Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Прегледай "О"пръстените на щуцерите .От там най често има пропуск на въздух и се чува виене.Това е хидравличната помпа и ако е лагер,направо с него и направи рециклиране.Има оригинални комплекти,заедно с лагерите и става нова.
  2. 2 точки
    Шофирането на автомобил без ГТП носи редица рискове – от глоби в България и чужбина до отказ за изплащане на щети по застраховки ГО и Автокаско. Законът предвижда санкция от 50 до 500 лв. за шофьор, който управлява технически неизправно превозно средство. Може да се счита, че след като автомобилът няма валиден ГТП, следователно той е неизправен. Глобата от 50 лв. е при констатирани незначителни неизправности, а 500 – при опасни неизправности. Всеки има глава на раменете и сам решава какво да прави със себе си и своята собственост. Работата е там, че на пътя не сме сами.
  3. 1 точка
    За краката ги пробих и сега светят доста по добре, но ми се иска и тази една две идеи по силно да светне. Мерси за препратката сега ще я погледна.
  4. 1 точка
    Защо да не си уточнил, даже си го оградил. Това не може да се оправи така си е, леко да виждаш позицията на лоста. А в краката забелязал ли си дали имаш подобно нещо? Иначе колеги са показали някои неща тук:
  5. 1 точка
    Нищо не се обучава. Проблемът, който си описал води към стартер, според мен. Ревизирай напълно стартера. Смяна на четки, втулки, пълно почистване и смазване. И прегледай кабелите към "маса".
  6. 1 точка
    Ами още като я взех се чувахе ама леко сега започна повече а маслото е Motul ecoclean 0w30 видях тук в форума че го препоръчват като заместител на орихинала като малко по евтин вариант.
  7. 1 точка
    https://ato24.de/en/liqui-moly-special-tec-ll-5w-30.html Вид и количество : LIQUI MOLY Special Tec LL 5W-30 - 1x 1L - 11, 55€ - 1x 5L 53,69€ https://ato24.de/en/ravenol-professional-engine-cleaner-400ml.html RAVENOL Professional Engine Cleaner 300 ml x1 брой 10,95€ (11,55€ + 53,69€ + 10,95€) x 2,15 = 163,80лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Вчера нямах време за форума. Хибрида на Нисан /за който се твърди, че е причина за прекъсването на преговорите с Хонда и съответно смяната на ръководството на Нисан/ в Кашкай е в семейството от 6м. и още не мога да дам по-пълно мнение. Все пак - в града е напълно съпоставим, да не кажа идентичен на Хонда. Преди седмица ходих до Видин и обратно през Петрохан и за извън градско без магистрала също практически не се усеща разлика. Нисана е по-тежък, но също добре балансиран - батерията и резервоара са малко по-големи от Сивика, но не се усеща тромав заради 330 Нм въртящ момент от електромотора, които идват веднага. Вероятно при по-дълги трипове само на магистрала трябва да увеличи разликата в разхода, защото тогава електродвигателя става по-неефективен и харчи повече ток, който ДВГ трябва да произведе, докато Хондата се движи предимно директно от ДВГ. Още не съм го карал достатъчно за да споделя лично и го щадях заради разработването. Но това не е първостепенен показател за мен. Важното усещането от шофирането. Ще споделя, когато имам повече какво да кажа.
  11. 1 точка
    Афтърмаркет секретни гайки за МДХ на МакГард нема, само ОЕМ. То и обикновени гайки 14х1,5 на ключ 22 са малко трудни за намиране у нас. ПП:И МакГард-а не са нищо особено, моите 4 ги развих за 2 минути без издевателства.
  12. 1 точка
    @Ръдо Имай предвид, че това не е цялото количество масло в скоростната кутия. По спомен, при теб общо побира 6,5л. Смяната, която си направил се нарича "опресняване" и е добре да се прави на всеки 40 000км. Препоръчвам ти да направиш още едно опресняване, след като минеш няколко хил. км. ( 3 - 5 хил. например). Тъй като не се знае колко хил. км. е карано предишното масло. Поздрави!
  13. 1 точка
    Бравос! А за контролната пробка извинявай - много Хонди ми станаха в главата.
  14. 1 точка
    Днес 14/03/2025, Газпром на Цариградско на входа в София от Пловдив след Враня до пресечката с ул. Димитър Пешев
  15. 1 точка
    Днес пак минах през Петрохан. Там ме валя як дъжд (чистачките на МАХ) + лек сняг + ситна градушка (около 3-4мм и много звънка - наложи се да надуя музиката), а имаше и мъгла. Бяло и горе и доле, и отвред дееа. Отделно потоци кална вода с пясък от склоновете + на няколко завоя паднали камъни. Лекинко, на първа и втора, че тез зрънца нямат мачкане (твърди кат съчми, но добре че няма поражения, а таблото показваше +12 градуса. Аз съм 11 петилетки отроду, но дет викат старите хора - "Токвоз чудо не бях виждАл" - всички лайна в едно. И всичко това, едновременно - за 20-тина минути - от северната страна. По отбивките имаше спрели коли, но трябваше да пътувам неотложно, та карах само по навигацията - не ми е сефте. А на билото всичко приключи и ни посрещна дъга. Добре че с колата знаем пътя наизуст. Не искам друга. Тази може всичко / всякак / всякога. Утре ще я мия - с уважение.
  16. 1 точка
    Някои да издаде тайната “какво да направим за да не виси бронята”.
  17. 1 точка
    Това зарядно също ще свърши работа Както и по малкия вариант 10Ah.,бюджетни са и също вършат работа. Предния ти акумулатор е с малко стартов ток 370ССА. ВземиYassa сивата серия аз съм с това зорядно акумулатор. Провери за утечка на акумулатора. Тази на марката е за старт стоп
  18. 1 точка
    В Плевен има магазин, с различни размери и са 0.5, до 1.5лв...
  19. 1 точка
    Въпреки, че нямам Хонда (имам Тойота), форума ми е много полезен особено с компетентните мнения на тема масла, газифициране и т.н. Дори в момента от толкова четене ако ще си купувам кола за до 20-25к.лв и тя трябва да е Хонда знам каква да си взема без да пускам тема тук, а именно Акорд 2,4 бензин автомат седан, ако не с елъжа К24А, знам и къде бих я закарал за пъплно сервизиране и газифициране (пак без да пускам тема). С две думи -лично за мен форума ми е много полезен, разбира се трябва да се отсяват мненията, но с няколко прочитания разбираш кой юзър знае за какво иде реч, но важното е, че всички помагат.
  20. 1 точка
    А относно "Помага ли ни форума" съм попадал на доста фенове, които вече (през търсачката му) го ползват като "настолна книга", както и аз (ако някой ме пита за нещо) се сещам че през годините е имало подобна тема, та насочвам. И друг път съм споменавал че 100-тина знаещи са по-малко от 1 препатил, споделил, можещ и най-вече желаещ да помогне. Но тревожното е че такива хора хем са кът, хем напускат лоното! Та, има нещо странно и не само те са "кибритлии".
  21. 1 точка
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год бензин 150к.с Смяната става чрез източване от долната помпа,тя се вижда като се застане срещу колата и се гледа между двигателя и радиатора. Течност е спирачна и е ДОТ4,използваната от мен е на АТЕ Пробката на долната помпа е аналогична на тази от спирачните апарати,използвах маркуче и шише в което да се събира старата сп. течност. Помпа се педала на съединителя докато протече чиста спирачна течност. Това е преди смяната Казанчето и след смяната Ефекта е добра работа на двете помпи,и хода на педала на съединителя.
  22. 0 точки
    Пробвай на 4та с 30 дали ще набира.
  23. -1 точки
    За който смята, че голяма постижение, да не бъдеш изпреварен в Испания
  24. -1 точки
    Не са проспали нищо, нямаха шанс за повече
  25. -1 точки
    Нямаше какво да направят, ако както казва @Drone бяха сменили 1-2 обиколки след Хамилтън, щяха да излязат след него, защото той ги ъндъркътва. И без това Хамилтън беше много по-бърз с жълтите гуми и го настигаше като спрял. Дори и да бяха реагирали, остават само с меки гуми за 22 обикнки - което щеше да проблематично, и трябва да изпреварят Хамилтън на пистата, при положение, че той беше чувствително по-бърз. Никъв шанс просто, РедБул направиха най-доброто от ситуацията.
  26. -1 точки
    Благодаря ти, човече. Нещо се бях объркал, сори
  27. -1 точки
    Благодаря, колега. Но, може ли да съм за Редбул, но да не халюцинирам? Кой ще звънне на Макс да му вдъхне малко увереност и той самият, не е оценил добре състезанието?
  28. -1 точки
    Що ве, какво не си доволен, не трябва ли да се смеем, когато се шегуваш? 🤣
  29. -1 точки
    С толкова много експертиза, с която разполагаш, щяхме да сме много учудени, ако нямаше друго виждане
  30. -1 точки
    Аз само изразявам нетърпението си да чуя тезата и благодарността си (предполагам говоря и за други колеги, които се чувстват подобно), че можем да черпим от този извор на знания .
  31. -1 точки
    Ако splice-ването на кабелите е рязане, има да
  32. -1 точки
    Това е вярно само, когато я буташ от скала.
  33. -1 точки
    @Drone, това за Щатите или Канада или? Я дай малко повече подробности, моля. Понеже за Kанада не знам за такава опция - има Carfax, но той не е 5 Евро, а по-скоро към $50.
  34. -1 точки
    @Legal, за американски акорд 8 (вярно този малко по-добре оборудван, но пак в ДНК-то му е на $25 000 кола), не бих влизал във филма с частите поръчка от УСА. За мен лексуса е по-"луксозен" (ако изобщо може да се говори за лукс при хонда и тойота), много по-красив (явно въпрос на вкус, според мен акорда само отпред става за гледане) и няма потенциал да ти направи чак такава занимавка, при някоя неприятна случка. С 2 ръце за лексуса гласувам аз... 😁
  35. -1 точки
    Здравейте, Колеги. Случайно някой да смята, да се разделя с неговия леджънд KB1 с тъмен салон в близко бъдеще. За един приятел питам ...
  36. -1 точки
    Аз съм фен на най-малките възможни джанти за Акорд, който се кара в България. Ако комфорта ти е приоритет, сложи 205 60 16, но виж дали Акорда ти може да поеме 16" джанти. Не си казал какъв ти е Акордът. 2.0 и някои от дизелите им се събират апаратите в 16" джанти, 2.4 минимум 17".
  37. -1 точки
    С един бърз гугъл сърч намерих това: 13.9 сек за 1.4i 10.8 сек за 1.4iS
  38. -1 точки
    Радвам се, че нямаш нищо против, колега!
  39. -1 точки
    Предлагам всички, колеги да напишат тук, колко компресора има кварталния им Шел. За да не се чувстват изключени колегите, които карат на бензин, те може да споделят за компресора за помпане на гуми, на колко атмосфери работи.
  40. -1 точки
    Аз като чета тук, стигам до извода, че не е проблемът в чистачките, а в рамото. Така че сменяй спокойно, явно рамото ти е читаво
  41. -1 точки
    Да ве, как не са се сетили от Хонда, че е много умно да направят 5 вариации на модел от който са продавали по 1000 бройки в най-силната си година в Европа.
  42. -1 точки
    US, не е US, а е US/CAN и основно третира различните модификации на един и същи марка модел за различните световни пазари. Ако логиката е да дава маслото според климата, като е за US, пита ли те дали се намираш в пустинята на Аризона или в Аляска?
  43. -1 точки
    Много от тримовете излизат стандартно с 235/40 R18 - "спортните" преди фейслифта и всички по-високи след фейслифта.
  44. -1 точки
    Никой няма да дойде пред вас или на работа да ти къса шпилките. Технолоията е следната: - отиваш на гумаджия, който затяга гайките с гайковерта до откат (на моя от лидл, пише че е до 400Нм, тези по гумаджийниците вероятно са в пъти по-мощни.) вероятно вкарвайки над 1000Нм въртящ момент при препоръчани от Хонда 108Нм за затягане. - в резултат на горното, дори в покой шпилката е под огромно опънно напрежение, вероятно близо до максималкото - започваш да се возиш и влизаш малко по-остро в някой завой, което добавя още опън в шпилката и гайката заедно с част от нея отлитат. Ако системно си ходил на некадърни гумаджии, вероятно играе и умората на материала. Затова никога не се оставя гумаджията да затяга с гайковерта. Аз намерих един, за сега само него знам, който затяга гайките с динамометричен ключ. Друг проблем с прекомерното натягане с гайковерт е, че ако спукаш гума, вероятно няма да можеш да си отвиеш гайките/болтовете на място за да си сложиш резервната гума. Шпилките работят на опън, не на срязване. Частта на главината, която влиза в централния отвор поема срязването. Петко, с 4 здрави шпилки, ако си стяга сам гайките, има повече запас на усилие в 4 броя от тях, отколкото някой с 5 здрави, но пренатегнати (както са сигурно над 80% от хората на пътя в България) Не бих бил бърз да съдя. Такива елементи се преоразмеряват многократно, защото просто не струват нищо на фона на риска, който покриват - както въжетата на асансьора са преоразмерени около 10 пъти.
  45. -1 точки
    "направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
  46. -1 точки
    Винаги съм се чудил, защо гумаджиите се приема, че имат компетентност по въпроса с гумите, извън това, колко лесно/трудно се балансират дадени гуми. Просто нямат поглед, няма как да имат. Дори и някой да е много "буден" и да събира мнения на клиенти за дадена гума (което много вероятно, че не правят) ще ти кажат, че корморан е топ гума и хората са много доволни. Та има много по надеждни източници за информация относно гумите. https://www.youtube.com/@tyrereviews/videos Този ютюбър например прави тестове на гуми, и поне твърди, че полага доста усилия да е обективен (например, тества на сляпо - не знае към момента да шофирането, коя точно гума е монтирана), бих имал много повече доверие на него, отколкото на една жена в квартала казала или случаен гумаджия
  47. -1 точки
    Извинявай, Цецо ако си се засегнал. Махам минусите. Не мисля, че CMBS-a така е замислен да работи - има нещо нередно със спирачките ти. На твое място бих ги проверил, за да разбера, защо не мога да активирам АБС-а, при максимално спирачно усилие с или без CMBS - нещо тук не е наред, какви резултати дават спирачките, когато минаваш ГТП? Това, че не си джигит, понеже съвсем културно си нарушаваш закона, също не мисля, че трябва да получи "ъпвоут".
  48. -1 точки
    Акордът е възможно най-ниско ниво на оборудване и НЯМА автопилот (cruise control), както е написано с големи букви в обявата, че има. Неискреността на продавача за нещо толкова очевидно, винаги би следвало да е един голям червен флаг ... Газта, ако не е сложена скоро винаги е по-добре ти да си я сложиш. Доста хора са подминали обявата, аз бих направил същото.
  49. -1 точки
    Здравейте, продавам въпросната система, която така и не монтирах на автомобила. Включва 8 датчика и управление, което се интегрира идеално към заводската мултимедия и осевен звуков сигнал, визуализира, кои датчици са ве активирали - точно като заводската такава система. Закупена от АлиЕкспрес за малко под 300лв. Цвят на сензорите - черен Цена: 250лв Намира се в София Тел./viber O885 9O9 1O1
  50. -1 точки
    В Европа е имало опция за ръчна скоростна кутия на 1.5Т. Щатите и Канада, от където са внос повече на пазара, са само CVT, затова и ръчната кутия се среща рядко.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...