Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.08.2024 in all areas
-
2 точкиАко трябва да се изповядвам (надявам се не визирате мен в тази група), на Макс бях фен за кратко - когато имаше потенциал да напредва, но и да го прави достойно. Да, добър пилот е - биткаджия, но това не е достатъчно за аурата на световен пример. На Хонда съм фен във Ф1 отдавна и така и ще си остане - те тук ми е "слабото място". На РедБул - не толкова, ама ко да прая. ;( Ще видим догодина с Астъните как ша са мъча. Надам се на Алонсо. Харесвам Макларън - особено шосейните им ГТ-та 640 / 720 и т.н. Хонда такива нямат за жалост. Отборът напредва - време беше някой да се включи в битката. Пилотите са симпатяги - Ландо малко си "пренавива пружинките", но като ги олаби е пич. Харесвам и олд скул Фераритата + някои от новите - просто италиян стайл е жив - бъркотията, също. Шарл е добър - вчера бе неочаквано и щастлив. Мерцедесите не са ми по душа, макар че имат бренд дет са вика и много глупости направиха с него, но и добри модели се намират, та още е жив. Отборът във Ф1 не аресвам - се ля ви. Пилотите също - ту мач, за 1 мач. И Уилямс Ф1 харесвам, ама стара слава. Стараят се. Дано им потръгне. Уважавах някои стари (и живи) пилоти, както и някои от "отлетелите" - всекиму своето за харизмата им. Та Формулата гледам по навик и не си "дерем ризата". Поносима ми е кат за възрастта. Не е вече като да ми оправя, или разваля деня. Айде - весел и вашият - и без драма.
-
2 точкиСтига сте се дръгнали. Всичко е пари, схеми и измами. Честно - не става. Чудно ми е тукашните Феновете на Богопомазаният къде ще отидат след като няма Хонда. Вероятно като тея които бяха фенове на Мак после на Мерцедес а от другата година ще станат Фераристи. ;-) Vespa тук си много прав. "Откакто РБ започна да слага двигатели на Хонда тук се заформи една групичка много пристрастна към въпросният пилот. "
-
2 точкиДа се сложи почти 30 секунди на третия Ферари за два месеца работа знам от опит, че това е невъзможно, случайности няма а в този спорт те просто не съществуват. Почти съм сигурен, че по тази кола нещо не е наред и ще видим почнат ли проверките как изведнъж ще загубят скорост "случайно". Ако от "Либърти Медия" искат да направят шампионата по оспорван и по интересен със сигурност си затварят очите за нещо. Норис кара но не е топ пилот и тук колата е фактор а не той. Маклараните не играят по правилата и са боднали нещо само на едната кола и то със знанието на "Либърти Медия" а те отдавна се опитват да сложат прът в колелото на Биковете. Намекнаха на Ферари, че може да карат с по тънка дъска на пода, намекнаха на Мерцедес, че може да карат с по лека кола от разрешеното но забравиха да предупредят стюардите да не ги проверяват а сега явно стюардите знаят (учат се от грешките си). Макларън със задвижваща система на Мерцедес да бият тимът майка с повече от 30 секунди айде не на мен тия а състезанието протече без кола за сигурност, без някакви велики стратегии имаше просто чиста скорост. Ще се чуе но е лошо за спорта и нас зрителите а за другите тимове още по. Да си припомним: "Нищо няма да убие страхотен служител по-бързо от това да гледа как толерирате некадърник". Това е мое мнение и не ангажирам никого с него.
-
1 точкаИмаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
-
1 точкаНе е това автомобила. Този, който забелязах тогава, беше светло сив. Доста от обявите им са най-евтините или в ниският ценови диапазон за марка и модел. В такъв случай, не бих имал претенции, автомобила да е добър и бих очаквал много главоболия и неработещи възли. В моят случай обаче не беше така и затова споделих наблюденията си. С най-добри чувства съветвам, да не търсите в ниският ценови диапазон или най-евтиният автомобил в мобиле. Има защо да са им такива цените. А нашата марка си е винаги скъпа, поне при бензиновите представители.
-
1 точкаНаистина ако човек се осланя на мнението на доминираща британска преса в спорта техните пилоти са винаги по-добри и по-готини пичове и т.н. И налагат такова мнение систематично и шовинистично. Алонсо веднъж си беше позволил да го отбележи. Винаги опонента на британеца е очернян с всякакви доводи. Разбира се така е и с Макс. Така беше и с Алонсо, Шумахер, Фетел. Нико се махна веднага след като спечели титла. Трудно изтърпяваше. Макс до голяма степен му помага това, че е перде и не се вързва. А иначе с Ландо са приятели, но нас ни облъчват, че Ландо е добър, а Макс лош.
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/motul-8100-eco-lite-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-lite 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 41.15€ x 2.15 = 88.50 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Благодаря
-
1 точкаТова с оборотите е често срещано, вкл. и при мен е понякога така, вече 9-10 години. Като тръгват да падат пробвай да натиснеш съединителя, би трябвало да се нормализират тогава. Не знам някой да е разбрал причината.
-
1 точкаРъководство за ремонт и експлоатация на руски за CR-V 2012-2016, вкл. фейслифтовите, двигатели: Бензинови: 2.0l - R20A9 150 HP 2.4l - K24Z9, K24W3 190 HP Дизелови: 1.6l - N16A2 120 HP 1.6l - N16A4 160 HP 2.2l - N22B4 150 HP https://mega.nz/file/ouFiQARK#HMiE_GPV291gpUVtdyvabfdChucl0K3oKuTLkiO63Qw
-
1 точкаЗа хондите не мисля, че е проблем. Мисля, че има всичко.
-
1 точкаГърнето изкърпено и готово за боя, както и другите тръболяци. Почистени с телена четка и напръскани с преобразувателя на Вюрт. Мъчих да сваля и сондата за промивка, но не се получи. Киснах в пенетрант, атф...опъва се и замазва гайката. Нещата отиват на горелка и заваряване на вложка/гаечен ключ към гайката. Засега ще си карам с нея. Като реша да я сменям вече имам план.
-
1 точкаЕто къде се намира и как се стига до него: https://www.youtube.com/watch?v=nJ12sLmXlDk както виждаш пак е без навигация, ноооо модула си го има. Аз съм без навигация фейслифт и си го имах. Изключен е веднага след като е пристигнал в България. Нямам нужда от него, че без това телефона ми се "чуди" към кое да пусне разговора при позвъняване ( хендсфри, часовник, блутуут колонка или какво ли не вече )
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПреди няколко месеца ходих на оглед на друг автомобил там, който за почти седмица изгуби 2000лв от търсената цена. Не знам има ли смисъл да навлизам в подробности, но мога да кажа едно - беше далеч от най-евтината такава в мобиле, а за първите 5 минути на огледа открих още 1500-2000лв готови за харчене, още преди да е минала КАТ, включително съмнителни намеси. И другите им автомобили не бяха по-добре. Бях прочел няколко стари положителни мнения за къщата, с уговорката, че внасят леко ударени автомобили (броня, фар, калник, врата) и тук ги ремонтират. В мястото се помещават две автокъщи, другата е многократно по-зле. В нея имаше Сивик, който беше в плачевно състояние. За жалост, обявата е изтекла и не мога да видя дали е същият, съответно дали просто не разместват коли по двете къщи и съответно обяви, за да избягват подобни коментари.
-
1 точкаНека да споделя и аз. Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП. Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация. За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично" От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно) Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата. И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2 Та така...
-
1 точкаМоточасовете за профилактика се следят лесно. Газовия комп ще ти напомни като се достигнат.
-
1 точкаОнзи ден идва колегата @boiskii (по едни други Хонда дела), та сбрАаме 2 Сивика-набори. Моят - неподдържан от предните стопани, много правен от мен и малко поукрасен поради мерак. Неговият - свежарка и глезен, на под 200К. Врътнах му 1 кръгче из квартала - друга бира си е ухажваната кола, а и пробегът оказва влияние. Викам на синковеца: - ГлЕй - бива я за музеен експонат! - Наща повече си ми харесва, нищо че е малко "лабава" и не върви така ентусиазирано. На мен ми стига. Кат си купя друга, ще я "засилим". Мечтател. Радост ми е че има такива хора като Боян, и тъга че аналоговите автомобили в добра форма са намаляващи с всяка година.
-
1 точкаОказа се, че е прехвърляло от мръсни и задръстени филтри. ХРВ-то го карам от 11 години и филтър съм сменял 2 пъти за 200 хил + км, обаче Мондеото вече за втори път дръсти филтрите през има няма 20 хил. км.
-
1 точка
-
1 точкаПотвърждавам за digital-kaos. Преди два дни ми извадиха за нула време кода за радиото. Трябва им само серийния номер на радиото. Аз разбрах за този чуждестранен форум от тук, благодаря за което.
-
1 точкаЕто, че промото за оригинални вериги е тук! И ще е тук само до 24-ти май (включително)... Ето и цените на най-търсените комплекти, като в тях се съдържат: Всички вериги Хидравлични обтегачи Плъзгачи Зъбни колела К24Z - 1120 лв. K24A - 920 лв. K20A - 1020 лв. N22A - 1330 лв. N22B - 1510 лв. Специално за всички хонда фенове - комплектите са 100% оригинал на Хонда. Събираме поръчки, и ще дойдат за около 20-25 дни. Пуснете запитване на телефон 0898414001! Може и на Viber...
-
1 точка
-
1 точкаРегулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.
-
1 точкаКато намериш свестен газаджия, му кажи да прегледа основните настройки и избора на компоненти ,че от икономия на пари или заложена по- голяма печалба ,тоя сбирщайн не може да нахрани двигателя. R20 мотора изобщо не обича бедни смеси. От 3 снимки видях 2 грешки...Филтър не се сменя на 10 к км ,а когато му дойде времеето...интервала е на моточасове, не на км. Проверявай си клапаните на всеки 2 години, че ще натягат яко...
-
1 точкаНай-вероятно ще се оправи след смяна на ELD-то. Малко вероятно, но не невъзможно - някой кабел към самия ELD да прави проблем(примерно да губи маса). Също малко вероятно, но не невъзможно - ECU-то. Един клип от Сивик, но нещата са подобни и при CRV-то:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00