Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.03.2018 in all areas
-
2 точкиПо принцип, батериите на тези автомобили са напълно рециклируеми. Тоест, батерията е от блокчета от клетки, може да се разглоби, всяко блокче да се тества дали има достатъчен капацитет и накрая да се заменят само негодните клетки в него. Знам, че има много фирми, които се занимават с това в USA & UK, но виждам, че има и българска такава, точно във Варна, за твое щастие: http://www.hybrids.bg/сервиз/ (като по никакъв начин не съм свързан с фирмата - беше топ резултат в гугъл за "сервиз хибридни батерии honda ima"). Защо не им се обадиш и не ги питаш каква е процедурата? Второ, до колкото знам, Honda IMA може да работи и с дефектна батерия - не че ти решава проблема, но поне на теория, би трябвало да можеш да караш колата с повишен разход докато не оправиш батерията. Разбира се, че можеш да купиш и от тоталка от морга, но пак рискуваш да има развалени клетки - по-добре виж дали не можеш да я рециклираш.
-
2 точкиHonda препоръчва 0w-30 ACEA C2 или С3 за мотор с DPF, респ. 0w-30 ACEA A1/B1; A5/B5 или A3/B3 за мотор без DPF.
-
1 точкаТова, дали буталото се навива или не - зависи от начина на осъществяване на действието на ръчната спирачка. Поразрових се и ако се водим по схемата на задните ти спирачки (снимката е от руски service manual на Stream), то при теб само се натиска: П.С. Коригирах картинката, че я бях объркал в бързината. Когато се навива, схемата е друга. Например при мен:
-
1 точкаНа моята седма ,като сменях задните накладки ,навивах буталото ,но сложих маркуч на щуцера за обезвъздушаване и отпусках леко с ключа щуцера ,за да изпуска течност,иначе не мърда буталото ,явно като се навива и избутва течност,която трябва да се изведе някъде -от щуцера примерно .Отвий преди това капачето на резервоара за спир .течност ,за да компенсира колкото трябва при изпускането ако стане повече .
-
1 точкаСтрува ми се, че и на двете видеа се вижда преден спирачен апарат. Истината е, че и при Хонда има задни спирачни апарати, буталата на които могат да се прибират само с натискане. Не съм сигурен обаче дали Ниссин са такива, затова ти обърнах внимание. Пробвай внимателно да го натиснеш по начина от видеото на Setfan. Ако се прибира само с натискане ще подаде лесно. Ще го усетиш. Ако не се прибира с натискане няма да мръдне дори и при по-голямо упражнено усилие.
-
1 точкаМисля, че заради ръчната спирачка буталото на задния спирачен цилиндър се прибира само с навиване по часовниковата стрелка. Никога само с натискане!
-
1 точкаДа слагаш стара накладка за по-добра повърхност пък и за предпазване . Става и с големи клещи, като на този клип (6:30). Искай от някой комшия на заем...
-
1 точка
-
1 точкаНяма еднозначен отговор, само защото ще е трудно да се намери "запазен" дизел. И то не, че е чуплив дизела, но просто има няколко консуматива, които излизат за смяна след определен пробег. Карам акорд 7-ген с N22. Тъстът има ЦР-В 2-ген с K20, а бащата ЦР-В 3-ген с R20. Всичките ръчка. И с двете бензинки ми е мъка, в сравнение с печката, но пак CR-V 2 се усеща доста по-живо, отколкото следващата генерация, където изпреварването в насрещното е сериозно предизвикателство. И знам, че говорим за SUV, и не е коректно да сравнявам динамиката със седана ми, но определено вярвам, че тази кола (CR-V 2) ще се движи доста по-добре от дизелов агрегат. Въпреки, че от Благоевград до София си е магистрала и ускорението надали е фактор, ако основно това е курса. В конкретния казус обаче, говорим за 12-13 годишна кола. Първо, че предид това, което си казал, че който си взима дизел го прави за да му върти пробег ще е на сериозен такъв и второ, че за германец, или особено италианец това е кола на доизживяване и не се знае и как е била обслужвана. А това може да допълнително да ускори амортизацията на веригата. То едва ли не, ако я вземеш от тук, може да е по-гледана, защото за нашите ширини, това си е все още "нова кола". Автоматът е хубаво нещо, но на ЦР-В 2 той е направен с един такъв лост на волана, като на Вартбург. Познавам хора, които ги отказа и това от него. Да се има предвид. Малко хаотично стана, но нали си разсъждаваме. Да обобщим: Дизелът е чудесен вариант, но трябва да си отваряш очите за пробег и състояние, за да знаеш какво можеш да очакваш от него. Или пък цената да е толкова ниска, че да може да толерира бъдещи разходи. Имай предвид, че седалките на Хонда са много здрави и това, че не са протрити, не означава, че е "като нова". Кожен волан на ЦР-В 2 също е рядкост, така че и по пластмасовия геврек не можеш да съдиш. На тази кола най-много й се захабява панелът за отварянето на стъклата върху шофьорската врата, който е боядисан в сребристо и лесно се изтрива. Поразгледай доста, поотракай се, дето се вика и, ако си отваряш очите може и да не съжаляваш. Аз моята я търсих почти две години. Иначе, ако не ти се рискува - взимаш бензин и преглъщаш по-ниският въртящ момент, а след като веднъж си се примирил, можеш да му сложиш и АГУ
-
1 точкаБлагодаря много за мнението. Защо държа на дизела? - Двигателя се кара от 2ма приятели и ми беше силно препоръчан. Харесва ми въртящият момент и ниският разход на гориво. Наясно съм че в дългосрочен план, този двигател ще ми излезе по-скъп и че няма да спестя от гориво. Харесва ми че в наклон много по-лесно поема(340нм) заради високият въртящ момент. Важно за автомобила от обявата!!! - Току що бях на тест драйв. Покарах го и имаше много сериозно придърпване вдясно. Гумите бяха различни и търговеца твърдеше, че е от тях. Това не е истина. Консултирах се с приятел, бивш собственик на такъв Civic (беше му откраднат) и каза че е сменял носач, което е най-малката болка. В най-грозният случай е рейка. Чух потропване от двигателният отсек при полусъединител. Това мирише на демпферна, според приятелите ми. Добре се кара колата, но не и за тези пари! Проблем с фаровете - не свети десен дълъг а ксеноните бяха с различни цветове. Дясна врата не лягаше правилно във коритото си. Стърчеше след затваряне. Предните фарове имат разлика в луфтовете между средната част на муцуната и всичко това ме наведе на мисълта че е претърпяла удар. Не я препоръчвам. Отказах се от нея и съм в търсене на друга. Не си струва да се взима такава, нерегистрирана кола, която ще изпие 2,000 лева за първоначално обслужване, регистрация и т.н. В друга автокъща видях същият Civic (само че 2006та година 2.2 дизел) и не се продаваше. Собственика реши че може да я продаде и чакам оферта за цена. Технически е много по-добре от тази, дори на първо слушане. Има ли съществена разлика межуд 2006 и 2007 при тези автомобили? Благодаря предварително!
-
1 точкаИ така,с малко помощ от руските сайтове и много лежане под таблото всичко работи.Само да вметна че буксата която е на таблото с предпазителите се намира от задната страна.
-
1 точкаЩо се заяждаш не ми е ясно явно имаш проблем с мен но в темата са писали двама човека. Единия гаранция е с течаща помпа и е долял течност. Разликата при мен е че пиша от опит. И съм се на гледал на щуротии. А и друго твърд педал за едни е за други нормален. Пак ти казвам педал на хидро не се пипа.
-
1 точкаИ аз като tonywoolf, бях монтирал тороидална 42л на моят Акорд VI и можех да използвам целия си багажник. Патерици има изкл. компактни, като моята можеше да стои или изправена или вътре в купето в зависимост от вида и обема на багажа. Имал съм други автомобили с цилиндрични бутилки, никога вече не бих си сложил такава
-
0 точкиЗдравейте! След няколко дни ще си я взема вече от Бултрако. Хонда Сивик 1.0. -малкият двигател. Няколко месеца я проучвах, карах я на тестдрайв градско и извънградско и съм много приятно изненадан от колата като динамика, комфорт и разход. Ще споделям още мнения веднага като я взема.
-
0 точкиСега съм с 225/65R17 , ако се стопли тая година ще сложа летните 225/60R18 и ще премеря пак
-
0 точкиАко намериш читав 2.4 няма какво да го мислиш, но той е рядкост. По описания стил на каране /скорост до 120км и от време на време прескачане на колата пред теб/ смятам, че най- добре е дизела, но той също е под голям въпрос на какъв екземпляр ще попаднеш. Щом ще се кара повече магистрално темпомата за мен е задължителен. Аз не бих взел кола от бг автокъща /лично мнение/. Бензина е и много по- тромав в байр и си иска подържане на обороти, а някои това ги дразни. По критериите, които описа бих избрал бензин със задължително поставяне на качествен ГИ. И аз минавах по толкова км на година с предното ми ЦРВ 3 и разликата в цената на горивата се усеща и то доста. Проблеми с него- нулеви. Включвам се в тази тема тъй като в момента съм пред закупуване на ЦРВ 2 за родителите ми /сега са с ЦРВ 1/ и ние бяхме пред подобна дилема, но те дизела го изключиха тотално /не обичат да поддържат / Не знам при ЦРВ 2 колко е точния разход, но 3ката с каране като твоето ми беше супер икономично. Магистрално с 140 на автопилот с климатик пълно до горе около 13 газ +- 0.5л. Дразнеше ме, че на 6та на темпомат при изкачване му падаше много скороста, примерно от 140км/ч до 100- 120км/ч според зависимост от наклона, но при двойката като е само с пета може и да не е точно същото. При дизела предполагам, че го няма този проблем. Успех с избора
-
0 точкиЧовечец всеки ден си кУпува хляб от бакалията: 1 лев - 1 хляб. Един ден подава лев на продавачката, а тя: Ааа от днес хляба е ДВА лева. Той: Ма как!? Защо?! Това е двойно, няма причина и т. н. Тя: Ей така, то хляба си е лев, ма и един лев за Бойко! Издивял човека, дръпнал се - ше кара без хляб. Стои настрана, мисли, а опашката си върви. Размислил, обаче, то без хляб живее ли се. Наредил се отново. Дошъл му реда. Подава двата лева. Продавачката ги взима и му връща един лев с думите ''Той хляба свърши"
-
0 точкиПотвърждавам, моят заден ляв панел е правен според тази книжка
-
0 точкиОт къде да те почвам ... К20, или К24? Казваш, 2.0 гори по-малко от 2.4. Сигурно е така, но ... както е казал Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече". Пояснявам - съпругата ми имаше Сивик 9, 1.3 i-vtec, 98 коня и я смени за Сивик 9, 1.8 i-vtec, 142 коня. Разхода на двете беше еднакъв, предвид еднаквото купе и въпреки фрапиращата разлика в кубатура, и коне. В този ред на мисли, колко повече ще гори К24 от К20, при еднакво купе, 10-ина коня и 20-ина Nm повече? Бензин или дизел? Не съм притежавал Хонда с N22. Че дизела е по-икономичен, спор няма. Силата на дизела (по-принцип) е в ниските обороти, докато на бензина е във високите. Значи, дизела има по-добро ускорение от място, но по-слабо доускорение при висока скорост, докато при бензина е обратно. Както казах, не съм имал допир до N22, затова прехвърлям топката на някой друг относно предимства и недостатъци в разход на гориво и консумативи. Карам 3-то CR-V автоматик. Първите 2 бяха 1-ва ген JDM с B20B, настоящето е К20А4. Ако трябваше пак да си купувам CR-V 2ра ген. сигурно бих избрал К24 автоматик. Това е и моя съвет към теб, ако в крайна сметка решиш, че ще купуваш бензиново CR-V 2. п.п. Автоматикът за мен е задължителен. Вярвам ще го оцениш и ти, както за градско, така и за дълъг път. Доускорението при изпреварване е невероятно. Мачкаш газта, автомата сваля сам на по-ниска и колата се изстрелва. Преди да си попитал за разхода - разликата е пренебрежима, предвид удобството, което предлага автомата. Нещо друго - К20 автомат при 120км/ч е на 3000 об/мин, докато К20 ръчна е на 3500 об/мин.
-
0 точкиПредставянето на "наще" ми спомни 1 виц: Пред хиподрума 1 човечец видял куцащо куче, което му проговорило. - Пич, заложи на мен, ще спечеля. - Е, как ще стане това с 3 крака срещу останалите хрътки, рекъл човечецът? - Сериозно ти казвам, няма да съжаляваш, отвърнало кучето. Човекът си рекъл, може пък чудо да стане, говорещо куче не се среща всеки ден. Минала гонката, псето последно и го пита чиляка: - Абе, кво стана??? - Е... ли му майката, отвърнало куцото.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00