Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.09.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Дали това се натяква или това чуваш? Изненадан ли си, че членовете на "Хонда Фен Клуб" предпочитат Хонда? Мен пък ми се струва, че повече искаш валидация за направен избор от колкото да търсиш съвет, в тема с името "каква кола да си купя". И от там избирателно не ти харесват някои мнения. Аз лично бих го намерил за по-приемливо да благодариш на участниците в темата, да кажеш, че си отишъл, видял, харесал и взел мечтаният автомобил и всички да ти честитим. Вместо това ми се струва, че защитаваш нещо, което май не си виждал на живо и отхвърляш препоръки, които също си обмислял само на картинка. И намирам това за абсурдно
  2. 2 точки
    Жалко за колата, но Ти -жив и здрав! Животът продължава!
  3. 2 точки
    Нов член на клуба. CRX - Del Sol. Малко напудрен. Купих го днес. Харви се справи прекрасно с дърпането. Трансформацията от D16W1 в W5 си каза думата. На баирите със 70-80. Иначе не съм качвал над 120 км/ч. По CRX-а няма пипано освен видимото на снимките. Има дребни задачи по него. Всички промени са одобрени с документи тук в Германия. Това е засега.
  4. 1 точка
    Колега @loos ,не се подлъгвай само в високия ценови диапазон за Харви. За тези години е трудно дори и за кола с много висока цена да имаш спокойствието,че всичко е ок. Моето го продадох преди няколко седмици за 5.5 к, бях подменил почти всичко , технически беше без забележки ,но при високите обороти така или иначе имаше нужда от доливане на масълце,като всяка Хонда на тези години. Сега ,ако трябва да направя този избор, най вероятно бих си намерил някоя без никаква ръжда,може би и на максимално тънка цена, бих го закарал в Дупница или Русе (там са най добрите майстори на марката) за нов двигател (ремонт) около 1200 лв, ревизия на скоростна кутия, ходова част и за около 3К може би ще зная че имам автомобил , който би надживял и нов.
  5. 1 точка
    Абе, слушам ги тея химни и си мисля, как пък нямаме наш пилот в топ отбор, та да им чуят ушите какво е ХИМН! Ама казват имало надежда - някакво наше момче в школата на Алонсо.
  6. 1 точка
    Разбира се. На магистрала ако се движиш със скорост по-ниска от тази на тировете създаваш много повече опасни предпоставки около себе си.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Таргата се сваля на ръкави се слага в багажника. Задното стъкло слиза надолу зад седалките и става кабрио. Някакви данни ще пиша по-нататък защото документите са в колата, а я оставих в службата.
  9. 1 точка
    Честито. Това е единствената малка количка, която бих си купил. ДВГ? Година на производство? Таргата прибира ли се автоматично? Ще запазиш ли външния вид?
  10. 1 точка
    Виж какво нещо са глобите, подчертавам глобите не културата. Пролетта бяхме на Арапя и правихме четири навеса за каравани. Сроковете бяха малки а работата доста, наложи се да се извика едно местно момче да лакира единият навес, от приказка на приказка се похвали, че в момента кара курсове за шофьор и ще заминава в Германия да работи на летището при брат си. Брат му бил хамалин и когато го попитах защо брат му не е шофьор а хамалин той ми каза, че са му взели книжката за някакви нарушения и няма право да шофира в Германия, на всякъде другаде където иска да я използва но не и там. Брат му вече бил примерен шофьор (тук напълно се съгласих с него, ама не защото си е покачил културата а защото не е на пътя ) Колко е достоверно това аз не мога да кажа но така твърдеше младежа. Та да се върнем на първото изречение : Виж какво нещо са глобите, подчертавам глобите не културата.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Привет колеги ! Вече втора година ползвам HDS със софтуер V3.101.015 на руски и XHORSE HDS USB кабел , като имам и преходника с трите пина за OBD I . Поръчах от Китай и ключове и чипове за имобилаизера на смешни цени ! Доста работа свършиха те (двата уреда) , помогнах и на баща ми , които кара същото Харви като моето (1999г.) , така и на съседи с Харвита , а и на колеги от тук , които ми писаха на лични..... На никой до сега не съм отказал и взел пари за помощта ! Просто им помогнах като колеги ! Те пък ми разказаха и дадоха доста полезна , даже безценна информация за което съм им благодарен ! Т.е.. -взаимно си помогнахме ! Но...... се сблъсках и с някой проблеми които за сега аз не мога сам да разреша, защото и аз не мога да знам всичко ! А знам и виждам , че тази техника може още много повече ! Има ли в София или наблизо колега/и , които ползва тези уреди за диагностика и настройки и..... още много неща които могат да правят, но аз не знам всичко , за да обменим информация и опит ? Мисля , че ще дръпнем много напред , ако обединим усилията си взаимно ? За колегите които прочетоха това , но не им стана ясно за какво става въпрос и защо пиша тук давам следната информация : HONDA HDS е : - ПРОФЕСИОНАЛНА ДИАГНОСТИЧНА АПАРАТУРА ЗА HONDA и ACURA ТОЗИ СКАНЕР Е ПРОФЕСИОНАЛЕН/ДИЛЪРСКИ И ПОЗВОЛЯВА: ПЪЛНА ДИЛЪРСКА ДИАГНОСТИКА ЧЕТЕНЕ И ИЗТРИВАНЕ НА ГРЕШКИ В ЧЕКИТА ПЪЛНА НАСТРОИКА НА ДВИГАТЕЛЯ РАЗПОЗНАВАНЕ НА ВСИЧКИ НАЛИЧНИ ДАТЧИЦИ И КОНТРОЛЕРИ В АВТОМОБИЛА, КОДИРАНЕ И ПРЕКОДИРАНЕ, АДАПТИРАНЕ НА ВСЕКИ ЕДИН ОТ ТЯХ, ПЪЛЕН И ЗАДЪЛБОЧЕН ТЕСТ НА АВТОМОБИЛА С МНОГО НАЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, ТЕСТ И ИНФОРМАЦИЯ НА КОНТРОЛЕРИ, ЗАКЛЮЧЕНИ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ДОСТЪПНИ САМО ЗА СКАНЕРИ С ДИЛЪРСКИ ПРАВА НА АВТОМОБИЛИ ОТ МАРКИТЕ HONDA/ACURA. ВКЛЮЧИТЕЛНО И РЕФЛАШ НА ЕЛЕКТРОННИ БЛОКОВЕ. ПЪЛЕН КОНТРОЛ НА ЕКУ (КОМПЮТЪРА НА АВТОМОБИЛА ) ПЪЛЕН КОНТРОЛ НА ИМОБИЛАИЗЕРА НА АВТОМОБИЛА И НЕГОВОТО ПРЕПРОГРАМИРАНЕ ДОБАВЯНЕ НА НОВИ КЛЮЧОВЕ И ИЗТРИВАНЕ НА СТАРИ И.....ОЩЕ МНОГО НЕЩА Интерфейс: HONDA HIM EVOLUTION OBD-2 кабел XHORSE HDS USB кабел 3-пинов кабел HONDA OBD I RS 232 кабел. Захранващ модул Софтуер : V3.101.015 на руски CD/DVD с кабел диаграми. Указания на руски
  13. 1 точка
    Аз преди две години си ги взех от този сайт: https://stelkite.com , но сега гледам, че няма наличности. Цената им беше 90лв, оригинални за модела на фирмата Petex.
  14. 1 точка
    @Drone , аз систематично друго нещо натяквам, ама като не можеш да четеш между редовете (еле пък така си го интерпретирал), надали има смисъл да ти се казва каквото и да било. Рано или късно и останалите, които се навиват да отговарят в тази тема, ще го осъзнаят.
  15. 1 точка
    Drone, всички дето сме ти писали по нещо е било от добронамереност. Няма място за обиди или завист и дано никой (или ти) не тълкува думите превратно!
  16. 1 точка
    Карай си колата и не го мисли... 🤓
  17. 1 точка
    При продажба на кола: - Здрава ли е? - Отлична. Пали на бензин и обръща на масло...
  18. 1 точка
    Първо искам да благодаря на отзовалите се! След един месец мъки,проблемът е отстранен.Ето и историята🙂 Колата я купих юни месец,като продавачът ми каза че седи от една година.В последствие видях,че охладителната система е пълна с вода,а не с антифриз(всичко беше потънало в ръжда)След 3 промивки с калгон,изчистих системата.В края на май, накрайника на единия маркуч на изпарителя на газовата,беше се спукал и се наложи да сменя и изпарител.Тръгвам спокоен на море.На връщане,на Стара загора спирам,поглеждам стрелката-почти до прегряване.Тръбичката дето е до въздушния филтър,беше се цепнала(това го установих на другия ден,на светло)От Стара загора до София,с постоянно доливане на вода,успях да се прибера.Оправих тръбичката,но колата продължава да прегрява. 1.)Почнах от смяна на термостат и датчик на перката-не става 2.)Взех от колега оригинална капачка на радятора-няма промяна 3.)Смяна на температурен датчик и датчика на стрелката за таблото-не става Да подчертая,че при подмяна на всяка една част,освен термостата и капачката,,ставаше оше по-зле(Термостата го взех от тех-ко,а останалите неща от евро07,тъй като в тех-ко ги нямаше.) С новия датчик на перката,перката почна и да не включва понякога.Вчера сложих стария и перката си включваше,но на един сантиметър от прегряване. След много четене във форума,почти бях стигнал до гарнитура на глава.Днес бях решил да сменявам и радятора.Но ми направи впечатление,че новите датчици не отчитат коректно и първо си върнах старите.Викам си,я да пробвам как е на бензин само-цял ден въртене,5-6к обороти,никакъв проблем.Звъня на газаджията и му казвам,че съм чел във форума,че има значение как е вързана газовата.Той ми се нервира и каза че не е от това.Звъня на друг приятел,бивш газаджия и го питам как трябва да е вързано.Каза ми,че трябва да е на 2та маркуча на парното.Гледам аз,то преди така си е било,но газаджията е решил че не трябва да е така,махнал маркуча който е от инжекторите към блока и там вързак 2та маркуча на изпарителя.на маркучите на парното махнал тройниците и ги съединил с тръбички. Обадих се на бившия газаджия да ми каже от къде да купя тройници,купих и тръбичка от инжекторите към главата 2ра ръка(преди това купих и маркуч от газаджиите,като купих тройниците,но не ставаше,защото се пречупваше като го свия-оригиналния си е със завои) Вързах всичко както си е било преди да отиде на газаджия и сега всичко е наред.Два часа яко ръчка до тихия кът и обратно-никакви проблеми😉
  19. 1 точка
    Дисковете е доста относително. Тежък и бърз джип, според мен включи в най-лош сценарий и дискове с накладки. Иначе без тях сумата, която си сметнал си е ок и според мен. pcv-то много гърбят за труд, ако имаш доверен добър техник, който няма 50 000 последователя във фейсбук може и да ти го смени както трябва и без да те одере. Много хора като сменят pcv-то обслужват и компресора. Там е 1л масло, но цената е оле майко. Също е въпрос на избор ще го обслужиш или не. Ако да, компресорът не трябва да се обръща. Извинявай ако ги знаеш тези неща.
  20. 1 точка
    Едно уточнение от мен. Равенол произвеждат синтетични масла, отговарящи на едни и същи спецификации, но разделени в две "категории", ако мога така да се изразя... Едната категория е серията "USVO" - PAO-базирани масла, а другата е "CleanSynto" - хидрокрек базирани масла. Съответно съставът и характеристиките на двете категории се различават, въпреки, че отговарят на едни и същи спецификации. Най-общо казано: "ТОП-сегмент" и "Обща употреба". Едните ги водят "Fully synthetic", а другите "Synthetic". Съответно и цената им е различна. Някои от предимствата на USVO са: по малко модификатори на вискозитета, по-малка изпаряемост, по-термостабилни са, и с по-ниска точка на замръзване. Примери: 1. DXG и HDX. 2. VMP и SMP. 3. SSL и SHL. ... и т.н.
  21. 1 точка
    В този ценови диапазон и сегмент съвсем правилно си се насочил към Q5цата, жалко че в ауди форума набързо ти заключиха темата, ама там това си е често явление... Мерцедеса от тия години е грозен, БМВ-тата имат кахъри още с инжекторите. Други европейки марки да предлагат 6таци не се сещам. 3.0тфси е бетон в това отношение, от Америка и Канада се куплира със 8 степенния зф. Хайпа покрай тази комбинация хич не е случаен, ауди форума вече сигурно има повече тфси отколкото тди ако говорим за моделите след 2011та. Да не говорим, че вече и газ се научиха да им слагат в съотношение с бензин естествено, тъй че след още някоя и друга тесла срещу дизела, този мотор ще стане още по-желан. Това го споменавам в случай, че не ти хареса или ти дойде нагорна поддръжката, мисля че лесно ще го продадеш. Потенциален най-голям разход би ти бил дистроника, ако вземеш кола с такъв и ти откраднат датчиците... Всичко друго не би ме притеснило. Ако трябва да говорим в цифри едно първончално обслужване - масло на двигател и дифове, обслужване на кутията и смяна на дискове и накладки ще е около 3-3.5к. Верига още толкова на около 250-300 000км ако ги достигнеш. Окачването ако е въздхух се рециклира всичко, възглавници има афтърмаркет. PCV-то ако го сменяш с всичко прилежащо още около 1000лв, ама може и да не се наложи. То е ясно, че поддръжката е дърво, ама не си мислете, че като е ауди край, през 2 месеца е в сервиза, пък ако е нещо друго само масла и филтри ще е.. а и лагер главина максимум да се скапе, както се изказа веднъж най-великия автомобилен журналист в България. С аудито поне дървото може да избереш да го ядеш в 6-7 сервиза в София и 2 официални, а не да обикаляш и да се молиш на 2ма човека да те приемат и да си чакаш частите по 2-3 седмици и часа за преглед след 5. Имам и познат с Q5, ама дизел. Проблеми имаше само с дпф-а и скоростите, които при него бяха s-tronic. Ти нито дпф ще имаш, нито кутия с двоен съединител. От нищо друго не е оплаквал за периода, в който я има, а я продаде на около 250 000км.
  22. 1 точка
    Моите 5 стотинки: HDX е масло разработвано за Опел / GM – мисля, че има по-добри избори. DXG-то е доста хубаво масло, пълна синтетика, подходящо за нашите мотори, по-висок клас от FO, но и съответно по-скъпо. Други подходящи Равенолчета по средата като цена и качество са FEL и FDS, като второто е отново пълна синтетика. Аз лично карам с FEL и съм много доволен. Само жалко че скочиха цените на всички Равеноли. RAVENOL FEL SAE 5W-30 RAVENOL FDS SAE 5W-30
  23. 1 точка
    На нова кола нямаш непредвидими разходи - каското, лизинга и едно масло на година. Понеже посочи Рено и Шкода - мога да се обзаложа, че Шкода за 50к през следващите 5г ще ти коства сумарно по-малко разходи от Q5 TFSI 3.0 за 35-40к, а накрая ще има по-висока остатъчна стойност. Ще има и модерни екстри - като Андроид Ауто и активна безопасност, които аудито няма. Но аз не те навивам за нова кола - казвам за пореден път, че желанието за скокът от 20 годишно 100 коня HR-V на луксозен немски автомобил на кредит, за мен е странно. Има висок шанс да останеш разочарован. С кола за 15-20к ще получиш огромен скок спрямо HR-V-то, без да си счупил бюджета. Питаш ме защо съм взел ползван Лексус, а не нов. Интересно е, че този Лексус е струвал значително по-малко нов от ново такова Q5 през 2016, а сега струва повече от ползвано Ауди... Взех го без кредит, от първи собственик, а не внос от северна америка, с още година оставаща гаранция, която Тойота учтиво удължиха до 2026 или още 35к км. С гаранцията си гарантирах, че няма да има неочаквани разходи непосредствено след покупката. Не бих дал толкова пари стискайки палци да съм късметлия. И в крайна сметка реших да си направя кефа с ясното съзнание, че ако имам проблеми или остана разочарован, нямам проблем да го продам със загуба. Ако и при теб е така - давай смело, ще се радвам да направиш покупка от която да останеш щастлив. Просто имам чувството, че подценяваш рисковете и надценяваш удовлетворението, което тази лимузина ще ти донесе.
  24. 1 точка
    Здр. колеги, отскоро съм с един черен елеганс дизел фейслифт, японска сглобка. Някой да знае случайно на кой сайт може да се провери според вина точно кога е произведена колата? И още нещо ме интересува, размера на резервната гума патерица на моделите с такава. Моята няма и искам да я оборудвам. Намирам две в интернет> 135*90*16 и 125*80*17, но ми трябва да влезе под кората на багажника. Аз имам Тойота РАВ4 и за сравнение Хондата е по-малка и тясна, но доста по-пъргава и с много нисък разход. Ще видим как ще се представи, първа Хонда ми е.
  25. 1 точка
    Избрах Хрв, защото е по-компактна, обикновено ще пътувам сам, дългата база, за повече място в багажника. Црв ми е непотребно голямо, а и като се има предвид, че ще ми е първа кола, по проблемна, докато свикна с габаритите и управлението.
  26. 1 точка
    Това за войнишкото канче е цитат от думите на консултанта, който ми помогна с огледа. Това, разбира се, е допълнение към всички останали проблеми, като се започне с двигателя, който беше целият омазан в масло, фарове за смяна, неработещ мотор на шофьорския прозорец, счупена дръжка на вратата, гуми, с които не мога да стигна до София и кой знае колко още невидими проблеми. На мен ми трябва кола за каране, не реставрационен проект, особено за тези пари. Урокът е вече научен, затова ще се оглеждам за кола от собственик.
  27. 1 точка
    Щем, нещем от утре всички сме в деветия месец.
  28. 1 точка
    За съжаление всички сме минали през 10w40 и сме осрали някой и друг мотор ... в годините , слушайки майсторите на соца , които въпреки че не бяха се докосвали преди 10-15 години до японска кола ... авторитетно съветваха ... даже и за минерални боклуци , щото колата била над 100000 км ръйш ли . Не искам да се сещам даже ... Аз L13A1/A2 не бих го карал с грейд по висок от 5w40. Ако няма фрапиращ разход .. даже с W30.
  29. 0 точки
    Момци , нищо не става от нас ! Това е проблема ! Първо : Тая схема с новите еконорми е пълен шет от където и да го погледнеш ! И второ , което е по-важното : Ние вече мислим дяволии , как да “прекараме" инъче не работещата на практика система....
  30. 0 точки
    Купи си каквото те кефи. Така ще ти е по-лесно да му прощаваш, а и на себе си. Ние хОндажиите така я караме.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...