Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.06.2021 in all areas

  1. 7 точки
    Да дам обратна връзка и да благодаря на @mysticchannel за препарата на Ma-Fra. Хора, това нещо изчисти превъзходно смолата. Изключително ефикасен препарат! Дори някакви клони бяха охлузили колата и минах върху следите им да видя какво ще стане, но утре ще видя резултата. Но за битума това е решението !
  2. 5 точки
    Не съм съгласен! Хондите нямат навик да прегряват! Щом има прегряване, значи има проблем. Трябва да се започне с: термостат, датчик за включване на перката, запушен радиатор, водна помпа за смяна.
  3. 4 точки
  4. 2 точки
  5. 2 точки
    При блокирал термостат, той остава отворен. Нарочно е така и тогава колата по-бавно стопля, а в движение по надолнище зиме изстива. Щом охлажда на парно, значи термодатчика работи, термостата е отворен, а това се случва заради по-голямата топлообменна площ. Тоест, проблема е от намален поток - може витлото на помпата да не е в ред, или радиатора да е затлачен, ако е карана с вода. Щом маркучите са меки, значи не е и от капачката. Надявам се си почнал от проверка състоянието на антифриза и нивото му? Не я карай дълго така - маслото на автомата се охлажда в сектор от водния радиатор, а кутията не обича да е прегряло!
  6. 1 точка
    Може тази таблица да ти помогне. http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html
  7. 1 точка
    Здравей. Моята поръчка е: 1. Линк: Buy Fuchs Titan GT1 5W-40 at ATO24 ❗ Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W- 40 1x4L + 1x1L 2. Линк: Buy Motul 7100 4T 10W-40 at ATO24 ❗ Вид и количество: Motul 7100 4T 10W40 1x4L + 1x1L 3. Линк:Buy Motul 300V 4T FL Road Racing 10W-40 at ATO24 ❗ Вид и количество: Motul 300 V 4T FL Road Racing 3x1L Стойност на поръчката: (24.35+6,96+50,30+12,7+3*15.10)*1.9675= 274.70 лв Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: куриер
  8. 1 точка
    Шарнира се набива с дорник и чук за 20 секунди . Подчертавам дорник. Когато го монтирате на място моля да ми се обадите че е станало.
  9. 1 точка
    Нали имаш познати отвъд голямата локва, да почват да търсят.😁 ЦРВ-то няма място при MDX-a, а се позиционира при Q-то и RDX-a. Говорим за години 2013-2015. RDX-а от трите е с най-голям багажник от трите(максимално е около 2000 литра, минимално 700). Просвета на RDX-a и Q-то е еднакъв, на CRV-то е по-малък. За задвижващите агрегати няма какво да се говори, CRV-то въобще няма място до другите две. В сравнение с тях е като спряло, то по принцип си е спряло и се чудя от Хонда как може да сложат такова умрело моторче на тая кола, но за сметка на това има най-ниски експлоатационни разходи. Q-то има 20 сантиметра по-голямо междуосие в сравнение с другите две. MDX-а не го броя, защото е в друг клас. За Санта Фе трябва да внимаваш и за бензиновите мотори,не само за дизеловите, че и там има не малко драми.
  10. 1 точка
    Сложих UV- защитно фолио на предните странични стъкла. Марки и проценти незнам.Доверих се на опита,на един от най добрите в сферата!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Колега dandilov прав сте. Неправилно се изразих. Точно така е, при не добра подръжка и не отсраняване на проблема белята става бързо.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Количеството е толко , въпроса е атф или cvt масло сложихте че все още си мислиш че колата ти е автомат.
  17. 1 точка
    Инженер и антиваксър преминават през мост. Долу е река, пълна с крокодили. Антиваксърът пита: - На колко процента е безопасен мостът? - На 98,97%. - Тогава аз по-добре да преплувам реката...
  18. 1 точка
    Ако си навит на Q5 и ти е ок като размери и интериор. 3.0 бензин, канадец с 8НР кутия, ще намериш за бюджета.
  19. 1 точка
    Не виждам как мерцедес може да е падение, нито пък как сме ударили дъното с Рено. Повярвай ми карам си хондата от 6 години и много добре знам плюсовете на Хонда, но не си затварям очите и за минусите. А и колегата, за да не пита за конкретни модели за Хонда, явно и той е наясно с тези неща. Да, следващата ми кола сигурно пак ще е японска, но не можем да умаловажаваме постигнатото през годините и от други марки. Не всеки е толкова заслепен фен, че да даде 20.000лв за кола, която след няколко години ще е пълнолетна дори и с САЩ, а колегата пише че иска да я кара горе-долу толкова (визирам ЦРВ 3). Също не знам защо всеки смята, че няма да се дават пари ако се купи Хонда, като и те си имат болежките, а с годините още повече. Няма безпроблемна кола... Да не говорим, че въпросното ЦРВ е по зле шумоизолирано от Акорд 6 До колегата по-горе със заучените фрази "караш 5 години и хвърляш", който също така говори за основни ремонти на хондата... Няма да е много приятно да си купиш "нов" автомобил с идеята да влиза за основен ремонт, нали ? В Акура нито съм се качвал, нито съм се возил. Който го е правил, нека да дава мнения, но да не са само от клипчета в тубата, предполага се че и автора може да ги изгледа, щом има интернет
  20. 1 точка
    Кат шъй гарга - да е А в cura! Желателно МъДъХъ. Другото е недостойно.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Добрем, писано е по този въпрос и преди, писано е доста и в западните форуми. Това е често срещан проблем при този модел. Проблем с изчезващи и появяващи се части от дисплея се дължи именно на спойките на самия дисплей. В началото обикновено се оправя като се удари таблото или се чукне/натисне самият дисплей, но в един момент това започва да не работи. Лично аз съм правил тази операция два пъти, като първият път не успях да го презапоя хубаво, поради липсата на подходящ поялник. Миналата седмица го свалих отново в офиса и оправих спойките. Не е сложно да се свали, но поради факта, че всичко се държи на 2 винта и камара щипки става малко неприятно. Свалянето отнема около 10-тина минути, и ако сте късметлии минавате без нито една счупена щипка. Последователността на сваляне е следната: 1. Сваля се капака над скоростомера - държат го точно 3 щипки (две от ляво и дясно и една в задния край), това е най-лесното нещо за сваляне. 2. След като капака на скоростомера се махне, смият дисплей се хваща с цяла ръка и се дърпа напред - държат го отново 3 щипки - в задния край и в двата предни края (задната е най-кофти и има шанс да се счупи, но не е болка за умиране, пазете предните). Като се откачат щипките, просто се сваля буксата и дисплея се маха. 3. Пластмасата под дисплея на часовника се сваля с помощта на отвертка или най-добре пластмасова шпатула за да не се нарани пластмасата. Цялата пластмаса се държи само на щипки и трябва внимателно да се започне от предния край, като се проследят и откачат всички щипки (може би са около 6). 4. Като се свали пластмасата се показват 2 винта в долния край на дисплея (отвиват се без проблем). Самият дисплей се държи на още 4 щипки (по две от всяка страна в предните краища). Установих, че за да се свали по-лесно се откачат първо щипките от дясно и след това тези в ляво (малко неприятно, тъй като при мен по-лесно се откачаха тези в ляво, но след това се усуква и не може да се откачат десните). 5. Като са откачени всички тия работи и се откачи конектора, дисплея излиза. В задната страна има бял капак, който трябва да се свали - държат го отново няколко щипки. Като се свали ще видите дълъг ред от стърчащи пинове, които трябва да се презапоят. Проблема е най-вече при презапояването, защото с поялник от 10лв би станало трудно. Слаби са и обикновено "човките" са кофти за тая работа. Ако се намери читава станция за запояване то не би било проблем. Хубаво е да имате тино и флюс. След презапояване на всички пинове, вземате един мултимер(мултицет) и проверявате за евентуално късо. Няма никаква философия в цялата работа, но човек, който не е хващал поялник и няма подходящ ще се озори с последното. Ако попадате в тази категория, то мога да препоръчам да си го разглобите и да го занесете на някой телевизионене техник/електро техник и т.н. занимаващ се с подобен род дейности. В ръцете на човек знаещ какво прави, отнема максимум 10 минути.
  23. 0 точки
    https://www.economic.bg/bg/a/view/tri-bylgarski-banki-spirat-da-priemat-depoziti Не изхвърляйте бурканите, ще ни трябват скоро ..💰💱
  24. 0 точки
    Коги майсториш нещо, все шъ съ намери некой кибик!
  25. 0 точки
    Ние зимнина не правим, ама имам няколко празни куфара. Ако намеря копюри с които "да изместя въздуха от тях", мое и язе да минем към елитот.
  26. 0 точки
    Когато аз бях дете, нямаше Пейнтбол. Тогава се гонехме и се плюехме...
  27. 0 точки
    Добре де, как от Акура паднахме на Мерцедес, а накрая ударихме дъното с Рено? Че то така, по-добре нов Дъстър !
  28. 0 точки
    Селска бръснарница. Бай Михал бръсне клиент от града. Отдясно малко поработи, отляво минава, пак от дясно. В краката му жълт котарак следи процедурата и заедно с майстора минава ту отдясно, ту отляво. Клиентът: - Котаракът май е дресиран!? - Ааа, не! Ухо чака..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...