Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.02.2023 in all areas
-
4 точкиПускам тая тема,защото имам огромен проблем в няколко града като Добрич примерно.За какво става въпрос? Пропан бутана,както и нафтата се купува на килограм ,а се продава на литър.Тук най-стария бензанджийски номер е играта с относителното тегло. Как ни лъжат? Купуват цистерна 20 тона ПРОПАН БУТАН. Кантара тегли само течната фаза/ както като зареждате газ за вкъщи/. Колко течна и колко изпарена фаза има в един съд зависи само от външната температура и налягането. По БДС лято и зима трябва да ви зареждат на 12 бара.На всяка колонка има манометър и на всеки съд за сухранение преди помпата и след помпата има манометър. По време на зареждане на газ в колата трябва да виждате налягане 12 бара.Ако е по-голямо търговеца се набутва,ако е по-малко купувачът се набутва.Ако ви зареждат на 10 бара ви набутват 20%.Ако ви зареждат на 8 бара ви набутват 35-40%.Бензанджиите не могата да разреждат и удурдисват пропан -бутана химически,затова единствената им далавера е с относително тегло.В прав текст 30 литра при 12 бара и 30 литра при 8 бара са различно количество газ,което вие плащате. Молбата ми е по градове и марка бензиностанции да съберем инфо за това кой как лъже.Като давате данни моля вписвайте в следния формат: Град или път примерно Е78,посока София около Ловеч.Бензиностанция Ром петрол. налягане...16 бара. Относсно бутилките... Ако на бутилката ви пише 30 литра, може да сте сигурни ,че събира 30 литра вода.На български ,това са 34 литра газ при -10 , 32 литра при 0, 30 литра при 20 градуса и 28 литра при 30 градуса. Това важи ако нямате ограничител за ниво 80%. Ако в бутилката има ограничител отношонието е подобно но с по-малък процент.Нормално е ако лятото събирате 25 литра .зимата да събирате 28-30 литра. Много е важно ако видите ,че ви зареждат под 12 бара да споменете ,че ще пратите Държавен контрол Е- БИМ.Това е институцията ,която проверява ,сертифицира и управлява кантари,теглилки и измервателни уреди.Така измамените ще намалеят драстично. Актовете са от 5000 лв нагоре.
-
2 точкиБез корекция на бялото: След частична, изкуствена, корекция на бялото: С по-дълбока, изкуствена, корекция на бялото: Както виждате, при снимка от телефон, не може да се добие действителна картина за капковата проба! В някои случаи това може да даде много грешна представа за състоянието на маслото! Но тук веднага се набива на очи нещо... Като цяло, това масло не се представя добре при теб. Още на 2000 км. е оформило "ядро", при това на гориво LPG! А би трябвало едвам да се забелязват бледи наченки на формирането му. Ако двигателят е изправен и не гори масло, има нормална компресия и е в пълна кондиция, тогава причините са следните: 1. Едната вероятност е, маслото да е с по-нискокачествена база и да е започнало да се овъглява. 2. Другата вероятност е, че това скоротечно замърсяване може да се дължи и на несливаемия остсък, ако не е изтеглен при смяната на маслото. 3. А моето мнение е, че това се дължи на съвкупност от двете причини по-горе. Ако беше качествено масло, за 2000км. на LPG нямаше да е натрупало толкова замърсявания. Пак да кажа - при изправен двигател! Бих те посъветвал да го покараш още малко, до към 3 - 4 хил. км например (тъкмо е поизмило двигателя), и да го смениш с качествено масло. Едно Shell Helix Ultra 5W-30 от общите поръчки ще му дойде добре ( https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html )
-
2 точкиСестра ми редовно пътуват до Гърция със столче по средата и 2ма възрастни. Шума от Вариатора е въпрос на свикване. Много е важно и с какво масло ще се кара, това рядкото 0W20 на 8000км е заминало. Еле, ако е повече градско на тия километри е чао.
-
2 точкиБлагодатна тема. Ще си прегледам архива за нещо красиво. Като за вечер, 1 такава:
-
1 точкаВдъхновен от тази идея, реших да направя тази тема. Тук всеки може да качва снимка на колата си - Хонда или Акюра. В планината, на морето, на автомивка или пред блока. На когото каквото му е на сърце. Нека бъда пръв: Една от най-любимите ми снимки на бившата на път за морето в една отбивка след Камено.
-
1 точкаХондата ми изгни. Силно казано, но все пак доста вярно. Вдигнах днес предния капак и се ужасих като погледнах по надолу - гнилочи и ръжди. При нас на морето влагата е убиец номер едно. Измерих я в гаража - 100% влажност, пичове! 100%. Уредът ми е верен. В Америка, колите които са регистрирани по източното и западното крайбрежие са с по-високи застраховки. Една от причините е влажността. На двора е малко по-ниска, но това не ме спасява дори и да я изкарвам там. Знам, че няма спасение. Всъщност може би има - слагам климатик в гаража да изсушава въздуха и да пада влагата. Много "евтино" ще ми излезе така. Ако някой е намерил поне временно решение на проблема, с цел да се забави процеса, нека сподели. Знам, че в различните райони на България влажността е различна, но при влажен климат, това наистина е проблем.
-
1 точка
-
1 точкаМерси за отговора! Като цяло не съм очаквал чудеса от това бюджетно масло. Беше ми интересно, а и е първото с такъв вискозитет, което наливам. Пропуснах да пиша че предходното беше Mobil 10w40 и със сигурност е пооцапало новото, отделно това градско каране в двойни обороти спрямо извънградското мога спокойно да приема че все едно съм навъртял 4000км. Двигателят иначе е в перфектно здраве, работи тихо и отзад ауспухът е бял.
-
1 точка
-
1 точкаДа се запиша и аз в тая тема с едно "екстравагантно" масло: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F20B6, автоматични скорости, 2000г.; 2) Масло – My Project 5W30 от Кауфланд ( ШОК И УЖАС ) Само че по форма на туба маслото е едно към едно с масло Alpine и май те го правят. 3) Маслен филтър – FILTRON, Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –260 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 10/90; масово градско със студени стартове, 10ката слагам заради околовръстните пътища. 7) Средна скорост - N/A; вероятно около и под 50км.ч 8) Сезон на експлоатация – от 20.10.2022 до 16.02.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – LPG около 240 литра Shell 11) Kолата си пали на бензин и на 5 минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене. 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е снимана с телефон поради липса на удобен скенер и е капната два пъти на принтерна хартия с леко докосване на капката до хартията.
-
1 точка367 000 ми е 2.0 акорда като над 200 000 са на газ. Мотор и кутия са си супер. Най големия ми ремонт е климатика до тук. Има още живот в колата със сигурност, аз от нея искам още 20 хиляди км и знам че ще ги осигури. Супер кола, такива не правят вече...
-
1 точкаПривет. Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40, 4л. + 1л. Стойност на поръчката: (€29.45 + €8.60 )*1.9775 = 75.25 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - пуснати днес. Начин на получаване: -чрез куриер
-
1 точкаАми сега сложихме за проба Ravenol VMP 5W30. Още е на 1000км та нямам много наблюдения. Като, че ли мотора е по-тих.
-
1 точкаМоже би, примерно това: https://jelezaria.bg/produkti/avto/antikorozionni-pokritia/боди-900-спрей-течен-парафин/ https://rumik.bg/bg/novol-640-techen-parafin-1l-488197
-
1 точкаДа има шум от вариатора но е поносим. Вътре е доста широко и удобно за пътуване.Има доста екстри, които според мен са излишни но и такива, които са нужни.
-
1 точка@galin_k, нали? Той Type R-a не изглежда така ама е от Швейцария и там има повърхностна ръжда на няколко места където няма протектор и е голо желязо. Ама от там всички са така. Хем не беше стар като го взех ( 7 годишен ) и въпреки всичко пак има наченки. Много разяждат тия луги които ги мятат, сухи са им пътищата ама на колите им се разказва играта. Отделно на по-новите коли не си правят труда в завода да им слагат добро покритие по купето а направо на голо желязо излизат. След 3-4 години са ръждиви вече а да не говорим след 10 и повече.
-
1 точкаЗдравейте, от доста време се каня и аз да споделя опита си с DPF-a . Общо взето имах същия проблем лампата за DPF-a светваше с удивителна няколко последователни пъти на интервали между 100 и 200км. Направих процедурата описана от @Emicha със сваляне, изпращане до Варна и поставяне отново. Това се случи през май 2019, малко след като съм писал в тази тема. От тогава до сега карам същата кола, като се кара много градско, като много често дистанциите са по 2-3км, спиране и пак. Отделно и разхода падна с около 1л. на 100 след почистването. Определено мисля че това е начина за спряване с проблемите с DPF-a и съм много благодарен на @Emicha за споделения опит.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка2010-2014 е с 5 степенен автомат и двигател 2,4 182 к.с/2010-2011/ и 187к.с/2012-2014/. От 2015 започва "EARTH DREAMS" двигател със CVT кутия.
-
1 точкаЛесно се сваля. Тя тая броня е проформа. Колкото да има нещо пред колата. Копчета и някоя видия има да развиеш. Ето ти видео:
-
1 точкаНе е необходимо да сменяш фара. В тази тема, в пост 66 съм снимал въпросната пластмасова измислица,която се завива на фара и щипките и закопчават бронята. В случая тези щипки са отчупени и затова бронята там леко отваря.
-
0 точкиИз потайностите на мъжката епилация - Отзиви за мъжки гел за депилация Veet: " След като ми казаха, че яйцата ми на външен вид напомнят стар растафар, реших да направя решителна крачка и да си купя този гел, понеже предишните опити за бръснене не се увенчаха с успех, освен това едва не си счупих гръбнака в опити да достигна особено трудно достъпните места. Падам си малко романтик, затова реших да направя това за рождения ден на жената - нещо като втори подарък. Поръчах си гела предварително. Тъй като работя в Северно море, се мислех за корав пич и мислех, че предишните отзиви са писани от жалки офисни плъхове... О, събратя мои по нещастие, колко грешах само! Изчаках, докато половинката ми легна да спи и, намеквайки за приятна изненада, отидох в тоалетната. Отначало всичко вървеше нормално. Нанесох гела на съответните места и зачаках. И много бързо дочаках. Отначало почувствах топлина, който след няколко секунди се смени от непоносимо парене и чувство, което мога да сравня единствено с усещането, когато се опитват рязко да ти обуят гащи от бодлива тел, като в същото време се опитват да те подхвърлят нагоре към тавана. До тази вечер не бях особено религиозен, но във въпросния момент бях готов да повярвам във всеки един бог, само и само да ме бе избавил от адското парене около гъза и от пълното унищожение на кренвирша и яйцата. Стараейки се да не си прехапя долната устна, се опитах да отмия гела в мивката, но единственото, което успях, бе да пъхна снопче косми в дупката. През завесата от течащи сълзи някак си се измъкнах от тоалетната и се насочих към кухнята. Когато стигнах там, вече не можех да ходя, така че последните метри до хладилника изминах пълзешком. Изкарах тавичката на фризера и открих там ваничка със сладолед, махнах капачето и я тикнах под себе си. Облекчението бе фантастично, но не за дълго, понеже сладоледът се разтопи и адското парене се завърна с нови сили. А и ваничката бе твърде малка, така че не успях да бъда от полза на дупката на задника си. Започнах да ровя из фризера, надявайки се да намеря нещо - сълзите вече бяха толкова обилни, че почти нищо не виждах. Напипах пакет, в който, както после се оказа, имаше замразени бобени кълнове, и го разкъсах колкото се може по-тихо. Грабнах няколко кълна и безуспешно се опитах да си ги набутам между бузките. Не помогна - а и на всичкото отгоре гелът проникна в правото черво и сега там все едно работеше реактивен двигател. Надявам се, че никога през живота си за втори път няма да си мечтая в кухнята внезапно да се бе оказал снежен човек - гей. Разбирате ли колко ниско бях готов да падна, само и само за да отмине болката? Единственото решение, което хрумна на изтерзания от болката ми мозък, бе внимателно да пъхна едно кълнче там, където досега не бе раснало ни едно растение. За съжаление жена ми дочула странните звуци от кухнята и решила да провери какво става. Когато влезе в кухнята, завари потресаваща гледка: аз лежа на пода, вирнал задник, от който капе ягодов сладолед, и си тикам фасул в гъза с думите "О-о-о, какъв кеф...". Това несъмнено я шокира и тя закрещя. Не я бях чул да влиза и това така ми изкара акъла, че червото ми се сви в спазъм и кълнчето с немалка скорост излетя към жена ми. Мда, ясно, че бобен кълн, с който пърдят в твоя посока в 12 часа през нощта, не е изненадата, на която тя бе разчитала... а и на следващия ден трябваше дълго да обясняваме на децата къде изчезна сладоледа... в общи линии, благодарение на Veet може да се лишиш не само от космите на тялото си, но и от достойнството и самоуважението си!"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00