Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.10.2024 in all areas
-
3 точкиШенкелите са готови за качване на колата с монтирани новите дискове, ама нещо не остава време последните дни. Вчера източих антифриза понеже капеше от дренажния болт на блока и както подозирах бях забравил да намажа силикон както пише по книга. Разтърсих се за подходящ размер алуминиер дихтунг да не го преизползвам този 3-ти път и намерих доста адекватен размер. ОЕМ: 35х28х1мм Афтърмаркет: 36х28х1.5мм Първоначално намерих меден, но се зачетох че меден не е добре за съединение стомана-мед-алуминий, понеже медта е по-твърда от алуминия и може да не се сплеска добре и да уплътни. Меден пръстен е ок за стомана-мед-стомана. Сложих новия, намазах силикон и стегнах на 60Нм. Имам още 19бр., някой ако му трябва същия размер. Образовах се последните дни за автоматите на Хонда от тая епоха, че и след това. Много детски болести... Няма външен филтър, торк конвертера прегрява на по-тежките купета (Одисей) и по-силните мотори (V6), фрикционните дискове се разпадат от топлината. Конвертера посинява и се разтича. Общо взето кутията отива на ребилд. Какво правят американците по въпроса - имат няколко фирми, които са разработили китове за корекция/ъпгрейд, за да разрешат детските болести. Подменят се пружини и клапани, а в други решения се пробиват байпасни отвори в "мозъка", за да се увеличи налягането и циркулацията на АТФ през конвертора и радиатора. Уплътняват се камерите на клапаните, което подобрява цялостното херметичността и води до по-плавно превключване. Добавят външен радиатор (Одисей), добавят външен магнитен филтър да улавя метални отпадъци от фрикционните и металните дискове и да не задръства клапаните и вътрешния филтър. Разпитах фирмите дали имат китове за моята рядка европейска кутия с кодовото наименование М47А. Изглежда точно тази кутия не страда от проблема с прегряване на конвертера: Въпреки това има един кит, с който може да се вдигне налягането през конвертера и кулера: Shift kit TransGO Honda LK2 Тапи за клапаните с о-пръстени, с които да се повиши херметичността: Sonax O-ringed end plug kit Ребилд кит: TRANStec overhaul kit Фрикционни дискове с подобрени фрикционни качествества за работа в масло: Friction pack Raybestos Метални дискове (ако са за смяна): Steel pack Allomatic Нов вътрешен филтър: https://suntransmissions.com/products/filter-a0ya-apxa-apx4-b0ya-mp0a-mpwa-mpxa-mp1a-mpja-px4b?variant=33967877095483 Външен магнитен филтър: Raybestos magnetic filter Mонтажна грес за гумените чаркалаци по време на ребилд: AT assemble grease И нещо както туториъл по темата: Както се вижда от цените ребилда в домашни условия не е нещо твърде скъпо. Части под 500лв., според зависи какво ще се сменя и влага. Все още не съм решил да го правя, но да кажем вече съм си написал домашното ако в някакъв момент реша да го направя. Поръчват се частите, кутията на земята и се започва. Твърдото преключване може да идва от задръстен вътрешен филтър (общо 3 са - един голям хартиен и 2 малки мрежички) и/или от засядащи/запичащи клапани, което няма как да се оправи без да се разцепи кутията и да се полират леглата. Т.е. като минимум ребилт кит за 100-на долара.
-
2 точкиЗдравейте, отново! Правя включване след като вече съм сменил сензора за парктроника. РАБОТИ!!! Който се чуди дали, или, да не мисли, а да поръчва смело. Сензора заработи веднага след слагането и отчита коректно. В Алито струва около 20-25 лв. Няма да прикачвам обяви, за да не излиза, че рекламирам търговци. Успех на всички и ако има въпроси пишете!
-
2 точки
-
2 точкиМай нещата ги поотпуснаха, щом и аз минах преглед. При нас се появиха няколко пункта където и с танк може да минеш, а иначе аз реших да пробвам при пункта където минавам последните 10 години, попитах нормално хората как мислят, че колата е маганена без катализатор и те казаха ела ще проверим. Записах си нормален час за ГТП, явих се и като вдигнах капака тея откачиха, какви са тези филтри, какви са тези карбуратори, че тези неща много ще ми пречат и т.н. направо ми се смаза кефа. А предварително от една седмица карам на 100 октана Шел В поуър и пъхат пищова в аспуха и хоп от допустими 3.5 вредни емисии, моята показа 2.3 YESSSSS, като знам каква смрад излиза от аспухаа, останах много доволен. Успех на останалите
-
2 точки“Има хора, които искат плувен басейн в дома си, докато тези, които го имат, едва го използват. Тези, които са загубили любими хора, скърбят дълбоко, докато други, които ги държат близо, често се оплакват от тях. Който няма партньор копнее за него, но който го има, понякога не го цени. Който е гладен, би дал всичко за чиния, а който има изобилие, се оплаква от вкуса. Който няма кола мечтае за нея, а който я има винаги търси по-добра. Ключът е да бъдем благодарни, да спрем да гледаме какво нямаме и да разберем, че някъде някой би дал всичко за това, което вече имате и не оценявате." Хироюки Санада
-
1 точка"Не са ни нужни постижения, за да се чувстваме добре или за да бъдем достатъчно добри. Какво ни трябва тогава?... Малко храна и вода. Работа, с която да се предизвикваме. Спокоен ум в злополучието. Сън. Стабилна рутина. Кауза, на която сме отдадени. Нещо, което овладяваме все по-добре." Райън Холидей
-
1 точкаТегличът ми беше монтиран по-рано през 2019 в сервиз, който вече го няма на бул. Черни връх. Сега я закарах в сервиз, в който бях ходил по-рано и знаех, че майсторът Жоро е добър специалист по електрическа част на колите и му имам доверие. Разбрахме се да окабели, сложи модул, букса и стойка за буксата. Жоро беше така добър и честен да ми се обади и се оказа, че съм забравил или не съм разбрал, че при първоначалното монтиране на теглича са ми направили окабеляване, като са свързали проводниците директно към светлините на колата. Буксата просто е била скрита някъде под бронята. Беше корозирала. Такова окабеляване би вършило работа за багажник с маломощни LED светлини, но предпочетох да продължи с модула и сигурно окабеляване, за да си нямам ядове с компютри, светлини и подобни. В конкретния случай ще го ползвам за багажник за колела, който е с маломощни светлини, но някога може да ми се наложи да закача нещо с по-голям товар, а пък и ако я продам някой ден нека да е направено добре. Модулът е универсален, не е конкретно направен за Honda. Предполагам, че струва около 100-150лв, не разбрах. Всичко ми струваше 260лв. Сервизът е срещу централния софийски затвор, бул. Столетов 24, тел. 0889 287 896 .
-
1 точкаКакто са казали колегите по-горе всичко е в ред, важното е да не капе/тече в купето. А това под радиатора най-вероятно е напръскано от някоя локва.
-
1 точкаТам си капе да, под пасежера, нормално е. Както си казал като пуснеш да обдухва предното стъкло, се включва автоматично климатика, та е напълно нормално.
-
1 точкаНа първата снимка се вижда от къде капе конденза. Би трябвало да и от отвора, който се вижда.
-
1 точкаАха..., ами вероятно е там и е нормално... При двигателя е нещо друго... Изтрий го хубаво и го следи от време на време...
-
1 точкаИ така, малко премеждия и с 2-те коли. За мой много голям късмет, успях да се запазя здрав благодарение на Type R-а и то защото има нови гуми, ревизирани спирачки и цялостно е много добре. На магистралата, движейки се със 140км/ч в крайна лява лента, под мантинелата излезе котка или лисица, не успях да видя много добре. За да не я ударя, изкривих волана ( много голяма грешка ) към средната лента и колата стана като BMW при дрифт, ляво - дясно, ляво - дясно. Как успях да я вкарам в пътя, само аз си знам. Спаси ме това, че не поднесе благодарение на новите гуми най-вече. Познат, занимаващ се по професионално с коли ми каза, да ходя да правя банкет, че в голяма част от случаите, тази случка свършва по таван с преобръщане. Та, колеги, бъдете внимателни, няма значение с каква кола сте - нови гуми, хубави спирачки, добро окачване и останалото е Божа работа и късмет. Ходих на проверка за сходимост на другият ден, защото волана чак леко беше променил някой градус. Човекът от реглажа каза, че е отворила леко едната гума, бая зор е видяла но всичко е в норми. Направих реглажа и всичко беше наред. В същото време, на Аеродека му изчезнаха 1-2-3 степен на парното. Предположих, че е резистора и поръчах такъв от чужбина. Дойде от Румъния за 2 дни, цена 17лв. Днес тръгнах да го сменям и отварям да видя филтъра ама филтър няма. Само някоя катерица не излезе от вентилатора. Ще взема филтър и ще сложа. Старият собственик твърдеше, че всичко е сменено та затова и не го пипах толкова време. Явно е сменен с нов невидим модел. Смених резистора и всичко тръгна така, както беше.
-
1 точка
-
1 точкаМного спам ще стане в снимките, затова си позволих да ти отговоря тук. То и за мен работата е "Радост и тъга", ама се придържам към един и същи модел и генерация. Фейса тръгва за България другата седмица. Ще си го оставя там. Ръчка е, ама за 1-2 пъти в годината се прежалих, предвид цената за придобиване и докарване в приличен вид. Нивото е Executive и си има това, което ми трябва - круиз контрол, и климатроник. Почти готов за 3000км преход. Сложих му бокса преди малко. По-дъртия автоматик ще си го карам тук. Смятам, когато му дойде времето да го заменя с фейс, автомат, executive. Тук ги карат много и все още се намират добри екземпляри. Това ми е единствената кола, която съм притежавал повече от 3г, другия месец ще станат 10.
-
1 точка
-
1 точкаНа сайта на Бултрако има най-отгоре на началната страница надпис с оранжево "ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ: Сервизна акция въздушни възглавници". Линка води към тази страница.
-
1 точка
-
1 точкаСъжалявам за теб честно.......... Много си писал и чак ми се искаше да подмина, да не чета до край и да не отговарям ( както винаги ). Попаднал си просто на неправилните ключари, които са резачи и копирачи. Единият щом е казал че може евентуално да махне иммото не знам защо не е казал че може да направи чип по имобилайзера. Наличието на червен ключ, не решава проблемът когато няма нито един черен. Когато Лаунча ти казва дай на контакт с ЛЪРНЕТ ключ, има предвид : Обучен работещ..... Чаааааак после се слага червеният за добавяне на нов..... Използването на червеният довежда до по големи поразии , но предвид че има Лаунч, те са поправими. Не случайно излиза първото съобщение, преди да почнеш каквото и да било. Изпрати ми имобилаизерът и ще имаш работещ чип. .....Даже като се замисля, мога да накарам червеният да стане черен и да пали.... Всичките тея схеми и приключения, .......с един комплект (Ключ, Комп и Иммо), също щяха да бъдат решени мнооого отдавна.
-
1 точкаЗдравйте! Да се похваля и аз с един топ монтаж от Markony! Колата е Акорд 8, 2.4, Type S. ГУ е монтирана в началото на Октомври, но мнението ми закъснява, тъй като исках да се уверя, че всичко ще е наред и след тест! Изминати над 6К км. Разхода с моето шофиране е повече от задоволителен 12-12,5! Да разкажа малко повече за монтажа: 1. Звъннах да запазя час! Разговорът ми с Бранко продължи доста време за да уточним желаното от мен. П.с По-голяма бутилка, защото не обичам да правя множество спирания по време на пътуването ми от т. А до т. Б. 2. Оставих му автомобила, но не успяхме да се срещнем лично в уговорения ден, тъй като ми се налагаше да пътувам по-рано до Русе. 3. В следващия ден беше започнал монтажа, като своевременно и мигновенно ме уведомяваше за монтажа, със снимки и доста информация. 4. Очаквах, че монтажът ще бъде стандартен (монтиране на газовата и това е). Монтажът при него включва, регулиране на клапани, почистване на капака на клапаните, ултразвуково почистване на бензиновите дюзи и супер коректно отношение! П.с. Един ден, когато купя по-хубава хонда монтажът отново ще е при Markony! Успех!
-
1 точкаТака ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
-
0 точки- Спартанцииииииии, довечера ще ядем у адааааа. - Не крещи на децата така бе... Като не искаш да идваш у майка ми - недей!
-
0 точкиНа нас вече много ни не требе и като колата е надеждна и удобна, не иде мерак да се сменя - абе, като с жената. Мойта, приди години така ми викаше - Понеже не можеш мен, сменяш си колите.
-
0 точкиПърви парадокс на термодинамиката - отваряш вратата на фризера, изваждаш заскрежена бутилка ракия, сипваш, отпиваш и се сгряваш.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00