Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Да си обслужи най-добре колата? Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията? Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н."
  3. Не бре, майстори сме до девето коляно, то тук хора с проблеми нема, щото Хонда с проблеми нема, сеш се, как да станем практици, задоволяваме се с теории на вероятностите. Иначе, ако видим нещо съмнително, дай да си траем, то и с половин гърбица ще върви навеса, а филтъра на Ман ще обира стружките.
  4. Днес
  5. 69 мм е отворът на 17-ките. На 18-ките трябва да премеря, но знам че не стават от 17".
  6. капачките на 17" и 18" пасват ли ти. Ако да, можеш ли да споделиш какви са. Мойте са оригинални, ама 17 влизат плътно на 18 хлопат (говоря за оригинални 18"-ки.
  7. Днес за първи път, успях да намеря канал, където спокойно да си огледам колата отдолу. От много време, отпред в дясно нещо ми прихловаше, въпреки изправната предница. Докато оглеждах колата отдолу, хванах и разклатих, предния дясен спирчен апарат и той започна да хлопа. Ето, къде бил проблемът, който ме мъчеше толкова време. Другите апарати не мърдат. Сега въпросът ми е, какво трябва да купя или има начин този луфт да се оправи с рециклаж в БГ? Гледам продват се рециклирани апарати, но едните са само тялото с буталото, а другите са комплект от двете части. Втория въпрос е, коя "дупка" в тези апарати се е разхлопала? На частта с буталото или на другата? Може ли това да се поправи?
  8. E изглежда Пловдив не е София. Където има мегдан да ти бръкнат в джоба ще го направят.
  9. Оо, има планове и за тогава, че сега ладно, а и да отлежат другите идей. Но и "зимните" стокови джанти ме дразнеха със широките си 5 спици, та сега им бе времето за фейслифт.
  10. Превърнахте темата в виц,а колегата го интересува как да си обслужи колата по най-добрия начин. На тези които смятат Хондите си за навес и не гледят клапани и валове,защо ви е този форум. На повечето писали и само направили си гаргара с темата,четете щом не можете да помогнете с нещо не спамете.
  11. Шукария. Остави нещо за правене и за догодина (в кръга на шегата).
  12. Какви рушвети. В Пловдив знам за поне 2 пункта дето само със стандартната такса си минаваш без да покриваш изискванията.
  13. DAN_DAN

    Photos

    Двузонов климатик.
  14. Здрасти колега . Значи няма страшно и тази температура е нормална за колата . Аз се притесних , че нещо , не е наред защото като го видях катализатора и имаше разлика от оригиналния , но фирмата от Англия го продават и за Honda FR-V 1.7 бензин .
  15. Нищо ново под слънцето, ама свети косо, та сложих пак капака над мотора за зимата. Холандският газаджия го беше обезобразил, заради дюзите на предната банка, та мина време докато нещо измисля, да закрия дупката. Пътем си го персонализирах.
  16. Мнението на човека в СБА беше, че или имаш работещ ОЕМ и минаваш, или си 200-300 назад за рушвет. Тоя кат ЕЕС не знам колко време ще държи. 500лв. се върза директно от производителя. Втора ръка ОЕМ бях намерил за 400 ама не беше сигурно дали и колко е запушен. Факт обаче е, че на другата ми кола сложих леко запушен здрав ОЕМ-ски и изкарах 0.1 за евро 4 и на газ и на бензин. А пред мен върнаха гаранционен опел кросленд за осрана ламбда
  17. Колега всичко е от ecu-то на колата при почистване на сензорите и калибрация на tps трябва да се рестартират чрез OBD2 или да се програмират това беше моето решение... Колата ми държеше 2100 оборота на свободен ход изключих мап сензорът пуснах я поенерция всичко топ оборотите не помръдват това ме наведе на една мисъл че сензорите искат рестарт понеже са записали едни стойности в ecu- то а след почистване дават съвсем различни.
  18. Поръчката е направена. Ще пиша отново, когато пристигне.
  19. Krasi-mir

    Photos

    Честит ми първи сняг! Добре че сложих зимните гуми!
  20. И за т'ва има цял виц, който завършва така: " - Чукча писател, не читател!"
  21. Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени днес, а останалите, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  22. Много зависи на кой пост ще попаднеш и какво ще разбереш от него. При нас се чете последният, а предната страница мнОого рядко.
  23. ceco_accord

    Видео

    Идва сезонът на съобразителните и опитните. https://www.facebook.com/watch/?comment_id=1746924939438760&v=1118568049655938&notif_id=1732172344108221&notif_t=comment_mention&ref=notif Дано са ни в кондиция "задкормилните устройства".
  24. Има лаф на тая тема: "Откакто спрях да чета форуми вече нямам проблеми с колата!"
  25. Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. Както ти казах аз и колегата над мен, смени маслата и карай. Да не мислиш, че и да има износена гърбица вала ще се счупи днес, или утре? Аз си докарах навес от другия край на света без да знам дали въобще пали, или не. Смених му маслата и газ, ни клапани съм гледал, ни валове ни нищо. Тука такива апокалиптични картини се описват, че едва ли не с платформа трябва да я караш в сервиза.
  1. Зареди още активност


  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...