Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.03.2025 in all areas
-
3 точки
-
3 точкиДа ти е честита, и да минеш мнооого километри с нея! Един приятел има абсолютно същата от нова, вече е 6-7 годишна и през лятото беше на 480 000 хиляди мили, кара я такси в Чикаго. Като ми каза какво е сменял и какви ремонти е правил не му повярвах, само някакви дреболии и консумативи за 3 - 4 хил. долара за цялото време и километри, масло, филтри, гуми, крушки, ремъци, ролки, накладки и подобни са отделно. Специално му зададох въпрос за проблеми с батерията, всичко е перфект и от тази гледна точка. Може би условията при които се кара, са най-благоприятни и щадящи мотор, батерия, кутия. За пътищата им обаче казва че са като нашите почти, тъй че возията си се скапва от време на време, сменил е два носача и 4 амортисьора, някакъв датчик за дистроника 1000 пари и няколко други неща. Масло само оригинално на Тойота 0W20 и смяна на 10к мили, и все още я кара с такова но казва че в последно време долива по 1 литър от смяна до смяна. Сега вече не знам на колко мили е станала, но април месец ще я докара и ще я разгледам на живо пък и ще я пробвам. Кутията в хибридите на Тойота не е CVT, още от времето на Приус измислят една уникална трансмисия която кръщават e-CVT, което е съвсем друго нещо и при добра поддръжка надживява всичко в колата. Хонда също ползва такива кутии за някой от хибридите си. Та обслужи си колицата и да си я караш с кеф! ПП - не знам дали този двигател работи с цикъл Аткинсън-Милър, Тойота отдавна залага на тази концепция.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиРазликите са огромни – това са две коренно различни коли с напълно различна философия. В един и същи клас са луксозни седани,но разликата от 15 години си оказва влияние. Хондата е спортна, директна и мощна, с V6, който звучи страхотно, и AWD, което дава невероятно сцепление. Воланът е по-тежък, пътното поведение – по-остро, усещането е като за спортен седан, който ти дава увереност да натискаш. Но в същото време е по-шумна, по-твърда и разходът ѝ е солиден. Лексуса от друга страна, е тих, спокоен и изключително комфортен. Хибридната система работи плавно, а разходът е 5.7л/100 км за момента – което си е разлика от друга вселена спрямо Legend. Окачването е по-меко,поема неравностите много по добре шумоизолацията е много по-добра, и в града, и на магистралата. В спортен режим има достатъчно динамика, но липсва ръмженето на VTEC и пъргавината на V6. CVT кутията бях резервиран към нея,но се оказва,че работи перфектно,нямам никакви забележки..засега:) Ако Legend е кола, която те кара да натискаш и да се кефиш на всяко ускорение, Lexus-ът е кола, която те кара да се отпуснеш и да пътуваш спокойно. Вече е въпрос на вкус кой стил на шофиране предпочиташ.
-
2 точкиПреди 50 години децата бяха нежни с родителите си. Днес родителите трябва да бъдат нежни с децата си. Преди 50 години децата уважаваха родителите си. Сега родителите трябва да уважават децата си. Преди 50 години бракът беше лесен, но разводът беше труден. В днешно време е трудно да се ожениш, но разводът е толкова лесен. Преди 50 години опознавахме всички съседи. Сега сме непознати за съседите си. Преди 50 години хората трябваше да ядат много, защото имат нужда от енергия, за да работят усилено. Сега се страхуваме да ядем мазни храни от страх от холестерола и хипертонията. Преди 50 години само един човек е работил, за да издържа цялото семейство. Сега всички трябва да работят, за да издържат едно дете. Преди 50 години хората обичали да учат и да четат книги. Сега хората обичат да актуализират статуса си в социалните медии. Прогрес или регрес.
-
2 точки„Легенда в пенсия, хибрид в играта“ Легендата остана в миналото… буквално. След 100 000 км вярна служба реших, че е време за нещо по-модерно, по-тихо и (да, ще го кажа) по-удобно. Lexus ES 300h беше неочакван избор за човек, който обича VTEC виковете, но колкото повече карам, толкова повече оценявам спокойствието, което дава. Вече няма нужда да се боря с пътя – сега просто плавам по него. Ще ми липсва ли старият звяр? Абсолютно.Но животът е промяна, а тази промяна определено не е за изпускане. Защо Lexus? В крайна сметка – исках надежден, луксозен и икономичен седан, който да запази удоволствието от шофирането, но с повече комфорт. Смених един танк за летящ килим. Дали е правилният избор? Времето ще покаже! Прикачвам снимки – чакам мнения, критики и евентуални поздравления, че съм спрял да карам кола, която малцина разбират. 😆
-
1 точкаПо принцип, при външна температура под 5 градуса, автоматично се включва климатика за премахване на запотяването (едновременно с това тръгват и охлаждащите перки), като това не е съпроводено от светване на индикацията А/С. Съответно се появява и специфична миризма от климатичния радиатор. Това поне е при моето CR-V. Доколко е относимо към твоя случай сам трябва да прецениш, но много съвпада. Загубата на антифриз е отделна тема.
-
1 точка
-
1 точкаНе е новина за Хонда, но предвид бъдещото обединение или пък необединение, е интересна. Спират производството на легендарният GT-R R35 официално и в Япония .Съответно очакваме и цената да се повиши на оставащите на пазара екземпляри ,които се продават . Очаква се дебюта на следващия GT-R R36 евентуално през 2028 .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаРазбирам, но аз карам основно други коли а хондата рядко та за една година най много толкова прави.
-
1 точкаhttps://automedia.investor.bg/a/2-novini/60513-nissan-se-vrashta-kam-pregovori-s-honda-no-s-nov-shef Ново 20, явно Нисан не могат да намерят спасител
-
1 точкаТова е финалния вид: https://ibb.co/b5v1gxY0 https://ibb.co/Z6nL1YRY https://ibb.co/NnJ1GRJx https://ibb.co/39S7Ymp8 Остава да действат както се очаква.
-
1 точкаКакто бяха писали колегите по-горе, тръбата на EGR-а се е спукала. Поръчах нова, заедно с двете гарнитури и утре ще се подмени.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИ верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор. А на мечока е и двуредова. https://www.facebook.com/reel/3679957082302687
-
1 точкаВ един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи ☕🚬🙂
-
1 точкаПълно е с идиоти ,които четат табелки и питат в магазина продавача, който още няма брада с какво масло се кара Хондата.. Пълно е с майстори-идиоти, които твърдят ,че тя колата ти е на 30 години и трябва да се кара с дебело масло. Пълно е с идиоти джамбази, които внасят кола от Италия и ти я продават като нова ,нищо че никога не и е сменяно маслото. Специално за Данди ...относно хвърлените с лека ръка твърденя ....за твоя Фобос. Изхвърлил съм над 100 и твърдя с името си ,че тая система няма настройване. Всъщност няма по-голям боклук от нея измежду всичко ,което съм виждал за 20 години. Пълен абсурд е да си правиш клапаните на 40000 и да караш на газ. Намесвам се само защото може някой да ти повярва...Двигателя ти е много хубав, но има фабричен дефект в главата ,който никой не може да оправи. Този ,който е проектирал хлабините на валовете ,никога не хващал луфтомер. До ден днешен всеки колега ,който регулира клапани на ЦРВ-1 го псува. Стъпката на резбите е голяма. Гайките са за камък 12 и се клатят,което задължително води до пренатягане. Стойностите на хлабините на всяка Хонда са цолови, но българина знае само 0,10 0,15 и 0,20. Това значи ,че по подразбиране от сервиза ЦРВ-то излиза с неправилно регулирани клапани. Да не продължавам с подробности ,че ставам досаден...
-
1 точкаИма опция да се избира начина на доставка - DHL, Fedex... Преди като е чрез DHL можеше да се плащат и митнически такси заедно с поръчката.
-
1 точкаЗдрасти, от САЩ. Няколко варианта имаш. Rockauto. com., AcuraPartsWarehouse. com, Bernardi parts acura. Поздрави
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00