Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.05.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Прилича ми на случайно навит се сам сезал( ако незнаеш- въже което връзват асми и лозя) 😉😉 по време на движение . По скоро е това и може би е наранило маншона и от там омасляването. Интересна ми е развръзката. Така че сподели. Успех.
  2. 4 точки
    Няма негативизъм относно покупката. Много дълги и безаварийни километри ти пожелавам! Има единствено скептицизъм относно изтъкнатата дата на производство, предвид че това е префейслифтова 7-ца. ... чистачките и рамената им. Искрено се съмнявам, че някой е сменял и тях. Автентичен префейс си е. И ето това сега вече е негативизъм
  3. 2 точки
    Махаш сезала и ако скобата я няма, слагаш една свинска опашка (кабелна връзка). Избърсваш добре маншона и търсиш за скъсване. Ако няма само нова грес и свинската опашка ще ти решат проблема.
  4. 2 точки
    Струва ми се че някой яко те е заблудил че автомобила е 2006 година, или са сменяни броня, преден капак, фарове иии...! може би други неща. Снимай таблото и скоростния лост. Това разбира се не е толкова от значение, важното е да е здрава и да си я караш със здраве и без аварии! За VW си абсолютно прав, особено ако става дума за ГОУФ🙃
  5. 2 точки
    А няма защо, аз си го знам вече, че е кочинка Отдавам го на това че е на поне 230 хил км. Дюзите явно са поизносени вече, защото като сложа кофти нафта без добавка и почва симфония. Това също може да допринася за по-бързото замърсяване. ЕГР не искам да го пипам, защото той все пак е сметнат в процеса на горене. Намалява температурата на възпламеняване. Вече съм и хванал "чалъма". Хубава нафтичка с добавка и мотора пее. Ще сменям маслото на по-често и това е. Като стане проблем ще го оправям. А иначе сега се загледах по-обстойно, че бързах да пусна постовете без да ги анализирам защото се забавих 2-3 дни. Май направо съм си бил за смяна. На предните две проби има някакво задържане, почти еднакви са, обаче тази последната вече е много различна. И все пак не усетих разлика в шума на мотора. Няма разход на масло. Може би има още малко живот. Просто реших да го сменя преди пътувания по празниците.
  6. 2 точки
    Ъпдейт по темата: Голфа се прееба още повече и работи на 3 цилиндъра. Но си капарирах Акорд 7 2.4 Автомат произведен на 17.7.2006 в много добро състояние. На 7-ми май ще го регистрирам Happy end
  7. 2 точки
    Днес посетих сервиза на Бултрако и бяха записани 2 грешки - B1325 и B 1379.Оказа се, че проблема е в 2 датчика с номера 74954-SED-901 и 74957-SED-901. Попитах за цени но сумите не ми харесаха, так че май ще се търсят втора употреба. За първи път посещавам сервиза, но останах очарован от отношението-показаха ми разглобена колата,обясниха ми къде е проблема, останови се че е е имало интервенции и преди това и в крайна сметка ме посъветваха да проверя и втора употреба за части. Разбрах и малко от историята на автомобила - оказа се, че през 2016 е влизал последно в официален сервиз на 191 000км а аз я купих в началото на 2018 на.178000 км.
  8. 1 точка
    Възползвах се от почивните дни и хубавото време и реших да си сменя зимните гуми с летните и да монтирам парктроник, като преди това боядисам датчиците в цвета на колата. Ето резултата: Не знам дали боята ще издържи дълго..., въпреки, че пръснах основа и гланц, но ще му мисля, ако се обели. Дисплея залепих над огледалото за обратно виждане, а кабела прекарах по ръба на тавана > гредата и от там по горните уплътнения на вратите до багажника. Весели празници!
  9. 1 точка
    Колега, кажи, че не си си сменил гумите без да махнеш това кълбище. Може би докато се е мотало на полуоста е освободило скобата, която държи маншона, и оттам и греста е заизлизала.
  10. 1 точка
    Ако е за виенето според мен това е от веригата. Не е страшно, даже при смяна с нова така се получава на някои коли. На колко км е колата? Сменяна ли е врига? От кое ляво чуваш звук? А иначе според мен доста ти потракват дюзите, може и записа да лъже, но къде зареждаш нафта? Аз като заредя кофти нафта и така започва да трака, като стар дизел. Иначе с хубава нафтичка и добавка пее
  11. 1 точка
    Най вероятно е помпата на спирачките. Гумичките да износени и изпуска течност от другата страна. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  12. 1 точка
    Километрите да не те тревожат. Важни са не те, а общото състояние на колата. Може проблема да не е в датчиците, но да излизат грешки за тях, понеже няма сигнал.
  13. 1 точка
    Твърдо залагам на съединителя, а не на радиатор. Караш си лятото, климатиче, хладничко супер.. и изведнъж някакъв задух,, та чак не можеш да дишаш и мирише на влага.. и след известно време, 'га си почине, пак почва да работи... Това бяха моите симптоми, покриващи твоите на 100%. Но да, иди на профилактика да видим какво ще кажат и сподели ^^ Успех и весели празници!
  14. 1 точка
    Е какъв е този негативизъм? Аз се радвам, че спрях да си купувам VW Ще си се грижа за нея и ще видим.
  15. 1 точка
    “Постоянството е в разрез с природата, в разрез с живота. Единствените напълно постоянни хора са мъртвите.” – Олдъс Хъксли
  16. 1 точка
    И небето се натъжи,в края на този тъжен ден!
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    В Япония има едно негласно правило. Тези,които идват най-рано на работа паркират на най-отдалечените места. Тези които по някаква причина закъсняват, знаят че ще паркират много близо и няма да загубят време и работата си. Това го наричат взаимопомощ.
  19. 1 точка
    Едва ли има човек, който да не иска да знае и да не знае, щом вече плаща. Аз не познавам такъв. По-скоро има хора млади и/или зелени, които имат различни предварителни очаквания, но това животът го поправя бързо. Що се отнася до воденето на подробна статистика, според мен зависи от характера и навиците на човека, а не от платежоспособността му.
  20. 1 точка
    Да това е проблема датчика е 100% старт стопа пали със съединител натиснат. 3 датчика са на педала проблема е в този за положението на съединителя от него зависи и круйз контрола. Ъпдейта е пожелание (това няма отношение с проблема). Да за Бултрако говоря. Нямат датчика 10 дни се чака. Общо взето колеги запомнете и вижте лампите и грешката която е проблема и това да ви помогне в даден момент ако случайно имате същия казус.
  21. 1 точка
    Ако е от ламбда сондата ще почнеш да го усещаш. Сменил съм и двете, защото даваха грешка. За първата обикновенно пише Oxygen Sensor. Реално не се усеща разлика във вървенето, докато не решиш да ускориш рязко и на по-високите обороти, отвреме на време, започне да придърпва неприятно.
  22. 0 точки
    Понякога стават такива неща,аз закарах една котка от Бургас до Сливен и обратно.Беше се навряла някъде до интеркулера и няма вадене.По магистралата мрявчене,пристигам в Сливен,първата автомивка и яко пръскане отдолу под всички кори,мълчи и не мърда.От там в сервиз на подемник,пак мълчи,пичовете викат няма нищо,ровиха,гледаха няма.Тръгвам на обратно-тишина,викам си излязла е,и на първия светофар в Бургас да видиш врещене.Хората пресичат,гледат странно,а онова врещи и се къса.В крайна сметка,колата една вечер пред гаража и гадината се изпари.Така,че понякога стават такива неща,трудно обясними.Весели празници.
  23. 0 точки
    Днес бе ужасно. В края на новият участък на Хемус (посока Варна) тапата от 2 ленти коли чакащи за предимство в кръговото след Ябланица, бе 5 км. Отне ни над час. Лошото продължи още десетки километри. Тоя път бе виновен един с А 3-ка, който задържаше колоната от Хемус, карайки извънградско със 60. Всички обяче пъплехме чинно и никой освен мотористите не изпреварваше. То нямаше и смисъл, щото плътността и дължината на колоната сигурно се е виждала от космоса - като китайската стена. Маршрутът Монтана - В. Търново (250 км) обикновенно ми отнема 165 мин. (с почивката за тоалетна), а днес се влачих 270 мин. Дано не е така и на връщане. Твърде много коли има в тАа дръжава, или празници.
  24. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...