Цялата активност
Този поток се обновява автоматично
- Последният час
-
Как газовия компютър взима информация от бензиновия на колата? От бензиновите дюзи или?
-
Някъде в България .... китно селце .... идилия ....седят двама край селският казан и варят ракия. Отпред каца извънземен кораб, от който излиза хомункулус и отива при тях. А те спокойно продължават да си варят ракията. Стоял хомункулусът, гледал ги и накрая казал: - Здравейте, аз съм хомункулус! Двамата го погледнали и единият, свивайки рамене, казва на другия: - Янко, сипи му на Хомункулус! Сипали му, той го изпил, а двамата си седят и продължават да зяпат казана. Хомункулусът пак: - Здравейте, аз съм хомункулус! Двамата пак го погледнали: - Янко ,сипи му на Хомункулус! Изпил го, а двамата все си седят. Тук извънземният не издържал и казал: - Господа, аз съм извънземен! - Такааа, Янко, стига му толкова на Хомункулус.
-
Останалото си иска чегъртане и обработка.
-
Ето какво се откри като свалих всички пластмаси и разтърках с телта. Двете язви, и тръгналите тръби в горната си част, където са били скрити зад покривна пластмаса. Тръбата ще се сваля цялата да я обработя.
- Днес
-
https://www.facebook.com/george.j.georgiev/videos/4218742344920805?locale=bg_BG
-
Прекрасно време в Пловдив... ...и нова Хонда...
-
Колеги, смених ги най-после въпроснеите регулеируеми щанги на Febest преди седмица.... Повдигна се отзад с поне 3-4 см.... Минах и на стенд ... За сега всичко е наред...! Благодаря ви за помоща
-
mg2010@abv.bg се регистрира във форума
-
Има минимална скорост, над която трябва да се движиш, за да се активизира. 50 км/ч по спомен. Вижда се един символ със светлина и "А" вътре. Другото, което е, че ако си смигал с дълги еднократно го изключваш. Включва се, ако мигнеш с дълги отново. В което вярвам, че е и твоя проблем. Практиката зад съветите ми не е от ЦР-В 5, но е от други четири модела с автоматични светлини. Надали при теб е различно.
-
Реших да споделя моя опит със скоростната кутия на джазката (2005). Имах лек шум от първичния вал, който изчезваше при натискане на съединителя. След смяна на маслото шумът остана. Нямах проблеми с превключване и виене в движение. Дълго време проучвах скоростната и четох из нета докато шумът малко по малко се увеличаваше. Стана време за смяна на съединител и реших, че ще го съчетая с подмяна на лагерите в скоростната преди да е станало по - сериозно. Почнах да търся майстори да свършат всичко на един път, но или можеха след няколко месеца, или отказваха защото ще се чакат частите и т.н. Бавно и славно намерих номерата на всички части и почнах да ги поръчвам за да ускоря нещата ако намеря сервиз. Съединителят съвсем се беше скапал когато намерих хора за ремонта. Единия сервиз за съединителя и сваляне/поставяне на скоростната, другия само за кутията. Бях готов с частите и така помогнах доста. Шумът се оказа от единият лагер на първичния вал. След ремонта шумът изчезна и всичко е точно. Лагерите са 7 + 3 семеринга за скоростната и 1 лагер + 1 семеринг за коляновия вал. Хубаво е да се сменят всичките щом ще се отваря. Лагерите ги поръчах от Триера, всичко друго от Amayama. Качвам списъци с частите и .pdf файл с чертежи, в който има линкове (синьо за семерингите, червено за лагерите). Има номерата на Honda, както и на NTN. Лагери Jazz.txt Семеринги Jazz.txt Скоростна кутия - Jazz.pdf
-
IvanPecev01@ се регистрира във форума
-
Здравейте колеги, От известно време се опитвам да подкарам автоматичнити дълги, но не ми се получава. Правя всичко както е написано в упътването, При стартиране на автомобила за кратко светва символа в зелено и до там. При движение няма нито индикация, нито се забелязва разлика, ако не сменям свелините ръчно. Явно нещо пропускам. Моля помагайте.
-
Здравейте, наложи ми се да сменя демпферната шайба на коляновия вал на CR-V 2 дизел 2006г.Отвиването на централния болт беше приключение, но го отвих, интересува ме ако някой има информация на колко нютон метра се завива болта, който държи шайбата.
-
Понеже нямам Акорд 8 комби на разположение попитах Гугл, направих едни груби сметки и измервания, и стигнах до това: Нашият Акорд 7 седан - Гугл казва, че обема на багажника е 459л. Това, по груби сметки, е 0.8 х 1.1 х 0.52 метра = 458 литра. Багажникът на Акорд 8 комби, според Гугл: Това, по груби сметки, е: Минимален размер, при вдигнати седалки - 0.8 х 1.1 х 0.46 метра = 404 литра. Височината явно е до стъклата, а не до тавана. Максимален размер, при спуснати напред седалки - 0.8 х 1.85 х 0.8 метра = 1184 литра. Височината е до тавана. п.п. Размерите са във формат "широчина / дължина / височина". п.п.п. Размерите приблизителни, само за добиване на представа.
-
Еволюция...,някога бяха коневръзи🦮. E2EDC36B-A14E-4ABC-9B97-F21F894B8BA1 Copy.mov
-
https://www.facebook.com/reel/2849737861870021
- Вчера
-
Не съм фактчекър, но каквато и да е истината - фактът си е факт. Кока Кола е най-известният бренд на планетата и никога не си е променял логото, освен ... за нас! Можем всичко, стига да искаме.
-
@inj.stoichev допълвам, че информацията в Интернет за максимален обем, измерен до тавана е доста оскъдна и противоречива. Ревютата за модела представят максимален обем при спуснати задни седалки, което е различно от твоя въпрос. На горната цифра 660л попаднах само в един сайт и там не е обяснено на какво точно съответства, но допускам, че е обем при не спуснати седалки и до тавана.
-
При мен се повдигна с 2.5см , но стабилността е както беше преди 24 години когато я купих.
-
Мисля, че в края на поста съм го написал доста ясно. При мен въпреки, че диагностиката показа някаква грешка - пак се наложи да го правя по този начин. Започнах с проверката на кабелите и в последствие подмених всички модули - заключващия електромотор, после този, който отваря и затваря вратата. Накрая компютъра. Сега си имам резервни работещи мотори за бравата и за повдигането на вратата Друго - ако имаш прекъснат кабел към някой от сензорите - не отчита грешка. В диагностиката се вижда само, че даден сензор е задействан и това не позволява отварянето на вратата. Когато при мен беше този проблем, момчето така го намери. Не знам дали е в същото меню, където са грешките. Това ми каза момчето, което прави колата, че му е показало. Не поисках да погледна на диагностиката как го показва. При мен при всички проблеми които имах - с отчетена грешка или без, след разкачане на калемите, врата ми сработваше поне веднъж. Може би е направено да можеш да разтовариш багажа ако е препълнен багажника, знам ли 🤔 От написаното от теб бих заложил на компютър. При мен също беше така - работеше за известно време и после спираше. Без някаква зависимост. По някога работеше за 2 - 3 отваряния. Понякога работеше и по месец. Ако можеш да намериш компютър с който да пробваш ще е най - добре. Изчерпаха ми се идеите, които не знам дали ще ти помогнат. Успех
-
Те тва е подложка. 😄 Има ли ги в Али-то?
-
Обеми на багажника при Акорд 8: Седан: 464 литра. Комби: минимален обем 406 литра, максимален обем 660 литра. При комбито има двоен под, разделен с повдигаща кора (за седана не съм наясно). Ако моделът е с авариен кит (компресор и пяна), те се намират там отдолу и също остава допълнително празно пространство за вещи. Ако е с резервна гума, има теми в които е коментирано до какъв размер гума е възможно да се побере, без да повдига разделящата кора.
-
1см не е ли малко? Каква е разликата във височината преди/след? Моста е напълнен с парафин и захванах да чегъртам подкалниците. Две малки дупки имам от двете страни. Като свалих пластмасата, която покрива тръбата от гърловината до резервоара зейна фабричния шагрен, сив на цвят. И там дето не е имало шагрен, дали фабричен, дали афтърмаркет, си е жълтичко..за късмет няма дупки. Отляво дупката е от вътрешната страна на веждата. Отдясно отвън в края на веждата при прехода с багажника.
-
Предстоящи събития
No upcoming events found