Jump to content

dpenev

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dpenev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Audi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря Колега много за подробната информация!Ще се опитам да повторя замерването на SRS-a.В момента най голямото ми опасене е свързано с 'blow-by' -а на този автомобил. От капачката духа доста и пръска масло при мотор на празен ход?? В един сервиз ми казаха че това било нормално другаде казват че не е. От щеката за маслото не духа ПоздравиДимитър
  2. Здравейте Колеги,Опитвам се да разбера техническото състояние на Honda Accord i-CDTI 2.2 2007 година.Извърших тест с HDS софтуер.Грешките които прочетох бяха SRS Permanent DTC 44-11 No signal from right side first impact sensorSRS Permanent DTC 31-10 Open or increased resistance in left side airbag inflact SRS Permanent DTC 32-10 Open or increased resistance in right side airbag inflact След изтриване на тези грешки SRS модула не генерира нови такива.Body Electrical Permanent DTC B1325 Rain Sensing Input FailureТази грешка не съм я трил. Колега с опит с този тестер ? Коментар?Прилагам линк към пълните данни (измерени s HDS) на колата http://www.switchfin...DI-2.2-2007.pdf Вижда ли се нещо притеснително около мотора?Благодаря предварително!Димитър
  3. Здравейте Колеги,Обмислям покупка втора ръка Honda Accord i-CTDI, CN1, 2008, Мотор N22A. -Някой правил ли е диагностика на такъв автомобил? Каква е специфицираната заводска компресия? Толеранс? -Кои са другите критични параметъра на които е добре да обърна внимание и които компютърната диагностика ще ми покаже?-Разбрах че съединителя е проблемен. Има ли лесна обективна диагностика за това? Не успявам да намеря подробната техническа спецификация на мотора на тази кола или някакъв 'Service manual'?Ще бъда благодарен за всяка информация в тази връзкаДимитър
  4. Благодаря за отговора!За Хонда Акорд 2.2 CTDI има ли достъпни устройства за връзка между диагностичният порт на колата и PC и съответно софтуер за диагностика?Или тва може да се направи само в сервиз.Димитър
  5. Здравейте,Предлагат ми Honda Accord 2.2i-CTDi 2006 чийто VSA лампа свети непрекъснато.Прочетох че тжа най вероятно значи повереден VSA модулатор. Бихте ли ми казали какви са вариантите за ремонт и за каква цена става дума? Благодаря предварително!Димитър
  6. Здравейте Колеги,Днес ходих да гледам една кола с цел покупка. Honda Accord 2.2 CTDI. по документи на 100 000 км.При работещ студен двигател отвих капачката за маслото и от там се дигна малко бял пушек и след това започна да пръска ситно доста черни капчици масло.Повторих същото упражнение при загрял двигател и този път пушека беше повече. Човека който продаваше колата ми каза че това било нормално за коли с горен вал.Не знам какво имаше той предвид, то нали по-често разпределителния вал е горе (да не кажа че винаги е там)Също така имам чувството че пушека от ауспуха беше по-сив от нормалното.Моля за коментарДимитър
  7. Колеги,Мислия че самия факт че получих съвети да взема Авенсис-а и то във форум-а на Хонда значи много.Благодария на всички за съветите! Ще я покарам отново колата утре и ще се опитам да взема окончателно решение.ПоздравиДимитър
  8. Здравеите,Ами да тука нстилката е по 'разбита' факт ... Разчитам на това че приятеля ми не е състезател и си е пазил колата ...Димитър
  9. Да наистина приятеля ми каза че в София му харчи около 10л при доста спокойно каране.Така че може и на 11 да се качва явно ....А защо да е тегав за газификация?Avensisa струва около 16600 лв. С ръчни скорости е.С подобно състояние Акорд отива цената на около 19 - 20 x. лв. ...а като се има педвид че буджета ми тръгна от 12 x. лв. ... дори и с Авенсиса малко се изсилвам ...@#Tino: Тоест очаква се Avensis-a да му е по евтина подръжката? Аз карам около 10 000 km годишно, може би разхода не би следвало да ми е чак толкова основен критерий за този клас кола. . ПоздравиДимитър
  10. Здравей ZaRRick,Аз знам, Акорда ми харесва доста повече, ама не мога да намерия толкова запазен екземпляр на тази цена.Клония кам Avensis-a понеже там знам какво купувам. Голяма дилема имам
  11. Здравей Радко,Тойотата е 2006г. и доста изчетох за мотора и. На 95% от местата се твърдеше, че проблема с горенето на маслото е решен около 2004 година.На остналите 5% от мненията се твърди, че и последните модели го имали този проблем. Приятелия ми не е забелязал горене на масло.Поздрави,Димитър
  12. Благодаря Колеги,Да това което знам със сигурност е че Avensis-a е наистина на 65 000 km и е пазен. Като казвам Аccord 2.2 CTDI имам предвид по-скоро най-доброто което ми е попадало на българскя пазар за тази цена. А не конкретен автомобил. И наистина нямам гаранция за километрите и састоянието на тези Accord-и. Avensis-a е савсем конкретен обаче Просто харесвам Accord-a повече и 2.2 CTDI се очаква да е по-икономичен, (принципно бях решил следващата ми кола да е дизелова) и по добър,но от друга страна стои Avensis-a който е почти нов. Дали да заложа на техническото състояние и малката амортизация на Avensis-a или на по-добрата конструкция и по добрия/икономичен/пъргав двигател на Accord-a?? :-oПоздравиДимитър
  13. Здравейте Колеги,Имам следната дилема. Колата която карам надхвъли 20 години и реших да я сменям. Харесъл съм си Honda Accord 2.2 CTDI и от известно време следя предлагането в BG.Изпадна ми обаче от един приятел Toyota Avensis в много добро състояние и история (гарантирана от дългогодишен приятел). За да бъда кратък въпроса ми: Коя от двете коли бихте избрали ако са на еднаква цена и възраст: Honda Accord 2.2 CTDI, 110 000 km.Toyota Avensis 1.8 VVT-i, 65 000 km.БлагодаряДимитър
×
×
  • Създай нов...