-
Мнения
104 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Accord F18A
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 27.07.1976
Contact Methods
-
Skype
grozdan0106
-
Website URL
http://www.remonti-bgceni.com
Profile Information
-
Кара
Accord K24 tourer, automat, 2003
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
3118 профилни разглеждания
-
Ееее добре сте вие с дизеларките, тряскате един чип и сте с 20-30% повече кончета. А някой дали се е пробвал да покачи някое конче при бензинките. На мойта освен спортен конусен филтър нищо друго не съм й "пипнал" още. Катализатора например бих махнал, но не знам как се залъгват двете ланда сонди. Някой да го е правил? Направи ми впечатление, че дросела е с много малък диаметър, но дали се предлага рейсингов? На стария Акорд много добре му се отрази смяна на генерацията на 60мм външен диаметър. Да споделя миналата седмица се тествахме с Ауди А4 1,8 турбо 150кс с ръчни скорости, от място и от летящ старт до към 140-150 вървим заедно. Мястото не позволяваше по-високи скорости. Надявах се да го бия, но на автоматичен режим и газ до дупка това е резултата. Аудито е стоково, има само blow off клапан, но сега го подготвят за чип и челен кулер, та скоро ще стане около 210 кс, така че помагайте.
-
Колега и аз сложих същото масло 5в40 на Репсол. Преди около месец в темата питах и разбрах, че производителя препоръчва 5-40, а някои карат с 0-30.
-
А как по-точно се прибра? Дано не си карал без антифриз, че ще е жалко за хубавата колица, ако си я прегрял, макар и да няма видими симптоми.И аз лично очакавам с нетърпение да пишеш как смяташ да позасилиш К24-ката. Пиши, ако си правил нещо, че имам един приятел са А4 турбо, който се опитва да ме притесни с някъкви чипове и тн. модификации.
-
И аз купих мойта със светеща такава лампа. Най-добре мини първо стенд преден мост. Има вероятност да е имала удар, ако не сериозен, то поне в бордюр или нещо такова. Провери дали ти стои изправен волана, когато колата се движи направо, ако не го корегирайте. След това те съветвам да отидеш в Бултрако. При мен проблема се реши с обучение на датчика за неутрално положение на волана. Цената на диагностиката и обучението беше 43лв. Ако е повреден датчика за неутрално положение, както ти пожелават колегите, няма да останеш приятно изненадан от цената, но се съмнявам да е това проблема.
-
Аз за мойта го купих от Бултрако, към 110 лв. струваха 3 л. Би трябвало да събереш 2,8л.
-
Към колегите с бензиновите двг, с какво масло си карате колите? Аз съм с Репсол 10w40, но сега попаднах на тема в технически за проблем с чукане на бензиновите CRV, който се получавал най-често от гъсто масло. Аз нямам проблем, но ако се препоръчва друга спецификация ще го сменя веднага. Ето линк към темата:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74736
-
Здравейте, от скоро карам 7 ген. 2,4 автомат. Искам да попитам има ли някъде мануал или обяснение за смяна на маслото на автомата. Има ли някакви особености, двойни картери, нещо за разглобяване, филтри, какво масло, периодичност за смяна и тн. Няма да го сменям сам, но искам да съм наясно преди да закарам в сервиз. Извинявам се, ако има писано някъде, но доста търсих и не открих.
-
Колега няма как изведнъж да ти се износят или блокират сегментите и гумичките и да започне да пуши, освен ако не си я прегрял. Спомняш ли да се е случвало. На мен, когато ми слагаха газовата на Ф18А3-ката най-много за това се притеснявах, да не ми прецакат охлаждането на двигателя заради изпарителя, но нямах проблеми. Щом толкоз пуши "тъпченето" между 5 и 6000 об. не ти е най-големия проблем. Дано скоро да оправиш пушенето, че ми става адски гадно като видя някоя Хондичка да пуши.
-
Спортен филтър- конусен и интейк, смукателен колектор заедно с дросел, дюзи и тн от Н23, изпускателен колектор 4-2-1, генерация на 60мм с резонатор и крайно гърне право и резултата е много добър. Това съм го правил. Това, което не довърших е широколентова ланда, смяна на компа с такъв, който може да се модва и корекция на таблиците на дино. Наистина е по-добре да смениш направо двигателя с Н22, ще ти излезне по-евтино и резултата ще е несравнимо по-добър. Аз го смених с 2,4
-
Колеги не забравяйте за инсталацията и ЕЦУ-то. Там е големия филм на суапа с Н22. Още повече ако е от десен волан. Мен само това ме спря да не се заема.
-
Става колега, без проблем. Аз съм с такива и всмукателния и изпускателния колектор.Писал съм какъв е ефекта може да разгледаш. Определено е по-добре.
-
Да се включа и аз в отбора.Да ви кажа, че съм с нов /от друга кола/ ТПС и всичко останало по смукателния колектор с изключение на дюзите и проблема си остава. При палене с натиснат на 1/2 педал на газта има подобрение, но пак не е на 100 % палене от 1-ия път.Сега ще сменям компа и смятам да го чипвам и ако пак остане проблема ще падна.
-
Аз им казах 3 пъти, че искам Екседи, и те: "Добре, бе, няма проблеми". И ми сложили Валео. Викам "Що бе?" -"Ами такъв ни дойде". Колега не си мисли, че ако беше сложил Екседи на 100% е сигурно, че няма да имаш проблем. Аз смених моя с комплект Екседи преди година и още след смяната ми тресеше. Майстора се измъкна с обяснението, че щял да се напасне след малко каране. Да ама не, тресе вече година и нещо и над 20 хкм.Докато ме къпеше, че ще се оправи, зада не ми приеме рекламацията, го изхвърлиха от помещението, където беше под наем и си останах с тресящ съединител и лошо включващи скорости. Монтьорчето беше свястно и му вярвам, че е сменил съединителя с този който видях, че е купил, а именно комплект Екседи, но явно или има дефект притескателя или е за пристъргване маховика.Ние да сме живи и здрави ще сменим тъпите съединители пак.
-
Колега ти сам си си отговорил на въпроса. Няма нужда да ти се нахвърля никой.Бих добавил още, че за тези пари няма по-добра алтернатива.
-
Колега, какво имаш в предвид с това изречение?Въпрос ли задаваш, правиш някакво обобщение и въобще какво искаш да кажеш?До колкото знам няма проблеми при този мотор с разход на масло.Нека споделят колеги, които карат такива.