Цялата активност
Този поток се обновява автоматично
- Днес
-
Българинът Явор Калоянов и Кимбъл Търстън получиха наградата "Оскар" на Академията за кинематографично изкуство и наука в категорията за технически постижения. Призът им е връчен за създаването на ML Denoiser - иновация, която премахва визуален шум от компютърно генерирани изображения, като същевременно запазва важните детайли, съобщават от Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Технологията приоритизира времевото филтриране чрез техники за оптичния поток, за да запази важни детайли при обработката на изображенията. Новите стратегии, разработени от Явор Калоянов и Кимбъл Търстън, използват алгоритми за машинно обучение и изкуствен интелект за отстраняване на шума от компютърно генерирани изображения. Наградата е връчена на 29 април в Лос Анджелис, по време церемонията за представяне на научните и технически награди на Академията, които отбелязват най-значимите технологични постижения в киноиндустрията. Явор Калоянов и Кимбъл Търстън са част от екипа на студиото W ē t ā FX, което стои зад филми като "Аватар", "Властелинът на пръстените" и "Планетата на маймуните".
-
Хоп, пак имам скрит пост, чакащ одобрение?
-
Това че гумата е по-мека, не намалява периметърът на протектора и.
-
Помня, ама па е ефектно Оранжадите да са десетки секунди напред на финала. Уважавам хитрите иновации, но като са нелегитимни - СЕЧ!
-
-
В инструкцията за експлоатация пише за тая система: Следи оборотите на гумата, когато се движите със скорост над 25 км/ч. Когато има промяна в оборотите на гумата, системата открива намаляване в налягането. Демек, спадналата гума се върти по-бързо заради намаления диаметър... В инструкцията, тази система е със звездичка, т.е. не се монтира на всички коли. Не съм сигурен дали я имам, но ми е светвала индикацията (разрез на гума с удивителен), което може да значи, че имам... Смятам, че системата е доста примитивна/несъвършена, заради два случая: - Игличката на една от зимните ми гуми е изпускала и забелязах чак, когато беше спаднала почти докрай и колата забавяше повече от нормално по инерция. Индикацията не светна, а е трябвало. - При смяна на летни/зимни гуми и обратно, след някой ден тази индикация светна. Вярно, едните са 17", другите са 16", но според калкулатора, разликата в диаметрите е няколко милиметра, което е съизмеримо с нова/износена гума... От менюто правя инициализация и изгасва... Стигам до извода, че системата при инициализиране от менюто, записва инфо за оборотите, следи ги и при разлика, светва... Да, но изглежда системата е много инертна, дълго събира/сравнява данните и след доста време дава индикация...Така си обяснявам поведението за двата случая. (в по-новите модели, на вентилите на гумите има датчици и показва коя гума е спаднала) Някой има ли опит с тези неща?
-
fenabg - Иван Иванов. Не влиза във форума от доста време. https://www.fenabg-auto.com/
-
След голямо ровене в нета, та ОМ номерата на долния шарнир са 51220-SDA-305 ,51220-SDA-A02 (стар номер) и за качествен заместител дават на sankei-555 модел номер SB-6312. Това са за автомобила ми от подписа. Пазара ни пълен с ментета на 555. Знаете ли читав представител/вносител? От amayama ОМ 2броя 150 Евро
-
Смених "табакерата" с изправен дисплей, по-компактно е и не изисква всеки път да натискам бутон за изправяне... Върши ми добра работа, спирам на 3 пръста пред бордюр...
-
Не е само това Цецо, то не беше мини ДРС не беше меки предни крила мамят с гумите и по всяка вероятност още сто неща постоянно се оплакват, че някой ги избутва от пистата, по тази кола нищо не е в ред ама нищо.
-
JapCar started following Civic 9та ген. (2012-2016)
-
Да видим ся как ще е МалкияЛарън без ОХ Ландждането?
-
Най накрая удариха измамниците, за сега само през ръцете но ще бъдат шамаросани скоро и през лицето. F1 НОВИНИ🛑 ФИА ОФИЦИАЛНО наказва Макларън за манипулиране на температурата на гумите, след като Ред Бул предоставя допълнителни доказателства. Светът на Формула 1 беше разтърсен от противоречиво решение на ФИА на Гран При на Маями в началото на май 2025 г. Макларън получи официално наказание за манипулиране на температурата на гумите, след месеци на спекулации и подозрения от страна на конкурента Ред Бул Рейсинг. Наказанието е последвано от допълнителни доказателства, предоставени от Ред Бул, слагащи край на разгорещена битка извън пистата. Световният шампион Макс Верстапен, който изигра ключова роля в шампионата, не остави реакцията си на инцидента незабелязана. Сагата започна през 2024 г., когато Red Bull обвини McLaren, че използва незаконни методи за управление на температурата на гумите. MCL39 на McLaren се доказа като изключително добър в управлението на износването на гумите, особено на писти като Бахрейн и Джеда, където високите температури оказват сериозно натоварване на задните гуми. Термографските изображения на Red Bull показаха забележимо хладни зони около спирачните барабани на McLaren, което повдигна въпроси относно законността на техните охладителни системи, като Red Bull подозираше използването на забранени вещества или иновации, които не отговарят на разпоредбите. McLaren се защити, като посочи аеродинамично превъзходство и усъвършенстван избор на материали, но точното действие на тяхната система остана обгърнато в мистерия. В навечерието на Маями ситуацията ескалира. Red Bull предостави нови доказателства, включително подробен анализ на данни от термовизионни изображения и питстопове, предполагащи, че спирачните барабани на McLaren са използвали неодобрени охлаждащи течности за изкуствено понижаване на температурата на гумите. Според Auto Motor und Sport, Red Bull посочва „невъзможни“ температурни разлики, които не могат да бъдат обяснени само с въздухопроводимост. FIA, под натиск от Red Bull и други отбори, започна интензивно разследване. След инспекции по време на свободните тренировки в Маями, FIA потвърди, че системата на McLaren нарушава регламента, по-специално член 12.8.1 от техническия регламент, който забранява изкуственото влияние върху производителността на гумите. Наказанието за Макларън беше сериозно: глоба от 200 000 евро и отнемане на 10 конструкторски точки. Отборът беше задължен също така да модифицира спирачните си барабани за следващото състезание в Имола. Главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун реагира с разочарование, но прие решението. „Вярвахме, че нашите иновации са в рамките на регламента, но уважаваме решението на ФИА“, каза той в изявление. Браун подчерта, че доминацията на Макларън не се дължи само на охладителната им система, а на превъзходния автомобил и пилотите. Макс Верстапен, който постигна четвъртото най-бързо време в квалификациите за спринт в Маями, беше забележително остър в отговора си. „Добре е, че ФИА най-накрая предприема действия“, каза той след състезанието. „Отдавна знаехме, че нещо не е наред. Подобни трикове не принадлежат на спорта. Сега отново можем да се състезаваме честно.“ Верстапен, който е на 12 точки зад лидера в шампионата Оскар Пиастри, подчерта, че е фокусиран върху собственото си представяне. „McLaren са бързи, независимо от наказанието. Трябва да дам всичко от себе си, за да ги победя.“ Думите му отразяваха разочарованието в Red Bull, които видяха управлението на гумите на McLaren като несправедливо предимство. Наказанието не променя почти нищо в преднината на Макларън в шампионата на конструкторите, но изостря баланса на силите. Пилотът на Макларън Ландо Норис, който имаше силно състезание в Маями, нарече въпроса „уреден“ и се фокусира върху предстоящите състезания. „Ще продължим да се борим за титлата, със или без тези точки“, каза той. Зак Браун, Зак Браун този малак педерас как лъжеше една година но това е само началото защото нищо не е наред по тази кола иначе Ландо бил много добър човек, добър, добър та колко да е добър аз бих казал гузен. https://luxury.amazingtoday.net/f-news-fia-officially-penalizes-mclaren-for-tire-temperature-manipulation-after-red-bull-provides-a-uyenhoanh/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawKMfGBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBYYUZDUFNoc2pPZG4wYzhQAR7yHQlphoJKm4a3sm07dRH8g1iaV2cRKq0JmOp1qCUT6-x1PdjFH6Kb1m0o2Q_aem_BKIz5eZ1Lu3eax_HbL2Dtw
-
Пожелавам ти и "балтона към тези 4 копчета" - като му дойде време.
-
Смених 18-ките: Със 17-ки: Возиятя и комфортът определено се подобриха. П.П. 18-ките се продават. Желаещи - на л.с.
-
YAV HONDA се регистрира във форума
-
Ivaylo_Mihaylov се регистрира във форума
-
Направи пак един резервоар с Оксикат. Това е и най-евтиният вариант. Иначе, още по-добро е https://ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html - Чисти горивната система, прави инжекторите като нови и разтваря нагари в горивната камера. А най-голям ефект ще има първо P.I., а след него Оксикат.
-
Като мине известно време пак ще се разтракат ,сега просто греста е още във водачите и не е преминала в маншона. Проблема е че не се износват водачите а леглата и то елипсовидно . Така че или нов супорт или ремонт .Райбероват се леглата и се правят нови водачи със съответния размер .И моите потракват но още не съм намерил от къде да си купя нови супорти....
-
Помпата е
-
Привет на всички, Ако някой като мен реши, че все пак иска да ползва допълнителен куфар на покрива и/или стойки за велосипеди, искам да ви кажа че има вариант. Това което първоначално видях е, че се купуват допълнителни надлъжни греди от Акура, които без значение от нивото на оборудване се предлагат само с допълнително заплащане, след това и напречни греди... и то стана към 1000 долара това удоволствие. Намерих вариант на THULE от които до сега винаги съм си вземал греди за моите коли и винаги съм бил много доволен. Със съдействие на SLS Thule магазина вече имам поставени греди от модела EDGE. Ако някой има въпрси за конфигурацията ще дам инфо.
-
Откакто е при мен(вече 6г.) не е пипана системата, силно се съмнявам и преди това с оглед, че това е последното нещо, което някой ще обслужи, ако не се наложи. Ако губи по 100гр. на няколко години, досега нищо да не е останало и още по-малко да работи климатика с недостатъчно фреон, а си духа на лед. Иначе, факт, заради маслото си струва да се смени и ще видя идните седмици да ходя да го сменят.
-
Ronin7 started following Обща поръчка на масла от ato24.de - до 14-ти май
-
Здравейте, Нова поръчка от ATO24.de - до 22:00 часа на 14-ти май! ВАЖНО! Сумата на продуктите от поръчката се пресмята по курс 2.15. За всяка поръчка ще бъде издавана фактура - на физическо или юридическо лице. За да се включите в поръчката, моля да напишете отговор в темата, като копирате посочение по-надолу "Шаблон за поръчка" и попълните информацията за всеки от редовете. Вариантите за плащания са следните - Чрез наложен платеж (валидно само при получаване на поръчката чрез доставка с куриер) Чрез банков превод (можете да направите безплатен банков превод от REVOLUT към посочената сметка в ОББ) Банкови плащания ще се приемат само на следната сметка - МАВЕРИК МОТОРСПОРТ ООД BG76UBBS80021039264650 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете само псевдонима си от форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Доставката от Германия отнема от 1 до 2 седмици, изключаейки периодите, когато има празници и неработни дни. След като пристигнат маслата, вариантите за получаване на поръчките са следните - Лично предаване в София, кв. Манастирски ливади - тъй като през деня съм на работа, ще може да получите нещата си в кв. Манастирски ливади след 19:30 часа в работните дни, след предварителна уговорка Доставка чрез куриерска фирма за доставката са необходими следните данни, които моля да изпратите на лично съобщение или по Viber: две имена, телефонен номер и офис на куриер или адрес Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L + 2х1L Линк: https://ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L 2x0.946L Стойност на поръчката: (64.95 + 2*15.49 + 2*13.95)*2.15 = ... лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка: O8946393O2 - Атанас Заедно с общите поръчки, вече има и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Разгледайте наличностите в линка по-надолу, където директно може да направите поръчка. Маслата, които поръчате от каталога, ще може да вземете лично веднага (след предварителна уговорка) в кв. Манастирски ливади или да изпратя по куриер, в рамките на 1-2 работни дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената в каталога също може да бъде малко по-висока. Линк към онлайн каталог: https://obshtiporachki.online/ С радост съобщавам, че продуктите на PETRO-CANADA са отново в наличност и ще могат да се поръчват от obshtiporachki.online . Отделени са от текущите ATO24 наличности, можете да ги разгледате чрез този линк - https://obshtiporachki.online/?pa_proizvoditel=petro-canada или чрез бутона горе в ляво на страницата.
-
- amsoil
- aral
-
(+ 31)
Тагове:
- amsoil
- aral
- aveno
- castrol
- fuchs
- glysantin
- honda genuine
- huskey
- liqui moly
- mobil 1
- mopar
- motorcraft
- motul
- petro-canada
- ravenol
- rowe
- shell
- sonax
- zf
- genuine oils
- atf
- mtf
- power steering fluid
- brake fluid
- coolant
- additives
- greases
- original oils and fluids
- auto cosmetics
- accessories
- oem oils
- filters
- parts
-
Предстои ми ГТП и не знам дереджето на катализатора. Карам на газ предимно. Преди две-три години някой ми рекламира Оксикат и направих един резервоар, но тогава май не се заяждаха чак толкова. Въпросът ми е : налага ли се "промивка" с Оксикат или някакъв друг алгоритъм преди прегледа ? Джазка 1.2 2005
-
От доста време имах едно тракане/чукане при каране по дребни неравности като павета, черни и чакълени пътища. Многократно съм изследвал окачването в различни сервизи, но всичко изглежда здраво. Вече бях решил да започна да сменям по метода проба-грешка, но ми дойде спасителната мисъл за спирачните апарати. Тествах ги с разклащане на ръка и се оказа, че преден десен и двата задни си почукват. Проведох си кратко обучение с четене на форуми и гледане на видеа по темата и реших да действам самостоятелно. По всеобщо мнение, чукането идва от водачите и хлабината, която имат към супорта. Тази хлабина не е случайна, а служи да поеме топлинното разширение на материала, което се получава в резултат на действието на спирачния апарат. Лечението е гресиране на водачите в най-лекия вариант, подмяна на водачи в по-тежкия и най-накрая подмяна на супорта, ако леглата са разбити. Подготвих се, като купих два ремонтни комплекта - преден и заден. Разликата е, че задните водачи са малко по къси от предните. Ето така изглежда комплекта: Вече подготвен теоретически и технически, не беше сложно разглобяването и обслужването. Оказа се, че водачите ми са в много добро състояние и нямат нужда от подмяна (имам вродено нежелание да сменам здрава оригинална част), така че само ги гресирах с приложената в пликчето грес. Тествах колата при следващия ми риболов по тежки язовирски терени и чудото се случи - тракането изчезна . Колко ще е трайно времето ще покаже. Сега да обясня някои детайли - както се вижда на снимката, водачите са различни - единият е чисто метален (PIN, GUIDE), а другият с гумена втулка (PIN, LOCK). Трябва да се помни, че на предните апарати металният се монтира е отгоре, а на задните - отдолу. Има си причина да е така, но сега няма да навлизам в подробности. Трябва да се ползва специална грес за водачи или друга високотемпературна и синтетична, да не повреди гумените маншончета. Проблем е да се намерят точните ремонтни комплекти, защото се продават много видове и не е ясно кой става, кой не и кой заден, кой преден. Аз купих 4 бр. и двата ще ги връщам, защото не стават. Ето кои проверено стават: FEBEST 0174-ZRE151R-KIT - за предния апарат и QUICK BRAKE 113-1384X - за задния апарат. Това е колеги, дано да съм бил полезен!
-
Благодаря
-
И аз правя профилактика на 2 години. Тази седмица карах колата и резултата беше - липсващи 100 грама. Цена 40 лв.
-
айде айде, съмнява ме да е така ама да не влизаме в спорове. Нали знаеш, че има масло освен фреон и това масло рано или късно си губи качествата То и на ск. кутии не сменят много хора маслата ама е по-добре да се сменят. Поне веднъж на 2-3 години правя профилактика на климатиците и на двете коли.
-
Предстоящи събития
No upcoming events found