Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

- Монтаж на тороиден активен субуфер BOSE в резервната гума, сигнал взех от басите на кората, захранване от запалката в подлакътника.

- Монтаж видеорегистратор. Захранване отново от подлакътника.

- Монтаж дигитален чейнджър Dension Gateway 300 + извод за блутуут. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan_Ch Интересна хитрина! Какво означава "шлаух 6 мм надупчен с ф3 през 10-15 см)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам отворите през 10-15 см са за да излиза въздухът от шлауха при смачкването му?

Ванка - дай запис със звук? Идеята ти ми харесва, понеже си мислех за подобен тунинг на шофьорската ми врата - другите рядко са ползвани. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще е интересно да направиш клип със звук както е предложил ceco_accord но да е 1 врата без и една със, за да се направи разлика ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клип със звук утре ще направя, но не ми остана врата без, та няма да може да се сравни преди и след. Шлаух, е маркуч ф6 и е разпробит със свредло ф3 през 15 сантиметра точно за да гони въздуха от него за да се смачка по-лесно при затваряне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да добавя малко разяснения. Маркуча трябва да е обикновен, защото е по-мек от маслоустойчивия. Струва 30-40 стотинки метъра, аз използвах15 16 метра. Във всяко уплътнение има слепена част. В предните врати е в зоната на огледалото и се започва от там. При добро смазване със спрея шлауха върви гладко и лесно. Ако все пак запъне в крепежите на уплътнението със завъртане се преодолява. При спиране на движението не е проблем да се отреже на няколко парчета. Също мисля че при достатъчно смаска може да се вката и през отворите на оригиналното уплътнение.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано съм бил полезен на някой. От клиповете не става много ясно какъв е звука, но за мен промяна има и ти значителна.

IMG_20200609_140916.jpg

IMG_20200609_140929.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

Този маркуч не е ли прекалено твърд, има едни, които са смес от полиуретанова пяна и гума, и са точна за такава цел.

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех по 3 метра от двата модела, но черния нямаше как да го вкарам в уплътнението. Трябваше да купувам шнур за теглене на кабели и пробвах с шлауха. Ефекта ми хареса и направих всички врати с него. Иначе си прав доста по-твърд е от черната изолация, но върши работа.

IMG_20200609_162005.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

В Али-то гледам, че има като черния, който си снимал, но кухи. Дали биха свършили работа според теб и какъв максимален външен диаметър би избрал?

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених крушката на десния фар :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

 

На 9.06.2020 г. at 16:50, Pavel_Pavlov написа:

В Али-то гледам, че има като черния, който си снимал, но кухи. Дали биха свършили работа според теб и какъв максимален външен диаметър би избрал?

Не съм попадал на такива. Дай линк. Иначе мислих да пробвам с ф8, но ми се стори много плътно и шестицата май е оптималния вариант.

 

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

Нещо такова https://a.aliexpress.com/_d66EWAC но тук минималният диаметър е 8мм. Има и други варианти, но трябва да се поровя малко.

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

 

#Aliexpress BGN 7.78  10%OFF | 5 meters DIY epdm black O auto door seal protector car door rubber foam sealing filler strip weatherstrip
https://a.aliexpress.com/_dZkcXOU

Но това ще трябва да го дърпаш с нещо такова.

IMG_20200609_185037.jpg

 

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

За издърпване може да се ползва най-обикновено жило от скорости на велосипед, само трябва да се кримпова с тапа. 

 

Edited by dindin
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

 

Здравей да те питам,като смяна антифриза прави ли промивка някаква?

Като сложи антифриза колко време я държа запалена горе доло да завърти течността и позагрее?

 

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

 

Преди 3 часа, MotoMK5 написа:

Здравей да те питам,като смяна антифриза прави ли промивка някаква?

Като сложи антифриза колко време я държа запалена горе доло да завърти течността и позагрее?

 

Когато се източи бистър антифриз не се налага,промивка се прави само когато източиш някаква мътилка.Това за протокола.

 

 

Edited by dindin
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това нещо с фунията аз лично не мога да го разбера. При работеща капачка системата се обезвъздушава сама след отваряне на термостата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.05.2020 г. at 0:19, JHM написа:

 

Уважавам труда и амбициите на колегите,но мисля че пресметнатото от "STANLEY" и инженерите на хонда по задните светлини,ми е напълно достатъчно!:)

По-нагоре в темата бях писал за лед крушки с двойни светлини за задна и стоп за мъгла и китайчетата пристигнсха. Колегата Цецо беше помолил да ги щракна денем и при мъгла, аз направих друго. Взех от приятел акумулатор и захраних 21w обикновенна крушка в стопа със секцията за мъгла. Резултата е това:IMG_20200618_175650.thumb.jpg.5914ce0a53a2d89c582fde5f06a10230.jpgIMG_20200619_232720.thumb.jpg.6cb7d13a96c16bd3acd824643184d9d2.jpgIMG_20200619_232657.thumb.jpg.d953e75e6c60e189acb7daac27c0841f.jpgIMG_20200619_232830.thumb.jpg.e20d47467058ec56844c919a1dc32195.jpgА задната просто е брутакна. Лошото е, че вкара смущения на камерата за задно виждане, но с навиване на захранващия кабел на камерата през феритен пръстен, нещата се

IMG_20200617_172725.thumb.jpg.a79d7c94ad1357b92d8a0d10379cd254.jpg получиха.

  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

При мен са осрам и смущават радиото даже,при светване.

Edited by JHM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Ivan_Ch написа:

А задната просто е брутакна.

Свети яко - дори прекалено, а това е подвеждащо!

Дано не ти се налага нощем да ги ползваш и някой да кара след теб, понеже ще се опитва да се разминете минавайки от дясната ти страна.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако обърка най-красивата и характерна задница на акорда... Няма да му е необходима книжка.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Новото топче ;) 
IMG_20200627_163941.thumb.jpg.55ee272aa6feb830d29da4fa95f6efa7.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Твоята не е ли заводски с такова? 

Иначе за лятото е супер, ама зимата.....

Edited by Rakeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

В другата тема съм я описал, сега ще ъпдейтна там :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Занимарката днес. Очаквах по "Уау" резултат 

20200717_194351.jpg

20200717_194336.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Минаваме към бялата светлина. Някой знае ли по-лесен начин за смяна на крушките на  фаровете за мъгла, тъй като днес смъкнах всички кори  за да успея да ги сменя? За утре остана интериора и габаритите( само през подкалниците ли е шанса) .

 

received_329744208185538.jpeg

IMG_20200718_121835.jpg

IMG_20200722_135740.jpg

Edited by Alex__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Габаритите може и през двигателния отсек, но според мен през подкалника е по-лесно.

 

За фаровете за мъгла другият вариант е бронята да увисне.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съвета,@Knoxville!

10 минути без часовете борба с халогените и корите под двигателя, и около 10 лъвчета за габарити/халогени/плафони/врати /задна скорост/ сенници. . 

received_931015934079066.jpeg

IMG_20200722_171511.jpg

received_381180889522130.jpeg

IMG_20200722_172024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудесно, сега ти остават тези в сенниците, жабката, пепелника и багажника :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Добре, че не е с комби, че там има и бутон за затваряне на багажника с лампичка :D

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, Knoxville said:

Чудесно, сега ти остават тези в сенниците, жабката, пепелника и багажника :D 

Сенниците са готови, просто не съм ги щракнал.

Ако не бяха дали фира  няколко от крушките още преди да пристигнат можеше и останалите да сменя, но уви... Евтиното не винаги излиза качествено😁 Чакаме следващата поръчка от Алито. 

 

Edited by Alex__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,адмирации за ентусиазма и мерака,но минах по този път с евтини ледове Т5W за габарити и купе и няма да ги повторя!

Дано при теб е по различно.

Започват да премигват, няколко месеца след монтажа им.

Всичко долу и се качва осрам-а.

Две години по късно,няма "дискотеки" и светят прилично!

Поздрави!

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами честно да ти кажа на старото ми Ауди бях 6 години с такива габарити и не съм имал проблеми(то добре че са фаровете, че да има нещо където да работи без да се чупи през 2 седмици в тази кола😁) . Иначе  Осрам съм за с двете ръце. Наскоро гледах видеа, че искам да сложа оригинален ксенон, но четох, че няма как да се инсталира и дори се мисля за Night breaker на лупите. 

 

Поздрави! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Има и добри фирми за лед от китайците. Да, често се случва на боклуци, но няколко коли на познати карат с iJDM и NAO (продавачи от Али-то) ледове и работят безпроблемно и добре. Говори се също и че S&D били читави.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Преди и след :D 
IMG_20200813_104126.thumb.jpg.521519862563cddd46cf81b6df76c771.jpgIMG_20200813_105119.thumb.jpg.bfc259a3b577b6faab7ad9b11a2f0159.jpg
IMG_20200628_150233.thumb.jpg.277bc52f97034d470ebd34a84380dcf9.jpgIMG_20200628_150249.thumb.jpg.a59fe09022addb4b3091cc3546697797.jpg
IMG_20200802_175043.thumb.jpg.576a021a447ac6e5cb87b4676e1097e2.jpgIMG_20200802_175048.thumb.jpg.46552112cb58531ee587487a744baf6d.jpg
 

 

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених задна лява дръжка, че не отваряше отвън с нова оригинална, но лека греда. Старата беше счупена, новата уж ОЕМ Тайван, по номер и т. н. ама след монтажа същата история, пак не отваря отвън((((. След определено количество гърчави действия се установи, че палецът на новата не донатиска някъде милиметър, милиметър и половина бравата, за да отвори отвън. Последва ажюстиране и вече си работи, ама мръчкава работа общо взето. Ако е полезно за колеги с такива проблеми.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...