Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.11.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Здравеите колеги, искам да благодара на всички които се включиха в темата. Този проблем ме мъчи повече от месец, не съм жалил пари, не правя компромис с частите. Днес се реши проблема, по някога дребни неща могат да ти сруват много нерви и средства, но поне научих нещо ново, ще споделя това да го знаете и да обръщате внимание на детаилите. Проблема излезе от силно замърсени болтове, болтовете през които минава спирачна течност, след поредното разглобяване реших да ги проверя и тях, странна гумена субстанция се намираше в централния отвор, която в моя случай го играе ролята на клапан и пречи да се върне буталото. Сега си обясних и причината едното колело да грее много повече от другото, в единия болт имаше по голямо парче :-). Как са се замърсили не знам, защо не е излязла при обезвъдушаването където налягането е високо с дебит, не знам. Според мен е от разлагащи се маркучи, които вече ги няма. Колегата ruil4o е прав, тази кола няма кантар, има разпределител под спирачната помпа.
  2. 2 точки
    Днес 17 ноември беше рожденият ден на основателя на Honda г-н Соичиро Хонда Честит рожден ден юбилей, г-н Хонда, роден на 17 ноември 1906 г. *рядка снимка на него и неговия Шевролет 1957 г.
  3. 2 точки
    Дрън-дрън! Имат ТЕХНИЧЕСКА възможност да го правят. Но не са сертифицирани от метрологията и нормативно не са въведени нещата. Не вярвайте на гръмките заглавия на медиите, четете внимателно и мислете! И аз бих искал да го правят, но по-важна е истината.
  4. 2 точки
  5. 1 точка
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    https://fb.watch/on1UrkriGV/ много добре
  8. 1 точка
    Как за какво им е? Нали това е смисълът на животът на мнозинството днешно време. При нас примерно как е? Само софри, ракий, ЧАЛГА и тнт. Зрелище
  9. 1 точка
    Поредната, Хамерикандъ СВИНЩИНА.
  10. 1 точка
    Виенето при постоянна линейна скорост (както си казал около 60 км/ч) го имах и аз. Няма значение от предавката или режима. Проявяваше се винаги при по-хладно време и лека влажност. В голям студ и в жега (лятото) - не. След умуване и много четене в западни форуми, за мен си установих че е от лагер на кардана. Така и за 5 год. не го смених. Леко е дразнещо, да. Гадничко за такава кола ;( Лекуване (по нашенски) не знам дали има. Вариант е нов кардан от щатите на приемлива цена (около 1500 долара ако не се лъжа)
  11. 1 точка
    Аз си взех на Frogum гумени стелки 3D Proline за 136 лв. и леген на същата марка за 81 лв от български онлайн магазин. Качеството е много добро. Лягат чудесно и се поддържат лесно. Проверявах цената на същите артикули и по чужди сайтове и нямаше разлика.
  12. 1 точка
    Колеги, поръчах втулка от братушките. До тук вс ок. За съжаление от митниците отказват да я освободят, тъй като влиза под някаква забрана за внос на части и стоки от Русия. Пълно дърво Искат да я връщат на подателя. До тук минаха повече от два месеца, вероятно към три. Решение няма. Дано русите излязат човеци и ми върнат парите. В другия случай ще пия една студена вода. Пиша го за да няма други изгорели…..като мен.
  13. 1 точка
    Здравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
  14. 1 точка
    Заповядай. На руски е обаче. Directions.txt пила.txt синусоида.txt
  15. 0 точки
    31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Пък и знам какво има вътре. Ще си го ползвам по предназначение.
  16. -1 точки
    Какви стойности направихте клапани, дросела сваляхте ли го,болта за празен ход и неговия канал чистен ли е,трябва да се отвърти болта и хубаво канала изчисти. Стъпковия сваляхте ли.
  17. -1 точки
    Снимай по-добре според теб е счупено така ли.
  18. -1 точки
    Тук пише къде трябва и къде не трябва да се използва. Според писаното е точно за водачите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...