Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Човече и аз не мога да те разбера. Първо с това намесване на друг човек и какво не е ОК. Да имам две къси смени с Аймсол XL 0w20 едната на 4хил км другата на 5хил см. Това с 19хил км не бих изтезавал мотора толкова километри.
  3. Днес
  4. Намесваш друг човек което не е ОК. но както и да е. Чуваме се с Бранко от време на време но това си е наша работа и не си говорим само за коли. Попитах те защото уж вярваш на надписа на тубата а казваш колегата да смени маслото на 4 000 при условие, че на тубата пише на до 12 000 мили или 19.312128км. Ти ще го смениш ли н 4 000км? Човече аз не мога да те разбера, просто не мога.
  5. @Митко Йотов Вярвам че е така щом @Markony вярва че е така и го е тествал . Правил съм къси смени с други масла това в сравнение с тях е в пъти по-добре от към чистене.
  6. Нова цена 180 лева. Продавам и 4 летни гуми BRIDGESTONE Dueler H/P Sport 225/60 R18, DOT 3919. Грайфер около 6мм. Едната има поставен фитил. Цена 160 лева Цена за двата комплекта 300 лева. Намират се Пловдив 0888 663090
  7. @vladimir8507 Ето две масла за които не се притесняваш че са ментета,и мотора ти ще получи перфектно смазване в всякакви условия. Взети от тук https://obshtiporachki.online/?pa_viskozitet=0w-30 Смятам знаеш че и масления филтър е от голямо значение. Ако си чел темата за маслените филтири може да се спреш на два оригинален или този на Mann. Както и може да се закупят от Амаяма Япония филтрите Nitto също много добри с доставака и мито идват на 20лв.
  8. @vladimir8507 Ето една хубава тема какъв вискозитет да избереш колега. Колата щом е карана преди с 5w40 ясно защо невежество на Бг майсторите, съвета ми е да сложиш този Аймсол които има 37% мисля бяха процентите повече почисващи свойства от останалите масла.Много добро масло и двигателя работи супер. Пробвано от мен и доста колега и работят тези му свойства. Караш го макс 4 хил км и сменяш. Закупено от Наско от общите поръчки. Ето и темата за маслата вискозитетите.
  9. Вчера
  10. Значи трябва да се внимава да пише изрично formula p на бутилката, иначе се нашиваме с 'минералката'. https://www.mobil.co.uk/en-gb/engine-oil/mobil-1/car/mobil-1-esp-5w-30 https://www.mobil.co.uk/en-gb/engine-oil/mobil-1/car/mobil-1-esp-formula-p-5w-30
  11. @kvd74, пробвах да я добавя, беше късно вече. Цената е 6000лв, като за форумец може да има лек коментар.
  12. Имам абсолютно същия проблем. Crv 3 2.2 дизел, автоматик
  13. Понеже в раша-та са в ембарго и сега могат да внасят Мобил само от Турция, та затова... А Formula P им е добре дошло.
  14. Е значи няма да го хвана, аз останах с впечатлението, че и стрелката ти мърда, което е съвсем различно.
  15. Не ги следя мобилите, та не знам от кога е на пазара точно това, но си е добро за парите. По скоро си мисля, че torkon го казва като новото старо:' Вот пожалуйста, кто ностальгирует по старому ESP, и считает что "новый ESP уже не торт" - есть выбор на любой вкус.'.
  16. Стрелката при англичанката не мърда и стои на едно и също място от 78 до 98 градуса. Единственото решение е наблюдение с LM327. При 8-ма ген. не знам дали е така.
  17. Съжалявам, но това не изглежда да е новата рецептура на ESP, а точно старата. Произвежда се (все още) в Турция под наименованието Mobil 1 ESP Formula P. Съдържа всичко, което съдържаше старото ESP (без Formula и без P) - РАО, GTL, молибден, естери.
  18. https://www.oil-club.ru/forum/topic/93266-mobil-1-esp-formula-p-5w-30-api-sn-svezhee-made-in-turkey/ Новата формула на Mobil ESP с доста сериозна заявка за високо качество и явно опит за реабилитация от предишните излагации.
  19. Аз ще го пробвам, забелязал съм, че термалният мениджмънт при мен е доста консистентен(стрелката не мърда при никакви обстоятелства) и веднага ще го хвана, ако не отдава оптимално. Принципно чистият антифриз има по-лош топлообмен от водата, но щом си бил 1:1, не следва да е от разреждането.
  20. До тук да изброя Какво е правено но без ефект. Почистване на РCV MAP MAF EGR и дроселова клапа. Смяна на ангренажен комплект и реглаж на клапани лично от мен. Смяна на един маркуч за вакуум. Проблема все още го има. Сега съм се насочил към свещите но когато ми остане време. При мен нещата стават бавно защото съм твърда глава и не си давам колата по майстори. Ще пиша ако се отстрани проблема въпреки че не обещавам да е скоро.
  21. Само да добавя че аз ги имам но не са пълните а по опростени. И настройка за вратите не видях. Ако някой се интересува мога да направя клип какво има.
  22. Потвърждавам че при KB2 е същото. Преди две години когато взех колата точно като теб направих за да сменя десния габарит. Някой беше казал че си е правило от подкалника но съвсем не е така. Махаш кората А после и гърловината на казанчето И бъркаш като гинеколог в голяма дупка.
  23. Като за тази средна скорост си е чудесно.
  24. „Изключително щастлив съм да направя следващата стъпка в кариерата си и да премина във Формула 2 на FIA – отново с отбора Campos Racing. Заедно работихме много усилено и постигнахме успехи както в испанската Формула 4, така и във Формула 3 на FIA, което ми дава голяма увереност преди следващия сезон. Така се доближавам с още една стъпка до мечтата си и ще се старая повече от всякога, за да постигам силни резултати.“ Адриан Кампос (шеф на отбора на Campos Racing), коментира: „Изключително горди сме, че ще продължим да работим с Никола и през следващата година. Ние имаме много силна връзка с него, още откакто той направи първите си стъпки в състезанията с едноместни болиди с Campos Racing. В двата сезона, в които се състезава с нас, той стана шампион и вицешампион – и това е доказателство за неговия изключителен талант. Да караш болид от Формула 2, разбира се, е нещо на съвсем друго ниво, но въпреки младостта си, Никола вече има богат опит с едноместните болиди, демонстрира зрялост и сме уверени, че ще остави значима следа и във Формула 2 на FIA.“ Давай Никола - ние сме с теб!
  1. Зареди още активност


  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...