9хил. + - сменил съм четирите амортисьора щото просто бяха се разглобили , предни дискове и накладки и възтанових един кормилен накрайник. От тогава само бой; с най- евтиния бензин и най-евтиното масло/не българско, разбира се/. Двигателя е за ремонт, но: 0-100 = под 10сек. среден разход 6-6,5 бензин, газово никога е нямала, няма и да има До седмица мисля да и внедря клетка за водород да може да диша спокойно и да не ака много - - НЯМА, този автомобил е железен, ще го карам докато не спре сам , но това няма да е скоро, защото имам резервен двигател и кутия Преди нея карах фиат 126п, нисан, БМВ, рено и др. по малко; нищо не може да се сравни с Акорда, изключително сигурен, комфортен, надежден и икономичен автомобил! Все пак точно с този модел започва производството на Хонда в САЩ. Ко знайти Вии
  27. 0 точки
    Попитали Радио Ереван как се доят овце. От там отговорили: Просто пускате последния модел iphone на пазара и овцете сами започват да се доят.
  28. 0 точки
    караи си така ,като си копувал да си взел 90
  29. 0 точки
    Ела да те повозя на късо отзад ,да видиш ,че пак не се трае
  30. 0 точки
    Колега дай повече информация /клипове/ за този твоя чушкопек дето му излита носа по светофарите.От доста време чакам да разкажеш до къде стигна със суапа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...