Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Браво на момчето, напълно заслужена победа и е само на точка зад лидера.
  3. Днес
  4. Здравейте, при движение, без значение ускорение, спирачка или инерция, със скорост от 70 до 120км/ч се чува едно виене/ручене някъде от предницата. С промяната на скоростта се променя и звука. Насочил съм се към въпросния лагер на полуоската. Други потенциални лагери са на главината и трансмисията. Нямам тресене или "люшкане" на предницата. така и така ще се сваля полуоската, обмислях да сменя и вътрешното каре, но ако е здраво по скоро да си остане оригиналното. Преди много време на джазката съм слагал външни карета на паскал, въпреки криминално ниската цена - няма проблем с тях
  5. залагам, че някои ключов транзистор в тоя боклук , като се нагрее от полупроводник, става проводник. Като стане така дръпни буксите на бензиновите инжектори една след друга и ще разбереш дали съм прав.
  6. Вчера с малко късмет бе на подиума, дано и днес така! Но късметът не адва сам - требе шанс да му даде. 20 точки разлика не са Камара.
  7. Вчера
  8. Абе все пак колегата Dimorge, да си прецени. Не се написа кой знае какво. Колата си има предимства и недостатъци. Не е кола за състезания, води се семеен автомобил. Важното е да върви безаварийно. За около два месеца навъртях 10к км и е доста по различно от предната кола ( Jazz 1.4 83к.с. ). Абе кола втора употреба си е на късмет. Дано да го имам и с тази кола. Успех и късмет в избора!
  9. Небесно синьо, ама истинско - над земният смог.
  10. Е, нали е видео. Не знам да го има преведено, ома онзи с изсмуканият интелект може би ще съдейства. А и не е нещо извънземно. Просто е гениално и за това вечно - без маслото в него де.
  11. Аз съм го правил. Една кака скрита в таблото ми се скара @carwrapping.bg, честито! Цвета наистина кърти и ми е любим.
  12. Нищо не разбрах. На български моля! Това със сигурност ще е интересно. Благодаря все пак!
  13. Да, с годините не мислиш, всичко е автосигнолно. И аз съм на 2 коли с общо 5 педала и само габаритите им имат значение - малко.
  14. 600 литра LPG на 10000 км не бедни ли нещо сместа? Вярно , че e VTEC-e, но вcе пак...иначе се получава много добра картина, както колегата Дандилов вече е получил и коментирал
  15. Благодаря! Ще и купя едно твърдо покривало за каросерията, равно по горният и ръб. Кабинките, които обикновено слагат на пикапите отзад, не ми харесват изобщо. А относно съединителя - няма как да стане. От 15 години съм на Хонда. Тази ми е трета и все са автоматик. Имам също така и кола с ръчни и често прехвърлям от автомат на съединител, но с годините така съм свикнал, че даже и не се замислям вече какво карам на момента. Всичко си върви машинално...
  16. Оцапа форума с тези проститии.
  17. А, какви хребети? Това ще ми е новото работно конче. Няма време за разходки.
  18. Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
  19. Пробвай 2 пъти бързо да натиснеш съединителя. Ако след втория предавката влиза нормално - има проблем с налягането в някоя от помпите му - търси майстор.
  20. Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
  21. Здравейте хора, Вчера като карах в най-голямата жега в 3 часа за около час из София, нещо беше станало и предавките се включваха много трудно. И преди е имало по-трудно включване, но за първи път ми се наложи да се боря и да бутам с доста сила скоростния лост, за да влезе в дадена предавка. Интересното е, че при изключен двигател, скоростите си се сменят плавно, но включа ли го - започва борбата. Пробвах няколко пъти и като спрях пред нас и винаги беше така. Днес на по-нормалните 28 градуса пак отидох да пробвам и всичко си беше наред, нямаше я тази нужда от блъскане и т.н., за да смени предавка колата (пробвах на място, ако има значение). Питах ChatGPT и ми каза, че може да е влезнал въздух в системата, съединителят да е за смяна, течността да е за смяна, че течността може да се разширява и това да прави проблем и т.н. Все пак реших и тук да питам, ако някой знае какво е, лесно ли се оправя и дали ще е скъпо. Всички течности са сменени като взех колата иначе, което беше в края на август 2024 г.
  22. Честито и от мен! Много е готина. Между другото, един hardtop ще и дойде много добре. И още нещо - внимавай да не натиснеш по случайност "педала на съединителя" в движение.
  23. Честита нова придобивка, много е готина.
  24. Жимо здраво в разгара на лятото! Втори тест маслото на Сивика. 1) Автомобил – Honda Civic, D16V1, ръчни скорости, 2005г.; 2) Масло – ENEOS HYPER MULTI 5W-30 3) Маслен филтър – FILTRON; 4) Общ пробег на автомобила – 216 800 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 10000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ нямам идея; 8) Сезон на експлоатация – от 12 2024 до 06 2025 включително 9) Моточасове – не ги смятам ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 600 литра и един резервоар бензинец. 11) Kтм...... 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след извънградска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 36 часа на стайна температура; (не прецених правилно тайминга на пробовземането) 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 3,5 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - капката капна сама. Сканирано с 600 х 600 dpi автоматични настройки за цветове.
  25. Ето ти 1 образователно видео, да знаеш на какво се возиш.
  26. Мога - пиша. Дали има смисъл за някой друг - той си решава. Ама, на - случват се разни работи, а и други очаквам.
  27. Ами, ха честито и много хребети да изкачиш! Ще те гледаме отдолу, а ти ще се сливаш с небето.
  28. БАМ! Пристигна моята мечта. Чисто новичка Honda Ridgeline Trailsprt 2025. Първи впечатления? Върви повече от Акорда, много повече... И харчи повече, малко повече! По-тиха е от CR-V -то... И доста по-широка! Повече, отколкото очаквах във всяко едно отношение. А цвета? Направо кърти!
  1. Зареди още активност


  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...