Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.10.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Разкачи го,свали го и като се прибереш,един заряд за пред зима и "газ"! Но може и нищо да не правиш,ако е читав акумулатора,не му пречи.
  2. 1 точка
    Две седмици са нищо при положение че нямаш "утечка" над допустимите граници. Моята стоя в подземния паркинг на летището два месеца и си запали без проблем, е малко мудно си завъртя стартера, но с тези малки акукулаторчета толкова.
  3. 1 точка
    @Г.Писаров @Robben Различни коли, различно експлоатирани двигатели и т.н. Единственият начин да разберете дали ще подейства е да я пробвате. Най-добре действа при дълги преходи с постоянна скорост. По възможност магистрални.
  4. 1 точка
    Термостата е консуматив старее с времето и се сменя,оригинален не е скъп както и капачката.
  5. 1 точка
    Доколкото помня, Nissan са пуснали производството на части за старите си икони! Ретро кола, няма как да отговаря на съвременните изисквания за безопасност и екология. Затова ще наблюдаваме през следващите години, най-вероятно " кит за конверсия от ДВГ към EV" Или смесени плъг ин хибриди с предно задвижване от ДВГ и задно от ел. мАтор! Ще почакаме още 20 тина години, после не ме интересуват!
  6. 1 точка
    Въпрос - моята кола е 2,4 АТ. С катализатор автърмаркет. Засякъл съм по прегледите, че след първата година, газовете не влизат в нормите. Като сложих катализатора минах преглед - всичко беше в норма. Около половин година след това пак ми се наложи да замервам газове - не влизах в нормите. Излязох на магистралата и го поизпържих малко - влезе в нормите. На следващите прегледи вече не влиза в нормите дори и след пържене по магистралата с уж качествен високооктанов бензин. Колата не ми вади грешка за неработещ катализатор. Кара се на газ. Дали тази добавка за бензин ще "поотпуши" катализатора?
  7. 1 точка
    Моята е на над половин милион и си е ок все още. Единствения проблем, който имах беше, че пружината на капачката на радиатора се беше счупила и радиатора се беше спукал отстрани, но това се беше случило в следствие на кипящ акумулатор, който беше разял пластмасата на радиатора. Антифриза трябва да се сменя от време на време.
  8. 1 точка
    Две седмици са нищо, даже нямаше нужда да пускаш и тема. Ако случайно не си сигурен дали ще са само две или може да се удължи престоя и за това пишеш бих те посъветвал да послушаш колегата @JHM
  9. 1 точка
    Ако няма утечка з 2 седмици нищо няма да стане.
  10. 1 точка
    Китаеца е измислил стойка и за комбито вече. https://a.aliexpress.com/_mq0FJ8y
  11. 1 точка
    Акорд 8 ген., 2.0 бензин и ръчка харчи под 7 извънградско. И интериора си е много качествен, на фона на новите коли в момента с евтини и корави пластмаси.
  12. 1 точка
    Update: днес го смених. 5 минути е работата. Излезе лесно, малко го подпрях с отверката и беше вън. Старият бе много омазан и не тракаше. След промивка с wd40 започна да се чува тракане, но ще стои резервен.
  13. 1 точка
    Пиниза с налягането при газта е да бъде такова, че да вкарва пропана и бутана в течна фаза, за да имаме оптимално съотношение обем-тегло. Тъй като налятото количество не се измерва в относително тегло(както е при битовите бутилки, когато се ползва кантар), а мери обем, при наливането на пропан/бутан, при ниско налягане, пропана се вкарва като газ и от там ни пада съотношението пропан-бутан, в полза на бутана. Бутана се втечнява при 1.5 бара, а пропана при 7.5 при 15градус, като налягането нараства с повишаването на температурата. Така че, всичко над 8 бара при температури под 15градуса е ок, за да имаме точно количество и съотношение на пропан и бутан. Има едно неписано правило, газ да се зарежда рано сутрин и от гледна точка на безопасността.
  14. 1 точка
    Най-лошо е да те бие травестит, мъжка сила съчетана с женска злоба.
  15. 1 точка
    Защото аз започнах темата да обобщя. След като прешлайфах дисковете и смених водачите на апаратите съм минал 3-4 хил.км. и за момента всичко е на ред. Наложи се и да прешлайфам на ръка с фина шкурка (1200) гнездото на запеклия водач защото от ръжда, дори и новия влизаше много трудно. Греста която ползвах си е за тази цел с марка ATE. продава се в ТЕХ-КО за 7-8лв. в синя тубичка. Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...