Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.10.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Ето видео на цялата драма с тези лагери и как се решава, в общи линии няколко часа работа, без да се сваля двг. Най-добре търси второ мнение, но преди това от Бултрако искай да видиш това, което виждаш на видеото, за да си сигурен, че там е проблема. Особено след като колата ти не е включена в сервизния бюлетин, но все пак е хубаво да изпратиш един мейл с ВИН-а до Акура САЩ или Канада, в зависимост откъде е вкарана, за да ти потвърдят със сигурност.
  2. 3 точки
    Един мой приятел на име Пол получил автомобил като коледен подарък от брат си. На Бъдни вечер, когато Пол излязъл от офиса, заварил някакъв хлапак да се навърта около блестящата нова кола и да ѝ се възхищава. – Ваша ли е тази кола, господине? – попитал той. Пол кимнал. – Брат ми ми я подари за Коледа. Момчето било поразено. – Искате да кажете, че сте я получили от брат си, без да платите нито цент? О, Боже, бих искал... – и той се поколебал. Пол, разбира се, знаел какво желаело момчето – да има такъв брат. Но онова, което младежът казал, разтърсило Пол до дън душа. – Бих искал – продължило момчето, – да мога да бъда такъв брат. Пол го погледнал изумен, след това импулсивно добавил: – Искаш ли да те повозя в колата си? – Да, разбира се. След като се повозили малко, момчето се обърнало и с пламнал поглед казало: – Господине, имате ли нещо против да ме закарате до вкъщи? Пол леко се усмихнал. Помислил си, че знае какво всъщност иска младежът – да покаже на съседите си, че се прибира в къщи с голям автомобил. Но и този път моят приятел бил на погрешен път. – Бихте ли спрели пред онези две стъпала? – запитало момчето. Изтичало по стълбите и скоро след това Пол го чул да идва, но този път без да бърза. Носело на ръце недъгавото си братче. Оставило го на долното стъпало, след това го притиснало силно до гърдите си и посочило към колата. – Ето я, Бъди, точно както ти казах горе. Виж, той не е похарчил нито цент за нея, защото това е подарък за Коледа от брат му. Някой ден и аз ще ти подаря една кола, същата като тази... Тогава сам ще видиш през прозорците всички коледни чудеса, за които се опитвам да ти разкажа. Пол излязъл и пренесъл болното дете на предната седалка. По-големият му брат с блеснали очи се настанил до него и тримата се понесли в незабравимо празнично пътуване. Тази година на Бъдни Вечер Пол проумял какво е искал да каже Исус с думите: „По-благословен е онзи, който дава.” Дан Кларк
  3. 2 точки
    Злите езици говорят ,че за да получат BMW LL-04 approved официално от Exxon Mobil са сменили рецептите си .Това е легенда разбира се ,но на практика топ сериите ESP и FS са тотално кастрирани в новите си рецепти .GTL и PAO липсват ,естерите са хомеопатична доза но пък цените им са непроменени .Към момента Amsoil,Motorex,Ravenol ,Millers oil,Yacco ,Redline ....май това останаха що годе известните производители с 4 и 5 та групи синтетични масла .
  4. 2 точки
    Той и Титаник е бил непотопяем. Имаш пълното право да се интересуваш, както и лична отговорност (по неволя), да навлезеш в двигателната тема! Да видиш в нета какво са биелни лагери - къде стоят и как изглеждат За достъп до тях се сваля минимум картета на мотора. За достъп до него минимум се маха част от генерацията която минава под картера - (от изпускателният колектор и катализатора на предния блок) и каквото друго пречи. Ако конструкцията на колата е като на Ледженда, 6 цилиндровият двигател е на подрамник (магаре му викат), заедно с кутията, и най-бързият и лесен начин е да се свали всичко това от колата. Откачат се пътем и предните полуоски + кардана. Но там може да са намерили алтернативен начин. Бих се радвал, ако някои от "вещите" колеги столичани дойде с теб и погледне по-компетентно какво са правили и да изслуша с разбиране диагнозата им. Кураж и ще е любопитно какво в крайна сметка се е оказало, и да не стане "попиляхме колата, а то някаква клема се била откопчала"!
  5. 2 точки
    За да се стигне до биелен лагер трябва да се свали картера. Отделно не е ясно какъв лагер е превъртял, основен или биелен, казват, че вала бил крив, което поражда въпроса как превъртял биелен лагер криви вал, ако лагера всъщност е основен, как криви вал при положение, че двг работи нормално, без екстремни звуци(трябва да чука страшно) и как въобще са установили, че вала е крив. Ако действително има превъртял лагер, би следвало все още да е в начален стадий и да може да се ремонтира. Звънкай на други сервизи, може да включиш и Фена от Дупница и Маркони от Русе, даже е за предпочитане. https://owners.acura.com/service-maintenance/recalls?id= Провери ли си колата по ВИН, дали влиза в някой от бюлетините?
  6. 1 точка
    Тези лампи могат да светнат и от слаб акумулатор. На мен ми се случи да падне акумулатора и така светна таблото и колата не искаше да запали (явно е някаква защита). След зареждане всичко се оправи. За другия проблем няма какво да коментирам, той си има име - Бултрако.
  7. 1 точка
    Потърси второ мнение Не ми се влиза в подробности, но при посещение на сервиза на Бултрако на ботевградско казаха, че за лек теч на антифриз, трябва да се разглоби мотора и да се изпрати главата на рентген (според тях била спукана, без значение, че колата не загрява, не надува маркучи и прочее). Тест за изгорели газове НЕ правиха, просто не виждали от къде идвал теча и предположението било за спукана глава без да е видимо с невъоръжено око. На мен това ми звучеше нелепо и си тръгнах, отидох за втори оглед на друго място. Проблема в действителност се оказа: 2 броя О пръстена на охладителната система (на топлообменник) изпечени с времето и трябва да се сменят, на цена по 9 лева бройката (цена за оригинални Хонда О пръстени). И всичко се виждаше с просто око, стига да се свали кората под мотора и погледне отдолу нагоре и се виждаше от къде сълзеше. Заключенията оставам на вас относно диагностичните способности на Бултрако.
  8. 1 точка
    Привет. Линк: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40, 1х5л. Стойност на поръчката: 1. 1х€22.79*2,15=49,00лв. Общо 49лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Еконт, обединена с /5343/ от obshtiporachki.online
  9. 1 точка
    Здравей, Направо връщай колата и да ти дават парите, това си е чиста измама, ако си минал 350км. МДХ с коя скоростна кутия, с 9 степенната ли?
  10. 1 точка
    Свалиха с доста трудности някаква кора под двитагеля (доколкото разбрах, която пази кардана - явно от тук идва недоразумението, вчера съм писал картера...) и съответно от там стигнаха до биелния лагер, който ми показаха. Колата е разглобена при тях и в момента не може да се кара/пали по техни думи. Ако съм искал, щели да я сглобят обратно, но силно препоръчват да не карам. Филтъра не знам дали са го рязали - показаха ми масло от него (по техни думи) в някаква чашка, в което масло имаше проблясъци от малки стружки - това го видях. Като звучене за мен двигателят беше преди да я вземат миналата седмица по същия начин, по който звучеше по време на диагностиката. За лампите не казвам, че са светнали заради биелния лагер, а дали е възможно да е от това. И, да, след откачане на клемата се прибрах до София и Бултрако без абсолютно никакъв проблем и всичко работеше безупречно, според мен. Вижте, склонен съм да вярвам, че има такъв проблем и не поставям под съмнение какво ми казват Бултрако - може аз да не представям нещата както трябва затова уточних, че тази тема ми е тъмна Индия. Целта на темата беше да си отговоря на някои въпроси, за да успея да разбера в моите очи какво е станало и защо се е получило. Просто не искам да повярвам, че това е изключително лош късмет както изглежда за момента. Най-вече ми се иска някаква препоръка в кой сервиз освен Бултрако (Юбико, Омбре, този в Овча Купел) биха могли да оправят този проблем и дали разглобяването и сменяване на проблемните неща и по-удачен вариант от нов блок. Естествено опира и до какви пари ще се искат за едното и другото.
  11. 1 точка
    Май наистина не знаеш какво са правили, като чета какво пишеш. Свалянето на картера на този двигател не е лесна манипулация и някак си дълбоко се съмнявам да са стигнали до там, също и с рязането на филтъра, за да търсят стружки. Къде е колата, при тях ли е? Чували се чукане като дадеш и отнемеш газта на празен ход? Това с лампите е много странно, тъй като нещата трябва много тегаво да се предобрят, за да ти светне нещо заради лагер, а ти твърдиш, че след откачане на клемата колата си е работила нормално.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Пак сте имали нещо да тежи на предният мост. Почнах със Шкода 120 L - чешкото Порше му викаха. Там отпред няма никой, та зиме се товареше нещо, защото пипнеш ли волана, все едно го вадиш от вала. Но пък на място си бе лек, все едно има хидравлика. В движение - "Опичай си акъла" викаше тати! Живеехме на баир. Зиме (тогава си имаше сняг с месеци) отивах на работа по дълъг и полегат път, а се връщах по едно стръмно кратко пътче, по което минаваха само Шкоди и Зазки.
  14. 1 точка
    Курс карах на ГАЗ 53. Научих се да карам на ВАЗ 2101, една лична и една служебна. За 6 месеца направих 30000км само на личната. п.п. Моя зимен баласт беше 6 тротоарни плочки, по 8кг всяка. Лягат точно една до друга на пода на багажника.
  15. 1 точка
    @ceco_accord, една от първите ми коли беше Лада 1500S. Хидравлика с тоя голям геврек няма ( той затова е голям ) В движение няма драма ама на място...Зимата с 1 гранитна плоча в багажника и така, абе..руска му работа.
  16. 1 точка
    Замина си. Бащичко - издебнал да снима километража - бил намерил отбивка точно навреме - добре че е спрял. След видяното на шоуто, още повече си уважава вехтата кола. VID_20241020_151733.mp4
  17. 1 точка
    Смени майстора това е тотално безхаберие да сменя помпи и да не смени течността,това не е майстор. Така на проба грешка ще смени всичко и пак няма да намери проблема. Отиди при друг майстор колегата те е насочил къде може да е проблема.
  18. 1 точка
    Принципно при всяка марка и кола , си има тънкости и особености, но едва ли объзвъздушаването е една от тях в случая. То е елементарно - като при нормалните коли, а не като при някои модели френски например. Сипваш течността, запалваш колата да загрее, за да отвори термостата, като следиш и доливаш течност, докато се включи вентилатора (това всичко на пуснато парно). След което гасиш колата, доливаш в радиатора ако е нужно, доливаш течност и в разширителния съд до белезите, затваряш капачките и както казва Бранко караш и си следиш няколко дни течността в разширителния съд - системата сама ще си се дообезвъздуши ако има нужда.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    - Може ли да се прави секс с близки и роднини? - Разбира се, че не! - И аз това повтарям постоянно на жена ми, ама тя настоява ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...