Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/22 in all areas

  1. 3 points
    Много са добри на Yacco маслата,и човека който да те насочи най-добре е тук
  2. 3 points
    Съжалявам, че не запазих едно японско ръководство от Honda - Japan (директно от производителя)... А там пишеше нещо такова: " При нормална експлоатация - смяна на 3000 мили. При тежки условия - смяна на 2000 мили. За ОЕМ маслата на Хонда става въпрос. Разбира се, едно здраво, съвременно, синтетично масло по АСЕА А3, запазва свойствата си до към 7 - 10 хил. км. максимум! А по API SP, ILSAC GF-6A - до към 6 - 7 хил. км. Видно и от многобройните тестове и лабораторни анализи. Но всичко над това е един чисто търговски похват и няма нищо общо с правилното обслужване и експлоатация на двигателя! ... И чистотата под капака на клапаните не е толкова голям проблем. Най-големият проблем са отлаганията в двигателя и конкректно закоксуването на буталните сегменти, от където следват куп други проблеми за двигателя и като капак - горене на масло. Всеки сам може да си направи изводите...
  3. 2 points
    Не знам коя Хонда има мото часовник, но повечето имат трип А и Б. Вторият може да се нулира със смяната на маслото и винаги ще показва пробег след наливането + средни скорост и консумация, а от тях лесно се смятат мото часове и използвано гориво. И ще е по-адекватно от пробег по километри, но е факт че и това е приблизително, така че - кой когато се сети, с каквото намери, па колкото изкара.
  4. 2 points
    Като избирах газова търсех две неща: 1. Човекът, който я монтира, да е коректен, да си разбира от работата и да има опит с конкретния модел автомобили. Интервенцията си е сериозна. Не бих си поверил колата в ръцете на случаен майстор. 2. Утвърдена марка газов инжекцион - завършена система, а не сбор от компоненти. Например Prins, BRC, Romano, Landi и други - знаете ги. В моя случай съм доволен защото: 1. Работата беше свършена чисто и инсталацията е добре обмислена и подредена. 2. Разликата във вървежа между газ и бензин е незабележима 3. Засега нямам светещи чекове, бедни/богати смеси и други простотии, които според разни гурута били неизбежни и дори нормални след монтажа на газова.
  5. 2 points
    Здравейте, симпатяги! Причината да пиша е темата с полуоските при различните модели HONDA. Доста често чуваме мнения, че само оригиналните полуоски вършили работа, и че човек ако иска да "има кола" трябва да си вземе или нови оригинал, или нови от Бултрако. Бързам да кажа, че това НЕ Е ВЯРНО! И ще се обоснова... От около 3 години продаваме афтърмаркет полуоски и междинни валове на фирмите GSP и NTY, които, открито казвам, са MADE IN CHINA. И... До момента, не само че нямаме нито една рекламация, ами имаме и СУПЕР МНОГО доволни клиенти дето си карат и нямат грижи неопределено време след това. Ако не ми вярвате, питайте! Та ако искате да спестите някой лев и да получите гаранция за това, което взимате и НА ВСИЧКО ОТГОРЕ колата ви да спре да тресе и щрака - пишете ми на вайбър! Напомням - телефона ни е 0898414001.
  6. 2 points
    Т'ва вАжи за пешеходците. За да виждат идващите срещу тях коли. За велосипед е опасно. Едно е, като излезеш с колата от завоя да видиш пред теб пешеходец, вървящ бавно върху, или зад страничната линия. Съвсем друго е да срещнеш нископрелитащ двуколесен, поне на 1м от линията в твоята лента. п.п. Като казах пешеходец ... Колоездачите, и целия безумен трафик в България не ме дразнят, даже се забавлявам. Дразни ме организацията на движение в кръстовищата със светофари. Дразни ме това, че завиващите МПС трябва да изчакват пресичащите пешеходци. При мен всички пешеходни светофари са с бутон. Натиска пешеходецът бутончето и целият трафик спира. Може да си пресече и по диагонал, ако иска. edit: Цецо ме изпревари с велосипедите в насрещното. А и друго - велосипедът по закон е ППС, и като такова трябва да си кара по посока на движението.
  7. 2 points
    Не смятаме в моточасове защото сме свикнали някой друг да го прави това. В колите ни това е километража няма моточасовник,и както го потвърждаваш това не е точно. Ръковадствата няма интервали за смяна по моточасове,може би за това е написан къс интервал в км,да е разбираем за този който ползва автомобила. За да се застраховам поради факта че карам градско аз сменям на къси интервали по изминати километри. Смятам че интервала от 20 хил км ако е само извънграда пак е прекалено дълаг,ако имаш и градско е вреден за твоя двигател особено с 5w40.
  8. 2 points
    Велосипедистите са напаст. Карат, както им изнася на тях. По средата на лентата като кола, или на пешеходната пътека като пешеходец. Особено гадни са "спортистите" по междуградските пътища през уикенда. Тясно, завои, колона от автомобили зад тумбата велосипедисти с клинчета. Не мож'ги изпревари, еле па с камион. В града има велосипедни алеи, но масово не се използват, карат си по шосето. Аз също карам колело, ама по безлюдните междуселски пътчета. В момента, в който българският велосипедист се научи, че автомобилиста го пази, ще стане още по-нагъл, вервайте ми.
  9. 2 points
    сложих заводските копчета на китайската пластмаса защото само със смяна на платката не стана при мен. Китайските копчета са с по къси крачета. Трудна операция като цяло. С тънка здрава проверка става. Намалих разстоянието между платката и пластмасата защото крачетата на копчетата идва съвсем леко по къси от колкото трябва. И ги наслоих с лепило и ги изпилих след това. Всичко работи и ауто също работи.
  10. 1 point
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  11. 1 point
    Движението на ППС (вкл. велосипеди) е регулирано в ЗЗДП и правилника за неговото прилагане. Всичко останало са размисли и страсти по темата. Когато съм с велосипеда (шосейния) се старая да се съобразявам с останалите учасници в движението и си карам по правилник. С байка обикновено само пресичам асфалта. Ако на някой не му харесва, че карам по пътното платно, може да спре и да ми го каже ... ако иска (има доста свиркащи, но не им стиска да спрат). Когато съм с колата също се съобразявам с велосипедистите - не ми пречат, даже се радвам, че стават повече.
  12. 1 point
    Здравей, Поръчвам следните неща- https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html https://www.ato24.de/en/sonax-car-ac-cleaner-ocean-fresh-100ml.html Вид и количество MOBIL 1 ESP 5W-30 1х5л и 2х1л Sonax Car A/C cleaner Ocean-fresh 100 ml 1 брой Стойност на поръчката /53.59+10,95+10,95+7,75/ х 1.9775=164,60лева Начин на плащане по сметка в ОББ АД Начин на получаване по куриер
  13. 1 point
    Допълвам обявата след направена ми забележка [emoji4] . Комплекта се намира в гр Бургас. Тел. О886265877 Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
  14. 1 point
    O.K. Цецо е прав. Най-коректно е да се сменя по моточасове! Но и Владо е прав, че не всеки има моточасовник на борда! Относно моточасовете, ще добавя: АСЕА А3: 200 - 250 м.ч. (в зависимост от експлоатацията и средната скорост). API SP, ILSAC GF-6A: 150 - 175 м.ч. (в зависимост от експлоатацията и средната скорост). Това е за гориво - бензин! При LPG е друго, а при дизел - съвсем трето...
  15. 1 point
    Това с прореза на накладките и свиренето не знам колко е ефективно. На колата не съм ги проверявал, но на мотора ми накладките са с прорези - два даже, накладката е от три елемента феродо. Но си свирят. Смених дискове и накладки, свирят. Сложих други накладки - продължава да си свири. Мисля си, че свиренето е свързано повече с това колко е твърдо феродото. Може и да са ми грешни разсъжденията. Но пък поне ще знам какви накладки да взема за колата, като му дойде времето
  16. 1 point
    Сервизната книжка на автомобила е по преценка на сервиза, той преценя интервала за смяна на маслоно, никой няма да ти го смени на 10-12 хил и да се набута с пари. Точно това исках да разбера от колегата @satacc дали се е подвел по това от данните на сервизната книжка. Ясно е че гаранционо подържаниге коли и техните интервала на смана ,нямат нищо общо с това което са написали японците производителя на колата. Оторизирания сервиж цели единствено минимум разходи в гаранциония срок. Затова ти набутват 5w40 маслото от варела и карай 20-30хил км,чудя се как не слагат 10w40 за по-евтино. Там не ги интересува твоя двигател и какво препоръчва завода производител. Това да не се набуташ с повече пари при по-късата смяна може да се избегне ,има много хубави масла бюджетни тук от общите поръчки в форума които позволяват това.
  17. 1 point
    #satacc То и в Германия така аргументират немците- VW пише, да караме с long live 30 000 км, и само в оторизираните сервизи, когато светне лампата за смяна на маслото... 😂😱🙈😏 Що мотори се смениха тук от 2006 насам... 🙈😉🤑🤑🤑🤑🤑🤑 PS. Аз също не съм завършил ДВГ, ама.... 👨‍🏫🤷‍♂️🧐🤓
  18. 1 point
    В сервизната книжка за Хонда Акорд 8 интервалите за смяна на масло са на 20К км. или 1 година. От друга страна пък в ръководството пише на 10К км. или 1 година, но това за автомобили без сервизна книжка, т.е. ако имаш книжка и там пише друго - гледаш него. Малко е тъпо според мен, но явно така оставят вратичка на местните дилъри да си преценяват и маркетингово да си играят с клиентите. Реално тях ги интересува колата да "доживее" края на гаранцията и ако звучи добре "смяна на масло на 20К" за клиента - няма проблем. Сигурен съм, че и на 30К да го сменяш - пак ще си изкара 100К км колата. На клиентите пък не им пука много много, а искат да им излиза по-евтино. Едва ли човек, който дава 60К за нова кола, планира да я кара 15 години до 500К км, че да мисли как щяло да се отрази на клапаните по-рядката смяна на маслото. Само за протокола - аз сменям м/у 10-11К, но понеже така съм решил - не мисля да убеждавам никого. Ако колегата "satacc" не планира да има тази кола цял живот (не че аз планирам ), за какво му е да набутва пари за смяна на масло на 10К? Абсолютно излишно е. А дали е полезно за автомобила - това ще го мисли колегата, който ще си го купи от него
  19. 1 point
    Прекалено малко сте още двуколесните и българския шофьор,няма усета и навика, да ви търси в огледалата.Я спри на кръстовище в южната ни съседка,да видиш как от ляво и дясно те заобикалят две "ята" с мотори и мотопеди!Като им чуеш рева,не могат да ти убягнат от вниманието и добиваш културата да ги търсиш в огледалата,дето тука я няма още.
  20. 1 point
    За велосипедистите е друга бира. Аз, като заклет такъв, винаги внимавам да не напрягам обстановката, но е факт че са/сме изненада за авто трафика, обаче градско е по-бързо и фрии. И очите ми са на 4, дали някой няма да си отвори вратата, или дали ме вижда изобщо, понеже за повечето водачи сме "изключени от конспекта". Ама па е адреналин да минеш между 2-те ленти с коли в посоката и на светофара да си пръв. Сори за което, а и като съм с колата (и се знам), оглеждам се за 2-колесни (с педали) и ги пазим. Проблем са онези с Е-тротинетките - малък обект трудно се улавя с периферно зрение!
  21. 1 point
    CARPERA #614 и #617 Един голям + за коментарите за филтъра
  22. 1 point
    От Хонда може още доста глупости да ти наговорят,за тах важно е да си клиент-спонсор.
  23. 0 points
    10 000 км. и сменяш масло. Дали ще смениш на 8-9 или на 11-12 хил. - няма да умре колата. Какво ги мислите толкова? Станали вече по 15-годишни дараци, те ми се чудят, кога да им сменят маслата..
  24. 0 points
    Житието е опит. Не знам дали си бил в Холандия, но там е обратното - велосипедите са масовият транспорт и ездачите им не зачитат автомобилистите, които им се пречкат и биват мразени.
  25. 0 points
    Аз нямам намерение да влизам в идеологически спорове. Не съм завършил ДВГ, така че не знам. Следвам препоръките на производителя и смятам, че японците знаят най-добре. Щом са казали 20000, значи 20000. Колата я взех на 115000 и сега е на 240000. Освен за реглаж на клапаните не е имало нужда да се сваля капака за друго. Всичко си е тип топ там. Както писах, всеки си преценя сам.
  26. 0 points
    Стискам палци да си доволен, колата да те кефи как върви и пести, и да продължиш да не разбираш от АГУ, а както е казал народа: "Човек или си плаща, или си плаща, щото не си е платил".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...