Jump to content

atanaspro

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно atanaspro

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.08.1992

Profile Information

  • Кара
    2015 CR-V 1.6L 9HP
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    кибик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей Bizzito, Можеш да го свалиш от следния линк. Поздрави
  2. Здравейте, В потребителското ръководство на CR-V 2015 за 9-степпената кутия на ZF (дизел) ясно е написано какъв трябва да е флуида. Вижте стр. 558 за бензин (CVT) и 559 за Дизеловата 9-степ. на ZF. Аз лично си обслужвам колата с оригинални масла/флуиди и нямам проблеми.
  3. Снимки с упътвания. И при мен работи перфектно.
  4. Човек, направо съм шокиран Писах в reddit никой не ме отрази. Викам, чай да влезна в БГ форума и първата тема която виждам е твоята. Опитах да напъна пластмасата на (A) бутона но не поддава и ме е страх да не я надраскам. Можеш ли да дадеш акъл + някоя снимка как става?
  5. Реших и това няма да е мойта кола! Колеги, благодаря на всички за мненията. Също специално благодаря на @Markony за отделеното време по телефона. Приятна Неделя на всички
  6. Колега, от Канада е, там условията ги знаем и съответно резултата е на снимките Благодаря за информацията!
  7. Това за много ръжда ли се води? Виж още 2 снимки отдолу.
  8. Какво мислите за този двигател и снимката на омасляването отдолу, има ли нещо съмнително? На първо четене, е олято около маслената тапа, знам че това често става при редовно доливане на масло от собственика. Снимките са от прегледа на автомобила и нямах възможност да проверя щеката на маслото. Със сигурност ще го направя при следващия оглед и ще помириша маслото. Разбрах, че мирише на бензин ако има проблема със смесване ан масло и гориво. Разчетох се из английските форуми, и има масов проблем с разреждане на маслото с бензин при Earth Dreams VTEC двигателите. Причината е високо ефективното директно впръскване, ниската темепратура водещо до отлагане на неизгорял бензин и протичането му през пръстените към отделението с маслото. Предварително се извинявам за лаишкото описание, но не съм вещ с автомобилите.
×
×
  • Създай нов...