Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.06.2022 in all areas

  1. 4 точки
    Георги здравей, благодаря за дългия пост и предоставената информация. За момента от Английския офис казват следното: "Supply of castings has become very difficult in recent times with very long lead times. And to continue to supply we sometimes buy from reputable brand..... ". Тоест с половин уста отговора е положителен, "ДА", купуваме продукти на "доказани" марки и ре-брандираме. Честно казано, чувствам се прецакан. Дори и този "Blueprint" да излезе качествен, в което честно казано се съмнявам, редно е ми се струва продавача при продажбата да уточни какво се продава. А ми се струва, че той знае и трябва да знае какво продава. Защото в края на крайщата, ако исках Blueprint, щях да си купя Blueprint, а нямаше да търся вариант за EBC...... . Върви някакъв разговор по темата в момента, може да се окаже, че не само този клас дискове са с такъв произход, но и високия, че дори и спортния такъв. Ще пиша в темата разрешението на ситуацията и поведението на дисковете, ако реша да ги монтирам. Поздрави
  2. 3 точки
    Предполагам, че колегата е звънял в Апостолов, който няма нищо общо с Хонда БГ(Бултрако)! Иначе за петрото SS 5/30 един + и от мен! На жената на Сивика 1,6 бензин само такова и сипвам от 3-4 години и двигателя се чувства прекрасно! Но го сменям най много на 5-6К км, че се кара само градско в София главно! Мотула от по-горния пост също не е лош! Както писах по-горе, а и много колеги го споделиха също за мен 5-30 е маслото подходящо за нашите ширини! Не знам какъв студен старт те притеснява, в София вече трудно пада под минус 10!
  3. 2 точки
    С каква цел освен да увеличиш км с една смяна ,за да оправдае двоината цена. Да по добрия пакет добавки повече пази двигателя,е няма да ги караме още 20 год тези коли,те и без това искат да забраняват ДВГ от 2035 Петро Канада и на Хонда чернатяа туба са супер за къси смени от по 6-7 хил км. Да не забравяме че с повечето км и масления филтър се задръства и пропуска повече нефилрирано масло. Мое мнение Petro Kanada илиShell 5w30 филтър MANN и смяно на 6- 7 км и всичко е ок. Последните три смени са ми с Shell 5w30.
  4. 2 точки
    Много ясно,че сте прецакан!Аз бих ги върнал,макар че могат да излязат по добри. На каква цена е EBC-то? Ето един блупринт:
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Почти 10г работех в сервиз, тук, в Англия. На клиента винаги се задава въпроса "Бюджетни, или маркови (т.е. скъпи) части да ти сложим?". Обикновено отговорът е бюджетни. Бюджетни автоматично означава Блупринт. Тааа, половин Англия кара с Блупринт. Не само дискове. Аз от години съм с Блупринт дискове и нямам оплаквания.
  7. 2 точки
    От Шела и Равенола предпочитам Равенола. Други варианти за теб са 5W-30, което може да се очаква да е по-стабилно и си поддържа характеристиките по-добре към края на интервала за смяна. За сметка на течливост при много студени температури, които не са много характерни за нашия климат. Добри варианти за 5W-30 от Равенол са FEL и FDS. И с трите Равенола съм карал и съм доволен. Ако бюджетът ти е по-висок, може да погледнеш и Кастрол (имат специално за Хонда) или Амс.
  8. 2 точки
    Здравей, колега! Аз работя за голяма фирма вносителка на авточасти за България и съответно предлагаме стока на Blueprint. Марката е английска и е под шапката на Мазда. Основно предлагат части за японски автомобили и някои европейски. Филтри, окачване, спирачки, съединители, електроника, ангренажни комплекти и т.н. Някои части само ги пакетират, а на други са си производители. Например палец за делкото на повечето сивици 5-та и 6-та ген. струва около 10-12лв, но вътре палеца е Made In Japan аз лично съм с такъв на моята колата. По някои тампони по окачването на Хонда направо са щамповани ОЕМ номерата. В ангренажните комплелкти или само обтяжни ролки винаги съм срещал Koyo ролки и ремъци Mitsuboshi. Относно спирачките до момента в кутиите на дисковете и накладките само и единствено Blueprint съм срещал, т.е. друг пакетаж не съм виждал и до момента не съм имал рекламации на спирачки. Филтрите също са си Blueprint и аз лично много ги харесвам. До колкото виждам от номера на Blueprint по дисковете са за CRV 3-та ген. , което си е 10 годишна кола, но пък EBC да не прави дискове за тази кола, защото може да е скъпо и е по-лесно да препакетира един Blueprint. Когато идваха при мен представителите на Schaeffler ги попитах защо за Японските коли ролките в кутиите на INA винаги са Koyo, GMB и NSK и ми отговориха, че им е по-евтино да ги прекупят и пакетират от колкото да ги произвеждат с техни лагери. Така че и в този случай може да е така. И все пак и на мен ще ми е интересно да разбера какво ще каже вносителя.
  9. 2 точки
    Ремонта на кутията приключи. Сменени са фрикционите пластини на 3-и и 4-и съединители. Металните дискове на 4-и съединител. Също така, където "намерих" "О" пръстени - доста. Семерингите на входа и полуоските. Гарнитури. Сега остава да се монтира и да се види дали е бил сполучлив. Ако не е - едва ли ще търся причината. Колата отива за продаване. Ако някой има читава кутия, без останалите части, ще и се зарадва много. Ако някой му е любопитно какво има вътре в кутията, може да види видеото което направих. Само разглобяването включва. Не съм си играл да го правя професионално. Общо взето присъстват почти всички важни моменти. Дори на моменти е досадно дълго. Няма невключено видео. Една сцена дори два поредни пъти е вкарана във видеото по погрешка (развиване болтовете на големия капак). Предполагам, че на някои ентусиасти, ще свърши някаква работа. Няма видео при сглобяването, защото не ми се искаше да скапя техниката за снимане с мазни ръце, защото си я харесвам много. В края на видеото има включени всички снимки, дори и малкото при сглобяването.
  10. 1 точка
    Имам удоволствието да я карам вече повече от месец - впечатленията ми са много добри. Изключително практичен, просторен за размера си, приятен за управление, безшумен в града и икономичен автомобил!
  11. 1 точка
    Въпреки спекулациите, футболните ни национали потвърдиха, че няма да участват на тазгодишния пpaйд, защото не успели да се класират за него...
  12. 1 точка
    Off topic Имах на легасито, преди да го сменя Blueprint накладки, и не бях доволен много!!! От висок клас производители, очаквам и ОРИГИНАЛНИ части, а не,, оригиналдъ"-нали и цената им е добра...!?! 🙈😱😰
  13. 1 точка
    Вярно, на меко шанса да се контузят е по-малък.
  14. 1 точка
    При мен не прави така. Като гледам колегата май е с мъртви амортисьори. При фейса на осмицата от Хонда са променили окачването към по меко и ако колегата е такава ще трябва да каже друг колега който е с фейс. Виждам, че колата е дизел а значително по тежкият мотор си иска здрави амортисьори иначе ще се клати то и при рязко спиране ако забива муцуна колата нагоре-надолу също е критерий за тях. Да мине колегата на тест и ще си покаже.
  15. 1 точка
    Тея боклуци са от хидротрасформатора, не само от филтъра. Дано да е само от това. Сменяхте ли хидрото или го чистихте? Препоръчвам ти да смениш хидравличната течност...точиш отдолу.. и доливаш отгоре, караш 3000км и пак така. Пак чистиш цедката. Провери си буксите на датчиците за налягане. Това също е причина за ритане. При приритване не караш...или караш само на D2...пак чистиш и сменяш течността. Какво масло наляхте в кутията? Изчисти ли магнита вътре при разглобяването? Клапаните вадихте ли ги от клапанното тяло? Мерихте ли общата дебелина на новите фрикционни пакети при монтажа? Скъсания О-пръстен е последствие от прегарянето на фрикционния пакет, а не причината.
  16. 1 точка
    На другия ден от предния ми пост запалих колата на подемника в сервиза който демонтира/монтира кутията и с трепет видяхме че колелата се въртят. След като набрах смелост излязох да карам извън сервиза. Нямаше проблем с предавките. Всички работеха безупречно. Реших да си кормувам към къщи. Малко преди да пристигна, след около 5-6 км от сервиза, при смяната на предавките кутията започна да "рита" и то грубо. Това беше ново чувство за мен, защото никога до сега не го е правила. Прибрах се замислен. След два дни я изкарах и започнахме тестове с приятеля с който я ремонтирахме. В началото нямаше никакви проблеми. След около 6-7 км започна пак да "рита" грубо и едвам се прибрахме до гаража. След "почесване" решихме да проверим соленоидите. Първо двата единични и "трудния" двоен под акумулатора. Нямаха никакви проблеми. Остана другия двоен. Там нещата се оказаха потресаващи. Единия беше тотално запушен филтъра му. Следва почистване и нови тестове. Пак нямаше никакви проблеми. Въртяхме се в кръг из града около 20 км. Тогава нещата се повториха. Пак започна да "рита" грубо и пак едвам се прибрахме. Този път направо свалихме соленоида и филтъра пак беше запушен тотално. Междувременно забелязах че не работи "Lock up-а". След два дни реших смело да карам до работа. Това са 25 км. Имаше мъгла и чувството, че карам на тръни, не ми позволи да вдигна повече от 85 км/ч, въпреки че карах по магистрала. В края на пътуването има спускане от около 2 км. При нормално спускане колата би трябвало да мине в режим "спускане" или моторна спирачка, но тъй като "Lock up-а" не работи, на практика колата беше все едно не на скорост. В края на спускането светна "чека". Последваща проверка показа, че има три грешки P0700, P0730, P1739. Първата означава, че има проблем в кутията, втората ненормално съотношение между предавките, третата проблем в датчика за налягане на 3-а предавка. Последва отваряне отново на соленоида. Имаше много малко замърсяване. Бутах малко кабелите на датчика за налягане на 3-а предавака. Докато гледах за грешките в ръководството за ремонт, попаднах на грешка P0740. Означава, че има проблем в "Lock up-а". Такава грешка нямах, но имах проблем с "Lock up-а". В описанието на грешката имаше нещо много интересно. Че след като правиш каквото и да е (примерно смяна на соленоиди), трябва да се нулира компютъра на кутията и след това да се кара колата над една минута с над 88 км/ч. Бях ресетнал компютъра, но не бях карал над една минута с над 88 км/ч. На връщане от работа се качих на магистралата и с трепет карах 2-3 минути със скорост около 100. Отпуснах педала на газта и се оказа, че "Lock up-а" се е появил. След седмица (около 300 км) отново отворих соленоида и имаше минимални боклуци. Сега съм на около 2500 км след ремонта. Няма проблем с кутията и превключва безупречно. Много рядко има лек дискомфорт при смяна от 2 на 3, който само аз усещам (пътниците не усещат). Най вероятно има нужда от ново почистване, но гледам да изчакам по голям период от време. От 3 на 4 не се усеща смяната на предавките. Запушващия се соленоид участва при смяната на предавките от 1 - 2 и 2 - 3. Боклуците които се появаха в началото си обяснявам с това че не беше сменен филтъра (тъй като не намерих наличен в БГ) и явно съм го разбълникал с въздуха който пуснахме през него. Много съм доволен от резултата. Не писах до сега, за да не става "сага" ремонта на кутията, а и да има все пак краен резултат. Надявам се да си я карам още време колата, тъй като е в много добро състояние външно, вътрешно, окачване, двигател, а бе отвсякъде. Ако някой друг ентусиаст има нужда от помощ по темата - да ме търси. Ще споделя моя опит и съвет.
  17. 1 точка
    И с 2-та Равенола съм карал. Разход приемлив (1.2л за 14400км с 5-30 и около 0.8л за 7000км с 0-30), имайки предвид кубатура / стил на каране и пробег на моя мотор - 341000 км.
  18. 1 точка
    Абе не е като да не е. Водата във водното охлаждане, кой я охлажда! Едно е да охлаждаш 80° вода с 36° въздух (като при вас), друго е да я охлаждаш със 16° въздух (като при мен).
  19. 1 точка
    ДОВЕРИЕТО Е НАЙ-ВАЖНО В ЕДНА ВРЪЗКА...! ТРЯБВА ДА СИ НАПЪЛНО СИГУРЕН, ЧЕ ТЯ НЯМА ДА КАЖЕ НА ЖЕНА ТИ ...!
  20. 1 точка
    Дизайнът на арабските цифри е създаден с идеята - броят на ъглите в дадения символ,да съответства на самата цифра.
  21. 1 точка
    Моят миналата година беше на 23 000км и беше сух. Преди няколко седмици, когато го обслужвах, знаейки за тази тема, сякаш си го очаквах: 2017г е и не е гаранционен. Взех семеринга от Бултрако. 42.77лв с ДДС. Цената там за смяната му е 600лв с ДДС. Аз съм се спрял на друг сервиз. Малка част, голям ремонт. Made in China. Благодаря на @Nashimento за споделената ценна информация. Ще си позволя няколко корекции по първоначалната версия, които аз дочух: Доколкото разбрах се сваля скоростната кутия. И това ми казаха, че не е така. Това, което ми беше интересно от самото начало, беше дали е подменена/променена частта. Не получих конкретен отговор, а по-скоро "досега не сме имали оплаквания след смяната". Ремонта ще го направя, но замисляйки се над последното се чудя, възможно ли е този семеринг да има живот, обусловен от пробега. Хубаво след смяната може никой да не се е оплаквал, но дали някой е минал 2-30 000 км след нея, за да се опровергае последното. В случая на Бултрако/Хонда, колата на клиента няма да е гаранционна и какво се случва с нея вече няма да е техен проблем. От друга страна съм виждал такива сивици на 300+ хиляди километра. Дали са сменяли 10 пъти семеринг пък те?! Какво мислите?
  22. 0 точки
    Мъж и жена гледат бокс по телевизията. Мъжът: - Разочарован съм. Всичко свърши за 4 минути. Жената му отговаря: - Значи най-после си разбрал какво чуаствам аз...
  23. 0 точки
    И моят ляв преди година беше спрял 1 вечер. Лупнах го с юмрук и от тогава не смее да гасне.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...