Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.11.2022 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте, Старият добър MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 замина за рециклиране на 9650 км след доста достойно представяне. Първи тест с ново масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MAHLE OC 617, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –181 850 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 630 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – LPG 63 литра Insa Oil; 11) Kтм = (л.63 / 4.3 л.) = 14.65;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox). Субективно двигателят работи малко по-тихо с новото масло от предходното, обективно – замерване с шумомер (снимка).
  2. 3 точки
    Здравейте, Дойде време и аз да сложа АГУ на моята шестица, F18 b2, 2001г. 181000 км. По принцип не съм адепт на алтернативните горива, но оформящата се голяма разлика между цените на бензина и LPG ме потдикнаха към този ход. След изслушване от най-различни места на сума ти pro и cons от рода на бомба в колата, абе само ще ти прекъсва, няма мощност, те Хондите не стават на газ и т.н., и пр., и т.п., редица консултации с колеги от клуба Хонда Акорд, а също и съвети за вида на уредбата, както и на мястото за монтаж се взе решение той да бъде извършен в Русе в Markony's Honda Garage от инж. Бранимир Марков, той и Бранко, той и Маркони, който чете форума е наясно с нещата, който не е толкова навътре кара надолу. От София съм и на някого може да му се струва излишно разхождане чак до Русе, но това решение се взе, което впоследствие се оказа напълно оправдано. Обадих се на 25 август и запазих първата свободна дата за монтаж на 14 новември.(да, чака се, но има защо). Междувременнно в разговора , който продължи доста време бях подробно информиран за всичко около начинанието, технически и финансови въпроси, като предполагам половината ми питания са били от серита «тъпи», но бяха стоически понесени и всичко ми беше обяснявано търпеливо. Държа да отбележа, че това беше първото ми обаждане до Маркони. Уговорихме се да замеря размерите на мястото на резервната гума в багажника, както и да измеря разликата преди и след определено натоварване с оглед окачването със сътветните фотографии. След преглеждането им се определи размер на бутилката и вече всичко беше въпрос на техника, според уговорката се преведе авансово част от сумата и останалото беше изтичане на времето. Няколко дни преди монтажа се разбрахме да закарам колата на 12 ноември в петък и към обяд бях в Русе. Бях си подготвил едно списъче с разни въпроси за задаване на място и всичко беше обсъдено както следва, а също така обяснено и с нагледни примери. След което ми се връчиха ключовете и документите на една H-RV и си се прибрах в София като същата ми бе на разположение по време на монтажа.. Предварително знаех, че същият продължава няколко дни в зависимост от състоянието на автомобила и пр. и си зачаках да ми се обадят. В понеделник получих снимка на двигателя отгоре със свален капак на клапаните и всичко си беше ОК. В четвъртък 17-ти получих обаждане, че всичко е готово и мога да си взема автомобила и на другия ден по обяд бях на съответния адрес. На място ми бяха обяснени някои подробности по уредбата и монтажа, кое как, какво, кога и как, смяна филтри и т.н. На пръв поглед почти не се забелязва намесата, набива се на око само филтърът за течната фаза, изведен на удобно място. Свален и почистен ми е бил колекторът, EGR, дроселът и разбира се извършен реглаж на клапаните. Също така ми беше качен софтуер за уредбата на нотбука и проведено встъпително обучение какво и как с него. Върви със съответняи кабел за свързване с газовия компютър. Чрез AnyDesk или TeamViewer винаги има възможност за връзка и помощ независимо от мястото. Гаранционна карта и протокол за монтаж. Също ми смениха маслото с подходящо ( нещо специално забъркано в Приста Ойл по бутикова рецепта), че беше за смяна. Впечатленията ми са, че за Маркони са много важни отношенята с клиента, както и обратната връзка след монтажа, а също така и правилното отношение към автомобила като цяло. По време на настройките в движение са открити някои отклонения по спирачна и кормилна уредба, изпускателна система и пр., за които бях информиран надлежно. Следваше първо зареждане с газ и начална експлоатация. Досега са минати над 600 км в различни условия (градско, извънградско, магистрално, планински проходи), което не е толкова много, но на първо четене колата си върви идеално и не се разбира даже, че е на газ. Само индикаторите поставени в купето показват газово гориво. Ускорения, забавяния, спирания всичко е О.К.. В заключение мога да обобщя, че не съжалявам за решението за монтаж при Бранко в Русе. Всичко е извършено comme il faut и бих препоръчал колеги хондаджии, които имат намерение за монтиране на АГУ на автомобилите си да се разходят до Русе, за което със сигурност няма да съжаляват
  3. 1 точка
    Здравей Атанас, моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-0w-20-type-2-0-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-20 Type 2.0 Motoröl - 4L (1бр.) Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: Honda Antifreeze Type 2 3,785L (1бр.) Стойност на поръчката: (56.20 + 32.49)*1.9775 = 176 лв. Начин на плащане: - Revolut Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не Филтри: Не
  4. 1 точка
    Несливаемият остатък си е направил селфи веднага. Ореолът в периферията е все още чисто ново масло. Притеснява ме филтърът. Ако и той е с частично отворен бай-пас клапан, както този, който отворих, тогава трябва да смениш маслото рано... Иначе всичко е
  5. 1 точка
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Привет. На врътката синьо/червено са закачени две жила. Едното отива някъде в коша и спира/пуска кранчето на радиаторчето на парното в купето. Другото отваря/затваря клапа преди това радиаторче. Най-вероятно някой крепеж на кожуха на жилото се е откачил или счупил, и жилото не може да движи правилно. За позициите на обдухването трябва да си намериш врътка или целият панел, и да пробваш дали и там няма проблем. Втора употреба предполагам може да се намери изгодно, ако не, ново, стига да има. Ако, не разбираш от такива бърниканета отиди на някой майстор. Примерно в двора на бившият ДАП в кв.Твърди ливади, до 9-то СОУ. Като влезеш там и в дясно в дъното има една гаражна клетка. Прибирах една Корса на която бяха сваляли цялото табло, така че, би трябвало да разбират.
  8. 1 точка
    Маслото получено - мерси! Жив и здрав бъди!
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Не стана за ден работата, ами отиде цяла седмица… Започна със светване на чека и влизане в авариен режим. Диагностика и грешка P1401. Викам си добре ще чистя ЕГР-и и тръби. Сваляне, почистване (вече светят), проверка с вакуум помпа – държат, работят. Два дни всичко точно и на третия в ранни зори, айде пак в авариен режим. Същата грешка, сваляне, почистване и проверка на вакуум клапаните. Единия съмнителен, замяна с втора употреба. Два дни всичко точно и на третия в ранни зори, паля, вадя колата от гаража и докато затворя вратите на гаража чувам промяна в оборотите и пак същото, следва майката и цялата рода до девето коляно. Жокер: Обади се на приятел! Лънч, едно кръгче в града и излезе MAF сензора (това дето му викат дебитомер). Уж работи ама от време навреме закъснява, не реагира на време. Примерно при искано количество 460mg на празен ход то пропада до 160mg, задържа за кратко и подава 380mg. В движение го прави същото (стойностите не ги запомних). Сега съм сигурен, че пропадането на оборотите се получава заради некоректно работещ MAF (имаше някъде тема във форума). Замяна с втора употреба оригинален, щото за нов Hitachi трябваше чакам дни, пък нервите ми неиздържаха. Предложиха ми Бош за 365 лв. и някакви алтернативи започващи от 60 лева, ама гаранция дали ще работят както трябва, никаква. Затова предпочетох втора употреба. При проверката, работи перфектно. Няма го и пропадането на оборотите.
  11. 1 точка
    Пусни снимки и каква марка е уредбата,ако е позволено.какъв разход ти дава?
  12. 1 точка
    Привет. Напишете и цената, която сте платили. Благодаря и успехи!
  13. 1 точка
    Не бих използвал PLA в автомобил, освен ако не е за пробен детайл преди принтирането с друг материал. Има доста сравнения в ютуб кое е най-добре да се използва в купето на автомобила и под капака. За здравина PLA може да те учуди колко е здраво. За детайли в купето ABS, ASA, PC са минимума, под предния капак също. PLA над 60 градуса започва да се деформира, ABS и ASA между 90 и 100 градуса а PC е около 110°C. ПС: Може да се погледнат настройките на принтера, има какво да се желае, като качество.
  14. 1 точка
    Здравейте хора, Бих искал да споделя впечатлението си от използването на 3Д части на моята кола. - Искам да вметна, че частите, които съм печатал не засягат важни компоненти по системата на автомобила, което може да доведе до повреда или по-лошо отнемане на човешки живот ! Накратко собственик съм на Сивик 8 от около 3 месеца и предполагам както аз, така и вие когато сте взимали нова(стара) кола винаги са ви липсвали декоративни елементи по колата. Моя случай беше такъв и още е. Разбира се успях да събере повечето от липсващите пластмаси. В доста от сайтовете за 3Д модели се намират както за Сивик 8, така и за други модели части. Споделям част от принтовете, които съм направил до момента. Използвал съм ПЛА материал, който макар, че не е удобен за изработка на щипки и кукички ме изненада. Успях да монтирам всичко от първия път без да счепи нищо. Разбира се истинския тест предстои. Зимата и Лятото ще покажат как се държат принтираните части. Ако имате въпроси относно, от къде да си свалите файловете или дали може да ви помагна с изработката може да ми пишете.
  15. 1 точка
    Радост - днес ми е рожденик - удари календарни 18. и Тъга - все някой ден ще "отлети от гнездото". Ако не друго, поне ще го направи с Хонда.
  16. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаквам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ Напомням и за новите клубни поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или да ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект.
  17. 1 точка
    Здравей Искам само да допълня- възможно е промиване на цялата охладителна система докато не текне чиста вода (с дестилирана е най- добре- но отиват 30-40 литра за тази цел). Поздрави
  18. 1 точка
    MOBIL ESP FORMULA 5W-30, до колкото знам и ако не бъркам, не се произвежда от 2018г. На негово място пуснаха MOBIL 1 ESP 5W-30. Така, че ако купиш "Formula", рискуваш да попаднеш или на старо, залежало масло, или на менте.
  19. 1 точка
    Резонатори за намаляване на шума. https://global.honda/innovation/technology/automobile/Noise-reducing-wheel-picturebook.html
  20. 1 точка
    "Когато в дома влезе жената, там става светло. Когато влезе мъжът, става топло. А когато влезе детето, става весело. Нека във всеки дом винаги да е светло, топло и весело. Честит празник на християнското семейство!" От стената на FB приятел.
  21. 1 точка
    Вехтият Сивушко е като стара къща - винаги може нещо да се подобри. Дразнеше ме че каквото и да сложа в жабката, или джобовете на вратите, чувам че е там. Взех си от Jusk 2 подлажки за хранене от някакво кече 3мм с идеята просто да ги прегъна на U. От едната скройх форма за жабката, а другата срязах на 2 и напъхах в джобовете, което тапицира дъното и стените на всеки от тях. Пасна идеално по размер - дори закръгленията съвпадат прилично, все едно шведите за там са ги мислели
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Здравей колега. От скоро съм регистриран в форума и съм собственик на ХОНДА Акорд 8.Та чета всичко интересно по темите. А въпроса ми е имаш ли още кординатите на този сервиз с ремоната на фаровете? И ако може да ми ги изпратиш. Става дума за София.Благодаря.
  24. 1 точка
    Кой какво направи по колата си... преди 10 години без 10 дни (17.11.2012): От тогава до сега ни е традиция да сменяме гумите заедно. Като малък, като че ли се справяше по-добре. После нещо се обърка през годините, но не ме отказва да се опитвам. Затова призовавам да включваш и твоя, колкото и да ти пречи на момента. Целта е дългосрочна. Иначе, в горния десен ъгъл се виждат тези ни тасове, прясно (тогава) напръскани.
  25. 1 точка
    Украинския* е много странен език @Honda_Z: Добре грамър наци
  26. 1 точка
    Ицката, е поредна жертва на радиацията от Чернобил...... Колкото и да се опитва да замаже нещата – след като се е Усрал, няма да му се получи и няма да стане.... Поредния кретен,, оакал институцията Народно събрание - Парламент..... ! п.п. То..... кой ли не го е оакал де... ?!?
  27. 1 точка
    ето още едно: https://thepiratebay.org/torrent/7876698/Honda_Accord_2003-2007_Factory_Service_manual_incl_V6
  28. 0 точки
    Е, ако това се е случило, когато си го писал - в 8:40 сутринта...
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Причината беше защото си сипах още една ракия....и се почна врявата
  31. 0 точки
    в момента слушам тъпотиите на жена ми...неприятно си е де!
  32. 0 точки
    Добра новина за шофьорите: Удължават отстъпката от 25 ст. за горивата, вижте докога. https://www.flagman.bg/article/280697 Ура! Построихме комунизма!
  33. 0 точки
    Понеже днес проверявах тестове по Английски и не мога да не го споделя какво прочетох в един от тях! Става въпрос за деца 4-ти клас с повишено изучаване на английски език. Та въпроса е следния: What's the opposite of: Children make mistakes in the dark! One of the answers was: Mistakes in the dark make children!
  34. 0 точки
    От скоро се оглеждам за джанти за Сивика на синчето. Установихме че имаме разногласия относно дизайна. Аз искам с много спици, а той с голем борд. Днес се гъбарка с мен, пращайки ми това. received_3389596874639001.webp
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...