Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.03.2025 in all areas
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetic Motor Oil - 3.785 L Стойност на поръчката: 60.15*2.15 = 129.32 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - гр. Котел, офис Еконт, Милен Стойков - 0887323179
-
1 точка"Пълен абсурд е да си правиш клапаните на 40000 и да караш на газ. Намесвам се само защото може някой да ти повярва..." Markony, след няколко поредни реглажа на цитираните километри клапаните, изпускателните имат обрани хлабини и се налага регулиране. Но за този пробег няма "натегнат" клапан с нулева хлабина. На колега със същият двигател 128к.с. след второто отваряне за проверка/регаж през 20 000 км и той увеличи интервала през 40 000км. Неговата газова система е с контролер на LPG Tech и периферията препоръчана от тях. Дюзи Tech Yeti и изпарител Shark 1200, дюзите му работят безпроблемно до 50 000км. Изпарителят още не е сменян. Среден разход на газ също 11/100, колата я закупи без катализатор. Имаше монтирана BRC, вече старо поколение газов инжекцион. Правиха проблем електромагнитните клапани в общият блок дозиращ пропан-бутана към щуцерите и смукателният колектор. Затова се демонтира цялата система и беше заменена. Колата му по километраж е над 350 000км и откакто я има не е правил ремонт на главата поради износени легла на клапани. Обслужва двигателя със "скъпи" напълно синтетични масла, за разлика от предният собственик. Човека беше коректен, каза че колата има разход на масло и повече доливал отколкото да сменя. С описаните от теб фабрични дефекти, притеснения на ползватели и други факти и хипотези този двигател според лични наблюдения трябва да изкара без ремонт на главата спокойно с пробег 400 000 - 450 000км. След нови легла на клапаните ще прехвърли 500 000км, при условие да се поддържа и ако е с монтирана газова система да не работи с бедна гориво/въздушна смес.
-
1 точкаПривет на всички! Ето разхода на гориво,който ми дава без магистрала новото CR-V hybrid 2024 5,4 на 100 км.
-
1 точкаВ доста голяма степен, не е проблем марката накладки/дискове а апаратите. И тези дискове/накладки ще отидат зян ако апаратите не са оправени. Едно рециклиране решава въпросът завинаги ( под завинаги имам предвид години ). Като се замисли човек, ако трябва да хвърли 1-2 комплекта дискове с накладки докато си рециклира апаратите, то все едно си е купил направо нови апарати, което всъщност, също става и не са скъпи, особено задните на нашите коли. Та, нови или рециклирани апарати + добре движещите се супорти и каквито и дискове и накладки да сложиш, особено отзад, няма да имаш проблеми в 99.9% от случаите. Относно марките, АТЕ диск + АТЕ накладка, свирят обикновенно но спират добре. Аз лично избягвам комбинацията вече. Слагам АТЕ дискове но различна марка накладка за да нямам свирене, което мен лично ме дразни.
-
1 точкаЗдрасти, Бих искал да направя следната поръчка: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30: 1 x 5L RAVENOL HDX SAE 5W-30: 3 x 1L Стойност на поръчката: (1*49.95 + 3*11.49)*2.15 = 182лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметката в ОББ. Начин на получаване: чрез куриер Поздрави Марин
-
1 точкаЯ виж тук. Да не би и ти да си се заблудил като мен. Новите коли си имат управление на зареждането. Не зареждат постоянно на макс. https://forums.hondabg.com/topic/112724-алтернатор-dual-mode-charging-system-или-проблем/?tab=comments#comment-1057580149
-
1 точка„Легенда в пенсия, хибрид в играта“ Легендата остана в миналото… буквално. След 100 000 км вярна служба реших, че е време за нещо по-модерно, по-тихо и (да, ще го кажа) по-удобно. Lexus ES 300h беше неочакван избор за човек, който обича VTEC виковете, но колкото повече карам, толкова повече оценявам спокойствието, което дава. Вече няма нужда да се боря с пътя – сега просто плавам по него. Ще ми липсва ли старият звяр? Абсолютно.Но животът е промяна, а тази промяна определено не е за изпускане. Защо Lexus? В крайна сметка – исках надежден, луксозен и икономичен седан, който да запази удоволствието от шофирането, но с повече комфорт. Смених един танк за летящ килим. Дали е правилният избор? Времето ще покаже! Прикачвам снимки – чакам мнения, критики и евентуални поздравления, че съм спрял да карам кола, която малцина разбират. 😆
-
1 точкаПърво се научи да шофираш и тогава го мисли... Казвам го с най-добри чувства. Не може да караш/включваш на 3-та скорост с 20 км. /ч....! Мъчиш двигателя, скорости, съединител и така нататък.
-
1 точкаСамо за протокола: Ако съм разбрал правилно, колата е 2-ра генерация CR-V?! Задните спирачки на тая кола са и дискови, и барабанни. Крачна спирачка - дискова. Ръчна спирачка - барабанна, вътре в ... да го наречем главината на диска. Ръчната спирачка на практика не създава проблеми. Остава проблемът да е в спирачния цилиндър на крачната, както предположи @CARPERA
-
1 точкаГрешно мнение базирано на нулев опит. Тук целта е най голямата мръсотия която се намира зад буталото да бъде изхвърлена навън , а не върната в системата.
-
1 точкаОпитай следните варианти: 1. Натискаш и задържаш бутона Vol за повече от 30 секунди. 2. Натискаш и задържаш цифрите 1 и 6, тогава натискаш Vol и пускаш всички бутони. 3. Изключваш минусовата клема на акумулатора за минута. След това при слагането гледаш да я сложиш с едно движение, да няма прецъкване.
-
1 точкаКолега послушай @Emicha направи една добра промивка чрез източване от всеки апарат,и обслужване и почистване апарати ,задължитлено смяна грес водачи. 250 мл да си изгубил течност е много,или са свършили накладките или изтича от накъде.
-
1 точкаЗдравейте, От една седмица имам осмата генерация на акорд във варианта 2.4 201 автоматик и мисля да обслужа: 1. Автоматичната кутия - масло и филтър. Доколкото разбрах се прави на всеки 60 000 км. 2. Реглаж на клапани - ако се кара на бензин на 100 000 км( за газ разбрсх значително по -често - към 30 000. Подобно на акорд 7. 3. Масло и филтри на двг - 5w40 на всеки максимум 15 000. дали има нещо друго, което е добре да се обслужи , колата е 2010 година на 180 000 км? Също така ми прави впечатление, че за около 500 км дава среден разход от 11 л, което е при 50:50 магистрала и градско в софия. Струва ми се относително добре, но все пак да питам - това ли е нормалното за тази кола? За да не съм само голословен , качвам и някоя снимка на колата, тъй като истински фен на хонда ме радва адски много благодаря за отговорите!
-
1 точкаЗдравейте и от мен! Шофирам Хонда ЦР-В 2 бензин с АГУ (фейслифт 2005г.). След дълго проучване и четене на форума стигнах до извода, че е най-добре да смените задните пружини с нови подсилени. При мен необходимостта от смяна на пружините бе наложителна по редица причини - леко провиснала задница, 25 хил.км. от монтажа на АГУ, теглене на малка каравана (до 850 кг. с багажа, с натиск на теглича 45 кг.), три колела на багажник (50 кг.), кутия за багаж (до 75 кг.) и каяк (35 кг.), при дълъг път с деца мнооого (!!?! 😁) багаж, риболовни принадлежности .... и каквото се сети жената 🤪 Свързах се с Markony - Бранко от Русе, на когото специално благодаря за съветите, и поръчах от подсилените пружини на Айбах! Вчера монтирах пружините, като бяха сменени и двете задни биалетки и накладки. Резултата е повече от добър! Колата се вдигна отзад, стои по изпъната, возията се подобри, значително се подобри геометрията в завои и неравности! След 20 май планирам пътуване до морето с каяка, пълна кола и туристическо ремарке с багаж. Също се налага да мина караваната на технически преглед и да я откарам на вилата. Тогава ще дам повече информация! Според мен поставянето именно на такива подсилени пружини е повече от препоръчително! Обаждайте се на Бранко, питайте и не мислете само за спестяване, а най-вече за правилните технически решения и надеждноста на нашите хондички и сигурността на семействата ни! 😉
-
1 точкаПружините Айбах (от немски така се чете Eibach, че прочетено на английски и написано на български придобива забавен вид ). Търкалям ги вече повече от година, видял съм и подложките. Казвам ти обективна оценка. След пружините имат огромно значение правилният реглаж, а след него и високият клас гуми за стабилността на автомобила.
-
1 точкаДобавям малко размери на пружини измерени от мен: Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810 Измерването е с пълен резервоар бензин и пълна бутилка газ 50л. След седмица ще проверя пак лифта като се наместят..
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00