Цялата активност
Този поток се обновява автоматично
- Последният час
-
Браво на момчето, напълно заслужена победа и е само на точка зад лидера.
- Днес
-
Здравейте, при движение, без значение ускорение, спирачка или инерция, със скорост от 70 до 120км/ч се чува едно виене/ручене някъде от предницата. С промяната на скоростта се променя и звука. Насочил съм се към въпросния лагер на полуоската. Други потенциални лагери са на главината и трансмисията. Нямам тресене или "люшкане" на предницата. така и така ще се сваля полуоската, обмислях да сменя и вътрешното каре, но ако е здраво по скоро да си остане оригиналното. Преди много време на джазката съм слагал външни карета на паскал, въпреки криминално ниската цена - няма проблем с тях
-
mitaka0007 changed their profile photo
-
залагам, че някои ключов транзистор в тоя боклук , като се нагрее от полупроводник, става проводник. Като стане така дръпни буксите на бензиновите инжектори една след друга и ще разбереш дали съм прав.
-
Вчера с малко късмет бе на подиума, дано и днес така! Но късметът не адва сам - требе шанс да му даде. 20 точки разлика не са Камара.
-
stefaka75 се регистрира във форума
- Вчера
-
Абе все пак колегата Dimorge, да си прецени. Не се написа кой знае какво. Колата си има предимства и недостатъци. Не е кола за състезания, води се семеен автомобил. Важното е да върви безаварийно. За около два месеца навъртях 10к км и е доста по различно от предната кола ( Jazz 1.4 83к.с. ). Абе кола втора употреба си е на късмет. Дано да го имам и с тази кола. Успех и късмет в избора!
-
Небесно синьо, ама истинско - над земният смог.
-
Е, нали е видео. Не знам да го има преведено, ома онзи с изсмуканият интелект може би ще съдейства. А и не е нещо извънземно. Просто е гениално и за това вечно - без маслото в него де.
-
Аз съм го правил. Една кака скрита в таблото ми се скара @carwrapping.bg, честито! Цвета наистина кърти и ми е любим.
-
Нищо не разбрах. На български моля! Това със сигурност ще е интересно. Благодаря все пак!
-
Да, с годините не мислиш, всичко е автосигнолно. И аз съм на 2 коли с общо 5 педала и само габаритите им имат значение - малко.
-
в.в. се регистрира във форума
-
600 литра LPG на 10000 км не бедни ли нещо сместа? Вярно , че e VTEC-e, но вcе пак...иначе се получава много добра картина, както колегата Дандилов вече е получил и коментирал
-
Благодаря! Ще и купя едно твърдо покривало за каросерията, равно по горният и ръб. Кабинките, които обикновено слагат на пикапите отзад, не ми харесват изобщо. А относно съединителя - няма как да стане. От 15 години съм на Хонда. Тази ми е трета и все са автоматик. Имам също така и кола с ръчни и често прехвърлям от автомат на съединител, но с годините така съм свикнал, че даже и не се замислям вече какво карам на момента. Всичко си върви машинално...
-
Оцапа форума с тези проститии.
-
А, какви хребети? Това ще ми е новото работно конче. Няма време за разходки.
-
Sinan started following Проблем при смяна на скорости при включен двигател
-
Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
-
Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
-
Здравейте хора, Вчера като карах в най-голямата жега в 3 часа за около час из София, нещо беше станало и предавките се включваха много трудно. И преди е имало по-трудно включване, но за първи път ми се наложи да се боря и да бутам с доста сила скоростния лост, за да влезе в дадена предавка. Интересното е, че при изключен двигател, скоростите си се сменят плавно, но включа ли го - започва борбата. Пробвах няколко пъти и като спрях пред нас и винаги беше така. Днес на по-нормалните 28 градуса пак отидох да пробвам и всичко си беше наред, нямаше я тази нужда от блъскане и т.н., за да смени предавка колата (пробвах на място, ако има значение). Питах ChatGPT и ми каза, че може да е влезнал въздух в системата, съединителят да е за смяна, течността да е за смяна, че течността може да се разширява и това да прави проблем и т.н. Все пак реших и тук да питам, ако някой знае какво е, лесно ли се оправя и дали ще е скъпо. Всички течности са сменени като взех колата иначе, което беше в края на август 2024 г.
-
Честито и от мен! Много е готина. Между другото, един hardtop ще и дойде много добре. И още нещо - внимавай да не натиснеш по случайност "педала на съединителя" в движение.
-
Честита нова придобивка, много е готина.
-
Жимо здраво в разгара на лятото! Втори тест маслото на Сивика. 1) Автомобил – Honda Civic, D16V1, ръчни скорости, 2005г.; 2) Масло – ENEOS HYPER MULTI 5W-30 3) Маслен филтър – FILTRON; 4) Общ пробег на автомобила – 216 800 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 10000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ нямам идея; 8) Сезон на експлоатация – от 12 2024 до 06 2025 включително 9) Моточасове – не ги смятам ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 600 литра и един резервоар бензинец. 11) Kтм...... 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след извънградска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 36 часа на стайна температура; (не прецених правилно тайминга на пробовземането) 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 3,5 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - капката капна сама. Сканирано с 600 х 600 dpi автоматични настройки за цветове.
-
Ето ти 1 образователно видео, да знаеш на какво се возиш.
-
Kagar2882 се регистрира във форума
-
Мога - пиша. Дали има смисъл за някой друг - той си решава. Ама, на - случват се разни работи, а и други очаквам.
-
Ами, ха честито и много хребети да изкачиш! Ще те гледаме отдолу, а ти ще се сливаш с небето.
-
Bagabonto се регистрира във форума
-
carwrapping.bg started following Honda Ridgeline 2025
-
БАМ! Пристигна моята мечта. Чисто новичка Honda Ridgeline Trailsprt 2025. Първи впечатления? Върви повече от Акорда, много повече... И харчи повече, малко повече! По-тиха е от CR-V -то... И доста по-широка! Повече, отколкото очаквах във всяко едно отношение. А цвета? Направо кърти!
-
Предстоящи събития
No upcoming events found