Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.08.2022 in all areas
-
4 точкиЗдравейте Другари, днес сутринта ми се оправи часовника в Legend-a, като вече позволява и да се сверява времето (по твоя преценка). Поздрави и безаварийни километри !
-
3 точкиПонеже съм чел много в нета, мога да кажа следното: Когато излиза маслото ATF-DW1 от хонда изрично казват, че това е масло само за кутията (даже трябва да го пише изрично на опаковката, че не е подходящо за заден диференциал). За диференциала се пуска ново масло: DPS-F dual pump system (за европейският пазар) и DPSF-II (за щатите). По спомен в моята книжка (от Швейцария) за интервалите за смяна пише: Масло на кутията смяна (ъпдейт) на 120000км, на задния диф през 45000км. (като гледам на снимките, които си приложил пише същото, така че се чудя защо сменяш маслото на кутията през 40000км???)
-
2 точкиТакова е положението при мен. Почти два месеца - 5000+км., а си мислех че няма много да я карам . Градско / извънградско като проценти може би 20 / 80. На магистрала скоро не се е случвало да карам под 140км./ч. (да е жив и здрав Waze-a ) Ихтиман - Бургас с ACC на 150км./ч - 9.4 ако няма трафик и 9.6 ако има Ихтиман - Бургас без ACC 140км./ч - 9.2 Кара се само на бензин. Засичане със 80, 90, 100 не съм правил... нямам нерви . Компа е железен и почти няма мърдане. Аз си пълня резервоара и зареждам "до горе".
-
2 точкиПоследно след няколко огледа се насочих твърдо към 4та генерация с 5 степенен автоматик, ако ми стигнат силите и излезе подходящ модел може и фейслифта след 2015 г. Доста по-добре изглежда, а и годините разлика са доста.
-
2 точкиБъркотия е малко с тея масла. https://www.drive2.ru/l/4952665/ https://oils-finder.com/index.php?model_code=legend05
-
2 точкиТова е всеобща заблуда, мислят че понеже ATF-DW1 заменя ATF-Z1 може да се сложи то...без да са прочели, че за дифа има друго масло, специално разработено за диф...
-
2 точкивиж какво пише на 4-ти параграф от дясно: Не е предназначено за AWD диф и CVT кутии...
-
2 точкиТа така, дойде 17.08.2022 и наистина при мен нещата с часовника се оправиха, вече имам точен час на навигацията. Не се ресетва със всяко вкл. /изкл. Единствено трябва ръчно да се добавят 2 часа за лятно часово време.
-
2 точкиВ кой момент са атворени едновременно 4-те клапана? Не искам темата да се отклонява в друга посока. Авторът и "да приеме на доверие" че с натрошен катализатор не се кара.
-
2 точкиПоглеждам Ви профила, гледам мненията, чета 3 страници с въпроси и нито един отговор на някого, като изключим тези, които касаят собствените въпроси. И сега си представяме, как щеше да изглежда целия форум, ако беше съставен от хора, които влизат тук само за да питат. Горе долу така: Подобно поведение демотивира и останалите, които се "прецакват" да отговарят. После що било така, що било иначе. Докато не се погледнем нас самите, няма да се оправим. И нямам предвид само форума. Иначе, ако трябва да разсъждаваме, CR-V 3 2.4 се предлага само за Северна Америка. Там дистроник не съм виждал на най-засуканите 3-ки, че даже и на 4 префейс. Дано това Ви спести от ценното време.
-
1 точкаАбе другари- в приложението Motomoshi разгледах разхода на останалите Legend-и и моят с 13,8/100 беше наи- ниският ! Е, някои са на бензин, някои- на газ, но се въртеше разхода около 15-16/100. Явно кракът ми е по- тежък от акъла/главата... но за 20 километра (от Владая до Дианабад) съм виждал и 7/100, значи колата може..... ама Жоро не може... Поздрави
-
1 точкаКарам велосипед често. Това много помага в навикването да не изразходвам излишна енергия, понеже двигателят съм аз. Определено круизът е по-лаком от мен, така че рядко го ползвам - само ако няма голям трафик. Хонда АТ се кара икономично така: Обръщаш борд компа да показва моментен разход и научаваш маниерите на колата. Ледженда и предният Акорд 7 2.4 фейс АТ карах еднакво. Скоростите сменям аз, рядко от М, а предимно с педала на газта. 5-а е за круизване, 4-та -ако поиска в баир, 3-та / 2-ра и понякога 1-ва (ако се налага) са за изпреварване според моментната скорост. Не си отказвам "по 5 на нож". Майката му е бързо, но не "до ламарината" скачане на газта и доускарение, след което връщам газта до усещането че колата забавя. Тогава статус бара от 20+ се връща на 6, 7, или 8 на 100, (според достигнатата скорост) и така си джиткам, до следващата "плячка". Този стил ми дава около 90 км/ч средна скорост за стотици км (заедно с проходните населени места) и нито е лаком, нито е бавен. По магистрадалите съм в лявата лента и "на горната граница на лимита", пропускайки (ако не ми убива скоростта) "мигащите" - комплексите им не ме засягат. Градският ми стил е наопъки. На газта "само връзките на обувката" и до 2500 оборота, скоростите тя си избира. Спирачка ползвам само ако и колкото се налага. Един вид, карам я като електромобил на 1 педал - плавничко и в ограничението.
-
1 точкаАми експериментирай, същата кола караш. Рекордът ми е 8,4/100, но беше за проба. Извънградско гравитира около 9/100 бензин, тоест 11 газ. За мен извън е когато автомата вкл. и държи 5-а, тоест - над 70км/ч. Изпреварванията не ги броим - траят секунди и статистиката ги преглъща. Градско е почти двойно. Щом е под 5-а, няма как да е икономична с тея 6 буркана.
-
1 точкаЦецо, това направо ме изумява... Записвам се при теб за едномесечен курс как се кара Хонда, та белким се науча... ! Поздрави
-
1 точкаИ да не е вярно - звучи като истина! В днешно време мацките теглят кредит, за да се "тунинговат" и харесат на пичовете теглили кредит за по-яка кола.
-
1 точкаСедя си аз в гумаджийницата, докато ми вулканизират една гума и по едно време пристигна едно "инфинити" с доста мека гума и от него излезе супер лъскава мацка. Така и така, гумата да се напомпа. Момчетата както си трябва, свалиха гумата, и в хода на работата един от тях небрежно попита: - С какво да ви напомпаме гумата? - сякаш има варианти. И тука вече се почна... Мацката: - А какво има? И в този момент у гумаджията все едно се събуди демон: - Ми имаме въздух с различни аромати: праскови, ягоди... Всички гумаджии започнаха да хихикат, всеки зает с неговата си работа, но слухтейки към диалога на двамата. - А колко струва? Монтьорът: - 200 лева. Всичките гуми. Всички присъстващи вече едвам се сдържаха да не се разхилят на глас. Мацката: - Ми, добре. Искам ягоди тогава. Гумаджиите умират от хилеж, всеки се опитваше да се сдържи, но не се получи. Гумите бяха напомпани с "ягодов аромат". Мадамата без сянка на усмивка отброи двеста лева и потегли. Всички плачат от смях. След време пак съм очевидец: така се случи, че след няколко дни бях пак на монтаж в същата гумаджийница. Пристигна същото "инфинити", от него излезе един едър и солиден мъж и попита: - Преди два дни тук сте правили гума на тая кола, нали? Момчетата им се дръпнаха физиономиите. - Кой точно прави гумата, на тази кола преди два дни? Сега всички ще ни накажат, но няма как. Излезе собственика и скромно, тъй, виновно каза: - Ми, да... Моите момчета я правиха... Мъжът: - Такааа. Тука ли напомпахте на жена ми гумата с ягодов аромат? Собственикът: - Мии... Даа... Нниеее... - Ето ти петстотин лева. Собственикът: - А...? Мъжът: — Три дни не съм спал от смях, на всички приятели разказах, всички паднаха да се хилят! Гумаджиите отново в смях до сълзи...
-
1 точкаЧестно казано и аз се зачетох относно тия масла. Еми то си ебало мамата, особенно в американските форуми, аз направо се обърках от инфото което прочетох там и наистина трябва доста да се чете. Даже имаше инфо за коли който са преди 2011 и след 2011. Имаше и инфо, че Хонда са направили доста различни идентификации на масла, които са едни и същи, но ги продават като различни за Акура и Хонда. Сега като се прибера, ще видя какво масло ми е налято в диф.
-
1 точкаНяма нужда от логика, Honda 2011г. спират Z1 и го заменят с DW1, като правят уточнението, че новото е само за кутията!!!, за дифа е друго, както съм написал по-горе... В Акура форумите пише доста глупости и трябва да се чете избирателно... Не смятам, че се филмирам, просто казвам, че трябва да се ползват правилните масла, иначе кой какво масло слага си е негово решение...
-
1 точкаЗдравей, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 0.946 L 3x тубички Стойност на поръчката: (3 * 15) * 1.9775 = 89 лв. Начин на плащане: Парите ги превеждам до минути по сметката. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним.
-
1 точкаКато не искаш да отива в друга посока, то недей хвърля неясни твърдения ей така. Шлайфат цилиндри тия с катализаторите до главата, сиреч такива като твоята басня. С натрошен катализатор не се кара, това е вярно, но е малко пресилена апокалиптичната прогноза за к24-ката.
-
1 точкаНе знам брат, ти си знаеш ;)! И да маслото в диференциала и кутията се едно и също. Аз на 40к км, сменям всичко - диф, скорости, раздатка. По книжка го дават АТF - Z1 (но това масло не се произвежда вече от Хонда), за това оригиналното масло заместител на ATF - Z1 e ATF - DW1. има инфо в нета, може да си прочетеш.
-
1 точкаЩе внимавам със сигурност. Аз ако знам параметри и къде е закачена ще си я мерна сам .Днес поръчай eld втора ръка за 15лв..и тия дни ще видя от къде да почна.
-
1 точкаПопаднах случайно, и ви го качвам, защото използва за този опит уплътнения на Honda и ,,любимото" масло на Mobil....!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега. Може ли да дадеш анализ на съставките на някой от маслата,примерно Pakelo Helium FXT SAE 5W30. Все пак да видим на какво се дължат тези добри отзиви,и от какво е направено това масло.
-
1 точкаДалеч си - днес по обед - 96 стинки за литър газ. 26,82 лв Монтана - Русе.
-
1 точка
-
1 точкаЗначи не е от ниско сцепление на гумите, а просто куатрото си е такова. Легена няма такива дертове.
-
1 точкаДа споделя резултати след манипулацията която реших да направя на моето ЦРВ. Бях си навил от доста време да си почистя дросела ,беше доста почернял което забелязах след годишно обслужване. Та купих си от бултрако гарнитура и се захванах. Демонтажа е елементарен,филтърна кутия и маркучи,две-три букси,водни съединения. Дросела се оказа доста по мръсен от колкото очаквах !!! Почистих го внимателно със чистител за дросели на мотул като бях много внимателен да не мокря електрониката. Монтажа също е елементарен като единствената особеност е че болтовете се затягат на 22nm. След манипулация дросела иска обучение,направих го с диагностичен уред на launch. Поста ми е предназначен към колегите които имат съмнения дали да го направят Плюсове след почистването: -педала на газта е доста по отзивчив и няма замисляне при подаване на газ -оборотите на празен ход се вдигнаха много леко което лично мен ме устройва -при пускане на компресора колата не губи от оборотите си на празен ход Надявам се да съм бил полезен с този пост !
-
1 точкаТази година си взех Bridgestone T005 XL защото съм много доволен от зимните и исках да видя летните как са. Според мен като цена/качество си заслужават. Показатели "А", "B" за дъжд и разход и наистина се държат много добре на дъжд. Идват ми обаче мекички и имам чувството, че при по-остро взимане на завои "поддават". Някак си не ги чувствам залепени към пътя на сухо, но за мен при избора беше по-важно представянето им на мокро. За сега не съм правил по-дълъг пробег за да видя някакво износване, но понякога още усещам остра миризма на нова гума. Особено първите дни в гаража не се дишаше
-
1 точкаТака нека да попълним този пропуск /за който аз съм виновен/ и да изясним ситуацията около гумите и означенията по тях. Проведох собствено проучване между моите студенти и установих ,че 75% от тези ,които имат книжки нямат и идея с какво карат,как се избират гуми и какво означават индексите,знаците и картинките по тях,,,,иначе за Фейсбук всичко знаят :). Като излезем от рамките на маркетинга ,рекламите на определени марки/фирми и заобикалянето на правилата за изписване ще се опитам тук да систематизирам основните неща. 1.М+S / M/S M&S (Mud +Snow) се регламентира от RMA Асоциацията на производителите на гума/каучук/ като отношение канали/грайфер. С две думи нищо не означава за свойствата на гумата.Всеки производител си го слага където и като иска по собствено усмотрение без да е правил тестове на кал или сняг.Не е длъжен да прави тестове,но предполага ,че ако гумата стъпи в кал или сняг до 1 мм ще запази някакво сцепление благодарение на 35-37 % канали по шарката.Означението също така не регламентира колко е мека или твърда гумата при 0 градуса. Може да е като пластмаса,но щом има канали ,производителя има прави да сложи M/S. На практика ,това означава ,че М/S може да се сложи и на чисто лятна гума с ориентация към аквапланинг...с повече канали. Как в момента производителите ползват този индекс.Обикновено с него се означават всесезонните гуми /All Season/.Гуми с шарка и плътност подходяща за хладен и мокър климат.Там където температурите не падат много под нулата и няма сняг. Дотук изводите: Знакът М/S без допълнителни други означения означава ,че производителят е решил на база дизайна на шарката на конкретния модел,че ако гумата стъпи на кал или сняг ще запази някакво сцепление.Знакът не означава ,че гумата е зимна,че може да се ползва на сняг, че може да се ползва на кал,сняг или киша гарантирайки нормално сцепление. Ще продължа статия ,малко по-късно ,че съм отпуска ,а и в момента не мога да отворя сайта на RMA
-
0 точкиРанна утрин в бургаско кафе! - Ино кафе! - Нес ли? - А нйе ве утре, много ясно, чи ниес !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00