Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.11.2022 in all areas
-
2 точкиМного скъпо вървят Акордите 2007 в Бг бе... , какви са тия 12.5х.лв, та това са около £5500... Нали ми откраднаха катализатора, та досега разправии със застрахователя, за това прегледах няколко обяви, да им изпратя линкове за подобни... Рядко има м/у £3-4хил, но са на малко мили, 70-80хил..., другите са £1500-2-500. Моята е 2007, с реални 96К мили и май се отказвам да я правя. След месец изтича застраховка, Год. преглед, Пътна такса, задни дискове за смяна, не мога да се преборя с влагата вътре..., та май минавам на скрапиране... Ще взема 2400 (за толкова вероятно бих я продал) Ако я дам на ремонт, вероятно ще хартисат 800 за мен (дават ми 1600, а ремонта ще е около 800), но много разправии, а нямам време, заминавам за БГ и след някой месец, като се върна ще търся друга кола, не знам още каква... Ще добавя още 2000 и вероятно Акорд 8 или някакво Ауди А4 около 2011-12г... Сори за спама..., няма да попречи на съветите, но моят съвет е, все пак да вземе фейслифт, по-добре 2.4...и като я вземе, да не чисти без нужда клапата за газ със сваляне (throttle body)...
-
2 точкиМного добър клип показва дори смяната на филтъра, и литрите масло и точното масло.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря за съвета! На мен отвътре ми допада този контраст на цветовете, доста запазена изглежда поне на снимките. Но както и ти спомена, ме притеснява това сваляне на цената. Километрите въобще не ми се вярва да са реални. Но и да докажеш че не са, едвали търговеца ще каже "Извинявай, ще ти сваля от цената за това"
-
1 точкаЗдрасти пак Наско! Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 5 x 1L Стойност на поръчката: 7,16 х 5 = 35,80 х 1.9775 = 70,80лв. Парите са преведени по сметката ти днес. Може малко да са ми сбъркали "ника", но по сумата ще ги познаеш. Начин на получаване - до офис на куриер.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер съм ги изпратил вчера, а тези, които са за лично получаване може да се взимат. ✅ Напомням и за новите клубни поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или да ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект.
-
1 точка
-
1 точкаВсеки ми викаше аксиален лагер но майстора като свали и беше заминало всичко смених целия комплект !
-
1 точкаПоне е автомат и няма драма със съединител/маховик.
-
1 точка”Нашият живот е такъв, какъвто го правят нашите мисли.“ Марк Аврелий
-
1 точкаАма Вие не сте прочели темата от 2019г. Има и филм с разрез на двата филтъра. Разликата не е само в гумения пръстен! Филтърната хартия на 610/3 е доста по къса и съответно с по малка площ, но е доста по дебела от тази на 610/6. Всичко друго е едно и също! Два филтъра 610/3 ползвах на Сивика на жената, няма проблеми, но бяха на къси смени 4500-5000 км. макс! Все пак Филмите са от преди 2018г., може и нещо да са променили от Манн!
-
1 точкаКутията няма собствен радиатор за охлаждане. Маслото от кутията минава през тръба, вградена в долното казанче на радиатора за охлаждане на двг. На тази схема #11 и #12 са двата маркуча от кутията до радиатора. Нямам представа, кой е входящ, кой изходящ. Номер 13 от схемата е филтъра за маслото на кутията, показан от @CARPERA . Абревиатурата АТМ в горните краища на маркучите, предполагам означава "Automatic Transmission Mounting". edit: @vladimir.angelov.1 , това, което ти си поръчал, вероятно е филтърът, който се намира вътре в кутията. Номер 5 на тази схема: Същият се сменява след разглобяване на кутията.
-
1 точкаДа там е може да го покажеш на майстора ти да знае къде е на Хонда.
-
1 точка
-
1 точкаИ ние ти благодарим за безвъзмездно предоставените филтри! Противодренажните клапани и на двата филтъра са от силиконов материал. И двата са много еластични. Уплътняват много добре. На Mann е една идея по-дебел и малко по-голям диаметър, но това е поради конструктивните особености, които при двата филтъра са различни - видно и от снимките.
-
1 точкаНе ми даде мир и спокойствие стойността на отваряне, на байпас клапана, на Filtron OP575 - made in Poland. Подчертавам - произведен в Полша! А не "Made for Filtron", или "Made in B.A." Много ми хареса този филтър и реших да отворя още един за проверка. Може пък да е бил дефектна бройка предишният. За съжаление резултатът се повтори: Отваря се при натиск от 2.42 kg. При диаметър на отвора 1.1cm се получава налягане от 2.55kg/cm2 = 2.5 bar Тоест - не е било случайност... Жалко!
-
1 точкаМаслен филтър Purflux LS350. Made in France. Препратка към OEM Honda 15400-RBA-F01, made by Purflux. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Черен е, за разлика от 15400-RBA-F01, който е син на цвят. През отвора се вижда байпас клапанът, маркиран традиционно, с червен лак. Няма ръжда по дъното, но има по стените на филтъра - благодарение липсата на защитно фолио и незнайните условия на съхранение. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Има много оплаквания от FRAM PH5317 - "събратът" на LS350, че къса противодренажния клапан. За Purflux LS350 досега съм чул само за един случай. И двата филтъра изглеждат еднакво, само кутиите и имената им са различни. Аз също съм ползвал и FRAM PH5317, и Purflux LS350. При единствения FRAM, който ползвах, проблемът се прояви! Докато с няколко Purflux LS350 не съм имал проблеми. Филтърната хартия е положена равномерно, в зигзагообразната форма, запазена марка на Пурфлукс. Така се постига по-голяма филтрираща площ на филтърния елемент в същия обем който имат другите филтри с такива размери. Винаги се кефя на това решение! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава работа! Филтърната хартия е залепена здраво. Няма излишъци от лепило. Снадката е без метална пластина (разбираемо с оглед на зиг-заг изпълнението), но е и залепена, и допълнително пресована. Добро решение! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 882 cm2 – много добра! Височината на филтриращата част е 5,3 cm, но след като се разгъне хартията, ширината й става цели 7 cm. Завиден резултат! Още веднъж - хитро решение и адмирации! Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както бюджетните филтри. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно на добра. Макар, че много ми се иска, този филтър да е с хартията на Mahle OC617. Щеше да е "ТОП"! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 1.72 kg. При диаметър на отвора 12.88 cm се получава налягане от 1.32kg/cm2 = 1.3 bar - много добър резултат! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от добър клас. Бих го използвал, въпреки ръждата. Надявам се филтърната хартия да я спре.
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точкиСъдят гинеколог за побой над млада циганка. Гинекологът : - Господин съдия, днес имах два аборта, три нормални израждания и пет рутинни прегледа. Прибирам се капнал в къщи, отварям вратата на входа, а на стълбите това "невинно" според адвоката създание ми вика "Бате, дай пет лева да ти покажа една п@тк@... Не издържах и и забих два.
-
0 точки
-
0 точкиАдвокатът: - Г-н съдия, как тази нещастна женица да предположи, че нейният мъж има непоносимост към цианкалий?
-
0 точкиУрок по полово възпитание Учителят държи в ръка банан и презерватив: - Деца, днес ще ви покажа как се поставя презерватив. А банана съм взел, защото на гладен стомах, не ми става.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00