Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.12.2022 in all areas
-
4 точки
-
2 точкиИ в момента Бултрако го предлага за 33,52 лв. А горивния, дръжте се да не паднете - 221.69 български лева Преди месец си купих на Mahle (Made in Bulgaria) за 50 лв., което пак е скъпо!
-
2 точкиСвещите са добри,много държаливи,особено при разход на масло.Дензо,отдавна надминаха NGK с технологията TT. От скоро НГК ги копират,само не могат да докарат цената :). Избора на свещи няма нищо общо с горивото,Само маркетинг и научени фрази от самозвани газаджии
-
1 точкаИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ, умният, мощен и електрифициран, изцяло нов Accord от 2023 спечели 10 най-добра награда за 2023! Това е 37-ми път, включително серия от 25 поредни години! Най-много победи от всяка кола в историята!!
-
1 точкаРазликата в цената на двете горива я направиха умопомрачителна. Така, че ако не караш по 3-4ккм на година, всеки лев инвестиран в ГИ си струва. Джаз-а, пък и всеки ширпотреба навес не е някаква инвестиция, че да я гледам като писано яйце. Те ги карали като за последно преди да ги продадат,ние тука се правим на реставратори, па да им треперим дали няма да се обиди, ако и сложа газ, или и сипя 5/30 вместо 0/20. Нека спрем да приравняваме навесите с Б20 мотори дето и на бензин ще изгорят клапаните, към всички останали мотори. К,Р и Л сериите си карат стотици хиляди километри на газ без особени драми. ПП: преди някой да ревне за сервизи и настройки. Вече всеки полуграмотен орангутан с гаечен ключ ще се справи с правилния комплект.
-
1 точкаОбикновено страдат от дясно вътрешно каре. Ако ще сменяш само оригинал. Всичко афтърмаркет е ментак. Ще слагаш и ще сменяш много бързо.
-
1 точка
-
1 точкаОткакто сложих новите свещи Denso Iridium TT колата живна доста във високите обороти. Пали по-добре, работи по-добре, само за разхода не знам все още. Март месец 2023 запазих час за газовото Autogas Italy. Тогава ще разбера дали тези свещи стават за газ
-
1 точкаПривет, това е моята поръчка,моля: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: Amsoil XL 5w-20 5x1L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html Вид и количество : Amsoil P.i. Performance improver 3x0.355L Стойност на поръчката: (5*9.05 + 3*12.95)*1.9775 = 167лв Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване : Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: не Благодаря!
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1х5л Стойност на поръчката: (`1*49.99)*1,9775 = 98.86 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
-
1 точкаМного си прав оригиналния на Хонда за твоя дизелов мотор пак Mahle го прави. Както се вижда от снимката този оригиналния от Бултрако беше стар на 4 годи леко потъмняла хартията. Като цената на Mahle е 19лв и е прясно произведен снимките са от 2020год. https://www.rexbo.bg/mahle-original/maslen-filttznr-ox347d
-
1 точкаЗдравей, Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-synthetic-sae-5w-40.html Вид и количество: TOYOTA ENGINE OIL SYNTHETIC SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 51,95*1,9775 = 103 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не Поздрави, Захари
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 2х4л Стойност на поръчката: (2*33.19)*1,9775 = 131,27 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
-
1 точкаКато чета има стойностни мнения и от двете страни, трудно е да се заключи правилно-грешно, въпрос до нагласа, възприятие и собствено мнение. Аз също виждам плюсове и минуси, имал съм 2 коли на газ и 2 само на бензин, ако ме питаш дали си заслужава, мога да те объркам с разногласия 😀
-
1 точкаЗдравейте колеги, искам и аз да напиша за моето впечатление и преживяване с Бранко. Карам Харви 2002г автомат, и кутията реши, че е време за смяна на стартов съединител. Започна търсене на сервиз и майстори отначало в Пловдив през Дупница и накрая в Бултрако. Навсякъде отказаха да се занимават, защото не ставала за ремонт. От форума научих за Бранко. Отначало говорих с него да я направи ръчка. После обаче той реши да направи ремонт на кутията с части от Япония. Направи я като нова на инат, както се изрази той. Та ако някой има нерешим проблем с Хондата си, Бранко е много голям инат и ще реши проблема ви. Ако Дунав не беше толкова близо този човек щеше да се удави във вино и ракия. Та така от моя опит с него, с една дума читав човек. Да е жив и здрав.
-
1 точкаМоя Джаз го карам от 2010 г и съм минал на газ около 270000 км . Колата е внесена от Италия с монтиран там ГИ БРЦ . Щети по двигателя нямам . Не гори масло . Мисля , че си заслужава да се сложи газ ако се кара много .
-
1 точкаА това е резултата Дано темата е полезна. При нещо неясно ще помагам, с каквото мога.
-
1 точкаА сега - MAHLE OC617 made in China: Още в началото ми направи впечатление уплътнителният гумен пръстен. Той е с по-малко сечение от този на австрийския филтър и отгоре на това се движеше свободно в леглото си. Изважда се много лесно - с прилагане на елементарно усилие! Това предполага възможност, уплътнението да бъде изхвърлено ("изплюто") от налягането на маслото по време на работа! Жалко! Тук китайците е трябвало да се постараят малко повече в качеството на изпълнение... OC617 Made in China.mp4 Кутията е съвсем чиста отвътре. Няма оксидация. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно, но малко неравномерно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, също много еластична и гъвкава гума. С по-големи размери е от австрийския, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-голям диаметър. Филтърната хартия е индентична с тази на австрийския. Дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е не особено равномерно, но е залепена здраво. Виждат се следи от лепилото, с което са омазали част от конструкцията. "Хубава работа - ама китайска"... Тук обаче снадката, между двата края на филтърната хартия е укрепена с метална пластина, както трябва и да бъде. Браво на китайците! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 704 cm2 - добър резултат! Тук байпас клапанът е стандартен. Затваря плътно и не пропуска. Отваря при натиск от 0,760 kg. При диаметър на отвора от 9,1 mm се получава налягане от 1,15 bar. Чудесен резултат както трябва и да бъде! Заключение: Виждат се някои неточности в детаилите на изпълнение, но всичко би било добре, ако не беше разочарованието от гуменото уплътнение ( О-пръстен) в началото. В резюме - малко снимки за директно сравнение:
-
1 точкаЯвно на никой ново регистриран не му се дава обратно инфо. Влизаш регистрираш се искаш инфо,после тея от форума да се спасяват. Жалко е че са доста такива колеги.🙁
-
1 точкаЗдравейте на всички! Сега ще ви разкажа как протече газифицирането на моята Honda Jazz L13. След като твърдо бях решил да газифицирам колата, последваха въпросите: Какъв газов инжекцион да избера и защо, и към кого да се обърна за самия монтаж. Когато започнах да търся информация за газифицирането на колата, първоначално останах с убеждението, че собствениците на такива коли не ги газифицират поради обясними причини. Реших да се обадя до няколко сервиза в по- големите градове които монтират газови инжекциони, за да чуя те какво ще ми кажат. Разговорът ми с тях беше кратък, обясниха ми стандартните неща и аз останах с убеждението, че никога не са слагали газов инжекцион на подобна кола. Предварително знаех от мой познат майстор, че монтажът ще бъде по-специфичен от стандартния за повечето коли. Не знам защо, но не се сетих първоначално за форума. В карайна сметка седнах пред компютъра и влязох във форума на Хонда. Започна търсенето и не след дълго попаднах на темата за газифициране. Прочетох цялата тема и отзивите, след което реших да се свържа със Markony, за да ми разясни по-добре как стоят нещата. Вече имаше два безпроблемно газифицирани джаза, така че той беше човека, който търсяех. Обадих му се и той ми разясни всичко в детайли. Останах много доволен от подробното разяснение. Последва оставянето на колата ми в гр.Русе. В замяна аз получих една от Хондите на Markony, с която се прибрах. Монтажът продължи няколко дни, като през цялото време ме държеше в течение със случващото се по колата. Крайният резултат беше точно това което очаквах, отличен монтаж и безупречна работа на колата на газ. Колата има вече 8500км на газ и засега си работи все така безупречно. Единственото, което ми идва на ум, е още един път да благодаря за коректното отношение и професионалното обслужване.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00