Jump to content
Sign in to follow this  
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Днес наредих задната добавка, праговете и задните вежди на калниците.

IMG_20180905_193825.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега S.s.d.d технически преглед няма да можеш да минеш ако попаднеш на някой кофти индивид, ще те върне за предните стъкла. А кофти катаджията ще те спре от движение.

За предните стъкла се слага 70% тогава си в нормите и никой нищо не може да ти каже. Ако страничните предни са фабрично тонирани трябва да сложиш 80%. Аз сега съм в дилема дали да сложа 70 или 80% на предни странични. За задните няма ограничения стига да има видимост от вътре на вън. Имам приятел катаджия и сме говорили на тази тема.

Edited by Радо82

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.09.2018 г. at 11:11, ogi28b написа:

Колега @Knoxville, не е съвсем категорично забранено, има някои промени в нормативните документи, които допускат и аз реших да се възползвам:

 

От Закона за движение:

 

Вече идва въпросът: има ли пътната полиция техника, с която да измерва светлопропускливост, знае ли как да я използва?

 

Моята кола е направена цялата с фолио 70 % светлопропускливост и за неопитен човек е много трудно да каже изобщо има ли фолио или просто стъклата са тонирани. Толкова е светло, но пък ефектът е значителен. С по-тъмно, като на колегата по-горе със сигурност е още по-изразен. 

Съгласен съм с теб, но поне на снимката на колегата не изглежда като отпред да има 70% пропускливост :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Катаджията няма с какво да го измери!

Жалба по наказателното постановление и то пада.

Ма има фаца. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фаца има, това е безспорно. Прилича на предсерийните концепт кари, на които интериора не е готов и за това ги фолират така.

Проблема не е и в катажиите -за тях си прав. Проблема е за теб, породен от каращия зад теб, но щом не ти е хрумнало, все някой ще ти го покаже нагледно (дано не е с много).

Иначе фаца има.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Довърших и предницата, не мога да и се нарадвам.

IMG_20180915_141226.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо виси отдолу :P

 

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Опашчица, утре ще нареждам щипките отдолу :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.09.2018 г. at 20:01, Marcus написа:

Довърших и предницата, не мога да и се нарадвам.

Много добре изглежда.:thumbs1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тотална зимна подготовка. Смяна на ангренаж след 100к км и 5години експоатация.Смяна на всички пистови ремъци, смяна на масло и профилактика на ГИ-то(смяна на филтри и преглед на инжекторите) 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зимните джанти станаха черни с нови зимни гуми :wub:

Преди / Сега:

IMG_20170202_102857.thumb.jpg.384cae39cbbafbeb6b6580c8c8646496.jpgIMG_20181024_135705.thumb.jpg.a1771563555427c4687063e95fc81af0.jpg 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.05.2018 г. at 20:39, kvd74 написа:

След 20г. колата получи нов Уолкър. :)

IMG_20180508_183527.jpg

 

А също така и средно гърне, но не Уолкър, а румънско Асмет, на 40% от цената на уолкъра. :dunno:

Имаше малко разминаване, но накрая дойде точното. На снимката е грешното до старото.

IMG_20181019_162005.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложих си ветробрани, ама толкова мръсна ме досрамя да я снимам :(

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зимни гуми с джанти:

 

139F6012-1AB7-424A-9998-8628EF400130.jpeg

06D2839A-0762-4EF9-A166-E2AE29B90D3C.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задни накладки АТЕ и смазване на водачите.;)Нямаше подложка от зад на накладката,като свалените оригинални TRW.:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задни накладки и дискове АТЕ, пистов ремък Гейтс и смяна течност на съединителя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OEM маслен и смяна на двиг. масло с източване на несливаемия остатък, с помпичка и маркуче.Общо източено 4,5л. и налято същото количество.Маслото е Mobil1 0W20 AFE.;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко несливаем остатък източи?

Щото по спецификации:

Engine K20Z2

:Capacity 4,2 litre Service fill

:Capacity 5,3 litre Initial fill

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

450ml

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Готова за зимата вече. Халогенитете бяха последни.

IMG_20181108_170515_HDR.jpg

IMG_20181108_170456_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Протестирахме заедно срещу цените на горивата...

 

45743078_2454291371277609_2215890468296720384_n.thumb.jpg.a4af6d6ec948bc2bfd8124c5f0d1a2ad.jpg

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, chavdarbs написа:

Протестирахме заедно срещу цените на горивата...

 

45743078_2454291371277609_2215890468296720384_n.thumb.jpg.a4af6d6ec948bc2bfd8124c5f0d1a2ad.jpg

 

Видях те. На живо е още по-готина.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1.11.2018 г. at 19:10, JHM написа:

Задни накладки АТЕ и смазване на водачите.;)Нямаше подложка от зад на накладката,като свалените оригинални TRW.:huh:

Ето напасването им във времето:

240км.

20181118_122204.thumb.jpg.f3dee522cbd709410e995f8977b71d7e.jpg

500км

20181118_122033.thumb.jpg.e5ceb7bed9f5c978edc2d06686ffb77e.jpg

Работят добре и равномерно.

Монтирах и зимните Conti TS 860 и с добри впечатления на сухо.Очаквах да са по шумни.:punk:

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених масло и филтри. Бях си карал 5к отгоре на 10те и се чудех защо рязко почна да гори масло :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ва инспекция на 9286км масло + маслен филтър, не знам защо но по програма дава сменя на въздушен филтър на 60к км. На следващата сменя на маслото ще бъде сменен и въздушен филтър

IMG_20190226_145400234.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених маслото,филтрите и предните свирещи оригинални накладки с 3 -4мм.оставащо феродо и пробег 38 хил. Сложих пак Ате.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вежди на фаровете 

 

0-02-04-da23c4fbae4bbeef0bfc272a5fa983dfee559206a790c05f7dc6d3c1a19de711_fdcaf1a8.thumb.jpg.fef7a7f88ab278042557f5076e78b070.jpg

 

и амортисьори на предния капак.

 

46609219_viberimage2019-03-0209_24_36.thumb.jpg.1069ae3dd49fb9297d92e2ebb22d0ef4.jpg

797885159_viberimage2019-03-0209_24_37.thumb.jpg.1042c3a93f9dc172d8d6c64d19a4f966.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

С голямо чувство за хумор пиша този пост. Имах сивик 8 1.8 и го направих много бърз. Как, продадох го и си купих Волво 2.5 Т5 турбо :D:D:D:D

Edited by vartan
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Е, имаш 100 коня отгоре, но и около 400 кила +, но пък турбото, ехееее ... :) Иначе Т5 е класика, особено ако си взел комби.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Колега щом ме питаш за комби си скрит волво фен :D сигурен съм.Седан си взех , комбитата не ги харесвам.

 

И за да не се карат , че спамим ще кажа , че на дядото на хондата сивик 7 1.4 му сложихме нови задни гуми , смяна на двигателно масло с всички филтри и гарнитура капак клапани , че се бе омазала малко.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

 

Не се крия че уважавам Волво, но старите им модели. По-новите са ми капризни за поддръжка, а за най-новите не ща да чувам, а и нема пачки. :)

Щом не е комби, значи не знаеш какво пропускаш. Карал съм ХС70 и е добра колца, но докато е здрава, като се заинати - мани бегай. Приятелчето каза - верен е девизът на тая марка - "Волво - вечно твой". Едвам я продаде. Аз намерих по-добър вариант - карам също толкова красиво и практично комби, но е японско. :)

 

За да не съм оф: По моето комби нищо не съм правил скоро- само карам. То пък и едно каране - 20 км седмично ако вали или е кучи студ, а от пролетта насам 5 км седмично. Е, има и по някое извънградско, но е рядко. Взел съм му обаче ново олио за маторя и се каня да пооправя някои външни белези от недобросъвестни шафиори по паркингите (ръчичките им да изсъхнат и ... ), а после и цялостно да го пастирам и полирам, че да светне като ново.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Цецо ми така както го караш Акорда, ако е V70 не XC70 и внуците ще му се радват.

За да не съм оф, толкова неща има за правене, че не знам от къде да почна по моя Акорд :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Прав си. За 4 години от как го имам съм му врътнал 25000 км. Ще остане и за синковеца и после ще влезе в категорията "нов внос" на реални 195000км. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...