Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

20210610_155605.thumb.jpg.bed8aa5f7607df4e34e6fceb4924f9d0.jpg

Далеч зад колегата, но доволен от марката.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Не е успял да развие капачката на гърловината, или ... ?

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравих да допълня, понеже пишех от телефона.

Не съм ги сменял аз, а Ванката (fenabg) и Жорката, в новия сервиз на Жоро!

Адмирации към двамата!!! :honda:

 

П.П. Ванката ме е снимал, тайно, докато ме майтапеше, че си тегля, със спринцовка, отработеното масло от ваничките под разпределителния вал. :lol:

"Майтап, майтап, ама си има и файда", де'т викат французите...

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Споко. То си личи че си там замалко - с таз препасана чантичка през рамо. :)

А за попиването и на последните капки старо масло - респект!

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С малко закъснение .... Смених таблетката на предния тампон , защото самият тампон беше здрав.Имах тема относно смяната на задния и съмнения в него ,а в крайна сметка се оказа предния , защото след направен тест (спирачка + газ+ видимо) беше здрав, а табелетката на снимката се вижда.... Проверката дали таблетката или нещо по маркуча за вакума към тампона имат проблем е ясна , надуваш и ако не държи работата е ясна , или таблетката или някъде маркуча. Симпотимите предполагам са ясни.Тампона донор е FEBI.

 

205658777_327963655723834_8658789734437734169_n.jpg

207470616_1201240423723453_4252894765534949495_n.jpg

205496894_186252966771903_1207860835446913487_n.jpg

208642369_844074459834242_6045005233094167203_n.jpg

206968051_505175250807114_1920781185315002620_n.jpg

Редактирано от jungles
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.06.2021 г. at 12:55, frizzante написа:

Тапицерия перфо кожа + алкантара и нова емблема. Нищо му нямаше принципно, но исках нещо различно. Усещането е все една караш нова кола.5e1cfa154c7f97dc7e7f6e53d458f2e8.jpg

Добре е направено! Адмирации. И аз го правих с подобна кожа, но беше "еко" и се духа след 2 години. Сега е естествена и очаквам да го пенсионирам с колато този волан. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи каква "еко" кожа е била. Сега май му казват винил и има такива точно за волани които са дори по-скъпи от истинската кожа и държат много, по-здраво е от кожа. Иначе истинската кожа страда много от слънцето. Добре е като е нова да я минеш с УВ защитен лак за кожа. Има гланц и мат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох при Цецо и напълниха климатика с фреон, че пложението беше на умиране. при капацитет 500гр аз имах 100. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера: регулиране на клапани.

Състоянието на веригата:IMG_20210627_124823.thumb.jpg.97c66d0dec3db442ad904b3d6274ed24.jpg

1-ви цилиндър в ГМТ:IMG_20210627_125003.thumb.jpg.7d929467766f5258db3173671807cfeb.jpg 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигна "етажерката" за багажника и сложих малко ред в хауса.

20210630_183538.thumb.jpg.98db14f16857d79dcb2b35ff51681c6e.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених knock sensor (много тегаво, но надявам се ползотворно и жълтата ламба повече няма да светне) и счупената пръскалка на фара (също леко изнервящо, но май вече стана една година откакто беше счупена и резервната ми се търкаляше в багажника горе долу пак от толкова време) :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Явно съм пропуснал сдобиването с нвия Сивик (съдейки по мотора), та да ти е честит!

Ще е любопитно кратко ревю на разликите по един и същ маршрут.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз сменях масло, маслен филтър, реглаж на клапани. Абе с какви масла ги карате тия хонди? Много са ви чисти двигателите, моя е целия ... "лакиран". А уж наливам само Honda Synthetic Blend 5W-30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@ceco_accord

Ами не зная дали е удачно да сравнявам Сивик Аеродек 114 к.с./134 Нм със Сивик 8 140 к.с./174 Нм.

Аеродекът печели категорично само по мекота на возията :D. На всички ни е известна твърдата возия на 8-ците.

Шумът при крейсерски режим на около 2000-2200 об./мин. е на кантар, като и двете коли бяха до момента на 5w-20 Amsoil XL.

8-цата печели безапелационно по мощност, въртящ момент, еластичност на мотора, спирачки и управление. Усещам я като картинг – просто се сливам с нея в едно, пасва ми супер много. Със 17-ките е като залепена с магнит на асфалта, с много стегнато и прецизно управление. R18-ката ускорява великолепно в сравнение с D15-ката :D. Тягата се усеща осезаемо още от ниските обороти – детето ме пита няколко пъти дали 8-цата не е електрическа (прави асоциация с усещането в метрото при по-рязко потегляне/ускорение на влакчето:)).

На фона на горното Аеродекът е друго животинче. Доста по-муден е. По-шумен е при ускорение. „Люлее“ се и залита (макар и не много) при по-остро влизане в завой. Но това е кола с друга дизайнерска визия. Както казах, не мисля за много удачно сравнението с 8-цата.

Поздрави!

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Да, 8-мака трябва да е с окачване в перфектно състояние, иначе твърдата возия се превръща в трополене.

Пробвал съм и 2-та Сивика и Акорд 7 комби е точно хубостите от 2-те. Плавно возене, но без люлеене и "бетонна" траектория. Просто е по-тежък, но всяко нещо с времето си. Радвай се на младежкото усещане!

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мило дневниче, запалката не искаше да захрани usb charger, та след кратка консултация с интернет, реших, че си заслужава да пробвам с чистене, тъй като предишния собственик я е оставил в окая състояние (всичко вътре беше катранено черно). Естествено следвах най-строгите правила за хигиена и безопасност... и воала - взе че проработи (утре и снимки). 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гумите с нови.Реших този път да заложа на Китайските гуми .

IMG_20211020_094423_319.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките ще легнат още и дисковете ще станат като хромирани - дай им време.

Дали 1 кола спира нормално си личи точно по работната площ и повърхност на задните дискове. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни тампони на предните носачи и крайно "гърне".

За пръв път откакто е кола - 18г и 160000 мили.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони  на долни носачи, на усп. щанги предна и задна, лагер преден, горен шарнир и датчик АБС преден. 

 

251329899_614518589981620_220718181387619317_n.thumb.jpg.3459fe4ba6e57dfd76af8eca0f5f38f7.jpg

 

250850819_1315959952227874_6809114947994505898_n.thumb.jpg.09673bec80de60a7894f88aa66853643.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МинАх CR-V-то на ГТП.

Единствена забележка (препоръка за отстраняване) - осветяването на номера.

Е, добре че смених тампоните и гърнето миналата седмица.

 

п.п. Да припомня - колата е 18-годишна, и е на 160К МИЛИ. ;)

п.п.п. Снимка на сертификата за вредни емисии в еко темата.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми пристигна дигиталното чейнджърче и го монтирах. Работи без проблем. :)

 

s-l400.thumb.jpg.09266038a2c832237093ded6a70ffd96.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам такъв вече четири години. Единствения недостатък му е по-слабия звук от на СД.то.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново перо на шофьорската чистачка.

IMG_20220108_094404.jpg

IMG_20220108_094429.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживя малко темата :)

Тези дни ми остана малко време и подготвих колата за лятото.

Сложих 17-ките с летните гуми. Нагрях с пистолет за топъл въздух избелелите пластмасови арки на калниците (т.н. wheel arch trim), докато хубаво изпъкнат първоначалният им цвят и свежест. След това ги запечатах с нанокерамично покритие - използвах C4 Permanent Trim Restorer на GTECHNIQ. След това полирах на ръка няколкото по-дълбоки драскотини от зимата и пастирах.

Ето какво използвах:

honda4.thumb.jpg.63576c36d51b5f0d8a4d727fc721f61f.jpg

Ей го и резултатът :)

honda1.thumb.jpg.56a6bcd2f5208b8eb603a904faa1f385.jpg honda2.thumb.jpg.77bd28e26330ffaaf1a47128adc94470.jpg honda3.thumb.jpg.fdf9c30accfb1e967f976ee35adc46ea.jpg

Ще видя дали нанокерамиката ще издържи обещаните от производителя й две години ;), но и една да изкара пак е ОК.

Поздрави!

Редактирано от emod
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тя голяма красавица, бе Емо! :thumbs1: А какво стана с D15-сетката?

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Здравей, Дани! При мен си е д15-ката. И нея я чака освежаване :), но времето си казва думата :(. Става на 24 г. през май.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic

Е тя и мойта е на 23, ама си върви. :lol:

На ГТП-то оня вика: "Мога да ти дам ЕКО-4, но годината не ми позволява."

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износването е доста видимо, но пък равномерно и са спирали добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, измерих ги 7.8-7.9 мм, но износването им, както и това на накладките е равномерно. Имаш набито око :)

 

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...