Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.02.2024 in all areas
-
3 точкиАерото от максимум до минимум хидравлична течност - 3-4 месеца. Маркучите - камък. Нямаше как и трябваше да се действа, че положението беше много дразнещо. Нови ОЕ маркучи, отново нова течност ( не е ОЕ ) и всичко е наред. Всъщност, няколко марки покриват на Хонда спецификациите обаче официално са само Ravenol, явно те си плащат за да пише Honda на шишето. Тази която ползвам е 16лв литър с отстъпката, иначе ОЕ е около 40лв литъра мисля. Е няма проблем с нито една от всичките които ползвах до момента Цената на маркучите не искам да я коментирам, че ме заболява главата обаче поне изглеждат добре за разлика от ОЕ частите на Сивик 8-ма, където все едно ги е правило някое дете от градината
-
2 точкиАйде сега излезте и погледне какво пише по фаровете Ви. За какви източници на светлина са предназначени. И нека не забравяме че изменението на светлините е изменение в конструкцията на ППС, за което изменение са използвани компоненти, за които липсва типово одобрение. От там по време на ГТП(за кат да не говорим-ако им наредят да следят за светлини ще има акции, ако ли не ще си караме както досега) трябва да се извърши визуална проверка на светлините, както и за "Надвишаване на максимално допустимата яркост на светлината в посока напред" и ако не отговаря на параметрите ... същото като катализаторите или по-точно липсата им. Един OSRAM D2S XENARC 35 W e 3200 lumens, лед-а с който ще го замените колко лумена е? Да съгласен съм ефекта е УаУУУ, но нека се замислим че не сме сами на пътя, особено възрастните хора, чието зрение не толкова бързо адаптивно към промяната на околната светлина както нашето. Бъдете отговорни!
-
1 точкаhttps://www.osram.com/ecat/LED lamps (street-legal)-Car lighting-Automotive/com/en/GPS01_3574187/ Осрам предлага легални лед крушки. Няма Hb3 но има за късите светлини.
-
1 точкаПросто снимката не хваща далекобойнаста им а е завидна,а яркоста поразителна. Визирам модела който аз сложих,от линка незнам за другите по магазините.
-
1 точкаДа ти кажа за 25 лв не съм се вживавал толкова сложих стана в пъти по-добре. Имат преходен пръстен който да пасва за HB3,и се въртят в него предполагам това е донастройка за центриране. Специално за теб. Може би не съм добър фотограф.
-
1 точкаContraband Имаш си, то от бутоните не можеш да правиш много работи но напълно достатъчни един водач да има инфо за най важните. можеш да влизаш и да настройваш тези неща общо взето. В manual на колата можеш подробно да видиш всички функции на борда.
-
1 точкаТова само при китайците го има.Даже самата стойност сама по себе си не е по-висока, просто тъпите китайци въобще не следят положение, размер на диодите, и в резултат фокуса отива на кино и почва да свети в небето. Аз съм с LED и на късите и на дългите от отговорни производители и в резултат, вече цяла година дори един път някой не ми е присветвал че го дразня да му светя в очите. А парите - тъй като нашите търгаши купуват китайците евтино, а ги продават скъпо са почти същите. Само дето при отговорните производители гаранцията не е несъществуваща, а е 5 години
-
1 точкаИма още едно меню ACC ако колата е оборудвана с Adaptive Cruise Control. Става дума за поддържане на дистанцията, да не се бърка с обикновения Cruise Control.
-
1 точка
-
1 точкаЗдрасти, всъщност не съвсвем. При мен проблема дойде от корозия на буксата. Лошия контакт беше стопило единия пин докато накрая не прекъсна. Т.е. един ремонт на буксата и пиновете на помпата щеше да реши проблема. Обаче в сервиза счупиха нивомера на помпата като я изкарваха и съответно я смених с втора ръка и заспа.
-
1 точкаНещо аз съм се заблудил! Предполагам това е всичко и няма липсващи ?
-
1 точкаАз взех Тама на 70лв., но си стои в кутията още. Май напролет ще го сменям. Оригиналния засега работи добре...не изстива по наклоните (но не се знае до кога). Днес финално след 210км нямам никакви записани грешки. Следва оглед на тампоните на мотора, че малко превибрирва като че ли на място и на D, а дори ми се струва, че усещам и лека високочестотна вибрация във волана при движение. Отзад ми се чува нещо като наченки на главина, много слабо, но доловимо за моите хипохондрични сетива. (чува се нещо като леко задържащ апарат, усилващо се при десен завой) Но няма да пипам главините преди да си рециклирам апаратите изцяло. Започнах да препипвам и крушките в купето, но се оказа, че нямам достатъчно налични (и бай Али сега ще помага). Отзад стана много добре с този вид, ама уви само една имах на 31мм: https://a.aliexpress.com/_EGpKlS5
-
1 точкаМарто, ксенона на късите си няма да пипам! Габаритите също. Просто искам по-ярки дълги. Колата ми е проектирана в началото на века, а от тогава "много светлина изтече". Дългите са под мой контрол и отговорност винаги и се ползват целесъобразно. Стандартните ми крушки са 12 волта - 60 вата / тип HB3.
-
1 точкаEmicha, ти говориш за H1, човека е с ксенон D2S, разликата е огромна. Омръзна ми по нашите пътища да вадят очите тези ледове, които светят яко. Лупата както и казваш е един сложен оптичен уред, който е предвиден да работи с източник на светлина с точно определени параметри. Слагането на лед .... лекичко променя характеристиките на тази система и колкото и да я регулираш има отблясъци. Един почистен/рециклиран както трябва ксенон не само че ще свети прилично но и няма да създава дискомфорт на останалите участници в движението. Ако имахме стриктни технически прегледи, то определено нямаше да те пуснат с тези ледове.
-
1 точкаЗакони за работата 1. Закон на Слаус: Ако вършиш някаква работа прекалено добре, няма да можеш да се отървеш от нея. 2. Закон на Франко за работното място: Ако харесваш онова, което правиш, вероятно го правиш погрешно. 3. Бюрократичен принцип на Ларсън: Ако направиш невъзможното, шефът ти просто ще го включи в постоянните ти задължения. 4. Първи капан на гения: Никой шеф няма да търпи служител, който винаги е прав. 5. Закон на Пъркин: Потупването по гърба е само на няколко сантиметра от ритника в задника. 6. Закон на Рафъл за бизнеса: Колкото по-малко работа имат служителите, толкова по-бавно я вършат. 7. Закон на Лемпнър за заетостта: Ако си тръгнеш от работа по-късно, никой няма да забележи. Тръгнеш ли си по-рано, непременно ще срещнеш шефа си на паркинга. 8. Максима на офиса: Телефонът никога не звъни, когато нямаш какво да правиш. 9. Закон на Ото: Винаги се занимаваш с нещо странично, когато шефът се отбие край бюрото ти. 10. Закон на Клайд: Ако се налага да свършиш нещо и го отлагаш достатъчно дълго, има голяма вероятност някой друг да го направи вместо теб. 11. Правило на Хари: Когато не знаеш какво да правиш, придай си угрижен вид и върви забързано.
-
1 точка
-
1 точкаКофти за голямата е когато човек разполага и с малка градска кола. Синковеца е в сесия и си е дом, та неговата е фемили евридейка. Намерих си извънградска задачка, та изведох Леджо на разходка. Сложих свежи горива и му напълних 3.5 литровия дроб с чист въздух. После го водих на баня - да види че "животът е розов", па да го пекне малко слънчо, че все в гаража спи.
-
1 точкаИма няма 2-часа работа и донастройки ето и резултата 2021г доста от новите трасета в БГ та спокойно може да се ползва.Що се отнася за инсталацията направих го само да си тегли актуализацията Поставяш диска и сам си се ъпдейтна и тръгна . Направих още един диск Моя е само за изток запад не ми е нужен но го хаправих,та някой от София ако му трябва мога да помогна!
-
1 точкаХората затова са направили училища. Не вярвам някой да иска хирург да се учи върху него. Като закарам кола искам да се направи както трябва , затова плащам. Ако искат да се учат има си места където те си плащат да се учат ,а не на мой гръб. Лошото е че малко са вече съвестните и знаещи майстори . Никой не чете сервизни ръководства , всеки мисли че много знае......
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте! Нека да има и тема за обзор и сравняване на въздушни филтри за нашите Хонди. Обсъждане на качество, цена, доставка и всичко, което би било полезна информация за всички. Давам началото с два филтъра, закупени от https://autopi.bg/ Филтрите са за CR-V III 2.0 VTEC 4x4 01/2007 - 06/2012 Купих ги за сравнение. FILTRON AP105/1 (Made for Filtron) срещу PURRO PUR-PA8154 (Made in South Korea) Двата филтъра изглеждат абсолютно еднакво, без никаква разлика. Дори и мънички детайли по пластмасата, от матрицата за производство, са абсолютно идентични. Изработени са качествено. Филтърните елементи са дебели, по-дебели от на MAHLE. Ще имат възможност да поемат много прах, преди да се задръстят. Единственото което малко не ми харесва е, че гуменото уплътнение по периферията не е залепено (фиксирано) за пластмасата, и може да се свали свободно. Но, така са вече и "по-марковите" филтри като MANN и MAHLE. Изглед отгоре: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Изглед отдолу: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Надписи: FILTRON AP105/1 - цена: 26.97 лв. PURRO PUR-PA8154 - цена: 18.32 лв. Тук е интересно как един и същи филтър може да има такава разлика в цената. Още повече, че корейският, след мито и ДДС е значително по-евтин от полският?! Но защо полският е "Made for Filtron"? Може би произведен за Filtron от MANN+HUMMEL FT POLAND, както пише на кутията? Между другото, този Filtron не можах да го намеря, никъде другаде, за по-малко от 30 лв. Останах приятно изненадан не само от цените, но и от отношението към клиента. Поръчах в събота вечерта и след няколко минути - изненада! Обадиха ми се по телефона да потвърдят, че са получили поръчката и дори ми предложиха да заменят поръчания допълнително от мен филтър-купе с друг, също много качествен, но на значително по-ниска цена. Дано да продължат все така!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте. Да помоля за съвет.Автомобила е Хонда Акорд 7 -2.4 .Нов внос.Първа смяна със Mobil 1 ESP 5W30. Налято масло 4 литра. На пръчката беше малко над максимума. Сега след 8 хил. е на 3/4 между двата белега. Не е доливано. Мерил съм го на студен двигател. Според мене е изгорила около 300-400 мил. От 1300 кил. има газ, преди това на бензин .Колата е на сина и не мога да кажа точно , но да предположа 50/50 градско и извън. Решил съм идната седмица да го сменя. И тук въпроса е със какво. Във сайта на Равенол първите резултати са SSV 0W-30 и SSO 0W-30. Но и двете масла са със съдържание на пепел над 1 , а нали това не е добре за катализатора. Гледах и Равенол SMP 5W-30 който е със ниско съдържание на пепел и покрива ACEA C3, API SN. Какво ще ме посъветвате.
-
1 точка
-
0 точкиМисля че откриха проблема при мен колеги. До колкото го разбрах майстора май е объркан съединителя. Маховика е с дълбочина 10мм и притискателя не може да притисне добре феродовия, и от там се получава това приплъзване и леко твърдия педал. Сега издирваме или по плитък маховик 0,8мм или друг съединител,защото не знаем кое е объркано (маховика или съединителя)
-
0 точкиПоочистих малко темата, да ни извини авторът. Надявам се, си е решил проблемът. Любителите на високото кръвно спокойно могат да си разменят имейлите и да продължат да се хранят....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00