Jump to content

ghristov94

Фен
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ghristov94

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Парите са преведени по сметката Ви.
  2. В допълнение към основната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html?fbclid=IwAR21JNBgH-HrUMCPf4t-q2amKNSn6eocn0LrxrHmKpGAz8Z8yXriKtLksYY Вид и количество: RAVENOL VSI SAE 5W-40 - 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (38.95+9.55)*0.95 = 46.1 евро * 1.9675 = 90.71 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (чрез онлайн банкиране) Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила
  3. Здравейте, Бих желал да се включа в поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-new-life-0w-40.html Вид и количество: MOBIL 1 FS 0W-40 - 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (42.95+8.69)*0.95 = 51.21 евро * 1.9675 = 100.75лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (чрез онлайн банкиране) Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила
  4. ghristov94

    Accord F20B6 сегменти

    Корекция - маслото не е смотано. Основния цвят е червеникаво-кафяв, просто от щеката бърша и доста по-тъмен отенък. Предполагам, че е трябвало да предприема допълнителни стъпки в промивката на мотора от нагарите. Vancho - колата има газ и е карана от 200 000км. до 340 000км. само на газ. Не съм фен на тоя вид гориво. Ако искам да я карам така, ми трябва да подменя почти всичко и да си взема аванс процесор. Карам си я само на бензин след ремонта и ако я задържа, смятам да махна газовото.
  5. ghristov94

    Accord F20B6 сегменти

    Здравейте, Благодаря за отговорите! Проблемът е решен със смяна на сегменти, основни и биелни лагери, шлайф на клапани и прочистване на нагара. Всичко в мотора беше дроб. В случая никакъв вид промивки няма да оправят спекли сегменти, клапани с дупчици по тях и изтъркани лагери. Колата все пак е на 350000км. по километраж. В момента със с масло 5w30 Yacco-O. За близо 6000км. ми се наложи да долея 200мл. Оказва се обаче че маслото е смотано, тъй като бързо си смени цвета на много тъмен - оксидирало се е. Смятам ако задържа колата, с това градско каране, да сменям маслото на ок. 6-7000км.
  6. ghristov94

    Странен теч

    Моя се разлепи по същия начин и почна да пуши. Радиатора е консуматив, който се сменя в на около 160к км. Само тука си караме колите докато се счупи нещо. Колата е на 20 години... Ако смяташ да задържиш колата и да я ползваш по-дълго време колата вземи по-скъп. Тия от 117лв. като например ITN, са по-високи и не пасват на ушите на перките. Освен това са доста тънки. Аз си взех NISSENS(на всичкото отгоре ми докараха за автоматична трансмисия, а моята е ръчна), не съм видял лоши мнения за тях. Малко разчекване трябваше да паснат точно на перките, но всичко е ок. Ако сменяш радиатора, промий системата задължително и смени с качествен антифриз. Желателно е да го направиш със стария радиатор щото той е вече позапушен. Махаш термостата и наливаш догоре вода. Караш докато загрее, после източваш и пак същата процедура, докато източваш чиства вода. Чак тогава слагаш новия радиатор, както и термостата. Убедил съм се, че тия коли не търпят части различни от оригиналните. Моята гледам да я поддържам, колкото мога с оригинални. Успех!
  7. Здравейте, Имам Honda Accord 2.0i 147 к.с, 1998 с двигател F20B6. Наскоро реших да му направя основен ремонт поради харчене на масло (1+л. на 1000км независимо градско или не :D) . В момента не мога да намеря комплект сегменти за всички 4 цилиндъра, никъде освен в официалната мрежа на Honda. Там ми дават цена от 120лв. за цилиндър. Поради лични причини искам да си задържа колата за неопределено време. Има ли смисъл да търся по-евтини сегМЕНТЕ или да взема тези които ми предлагат от Honda? Благодаря!
×