Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.07.2022 in all areas

  1. 15 точки
    Някой бъдещ колега да го предпазя ,за малко да я купя ,но след бърза справка по номера на шасито се отказах ,прилагам линк към обявата в mobile и снимки преди да бъде внесена в Бг. Колата е с върнати 100000 км и е била доста огъната https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11657371512731963
  2. 2 точки
    романото поне се поддържа от доста адекватни хора в София. Преди бях с ланди и избора ми беше два сервиза, в единия ми взеха към 50 лв за да ми кажат че проблема не е от газта
  3. 2 точки
    И аз съм бил при тях, но не бих ги хвалил толкова. В крайна сметка вече имам доста ръжда по апаратите. Още първия месец леко изби, а тези метални скоби дори не ги бяха пипали. Както си бяха с ръждата, така ми ги монтираха.
  4. 1 точка
    Днес направихме на унгарската магистрала 250 К...! Натоварих колата добре, и направих гумите на 2,2 бара. Разходът през Чехия и Унгария, при 21 С на въздуха и 120 км/ч средна скорост, ми дадоха към 8,2 л /100 литра газ ... Гумите ( Bridgestone) са всесезонни на 4500 км . Толкова нисък разход не бях правил до сега!
  5. 1 точка
    Почти откакто войната започна най-евтините горива са като цяло на Лукойл. Поне сред по-големите бензиностанции
  6. 1 точка
    Няма как читав Акорд от Германия да е минимум 9-10-11000 евра ,а тук нов внос ги предлагат с по-ниска цена ,да не говорим за швейцарките , които са с 2-3000 евро по-скъпи от немските ,отваряйте си очите и не се доверявайте,защото ни вземат за балъци
  7. 1 точка
    В Европата има регистър и при изплатена "тотал щета" на този VIN вече не може да се регистрира, но тук има втори живот, а и майсторите ни са кадърни и евтини. Ударени коли бол, но с въртенето на км си е престъпление в което само наща държава и прокламираното електронно правителство не смеят да влязат - защо ли ???
  8. 1 точка
    https://7dnisport.bg/archives/201667?fbclid=IwAR0vWZ3H5d6izHheMz-VImhPOgjb7_PNhDUZAbw92cfjA8fnTiDiM_k3Hq0
  9. 1 точка
    Като гледам какви хармоники внасят отвъд голямата локва, тая все едно е одраскана само.
  10. 1 точка
    Таз система едва ли някой може да я прочете, още по-малко и да я настрои. G1 е изпарител, без мембрани с мап сензор в едно. ЕКУ-то е някакъв ребрандиран поляк, или китаец. Такъв изпарител много газаджии не са виждали, предполагам и чували дори, че съществува.
  11. 1 точка
    Сега стана ясно защо е имало леко търкане в спирачния апарат. При алуминиевите джанти (16") има достатъчно разстояние до апарата дори и при моделите с най-големите дискове. А при 2.0 би трябвало да може да се монтират и стоманени джанти, виждал съм такива.
  12. 1 точка
    Дай Боже един ден и във Ф1, да се сражава с най- добрите.
  13. 1 точка
    Всичко е временно - и успехът, и провалът. Да си играят, докато "Българский лев" не порасне още малко. Вчера на Спа, Никола Цолов пак ги е сразил. 6-та поредна победа в Ф4!
  14. 1 точка
    Аз пък от 2011 година карам лятото със седемнайски а зимата с шестнайски и до сега не съм имал никакви проблеми. Колата е от подписа ми, тоест предните дискове са възможно най големите за модела. На всичкото отгоре нямам и резервна гума (оригинално). Ако не съм прав, нека някой да ме поправи, няма да се сърдя. Охлаждането на спирачния апарат няма да го коментирам, просто звучи несериозно. А относно това да изкривиш джантата до степен да опира в апарата, тогава мисля, че това ще е най-малкия проблем за колата. А пък и винаги на пътя можеш да размениш предна със задна гума. На алуминиевите джанти може да се сложи вътрешен баланс, моите са точно така и не опират в апаратите. Стоманени джанти 16-ки не могат да се монтират на предните колела, опират в апартите. Според мен най-оптималния вариант за този автомобил е: Лятото - 17-ки, Зимата - 16-ки (единствено с алуминиеви джанти).
  15. 1 точка
    Рециклиране при Аутофрен. В 9 часа закарах колата в 11:30 бяха готови 4 апарата. Имат и човек който ги сваля те ги правят нови и е добре и супортите, за да не пипаш скоро там. 60 000км вече нямам проблеми . Новите са с условие да върнеш старите защото не са нови а са рециклирани 😆 А чисто нови идват поне по х2 като цифра. Процедурата е песакоструене, боядисване, нови бутала и уплътнения. Супортите ако хлопат нови, с нови легла. И накрая нова течност и си ок. Доволен ще останеш от сервиза без ангажименти си при точните хора и ти показват какво точно правят за нула време и с кеф да оставиш 400-500лв за тази процедура. (Това за 2 апарата) . Другия вариант е ако можеш сам ги сваляш , разглобяваш, чистиш, сменяш, слагаш и ше ти дойде 100-150лв. Но задните са трудни трябва да си го правил щото може да го объркаш. И после пак при майстори , и ще загубиш 2 дена поне. Минах и по двата пътя за тва споделям кво те чака.
  16. 1 точка
    Не ми се мисли даже!Идат избори,за едните популистки ход,а за новите властимащи ще бъде заложен капан.А...,забравих Народа,той пак ще гледа към летищата! Памет българска...,няма такова нещо!
  17. 1 точка
    Много заглеждах това: https://www.navtool.com/acura-mdx-2007-2009-apple-carplay.aspx Тогава обаче долара беше около 1.5лв., а сега е над 1.9лв. На черния им петък имаше допълнително намаление, но така и не си я взех
  18. 0 точки
    Вчера пълних резервоара, М1G и ми дадоха оъстъпката. Газ на 96ст.
  19. 0 точки
    Колеги, не знам при вас, но моята е писана категория М1G (автомобил с висока проходимост, демек 4х4) и няма как да получа отстъпката от 25 ст. Това го разбрах вчера :), късмет.
  20. 0 точки
    Предлагам всички, колеги да напишат тук, колко компресора има кварталния им Шел. За да не се чувстват изключени колегите, които карат на бензин, те може да споделят за компресора за помпане на гуми, на колко атмосфери работи.
  21. 0 точки
    Цената на газта е около 42% от цената на бензина. Карам си колите без никакви ограничения. Няма план Б, С и т.н. глупости...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...