Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.09.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте.Получи се и при мен нещо подобно. Акорд 7 2,4 / 2003г. Преди няколко дни при един от изсипалите се порои имаше големи локви и по време на движение светна едновременно /!\ и VSA . Като изгасих колата и запалих не свети. След няколко дни пак така. На диагностика не показа никаква грешка! P.S:Проблема е решен. Пистов ремък+малко мързел да се сложи новия дето се вози в багажника бая време. Оказа се при локви като препищи ремъка някакъв пад на напрежение явно. Защото на диагностика показа слаб акумулатор,което няма как да е. На 2г. е и е 70Ah. Със новия пистов ремък поплувах тия дни по локвите и всичко е ОК. Надявам се да съм помогнал с тази информация. Лек ден.
  2. 2 точки
    1500лв приблизително ти е маховик и съединител по магазините за авточасти ремонта на дюза е 250 лв за бр Гнпто като задере се сменя 1800- 2500 чисто ново рейката причуква - прави се, сума не мога да кажа зависи какво ще се подменя по мои наблюдения веригата държи повече от на стария мотор Колата не е лоша. Естествено не е нова и всичко е на късмет. Нищо фрапиращо за класа си. Поздрави
  3. 1 точка
    Не карам Хонда, ама съм солидарен.Знае ли човек, може пък да е Хонда следващата ми кола! Макар, че с тези нови технологии/икономии май по-добре да се насоча към Руска или Американска кола.
  4. 1 точка
    В жабката са Т10 за багажника, аз съм с комби и са две Т10 от всяка срана. За седана мисля, че беше Т20, но не съм сигурен.
  5. 1 точка
    Епа общо-взето, няма как да сбъркаш с който и да е. По-скоро гледай останалото... @ceco_accord
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Може. Той Прелюда е с Н23.. мотор.
  8. 1 точка
    От eBay UК например. Само да добиеш представа: https://www.ebay.co.uk/itm/INNER-CV-JOINT-FOR-HONDA-ACCORD-PRELUDE/124217459863?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3AAccord|Plat_Gen%3AMK+VI&hash=item1cebf00497:g:DmcAAOSwcUBYIYZx Значи, каретата са еднакви ляво/дясно. Еднакви са автомат/ръчка. Не съм на 100% сигурен, но подозирам, че са еднакви и 2.0л/2.3 двг. Преди 10-ина г. търсех каре и полуоска за CR-V 1 JDM. Външното каре е различно от европейското. Купих цяла полуоска с карета за европейско CR-V + каре за Сивик Шатъл '90-та за 100-тина паунда общо всичко. Тааа, от личен опит: Подготвяш си размерите на твоето каре - диаметър, дължина, брой зъби на външни/вътрешни шлици. Ако не намериш документи, ще трябва да разглобиш твоето каре. Линка в eBay има скица с тези размери. Може и точно това да е твоето каре. Ако не е, продължаваш с търсенето - гледаш обяви и ако трябва питаш продавача за размерите. Има вероятност на твоя Акорд да стане каре от друг модел, например Хонда Шатъл/Одисей '98-ма. Затова, ако не се справиш с търсенето директно в eBay, ще се опитам да открия линка, по-който намерих правилното каре за моя пъзел. Сайта беше за полуоски и карета за всички модели Хонда.
  9. 1 точка
    Няма китайска навигация, на която да работи малкия дисплей. Освен това и размера на горния панел е различен. Трябва да го смениш с такъв без дисплей.
  10. 1 точка
    Колеги, след последното ми ходене при газаджията не съм имал проблеми с чека. Явно адаптацията и/или настройката на картата са свършили работа.
  11. 1 точка
    Здравей, колега. Бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-longlife-ii-wiv-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV SAE 0W-30 VW NORM 50300 50600 50601: 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: (35.00 + 2 Х 7.99) × 1.9675 = 100,30 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер, до офис на Еконт, ще пратя данни на лични. Поздрави, Благодаря и успех !
  12. 1 точка
    Ravenol REP 5w-30 е доста добре обмислено масло. Съединения на Бора за ниските температури, следвани от Молибден в по-високия температурен диапазон + Волфрам за супер тежките натоварвания. Миещият пакет е редуциран до практичен минимум с изключително подходяща композиция, която няма да нанесе вреда (образуване на клей) на сегментите при високи Т и налягания в спортен режим. Естери и AN за баланс на PAO-то + високотемпературна стабилност + ефект върху защитата. Красиво . Маслото не пропада при пистови натоварвани и спортен режим дори при Corvette C7 (КЛИК). Инфото в oil club de за Ravenol REP 5w-30 ми показа и още нещо, а именно в Castrol Edge Professional H 0W-20 (коментирано ТУК) има AN (Alkylated Naphthalene), макар и в неголеми количества. Има жокери този Castrol H
  13. 1 точка
    Смених батерията на Хибрида с нова.
  14. 1 точка
    Повярвай ми, ако маховика е за смяна, то със сигурност ще разбереш. Не слушай кой какво ти говори. За скърцането - над педала има една пружинка много навряна. Като я смажеш ще спре да скърца. Покарай я, раздай газ и виж как сменя скорости, играят ли оборотите на оборотомера при рязко подаване на газ. Ако всичко ти е нормално, значи не си за маховик, нито за съединител.
  15. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да поръчам следното масло: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0w-20 - 6x0.964L Стойност на поръчката: (6*10.95)*1,9675 = 129,50 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв.Малинова долина
  16. 1 точка
    Тези дни ще я видим в сервиз и ще си преценя. Като забележки при първия оглед видях следното: 1. Прага е зажулен и вдлъбнат навътре под едната врата и ще иска да се оправя. Нови прагове не открих да се продават, така че ще се дава на майстор да я оправя. Съответно продавача ще свали от цената заради тази щета. 2. Съединителя е една идея по-твърд и като натисна съвсем леко педала се чува от самия педал едно леко скърцане. Предполагам проблема е в механизма на педала. За твърдостта му не мога да кажа на 100% дали е Ок, защото реално не знам как трябва да е педала на тази кола. 3. При преминаване през неравности отпред се чува едно леко тропане. В сервиза ще я погледнат, не изключвам да е и рейката, защото както вече прочетох във форума е слабо място. 3.Има забележки вътре- изтъркана леко топка и драскотини по дръжките на вратите. 4. Двигателя работи много добре, няма големи вибрации, върви чудесно и ми хареса. 5. Колата има сервизна книжка, до 2018г е била на 169 хиляди, в момента е на 205 000км. Според мен са реални, но все пак няма как да съм сигурен. След оглед в сервиз ще видим и за друго. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  17. 1 точка
    Аз сложих на Фебест дясно вътрешно каре от Евро07 за 150лв. и вече 30 000км. нямам проблеми. На всичкото отгоре държи и на ремапа. @Angelov_88, мисля, че няма да може да се рециклира, защото самата чашка се износва там, където въртят лагерите на трипода, но не ти давам крайно мнение.
  18. 1 точка
    Колата е заключена за да не се строши както двигателя така и кутията, а не на последно место са изчислени и спирачките и цялото окачване.... Кое му е дразнещото? 😀 Ако искаш има R type версия. ПП Онзи ден щях да изхвърча със 100 км от Уникалната магистрала Пловдив - Бургас, егаси лунния пейзаж....
  19. 1 точка
    К20А3 на Сивик 7 е 160к. води се type S, перфектен двигател, карам такъв... Разликата между 1.6 и 2.0 е огромна (мнение от опит) , заслужава си във всяко отношение....и има доста в повечко глезотийки в модела, като екстри в сравнение с 1.6
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Проект симетрия Няколко години преди това, когато включвах задна от единия стоп светеше червено, вместо бяло. Не е ок, знам. Но в същото време ми харесваше симетрията и не исках да го сменям. Затова пуснах окабеляване от десния (този за мъгла) към него, за да светят и двата при мъгла. Сложих им лед крушки. Т20. Светят доста силно и симетрично. Остана светлината за заден ход. И без това ме дразнеше, че отдолу при дупката на теглича, с куплунга отляво, а отдясно нищо стои асиметрично. Намерих външна лед светлина със сходни размери и я монтирах отдясно на теглича. Крайният резултат изглежда така:
  22. 1 точка
    Тези, които напипват с пръсти USB входа на задния панел на компютъра нямат проблеми с момичетата... 😅😅
  23. 1 точка
    Моята е настроена на 30 градуса и доста често това лято като я запаля веднага минава на ГАЗ, БЕЗ да има нищо различно от зимните или есенните дни. Даже и не знаех, че е възможно да има колебания или различия в работата когато веднага се прехвърля на газ. Както и да е. Честито на колегата за колицата и за газовото! Аз лично видях днес колата на живо и много ми допадна! Както казах и в друга тема: Много безаварийни километри!
  24. 0 точки
    Днес отхвърлих и лентовия кабел. Разглобих капаците покрай волана и изключих буксата на лентовия кабел, като се надявах да светне грешката веднага, понеже липсва някакъв сигнал. Уви не. Минах 4-5 км и тогава светна грешката, което изключва лентовия кабел май.
  25. 0 точки
    Колежката ли е перфектна?! Колата е супер. От 2012 имам наблюдение над една такава...
  26. 0 точки
    Кърти, кърти, вярно е, чак асфалта повдига... 😂
  27. 0 точки
    В централата на БМВ прослушват последните 5 секунди от черните кутии след фатални инциденти в различни държави. Германия: - Scheiße, Scheiße, Scheiße... САЩ: - Oh shit, man, shit, fucking shiiittt... Турция: - Аllah bizimle birlikte olabilir... България: - Глей на втора кво прай!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...