Jump to content

draid

Фен
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно draid

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic VIII 2.2 CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

482 профилни разглеждания
  1. Направиш ли ремап, ще натовариш две неща - турбина и съединител. И двете са скъпи за смяна и е хубаво да помислиш дали наистина искаш тия 40 коня от горе и готов ли си да заложиш въпросните две неща при положение, че колите са стари и не се знае реалното състояние на въпросните. Аз лично карам без ремап, макар да се колебаех доста. Колата върви прилично, естествено след като турбината се включи, а тая дупка няма да я избегнеш и с ремапа. Аз не виждам никаква логична причина, колата да започне да дими след ремап ако всичко е направено както трябва. Карам колата над 3г. вече и не ми е давала никакви ядове. Сменил съм само съединител и едни лагери.
  2. Моята сива пластмаса се беше отчупила в студа от едната страна (шофьорската врата) залепих я с лепило и не е мръднала вече близо 3г. Като цяло тия коли имат доста пластмаси и зимно време трябва доста да се внимава Иначе дръжки си търси втора ръка, не виждам смисъл да купуваш нови.
  3. Според мен отвори багажника както правиш сега - през купето (така отварях и аз багажника на Нисана), след товаа разглоби корите и огледай хубаво от къде минават кабелите. За мен в твоя случай възможностите са две - лоша връзка/прекъснат проводник или някакъв странен проблем с централното. Звука при отваряне/затваряне на вратата е възможно да е в следствие на даване на късо при движението на вратата, тъй като част от кабелите вървят ди конзолата.
  4. Не съм сигурен как точно е направено отварянето, но ако е електрическо, то може да има прекъснат кабел/лоша връзка. По подобен начин съм патил с един Nissan.
  5. Аз лично карам с Nokian WR D3 17'' зимни и Goodyear Eagle F1 Asymmetric 17'' летни. И от двете гуми съм страшно доволен. Следващият модел на Nokian WR D4 е с по-слабо представяне според мен.
  6. Колега, за съжаление е често срещан феномен да се прецакват гайките. Аз вече не позволявам при смяна на гумите да завиват с друго освен на ръка. Шпилката се сменя и е евтина, не е проблем да се намери от много места. Всеки що годе свестен майстор би я сменил без проблеми. Сваля се, избива се старата и се набива нова. Аз лично съм сменин 1 шпилка и 3 гайки от както карам сивика.
  7. draid

    LED крушки

    Ами мисля, че изкарват значително повече от обикновените крушки. Скъпи са, но надали ще смениш повече от една крушка на 1-2г. което за мен напълно оправдава инвестицията предвид значително по-високата осветеност.
  8. draid

    Проблем при ускорение.

    Това звучи доста грубо, колата трябва да ускорява еднакво, независимо от външната температура. Присъединявам се към колегите относно диагностиката. Може би е проблем или с горивото или с горивната система.
  9. Хора, прочетете каква е разликата в маслата. Не карайте колите при "бай Пешо" от съседния гараж. Няма как да свети лампата за маслото ,защото караш с 0w30, а не с 5w30. Това с "тънкото масло" ако някой майстор вземе да ви го говори, бягайте с 200 от там. Реално разлика м/у 5w30 и 0w30 при достигната работна температура - НЯМА. Карайте с маслото, което препоръчва производителя, а не с това, което кварталния пишман майстор ви обяснява разпалено, че трябва да карате.
  10. Аз бих предположил, че проблема е от комплекта. Качеството на зъбните колела и самата верига може да варира в доста широки граници. Принципно верижните предавки са шумни, а изработени ли са калпаво става страшно. Мисля че цената на смяната с оригинални компоненти излизаше малко над 3,000лв, но може и да бъркам тъй като отдавна бях питал.
  11. Най-напред отиди да ти проверят гумите и да ги качат на баланс. Ако са от 60-те големия сняг е съвсем възможно те да са проблема.
  12. На мен ми се струва, че проблема е по-скоро от "мастора" дошъл.
  13. draid

    LED крушки

    Аз карам с osram night breaker unlimited къси и съм доволен. Определено светят доста по-добре от предния Bosch pure light, които ползвах. Решил съм да сменя и дългите със същия модел. Има и osram night breaker laser, които трябва да са още по-добри, но бяха в Метро като минавах и не ми се търсеха другаде. Хубавите лед крушки са с активно охлаждане, но предвид как са натъпкани работите в сивиците (особено хеч-а) сигурно ще е голям зор да се сложи и да се затвори капака на фара. Аз си мисля че night breaker-ите са много прилично решение и вероятно може да се поспори дали не светят и по-добре от повечето ледове.
  14. draid

    Проблеми с ръжда

    Аз нямах никакво намерение да купувам дизел. Така се случи обаче, че единствената сносна и запазена кола, която имаше докато гледах, беше дизел. Взех я на 108хил. 2006г. като силно се съмнявам да е на реални километри и въпреки настойчивите ми подкани към продавача от авто къща да ми каже колко са връщали, той продължаваше да се кълне, че километрите са реални. Не вярвам изобщо да е на била под 200 хил. когато я взех, колата определено е карана доста по магистрали и предния капак е понадупчен от камъчета. Карах колата в 2 сервиза, един от които Бултрако и дори там бяха изненадани в колко добро състояние е. Има си козметичните забележки, течеше малко вода при задния спойлер и трябваше да се сменят едни лагери на амортисьорите. Навъртял съм около 40хил. и съм сменял само една биалетка и съединител. Да чукна на дърво не съм имал други проблеми. Ръжда също няма никъде.
  15. Веригата ако се сменя с всичко оригинално и по препоръка на хонда ще излезе златна. Като цяло обаче се минава с около 1000-1300лв. Сервиза в който си ходил е Юби Ко. Аз лично съм страшно доволен от отношението там и от начина на работа. Ходил съм и в Бултрако, но предпочитам да си ходя в Горубляне. Относно вървежа - колата дърпа доста прилично, но не очаквай да излита на 1-ва. Карал съм доста бензини в диапазона 120-150 коня и хондата с тoя 2.2 двигател е определено един от най-приятните автомобили за каране в това отношение. До толкова бях свикнал да карам японски бензини, че като се качих за първи път в дизел и ми се видя къс оборотомера . Определено трябва да върви доста по-добре от А3-ката която си карал. Други чести болежки са съединител и кормилна рейка на тоя модел.
×