Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Хората казват - "Мотор не се мие", ама аз таз мантра я заобикалям - веднъж годишно, ей тъй - преди преглед. Няма драма с него - ще се кара, още 1 година. Минах го сабале, по ладовина.
  3. Мдааа, "язък за барута". FIA удари пълно фиаско, ама наший ЛЕВ скорост и умения има. Дано напредне в оставащите 4 старта и им натрие носовете!
  4. Вчера
  5. За съжаление няма да направят нищо, понеже е частно лице. И аз така преди време не успях да върна продукт/си взема парите от една автоморга, която ми прати не баш същата част каквато търсех
  6. DAN_DAN

    F1

    Много жалко наистина и то заради някаква износена планка с 0.3 мм.
  7. Мерси за насоките Българин и spase! Ще потърся от Хонда нов въздуховод ако не е безумно скъпо. И може би да, ще гледам да ми видят някъде тампона на двигателя.
  8. Dvigatel2.mp4 Dvigatel1.mp4 Здравейте, днес ми се появи едно свиркане при работа на двигателя. Забелязах го при първоначално запалване на колата. Чува се постоянно и е нещо ново, което преди не съм чувал. Има ли някой идея какво може да е това и дали е притеснително? Може ли да е от топлото време? Също така инцидентно, не знам дали има връзка с това, ми светна и една от предупредителните лампи на таблото. Предполагам е за еърбега или колана, но доста странно.
  9. Много жалко, много ме е яд за момчето. Отнеха му победата.
  10. Не мисля, че е бедна, вървежа е добре има отлична отзивчивост, дългия трим е в норми щом не вдига чека, мисля под 5% беше последно, свещите при последната проверка даже не бяха чисто бели по изолатора ами имаха на места от онзи приятния блед керемиден цвят. Карам в 90% от времето с 80-90км/ч което е малко преди да включи V-тека на около 3000 об/мин, който тука е за икономия както си споменал, а не толкова за вървеж. При това каране бордът отчита 4,5 л/ 100км среден разход, което реалистично е + 1,5л на газ или около 6л/100. Между другото малко офтопик, но свещите са евтино китайско DENSO KJ16 CLR11 и да чукна на дърво са безупречни към момента въпреки постоянните препоръки, които чета да се кара само с NGK и как щяло да прекъсва и забива с DENSO.
  11. От настройките -> Субтитри -> Автоматичен превод -> език по желание
  12. Браво на момчето, напълно заслужена победа и е само на точка зад лидера.
  13. Здравейте, при движение, без значение ускорение, спирачка или инерция, със скорост от 70 до 120км/ч се чува едно виене/ручене някъде от предницата. С промяната на скоростта се променя и звука. Насочил съм се към въпросния лагер на полуоската. Други потенциални лагери са на главината и трансмисията. Нямам тресене или "люшкане" на предницата. така и така ще се сваля полуоската, обмислях да сменя и вътрешното каре, но ако е здраво по скоро да си остане оригиналното. Преди много време на джазката съм слагал външни карета на паскал, въпреки криминално ниската цена - няма проблем с тях
  14. залагам, че някои ключов транзистор в тоя боклук , като се нагрее от полупроводник, става проводник. Като стане така дръпни буксите на бензиновите инжектори една след друга и ще разбереш дали съм прав.
  15. Вчера с малко късмет бе на подиума, дано и днес така! Но късметът не адва сам - требе шанс да му даде. 20 точки разлика не са Камара.
  16. Последната седмица
  17. Абе все пак колегата Dimorge, да си прецени. Не се написа кой знае какво. Колата си има предимства и недостатъци. Не е кола за състезания, води се семеен автомобил. Важното е да върви безаварийно. За около два месеца навъртях 10к км и е доста по различно от предната кола ( Jazz 1.4 83к.с. ). Абе кола втора употреба си е на късмет. Дано да го имам и с тази кола. Успех и късмет в избора!
  18. Небесно синьо, ама истинско - над земният смог.
  19. Е, нали е видео. Не знам да го има преведено, ома онзи с изсмуканият интелект може би ще съдейства. А и не е нещо извънземно. Просто е гениално и за това вечно - без маслото в него де.
  20. Аз съм го правил. Една кака скрита в таблото ми се скара @carwrapping.bg, честито! Цвета наистина кърти и ми е любим.
  21. Нищо не разбрах. На български моля! Това със сигурност ще е интересно. Благодаря все пак!
  22. Да, с годините не мислиш, всичко е автосигнолно. И аз съм на 2 коли с общо 5 педала и само габаритите им имат значение - малко.
  23. 600 литра LPG на 10000 км не бедни ли нещо сместа? Вярно , че e VTEC-e, но вcе пак...иначе се получава много добра картина, както колегата Дандилов вече е получил и коментирал
  24. Благодаря! Ще и купя едно твърдо покривало за каросерията, равно по горният и ръб. Кабинките, които обикновено слагат на пикапите отзад, не ми харесват изобщо. А относно съединителя - няма как да стане. От 15 години съм на Хонда. Тази ми е трета и все са автоматик. Имам също така и кола с ръчни и често прехвърлям от автомат на съединител, но с годините така съм свикнал, че даже и не се замислям вече какво карам на момента. Всичко си върви машинално...
  25. Оцапа форума с тези проститии.
  26. А, какви хребети? Това ще ми е новото работно конче. Няма време за разходки.
  27. Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
  28. Пробвай 2 пъти бързо да натиснеш съединителя. Ако след втория предавката влиза нормално - има проблем с налягането в някоя от помпите му - търси майстор.
  1. Зареди още активност


  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...