Цялата активност
Този поток се обновява автоматично
- Последният час
-
Хората казват - "Мотор не се мие", ама аз таз мантра я заобикалям - веднъж годишно, ей тъй - преди преглед. Няма драма с него - ще се кара, още 1 година. Минах го сабале, по ладовина.
-
Мдааа, "язък за барута". FIA удари пълно фиаско, ама наший ЛЕВ скорост и умения има. Дано напредне в оставащите 4 старта и им натрие носовете!
- Вчера
-
Legend91 started following Некоректен измамник продавач в OLX
-
За съжаление няма да направят нищо, понеже е частно лице. И аз така преди време не успях да върна продукт/си взема парите от една автоморга, която ми прати не баш същата част каквато търсех
-
Много жалко наистина и то заради някаква износена планка с 0.3 мм.
-
khaccbg started following Свиркане при работа на двигателя
-
Dvigatel2.mp4 Dvigatel1.mp4 Здравейте, днес ми се появи едно свиркане при работа на двигателя. Забелязах го при първоначално запалване на колата. Чува се постоянно и е нещо ново, което преди не съм чувал. Има ли някой идея какво може да е това и дали е притеснително? Може ли да е от топлото време? Също така инцидентно, не знам дали има връзка с това, ми светна и една от предупредителните лампи на таблото. Предполагам е за еърбега или колана, но доста странно.
-
Много жалко, много ме е яд за момчето. Отнеха му победата.
-
Не мисля, че е бедна, вървежа е добре има отлична отзивчивост, дългия трим е в норми щом не вдига чека, мисля под 5% беше последно, свещите при последната проверка даже не бяха чисто бели по изолатора ами имаха на места от онзи приятния блед керемиден цвят. Карам в 90% от времето с 80-90км/ч което е малко преди да включи V-тека на около 3000 об/мин, който тука е за икономия както си споменал, а не толкова за вървеж. При това каране бордът отчита 4,5 л/ 100км среден разход, което реалистично е + 1,5л на газ или около 6л/100. Между другото малко офтопик, но свещите са евтино китайско DENSO KJ16 CLR11 и да чукна на дърво са безупречни към момента въпреки постоянните препоръки, които чета да се кара само с NGK и как щяло да прекъсва и забива с DENSO.
-
От настройките -> Субтитри -> Автоматичен превод -> език по желание
-
Браво на момчето, напълно заслужена победа и е само на точка зад лидера.
-
Здравейте, при движение, без значение ускорение, спирачка или инерция, със скорост от 70 до 120км/ч се чува едно виене/ручене някъде от предницата. С промяната на скоростта се променя и звука. Насочил съм се към въпросния лагер на полуоската. Други потенциални лагери са на главината и трансмисията. Нямам тресене или "люшкане" на предницата. така и така ще се сваля полуоската, обмислях да сменя и вътрешното каре, но ако е здраво по скоро да си остане оригиналното. Преди много време на джазката съм слагал външни карета на паскал, въпреки криминално ниската цена - няма проблем с тях
-
mitaka0007 changed their profile photo
-
залагам, че някои ключов транзистор в тоя боклук , като се нагрее от полупроводник, става проводник. Като стане така дръпни буксите на бензиновите инжектори една след друга и ще разбереш дали съм прав.
-
Вчера с малко късмет бе на подиума, дано и днес така! Но късметът не адва сам - требе шанс да му даде. 20 точки разлика не са Камара.
-
stefaka75 се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Абе все пак колегата Dimorge, да си прецени. Не се написа кой знае какво. Колата си има предимства и недостатъци. Не е кола за състезания, води се семеен автомобил. Важното е да върви безаварийно. За около два месеца навъртях 10к км и е доста по различно от предната кола ( Jazz 1.4 83к.с. ). Абе кола втора употреба си е на късмет. Дано да го имам и с тази кола. Успех и късмет в избора!
-
Небесно синьо, ама истинско - над земният смог.
-
Е, нали е видео. Не знам да го има преведено, ома онзи с изсмуканият интелект може би ще съдейства. А и не е нещо извънземно. Просто е гениално и за това вечно - без маслото в него де.
-
Аз съм го правил. Една кака скрита в таблото ми се скара @carwrapping.bg, честито! Цвета наистина кърти и ми е любим.
-
Нищо не разбрах. На български моля! Това със сигурност ще е интересно. Благодаря все пак!
-
Да, с годините не мислиш, всичко е автосигнолно. И аз съм на 2 коли с общо 5 педала и само габаритите им имат значение - малко.
-
в.в. се регистрира във форума
-
600 литра LPG на 10000 км не бедни ли нещо сместа? Вярно , че e VTEC-e, но вcе пак...иначе се получава много добра картина, както колегата Дандилов вече е получил и коментирал
-
Благодаря! Ще и купя едно твърдо покривало за каросерията, равно по горният и ръб. Кабинките, които обикновено слагат на пикапите отзад, не ми харесват изобщо. А относно съединителя - няма как да стане. От 15 години съм на Хонда. Тази ми е трета и все са автоматик. Имам също така и кола с ръчни и често прехвърлям от автомат на съединител, но с годините така съм свикнал, че даже и не се замислям вече какво карам на момента. Всичко си върви машинално...
-
Оцапа форума с тези проститии.
-
А, какви хребети? Това ще ми е новото работно конче. Няма време за разходки.
-
Sinan started following Проблем при смяна на скорости при включен двигател
-
Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
-
Предстоящи събития
No upcoming events found