Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.06.2023 in Мнения
-
2 точки@ceco_accordPhilips трябва да ти дойдат идеално. 285 лв с доставката от amazon.co.uk , но нашите ги бавят 1 седмица на митницата, при положение че от УК до БГ пристигат за 2 дни. От ЕУ - amazon.it излизат около 150 евро. Също и Osram LEDriving Bright, има ги и в БГ за около 160 лв и са на 1900 лумена. Но трябва да се провери дали има място! Вентилатора на Филипса стърчи още 4 см, вероятно подобен размер е и този на Осрам. Филипса за мен си остава по-качествената крушка, диодите са дори по-малки от жичката на халогена (на Осрам са "с микрон" по-големи за половината от цената) също така трябва и да се регулира така че диодите да попадат от долната страна, има го в упътването от QR-кода, не знам защо не са ги направили така от завода 🙄, Осрам си застават правилно от раз. Но каквото и да се слага, ксенона си е ксенон, той е по-ярък (3200 лумена) , по-отсечен, свети нашироко, а не само напред, за мен е по-добър и от новите LED фарове, по-силен е.
-
2 точкиКато изключиш асистента за следене на лентата и започнеш да заобикаляш дупките след няколко километра излиза чаша с кафе и те кани да си починеш.При мен е тъка но колата не е Хонда предполагам и при теб ще е тъй.
-
2 точкиВъпреки липсата на препоръки от колегите проблема се реши успешно. Оказа се износени предни накладки, японците вместо датчик са сложили някаква ламаринка, която почва да дрънчи при износване на накладките. Надявам се да съм в помощ на колегите. Безаварийно шофиране.
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C-2 1x4L ,2x1L Стойност на поръчката: (57.15+2х14.79)*2.15 = 86.73*2.15=186.50лв Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
-
1 точкаНапълно подходящо е, ако двигателят ти е изправен, в добра кондиция и не гори масло.
-
1 точка
-
1 точкаВ контраст на твърде детайлното описание има оскъден брой снимки с ниско качество и съдържание. С частите по купето предполагам, че ще е проблем, за поддръжката също, но по - запознатите ще кажат.
-
1 точка@ceco_accord Направих малко видео. Реално, с невъоръжено око осветеността се вижда малко по - добра отколкото я дава камерата, защото на угасени фарове, макар и доста тъмно, пътя се вижда леко. На паркинга, в тъмното, срещу фаровете може да се гледа продължително време без проблем. Дългите с Philips-a са убиец. Вероятно добре стана, че не паснаха на късите, защото там, съчетано с голямата площ на рефлектора, може би щяха да бъдат прекалено силни. А така късите дават добра осветеност, а когато искаш мощна светлина - дългите я предоставят. 23060001.mp4
-
1 точка
-
1 точкаМного е вероятно да е счупен някой от обтегачите и парчета от него да са паднали долу в картера. Ако не си сменял верига, задължително се отваря, за да се провери. Точно около тези км, които си посочил (270 хил.) се появяват симптоми на хлабава верига, чукане, тракане и т.н. Обтегача излиза в крайно положение и не може повече да опъва веригата, след което се получава този шум. Моят съвет е в най-близко време да се отвори и да се види какво се случва с веригите и обтегачите. Бих заложил много малък процент вероятност проблемът да е в биелни, основни лагери и каквото и да е било друго по мотора. Моят К24 е на 400000 км, от които 190000 само от мен на ГАЗ! Никога съм нямал проблеми, освен в началото с подобни симптоми, като твоите, които се оказа точно счупен обтегач на ангренажна верига и тракане. След смяна, вече 190000 км никакви проблеми. Успех!
-
1 точкаПонеже темата е за разход, ще започна с това, че неделя ходих София -> Видин -> София през Петрохан да свърша малко работа и с нормално (без да целя да е икономично) каране, разхода беше 5.5л/100км върху 400км от врата до врата в София. Това включва каране като цяло съобразено с ограниченията, до 100-120 на правите равни участъци за които Waze не предупреждава за камери - ако има изкачвания и спускания, хибрида е много добър в това да консервира спирачната енергия 1.5Т има проблем, че меша бензин в маслото, дори има дело срещу Хонда за проблема. Имах възможност да взема такъв на 20 000км преди година и самият собственик призна, че го продава, защото като кара по 1км до магазина през седмицата, маслото се вдига над максимума, в купето мирише на бензин. Изпокарал се с Бултрако, че му казали, че го карал грешно и няма решение, а говорим за нов автомобил. Ако караш основно дълъг път - този бензин се изпарява и не е проблем. Иначе практичността на колата е основното предимство на това CR-V спрямо NX-а, който карах. И е наистина практична. Огромен багажник, по-лесна за шофиране в града, хубав и комфортен интериор. За 3 столчета не мога да кажа - трябва да видиш ревюта. За жалост хибрида няма резервна гума. Honda Sense е пакет от асистенции, включващи LKAS. Просто на Accord 8 не работеха толкова добри - дистроника удряше спирачки по-рязко, LKAS работеше при перфектна маркировка и понякога се оплакваше, че не държиш волана (дори когато го държиш). Тук е просто изпипано - можеш да пуснеш волана и колата си завива по маркировката, не се лъже толкова лесно. Има и разпознаване на знаци, което понякога намирам за полезно. За NX-а мога да кажа много позитивни неща. Моят беше 2.0T (а не хибрид) и на магистрала даваше същия разход като Хондата, но далеч по-бърз, тих, еластичен и приятен за каране. Купих колата на 140,000км, продадох я на близо 180,000км и за тези 180к практически нищо не е било сменяно или ремонтирана, брутално надеждна, луксозна и изпипана. Единственият ми проблем беше малкия багажник. В интерес на истината не знам дали си струваше да я сменя за това CR-V, тъй като карам повече на дълъг път и предимствата от хибрида са сравнително малки. -- Заради това, че някои планове за близкото бъдеще се промениха, наскоро придобитото CR-V се продава: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21685390132535779
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 2 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 230880км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 15300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 01.06.2023г. 8.Мото часове около 145 9.Изразходвано гориво 450л.газ и 45л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Пет за късмет😁!
-
1 точкаТова XL 5W30 е едно към едно с Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. Хидрокрек III-та група и малко други работи. Не очаквай чудеса от него. Лек път и весело изкарване!
-
1 точкаОт няколко месеца карам такъв автомобил и наблюденията ми за разхода са доста различни - по магистралата с темпомат на 140, колата харчи около 9-9.5/100. Така я докарах и от Германия - направи среден разход под 8.5л/100км за 1500км, повечето от които карани на темпомат със 130-145км/ч. Наистина е досадно, че с тази скорост е шумна, двигателя в комбинация с CVT-то често вдига обороти, но винаги държи някакъв ток в батерията, така че за доускоряване има сила и продължава да не се държи като атмосферка, дори с тази скорост. От друга страна, на магистрала асистенциите за шофиране са прекрасни - много по-добре от LKAS/Distronic на Accord 8 например и на дълъг път дават голяма доза спокойствие. Ако се кара основно на дълъг път - това не е подходящ двигател, в същото време 1.5T има други проблеми и не знам дългосрочно дали е по-подходящ При скорости под 100км/ч и в града, където е силата на хибрида, разхода пада до 6-6.5л/100км и колата е безкрайно тиха (често работи на ток).
-
1 точкаЗдравейте, Първи тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –186 488 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 440 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10; 7) Средна скорост – 62,8; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 7; 10) Изразходвано гориво – LPG около 42 литра DS Oil; 11) Kтм = (л.42 / 4.3 л.) ≈ 9,7;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). За съжаление не можах да замеря шума на двигателя след смяната - дадох шумомера уж за малко на един познат, ама малкото стана много. Както писах в последния тест на предходното масло следващият тест ще бъде след много километри
-
1 точкаСпоред мен би било добре да го оставиш за дългия преход. С оглед на горивото LPG и предстоящото предимно извънградско каране на големи разстояния, не би трябвало да му се отрази зле. Тъкмо и ще имаме по-добра представа за качествата на маслото след този пробег. Сега е на 114 м.ч. Още 114 м.ч. не би трябвало да го съборят при този режим.
-
1 точкаЗдравейте, Пети (и последен за съжаление) тест с масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –186 048 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4771 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост – 48,5; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове – 114; 10) Изразходвано гориво – LPG около 485 литра Insa Oil, Shell, Еко; 11) Kтм = (л.485 / 4.3 л.) ≈ 113;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл след смяна на стария филтър на 3100 км. 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия тоя път имах търпението да изчакам без да допирам щеката да капне на хартията (business laser Xerox). Сменя се понеже предстои дълго пътуване из няколко страни и ако остане ще прехвърли нормалния срок за смяна, иначе може още да се поексплоатира. Следващото ще има само начални и крайни капки.
-
1 точкаПо принцип е подходящо, но AMSOIL Signature Series 5W-30 по ми харесва! Tа дори и AMSOIL Signature Series 10W-30. При това "късо" градско, успява ли да мине на газ? И колко от времето работи на бензин? Ако работи повече на бензин, при такова късо градско ще трябва да сменяш маслото на 5-6 хил. км. И държиш ли на Амсойл? Понеже има и по-добри според мен масла. Като Ravenol DXG 5W-30, например. А и Ravenol SSV или FDS, също.
-
1 точкаКратко интересно видео според мен. Щеше да е готино и ние да имаме лесен и евтин достъп до лаборатории. В клипа казва, че изследванеот му струва 30 долара. https://www.youtube.com/watch?v=z1ZJJyfph4M
-
1 точка
-
1 точкаТрета капка от Леджо. Попътувах уикенда и понеже колата се кара изключително извънградско и не се знае кога пак, та ... 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 348875 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 3756,1 км . 6) Цикъл основно извънградско 94% + 6% градско по дестинациите. 7) Средна скорост за пробега (според борд компа) 79 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 141 дни (зима - пролет) - 5.01.2023 - 28.05.2023. 9) Мото часове – около 50 мото часа - според средната скорост. Трип В нулирах с новото масло. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 460 л газ + нещичко А 95 - за дузина паления, и ако мотора влезе за малко във VTEC. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 280 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Разход на масло за периода около 0,3 литра, които долях след предната капка. 14) Други - Пробата, както предната е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч.
-
1 точкаЧукнах 200к. За година и Половина откакто имам колата съм навъртял 27к км. Идва лято и ходене до Гърция та ще има още километри. Преди седмица оправих нещо, което отлагам откакто имам колата. Попринцип има фабричен дефект на горните Обтегачи на веригата и при палене след голям престой потракваха веригите 1-2 секунди . При смяната на маслото покрай Великден видях, че има теч и се оказа от капака на едната глава. Бях поръчал частите за смяна на обтегачите та бях подготвен с гарнитурите за капаците За сега колата си остава стокова. Не виждам смисъл да й правя някакъв силов тунинг. Върви си повече от прилично Остана само да сменя предната маска и да сложа тип пчелна пита
-
1 точкаПокарай я така и я пази сток за следващия и собственик, понеже не е точно подходяща за модване. Така или иначе е далеч от аналогичната type R.
-
1 точка@Kadsana, ако си млад шофьор, какви модификации искаш? Свикни първо с трафика, натрупай опит пък после модифицирай.
-
1 точкаДа кажа само, ако някой се интересува че става. Току що смених моето серво с такова от кола с десен волан. Всичко е точно. Причина за смяна е че при натискане на спирачката се чува едно съскане в купето, оборотите на двигателя рязко падат, а на газ направо изгасваше, и не спираше както трябва. След смяната на сервото всичко се оправи.
-
1 точкаХендрикс е член в клуб 27 35 от най-добрите музиканти за времето си са починали на 27 години ,случайност ли е това ?
-
1 точкаМаслен филтър CHAMPION COF100208S Закупен online от български дистрибутор на авточасти. Може да бъде закупен на цени от 5,83 лв. до 8,00 лв., в зависимост от търговеца. На кутията филтърът е представен за използване в Civic VII, но в сайта на производителя , Part finder-а го дава и за други модели Civic, Accord, HR-V, CR-V, дори и за Legend. Преди да го купите, направете справка за съответствие тук. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Размерите му са по-големи от тези на масовите филтри за Honda, но уплътнителният, външен О-пръстен е със стандартни размери и правоъгълно сечение. Ще пасне на повечето Хонди, там където външният диаметър на филтъра не е пречка! Ето как изглежда, сравнен с MANN W610/6: Вътре всичко е чисто - предимството на защитния целофан! Вътрешната макара (цедка) е уплътнена добре. Филтърната хартия е наредена и залепена изключително равномерно и прецизно. Няма излишни остатъци от лепилото като при някои други филтри. Снадката между двата й края е подсигурена с метална пластина. Конструкцията е здрава и не поддава на натиск. Филтърната хартия е със средна дебелина, съпоставима с тази на Mann W610/6, но е много по-плътна и въобще не прозира на просвет. Ще има по-добра филтрираща способност при малките частици. Поради по-големите размери, филтърът има изключително голяма филтрираща площ - около 1090 cm2 ! Това ще осигурява и по-добър поток на маслото. По-големият обем на филтъра ще осигури и по-голямо количество масло за пълнене, в маслената система, което е още едно предимство. Противодренажният клапан е изработен от стандартната черна гума, но е достатъчно еластичен при стайна температура и затваря бързо и плътно. Тук би отивало повече, ако беше изработен от силикон, но се надявам при ниски температури да си върши работата и така. Байпас клапанът е с диаметър 1,006 cm и отваря при натиск от 1,2 kg, което прави налягане от 1,48 bar. Малко по-високо от нормалното, но приемливо! Заключение: Един незаслужено пренебрегван от мен филтър, дълги години наред... - Изключително прецизна изработка; - Голям обем; - Много голяма филтрираща площ; - Плътна и здрава филтърна хартия, не прозираща на просвет. - Притежава една от най-ниските цени на пазара в момента. След подробния анализ, спокойно мога да кажа, че този Champion е истински шампион в "лигата" на средния клас филтри!
-
1 точкаHonda Synthetic Blend - като видите "Synthetic Blend" винаги да имате едно на ум, че това е смес от различни хидрокрек групи масла ! А на това масло има анализ в oil-club.ru и msds също. Не ми се занимава сега да ровя. Който има интерес може да го намери там. По спомен, ако не ме лъже паметта, беше смес от хидрокрек 3-та + хидрокрек 2-ра групи и някакво количество минерално. Ресурс 3 до 5 хил. мили макс., в зависимост от режима на каране. LTD - не съм попадал скоро на анализ, за да видя новото SP как е "сглобено", но и там си имайте едно на ум. Като са ОЕМ на Honda, не си мислете, че са най-добрите масла. И не ги прави Honda, а определен производител на масла, избран от Honda, по спецификации на Honda, покриващи минималните изисквания за гаранционна поддръжка. Маркетинг... За тая цена спокойно можете да си купите доказано по-добри масла. Едно Shell Helix Ultra, например. Но чистата Ultra, без други абревиатури като ECT, AVL и т.н. Кеф ти 5W-30, кеф ти 0W-30 A5/B5. А пък, ако искате нещо още по-добро - избирайте от Ravenol USVO.
-
1 точкаНищо му няма. Тепърва започва да натрупва замърсявания. Карай нататък спокойно.
-
1 точкаЗдравейте, Маслото съвсем леко започва да потъмнява. Вижда се и в историята как лека полека се появяват някакви петна. 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 70 460 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 45/55; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 115; 10) Изразходвано гориво - около 305 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаРазбира се, че не го приемам като нападка. За разлика от ФБ страницата тук нивото е на висота, което ме радва. Действително не знаех, че 9-степенната кутия е ZF. В интерес на истината още не съм опреснявал маслото на автомата. Колата е на 105к, и го дават на 120к първа смяна. В същото време колата стана на 8 години, та се чудя дали да не действам. Като гледам книгите май това обслужване на 120к ще е най-мащабното в целия живот на автомобила Купища неща за смяна.
-
1 точкаИ аз сложих усилени пружини от колегата Markony. Много съм доволен от резултата. Колата изглежда супер и значително се подобри поведението при шофиране. Нямам снимка “преди”, но калника почти скриваше горната част на задната гума. Благодаря!
-
1 точкаТочно така трябва да изглежда капкова проба от дизелов двигател на Honda! Всичко е перфектно за сега. Заформени ядро, дифузна зона и много голяма зона от чисто масло. Поздравления!
-
1 точкаВтора проба с новото масло след 1000км. 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, ръчни скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF, EGR си има и подозирам, че цапа маслото ама здраве да е. 2) Масло – Comma Voltech 0w30, A5/B5, пълна синтетика. 3) Маслен филтър – Mahle (Made in Austria), Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –157500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1000км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч, максимална 170км/ч за 1-2 минути. 8) Сезон на експлоатация – от 08.04.2023 до 30.04.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 60 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел( това ще спра да го пиша) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 5,5 л, което за втори път ме навежда на мисълта, че остават едни 400мл., понеже е 5,9л по книга. 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана на просвет с телефон и е капната на принтерна хартия от 1см височина след около 3 секунди от изправяне на щеката. Малкото петънце горе вляво в капката да се игнорира, тъй като е втора пръска, миникапка. Кръстя се колегата Дани @dandilov да каже, че за сега се движим добре.
-
1 точка
-
1 точкаЯвно е измило доста мърсотии, за да натрупа толкова бързо замърсявания и то при гориво LPG. Това масло има TBN около 12, така, че има запас от диспергиращи свойства. Карайте напред, то ще си покаже кога е за смяна.
-
1 точкаМаслото седи както е налято. Откакто монтирах здрав катализатор проблема изчезна
-
1 точкаЕ да си отговоря сам, че може да помогна на някой... Това ми казаха от Хонда спрямо ВИН номера ми: Скоростна кутия Масло ATF typ 3.1 - https://honda-solaray.bg/product/2497/transmisionna-technost-honda-atf-type-3-1-1l.html - 4 литра. Раздатъчна кутия Масло HGO - https://honda-solaray.bg/product/347/diferentsialna-technost-honda-hgo-3-hypoid-gear-oil-1l.html - 1 литър. Диференциална течност - https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html - 2 литра,
-
1 точкаПървата капка с другото Шелче. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 411984 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 2244,3 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 80% / 20% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 108 дни (зима - пролет) - 5.01.2023 - 25.04.2023. 9) Мото часове – около 50 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – божа работа. Кара се от мен и синковеца и никой не води статистика, но съм правил няколко засичания. Извънградско при него харчи газ около 6л/100км, при мен +1л. Бутилката е малка – зарежда се често, но на око това са около 160л газ за периода. Сипаните 20л А95 преди коледа изхарчи миналия месец, та сипах 10 нови и ламбата пак премигва. Колата пали на бензин и до 2 мин минава в ЕКО режим, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 10-тина км градско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. Канех се да долея, но си викам, айде студ е, колата спи навън, ще сгрява по-бързо маслото. Сега мисля да долея за жегите. 13) Доливане на масло в пробата - НЕ. Разход на масло за периода 0,0 литра, за което разбира се благодарности на Фена (за основния ремонт на моторчето), както и на колегата Дандилов, който ме нави и бе в течение на предремонтният разход от 1 л на 2000км 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км. Така я карах около 3000км и си викам – ще доливам, но ми стана съвестно, та – „под ножа“. Взех Сивушко за синчето (да трупа опит), но нали ще му е студентска кола, рекох да я постегна, а и да не мисли за доливане - поне на масло. 😊
-
1 точка
-
0 точкиЕто как са го обяснили от Amsoil: "Worn or damaged connecting rod bearings flood the cylinders with such a large volume of oil that the pistons and rings, which are designed to control a normal amount of oil or a reasonable increase in the normal amount, are overloaded to such an extent that some oil escapes past them to the combustion chamber and causes high oil consumption."
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00