Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.02.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Аз съм 190 см. висок... Естествено бутам седалката максимално назад за да ми е удобно за каране.. Зад мен остава по-малко от педя до задната седалка.. Така че голям човек там не може да седне.. Добре че другите в семейството са макс 155 см.. Колкото до автомата - въпрос на личен избор.. Аз пък търсих само ръчка навремето.. Така го желая и чувствам След 8-9 бензинови коли реших да се правя на тарикат с дизелова... Е - и аз го разбрах по трудния начин... До като съществуват бензинови атмосферки друго няма да си купя...
  2. 1 точка
    обявата която си постнал е добра, ако автомобила е без проблеми и успееш да я купиш за 6500 е чудесно. Автомобила е здрав, и се чупи малко по рядко от останалите поне по това което чета по форуми, прегледай във форума всички теми и ще си направиш изводи (аз съм ги изчел всички), успех За мен тази кола има само два недостатъка: - вози твърдо - шумоизолацията в купето е лошо
  3. 1 точка
    Тези на снимките се евтини китайски крушки,нямат нищо общо с Osram!
  4. 1 точка
    Аз имам тема за сгрешена винетка. Преди няколко дни изтече едномесечният срок за отговор от АПИ София, по молбата ми за корекция - нямам отговор! Намерил съм си адвокат и следващата седмица ще се свържа да придвижа нещата.
  5. 1 точка
    Само където никъде не пише колко време е преходния период за автомобилите. За това, за сега само части :-) Едва ли по официалните канали ще се отрази като намаление.
  6. 1 точка
    Повали ме грипа ,но не ме свърта вкъщи.Отворих и дясната врата за подготовка. Искам да опиша малко детайли по подготовката на вратата за нов говорител. Нещата са прости и логични. 1.Трябва да имаш проект.Колко говорителя,как разположени,има ли място,кое на кое ще пречи и т.н. Другия важен момент е филтрите във вратата ли ще бъдат или ще пускаме допълнително 2,4,6 кабела... 2.Изрязване на отвор и укрепване . 3.Монтаж на подиум външен ,а може и вътрешен както ще направя аз. 4.Проверка на размерите при спуснат прозорец.Да не се окаже че магнита пречи на джама да слезе до долу. 5.Влагозащита/навес за магнита и клемите от стичаща се вода.Има го фабрично на оригиналния говорител. Хубаво е като е разглобена врата да се обслужат основните механични възли-ел стъкло,пантограф,централно,брава,ключалка.
  7. 1 точка
    Всички оторизирани сервизи са така, аз бих я вкарал там само ако има тънък проблем който не може да бъде диагностициран от друг сервиз или някоя сервизна акция
  8. 1 точка
    Ами взимай го този блок тогава, но след това ще трябва пак да смениш сегментите. Отделно новия блок също е задължително да се хонингова преди смяната на сегментите. Аз бих сменил и буталата, ако има възможност. Ако караш така много дълго после мотора ще е за още повече работа. Отделно сега 2-ри цилиндър като няма компресия, маслото ти много бързо се прецаква от изгорелите газове, които минават покрай буталото и отиват долу в картера.
  9. 0 точки
    Купуваш автомобил с електронна винетка.Имаш 3 дена да уведомиш АПИ за промяна на регистрация иначе губиш винетката.След като ги уведомиш в срок ,ти се издава нова безплатна по новата регистрация.
  10. 0 точки
    Здравейте, колеги! Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването. Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера. В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго. По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично. Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването. Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане. Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент. Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил. Към Модераторите. Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста. Поздрави, Моньо Монев
  11. 0 точки
    Мили дами и колежки, само искренно да ви информирам, че на 14 февруари ще се изрекат повече лъжи отколкото на 1 април!
  12. 0 точки
    Според мен спирачния път зависи колкото от автомобила, толкова и от пътната настилка. Сравнявал съм екстремно спиране на асфалт в България и в Испания, познайте къде колата спира по-бързо и защо. Един и същ автомобил с едни и същи гуми стои като залепен на пътя в Испания, докато в България често ми светва асистента VSA. Замислете се защо Елена Йончева поиска независима европейска инспекция на качеството на пътната настилка в България, което беше отказано и веднага й бяха повдигнати обвинения за много спорни моменти от преди години. Предполагам, че обвиненията ще отпаднат, но инспекция на пътната настилка няма да има.
  13. 0 точки
    Не четеш внимателно. ...... Не съм карал хонда до сега и не съм в час с нещата. ........ Човека така я взема. Машинките му са за смяна . Моторчетата са заминали.
  14. 0 точки
    Колата ми я откраднаха на 27 срещу 28 Януари... Да отговоря на въпроса, не нямал съм ядове сякаш - не помня
  15. 0 точки
    Драго е прав! От няколко години законите ги правят кравари,мутри,ченгета и бизнесмени.Няма акъл в тая работа...
  16. 0 точки
    Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.
  17. 0 точки
    ЕС е ратифицирало всичко. От 01.02.2019 е в сила.
  18. 0 точки
    Колега можеш да се възползваш поне с инфо кога са минали тези акции и колата на колко км е била. Аз така разбрах че моята 2014г е била на 120к км
  19. 0 точки
    Снощи си го мислех, но сега вече съм сигурен - Тойота Рав4 е твоята кола!
  20. 0 точки
    Аз при смяна на масло винаги сменям всички филтри. Не е кой знае колко скъп, а ми е доста по-спокойно, имайки в предвид колко ни е "хубава" нафтата.
  21. 0 точки
    Добре, нека се преименува темата (не зная как става). След като ми дойдат прашниците, след като видя имам ли поръчан/доставен филтър на скоростите от Юби Ко (10 дни, т.е., вече около 8) и ще дам обратна връзка за работата на Юби Ко и свършеното от тях. 40 лв. за смяна на 2 масла и 2 филтъра изглеждат много, да, но аз, бидейки в ясното съзнание, че с преглеждането на 1 клипче в Тубата можех да го направя сам, отидох и платих тези пари за тази услуга. Точка. Няма кражба, аз съм си дал парите, защото съм си преценил, че искам в този момент, в този ден, да стане това, което искам. Защото имам други приоритети и нямам време за това в друг ден. Нямам канал, нямам гараж, не искам да клеча пред блока в калта, нямам къде да изхвърля маслото (за мен това е от изключително значение, не обичам да създавам боклук и изхвърлям разделно боклуците си/ни), нямам време да излизам от работа и да нося колата там, нямам време уикенда, защото искам да го прекарвам с детето. Всеки сам си преценява. Един дава хиляди евро за нащърбена дървена маса от 1870 година, защото цени историята й, друг (примерно аз), дето не съм от Канада и съм расъл на село сред такива маси, се чуди на подобна постъпка. Така че, нека охладим страстите и да не търсим конспирацията. Ако Иван се е объркал, все тая - има грешка, има прошка. Ако старателно настоява за ремонт, които няма как да стане, ще е проблем. Но следва да отбележа, че е и малко лицемерно (не намирам по-добро определение) да коментирам хора, за които имам частични впечатления, за това спирам до тук и препоръчвам същото и на колегата CARPERA. За да има спокойствие - ще се обадя на Омбре да го питам, според него, дали има филтър тази скоростна кутия, ще си прочета и манюалите, които колегите тук са си направили труда да са достъпни за нас (ако четат-благодаря!).
  22. 0 точки
    Смятаме ли го, винаги е стряскащо. Да уточня, не съм имал никакви проблеми с колата. Винаги съм я глезил, нови гуми, обслужва се стриктно. Всичко което се налага се прави без да се чудя. Това е списъка за последните 12 месеца. Реглаж на клапани с гарнитури 12341-RTA-000 PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342-PCX-004 SEAL, SPARK PLUG TUBE NOK Общо 99,00 Профилактика и почистване на предни ел. стъкла 128,00 Смяна филтри на газов клапан и преди рейката 35,00 Стенд, преден мост 18,00 ГТП 30,00 6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81,00 ОЕМ Hose, Feed, хидравличен маркуч Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л С труд общо 281,00 2 пъти смяна масло и филтри Petronas Syntium 3000AV 5w40 5л (винаги ми остава от предни смени за това по 5л.) Маслен MANN W610/3 Купе Blueprint ADH22507 Въздушен Blueprint ADH22252 С труд общо за 2-те 180,00 Ремонт на кормилна рейка + труд Направа на дясна втулка и реглаж на рейка, сменен семеринг. Стед на преден мост Общо 178,00 Смяна долни шарнирни бортове от 2-те страни MOOG HOBJ10683 - 70,00 Сменен лагер на копресор климатик и труд 45,00 Смяна лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа + труд 50,00 Секретни гайки втора употреба 08W42-S6A-600H- 40,00 Чистачки Valeo VFB60 и Valeo VFB40 18,00 Donate DVD iso images Honda Navi 2018 3.C0 - 30,62 Джанти 17ки 650лв. Продадени 16ки за 400лв. Крайна 250 4 x FULDA SPORTCONTROL 2 91Y FR 225/45 R17 - 127,60 на брой общо 510,43 Джанти с гумите и смяна - 785,43 Лепена на спукана гума, свалян, качване и баланс - 13,20 ГО - 233,00 Каско на една вноска - 758,46 Данък 2018г. 399,00 Винетка - 97,00 Тотал за годината 3461,30 лв Изминати 24059 км За да станат още по-стряскащи нещата, това е за целия период от както имам автомобила Изхарчени 15489,37 лв. Изминати 76.076 км Време около 4г и 9м Извод, карай си Опелчето баце и не се оплаквай За кво ни са тия Акордеони... еми щото ни кефят всеки път като се качим в тях
  23. 0 точки
    Не, нямам предвид, че ако сложиш две различни гуми, моментално ще спре колата. Просто това не е лека кола и си има заден диф. , който си се включва по негова си логика(обикновено при приплъзване на предните и не е задължително да е само в зимни условия, на мен примерно ми се случи миналата неделя при преминаване на ХаинБоаз , където беше дъждовно) и когато се включи в комбинация с VSA и ABC и гумите са различни не е точно ясно каква тяга и каква стабилност ще има колата от задния мост....така че избора е ваш, само знам че в този форум едва ли някой ще изрази различно мнение - дали и четирите гуми трябва да са еднакви! Поздрави !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...