Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Оригинален си е от Type R, продава се един на части, има си тема във форума. Наложи се да разпробия плексигласа но поне стана здраво.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това е основната разлика в задните капаци. Единият е без дупките които ако не се направят като хората се пука плексигласа с времето т.е при по-силно затваряне примерно. Мисля, че се дупчи и ламарината освен плексигласа но това може да каже най-точно Marcus. Трябва да се внимава и затова по-добре капак от Type R да не го мисли много човек. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност на спойлера има 4 крепежа тип шпилка, аз използвах само 2 от тях, че другите ми се падаха зад 3-тия стоп. Полиуретан около дупките, ако случайно тръгне вода, а от вътре направих нещо като дебела гумена подложка, после метална шайба и тогава гайката, уж за да избегна инцидент от въбрациите. Времето ще покаже :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Красотата е симетрия, кскто казва доктор Е.

IMG_20200502_140834.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А кое е светлината за мъгла?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

А кое е светлината за мъгла?

 

На най-долната снимка. На тъмно се изглежда по-добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоест, в гнездата за задния ход има двусекционни крушки, управляващи се по различните вериги - червените при мъгла, а белите при R ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е Цецо, така бях направил и на моята преди 3-4г.
Сложил съм мощни крушки с две светлини, на тъмно и в мъгла съм тествал, открояват се от другите задни светлини.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Тоест, в гнездата за задния ход има двусекционни крушки, управляващи се по различните вериги - червените при мъгла, а белите при R ?

Да. За сега ползвам старите лампи, които ползвах за дневни светлини с мигач, като мацнах жълтите диоди с червен лак за нокти докато дойдат червно-белите лампи. Нещо като този модел.

 

#Aliexpress BGN 32.05  40%OFF | iJDM Car T20 LED White/Red Dual-Color Canbus W21W 7440 led Bulbs For 16-up Chevy Camaro Backup Reverse Lights & Rear Fog Lamp
https://a.aliexpress.com/_d8wHEQb

Edited by Ivan_Ch
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като ги сложиш - снимай на тъмно, а ако падне мъглив случаи и денем - от 100-тина метра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И без това снощи уличното осветление не се включи снощи а едва ли някой в неделя се е юрнал да го прави. Довечера ще снимам и ще кача снимките.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Нямате ли проблеми с парктроника 🙄 Бях сложил на моята LED крушка на задната и се пуснах в адско приключение докато разбера какво се случва.Парктроника взима захранване от крушката на задната(съвсем нормално) та когато включа задна предавка сътветно и парктроника тръгва.Проблема при мен беше,че след това не се изключва докато не изгася колата.По светофарите се сещате какво става някой като спре по-близко зад колата... Майстора обясни,че понеже LED крушката няма съпротивление и минава плюс през нея(не съм много наясно с тоците).Самия парктроник е слаган някога,някъде в Италия.По думите на електричаря е доста стабилен,били два модула за предния и за задния(бил специално за колата и се обучавал някак) марката я забравих :( Сътоветно върнах обикновенната крушка и всичко заспа.

Edited by Draiman90
Доабвяне на подробности за проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм имал никога проблем с парктроника заради лед крушка.
Зависи явно от лед крушката.
Би трябвало всеки парктроник да е зависим от задната.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм планирал да преместя фаровете за мъгла на мястото на светлоотразителите, които стоят долу в бронята. Само чакам пратката да пристигне някой хубав слънчев ден. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

преди 56 минути, Knoxville написа:

Аз съм планирал да преместя фаровете за мъгла на мястото на светлоотразителите, които стоят долу в бронята. Само чакам пратката да пристигне някой хубав слънчев ден. 

Кой от двата варианта колега? Втория ми се струва по-интересен, но мисля че е тъмен когато не свети итрябва да се затъмнят малко и стоповете.

 

#Aliexpress BGN 27.35  52%OFF | 2Pcs High Quality For Honda Odyssey 2007 Car Reflector LED Back Tail Rear Bumper Light Brake Lamp Fog Warning Driving  Light
https://a.aliexpress.com/_dSMw9jd

 

Колкото до парктроника моя също е италиански Laserline и досега освен счупения датчик от удара отзад други проблеми не ми е създавал. Бившият собственик го е монтирал в Хонда прдставителсто, имаше документи за него в колата.

Edited by Ivan_Ch

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 33 минути, Ivan_Ch написа:

Колкото до парктроника моя също е италиански Laserline

Баш такъв е и моя,сега като го каза ми просветна.Явно съм уцелил някаква кофти крушка.https://www.aliexpress.com/item/32852489624.html?spm=2114.13010708.0.0.79fa4c4dbHrUo9 уж гледах да не са най-евтините ама явно цената не е фактор при китайците...Може би по-нататък ще пробвам с някакви други ама за сега така ще кара :)

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Ivan_Ch написа:

 

Кой от двата варианта колега? Втория ми се струва по-интересен, но мисля че е тъмен когато не свети итрябва да се затъмнят малко и стоповете.

 

 

Това съм поръчал аз. 

https://m.aliexpress.com/item/32912371325.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.32912371325&aff_trace_key=153c0d86f013452d91526bf17880a145-1583256372502-03439-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6142amp-4UsTJaOxYskIxFnO7o0tjw1588526210963&browser_id=496f88c48d6c412790a1476e0e59140e&is_c=N

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Като ги сложиш - снимай на тъмно, а ако падне мъглив случаи и денем - от 100-тина метра.

На тъмно с тези лампи толкова. Като дойдат другите ще снимам пак.

IMG_20200503_214326.jpg

IMG_20200503_214107.jpg

IMG_20200503_214100.jpg

IMG_20200503_214031.jpg

IMG_20200503_214022.jpg

IMG_20200503_213947.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свети като Лас Вегас. :)

Но важното е в мъглата как се виждат и дали "пробиват" през нея?

Моята си е 1 - заводската, а като е мъгливо се вижда само тя (при пуснати габарити).

Нощем ако случайно забравя да я спра (след мъглата) в задният автомобил всичко е червено и ми присвяткват да я угася.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

С другите лампи ще я въдим. Тези съм ги плескал с на жената червния лак. Аз стопа за мъгла го пазя та ще направя сравнение с новите крушки и с него каква е разликата.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Свети като Лас Вегас. :)

Но важното е в мъглата как се виждат и дали "пробиват" през нея?

Моята си е 1 - заводската, а като е мъгливо се вижда само тя (при пуснати габарити).

Нощем ако случайно забравя да я спра (след мъглата) в задният автомобил всичко е червено и ми присвяткват да я угася.

Много точно...!Ето това е важното и не знам какво би ме накарало да правя,такива интервенции(с добри чувства)!

Уважавам труда и амбициите на колегите,но мисля че пресметнатото от "STANLEY" и инженерите на хонда по задните светлини,ми е напълно достатъчно!:)

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

То е и въпрос на безопасност и си има стандарти.

Габаритите и стоп светлините не бива да заслепяват, а тази за мъгла се ползва само по предназначение и не случайно напоследък е 1, а не 2бр.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За мен несиметричността на едната светлина за мъгла е много по-разпознаваема и няма шанс в мъгливо време да бъде сбъркана със стопове например. Но това си е лично предпочитание. Може да съм сбъркан, но не ми пречи малко по-червенеещото кръгче на светлината за мъгла спрямо за задна :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

В този ред на мисли,

JDM-ките от края на миналия век нямат задна светлина за мъгла. Поради ниската цена и малкия пробег в Япония, Англия е пълна със JDM-ки втора употреба. Едно от изискванията за регистриране в UK е да има задна светлина за мъгла.

 

Моята интерпретация по темата:

 

Първото ми CR-V

IMAG0019_resize_21.thumb.jpg.021108afcc5e9c57423ebb9db0e95ddd.jpg

 

Вградих 21W крушка в капачката на централния отвор на резервната гума. Не помня, какъв рефлектор използвах, ама светеше като истинска.

 

Следващото ми CR-V

 1259247652_2012-04-0508_10.57_resize_20.thumb.jpg.66ec34c151fd0592bba90d1965efcaf8.jpg

 

Светлината за задна е за симетрия, а и оригиналната не върши никаква работа, т.е. не осветява, само индикира, че караш назад.

 

 

Edited by Krasi-mir
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска,както и повечето дни от последния месец я гледах през прозореца.Това не пречеше да ми вземат едни пари за ГО.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубаво време, като за смяна на изгорели лампички. Смених тази на бутона за аварийни и открих, че липсва окабеляване за мигащия сигнал. Иначе на буксата си има място, има си лампа за него, ама кабел... Ако случайно забравите коя лампа сменяте на Акорд 7 - долната е. 

 

IMG_20200505_162233.thumb.jpg.4208b1c4720061944bc1b0fd85290771.jpg

 

Също така смених осветлението на бутоните за подгрев на седалките, че и те ми бяха изгорели от не знам кога. Това Т-3 се оказа голямо приключение да се намери по магазините. 

 

Извадих блутуут-глупостта от под панела на централната конзола и ще видя дали може да се ремонтира, макар че не виждам смисъл.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, ogi28b написа:

 

 

Извадих блутуут-глупостта от под панела на централната конзола и ще видя дали може да се ремонтира, макар че не виждам смисъл.

 

 

Моя блутут преди време го давах на един радио-телевизионен ентусиаст, понеже беше сигурен, че ще го оправи. Смени няколко елемента, но без резултат. Накрая намерих в някакъв чуждоезичен форум, че ги пекат във фурната. Не помня точко градуси и минути, но ефекта беше, че проработи за месец и приключи отново. Повече не съм се занимавал с него.

Успех. Ако успееш сподели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених семерина на колянов вал и съединител...

 

96021390_173147677297442_2416255782191366144_n.thumb.jpg.8bd4946399afe5ef9a49575b1178f17c.jpg

96115572_2572698979725803_8503902458576109568_n.thumb.jpg.928ab080f3f4e4f2d540dace7b24e8c6.jpg

96112899_181624352986591_8525615575546724352_n.thumb.jpg.600aae4b836720b84522f4f5e1af1dc0.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е днес, но събота направих всмукател за карбовете от пощенска кутия и интейк на 110 мм

IMG_20200509_112022.jpg

IMG_20200511_124343_616.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не днес, последната сеемица:

 

Нова цедка vtec.

Старата беше на 233000км:

20200507_124801_resize_53.thumb.jpg.bfea9d67af53e52b6499d3dda8609457.jpg

 

Смяна масло двг, свещи, филтри и задни накладки (без ръчната).

Старите японски NGK на 90-и-нещо хиляди км.

20200513_124707_resize_50.thumb.jpg.ceb67a27b07c518e797e788e97351927.jpg

 

Майстора имАл малко свободно време и ми полирал фаровете, като бонус.

20200512_202624_resize_43.thumb.jpg.f6d1984115034222d7c3d8cda1b6967d.jpg

Преди това бяха жълти та чак кафяви, за малко да ме върнат от ГТП. Сега са ... слънце. :D

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Напоследък:

 

- направих бутона за аварийни светлини да мига като е включен

- понеже съм сложил червени лампи във вратите, вместо бели и под вратата беше тъмно, си монтирах осветление, за да е светло на хората като се качват и слизат. Поне отпред...

- ДВР-а ми отлежаваше в чекмеджето с джунджурийки над 2 години и най-после ми дойде музата да го монтирам. 

 

Тия три неща. 

IMG_20200521_010331.jpg

Edited by ogi28b

Share this post


Link to post
Share on other sites

На някой ще му е топло зимата 😃

 

received_570691950249742.thumb.jpeg.596f4ac99b9fb5746a87f987bcee4d54.jpeg

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това за дизела,даже е задължително.Ако този мотор няма заводско такова е силно препоръчително да се сложи.Хубаво решение,но ще ти трябват още реле за включване/изключване,за време и голям предпазител.Има си схема.Предполагам си се подготвил с инфо и материали.Не е трудно но си е заигравка и си струва.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма заводско, за съжаление. Знам какво ми трябва, имам подробно сервизно описание на контролера от другата ми кола, където е заводско. Там се управлява според напрежение на акумулатора и температура на антифриза. Работи безупречно. Ще го направя и тук така, а не по време. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

В края на миналия месец ѝ взех нови летни гуми, а тази седмица смених ангренажния ремък и обслужих климатика за лятото 🙂

Edited by heaT

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.05.2020 г. at 1:02, ogi28b написа:

 

- понеже съм сложил червени лампи във вратите, вместо бели и под вратата беше тъмно, си монтирах осветление, за да е светло на хората като се качват и слизат. Поне отпред...

 

 

Осветлението на вратите стана доста добре, вече и като ремонтирахме платката, на която скъсах писта заради окъсяване, може да се види в цял план:

 

IMG_20200524_003716_resize_53.thumb.jpg.2a21c8b175ecdf460aeab8e4d4236f63.jpg IMG_20200524_003536_resize_26.thumb.jpg.fc097881f123a0f68e9495b4fb032879.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес си почистих двигателния отсек.
Отне ми около 2 часа и мисля че се получи доста добре.
За целта използвах:
- смес от препарат за чинии и вода
- няколко гъбички
- четка за зъби за труднодостъпните места
- чували за смет за покриване на двигателя по време на мокрото почистване
- микрофибърни кърпи за попиване

 

IMG_0184.thumb.jpg.ad69f47bfaa8cce47a74ee9ab4c6127f.jpgIMG_0188.thumb.jpg.bbc59a4f2d7362fbbeb3889f319a6552.jpg

 

Общо взето следвах повечето стъпки от клипа на ChrisFix

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Някой преди мен си е играл да слага на колата лампи Osram Cool Blue Intense, те са към 6000 К. Сигурно е било отдавна, защото вече са доста отслабнали и дойде време за подобрение. Днес сложих чисто нови с цвят 4300 К и разликата е огромна, досега направо съм карал със свещички. 

 

Понеже го правих през деня, не стана за снимки, но тези дни ще взема да върна една от старите да видя как е за сравнение и да щракна 1-2 снимки. Поне това е бързо и лесно. 

 

IMG_20200608_004437.thumb.jpg.6670576fbd1bc534192eb345026284fa.jpg

Edited by ogi28b
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...