Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.03.2022 in all areas

  1. 5 точки
    Здравейте, надявам се последно по темата. В продължение от последния ми пост, както палеше трудно, така и спря да пали въобще. Първо едвам въртеше и не искаше да запали, после започна само да прецъква и така си остана на паркинга. Пътна помощ и в сервиза. Вече съм с ревизиран стартер. Колата пали нормално. На снимките е проблемната част. Все още не са ми се обади да ми кажат за гаранционния акумулатор какво е положението, но там вече не е интересно. Поздрави, здраве и безаварийни.
  2. 2 точки
    Последно отидох в Бултрако (сервиза на Астреко на Челопешко шосе). Ставаше въпрос за премахване на няколко драскотини и възстановяване на лака на пет-шест детайла чрез пребоядисване. Не посмях да рискувам със случаен сервиз, надявам се поне там да работят с качествени материали. Направиха я за 8 работни дни. Цените им са във високия диапазон. На пръв поглед не забелязвам дефекти, но само времето ще покаже как са се справили. Засега не смея да кажа нищо!
  3. 1 точка
    Здравейте колеги, За разлика от повечето теми в раздела аз бих искал да изкажа своето положително мнение за една автокъща, която наистина ме изненада. Търсех автомобил в продължение на месеци, не бързах, нямам зор, посетих много автокъщи в страната. Повечето от собствениците и тяхното отношение меко казано ме отблъскваха. Няма да споменавам подробности защото не това е идеята. Попадайки в автокъща Iperboreo разбрах какво прави разликата. Първото нещо което ми направи впечатление е отношението на продавача. Любезен, отзивчив, не се натрапва, оставя те спокойно да разгледаш автомобила, идва при теб когато го повикаш, ще ти предложи кафе, вода, тестдрайв 🙂. За разликата от повечето търговци с "розови очила" сподели и забележки които има или е имал автомобила. Всичко което каза напълно се потвърди, в сервиза. Няколко пъти след покупката се свързах с търговеца за дреболии, неща които бях пропуснал да попитам или просто не разбирах - помогна ми, обясни ми подробно. Да, знам, закупих може би най-скъпият автомобил от този модел/година на пазара, но не това е важното. Важното нещо което искам да подчертая в случая е отношението на продавача към купувача. Не се познавам с него лично, не правя реклама (ако изглежда така), споделям личното си мнение. Определено Iperboreo за мен е коректен търговец. Поздрави на всички и бъдете здрави!
  4. 1 точка
    Тоя 6-так жената повече го харесваше от 7-мака и тайничко не одобри смяната, но за пред хората разправяше че го сменям понеже не мога да сменя нея. Карах го 11 години без проблеми, но ми омръзна. Странно и неочаквано добра кола. Дано несгодите са разрешими.
  5. 1 точка
    Тежък ни е болида - 810 кила. Борят се да го свалят с дузина. Ако не успеят - пилотите минават на диета и разхлабително.
  6. 1 точка
    https://sportal.bg/news-2022032412381870343 Отдъхнете си..моторчетата са ни здрави, няма да сменяме нщ. Въздух в горивната система, недостиг в гор. камера и нЕма мощност . . П.с. Ако това с режимите на мотора, на ферарито е вярно и са карали на мин. мощност ,значи имаме голям проблем. Ще се гоним здравата!
  7. 1 точка
    Москва, лето 2022-ро, централата на "Газпром", кабинета на Директора "външни доставки". - Ало, здравейте господин Семенов, на телефона е директорът на "източни операции" на Дойче банк. - Здравейте, хер Мюлер, как дела? - Данке гуд, бих искал да обсъдим плащането по газовите доставки към немските компании за второто полугодие. - С удоволствие хер Мюлер, дължите ни 250 милиарда рубли. - Така е г-н Семенов, това са 1 милиард Евро!? - Съжалявам хер Мюлер вече не оперираме с Евро. - Виждате ли г-н Семенов, в търговските банки на Германия има само около 50 милиарда рубли. - Разбирам Ви хер Мюлер, ще Ви дам контакти на наши банки, които с удоволствие ще Ви продадат необходимите 200 милиарда рубли. - Радвам се, че се разбрахме г-н Семенов, това са около 800 милиона Евро!? - Боя се, че малко грешите хер Мюлер, за 200 милиарда рубли нашите банки ще Ви вземат над 120 милиарда Евро! - Какво говорите г-н Семенов, вижте курса на борсите в Ню Йорк, Лондон, Токио! - Чудесно, тогава си осигурете рублите от Ню Йорк, от Лондон и Токио, хер Мюлер. - Но там също нямат такъв масив!? - Можете да се обърнете към Пекин, Шанхай или Ханой, хер Мюлер! - Вече опитахме, но те ни насочиха към Русия! - Ну знаете хер Мюлер надоели мне. Както е модерно напоследък да се казва в разни ТВ студия из ЕС - "идите на х.й" с вашими Евро и доларами!
  8. 1 точка
    Провери и каретата на кардана.
  9. 1 точка
    Обслужи колата смени маслата, направи тези неща. Ти вярваш на автоджамбазин че е сменил маслото,това е нов виц. След като я обслужиш сподели,преди това е само догатки и повече те объркват. Защо не смени маслото на диференцияла този майстор Боби процедуда за 30 мин,и тогава да тествате. Може да се окаже че и нямаш там масло. Първо обслужи тогава тествайте . Не забравяй и проверката на клапаните,не е маловажна. Да ти проверят и веригата в какво състояние е,колко е разгегната.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Civic 11 за Европа. Само версия хечбек. Производство и внос само от Япония. Само хибрид, с актуалната система e:HEV Без скоростна кутия - сбогом и тук на "ръчки" / автомати / вариатори. 2.0 с директно впръскване - за генератор. Движение чрез ел. мотор 184 л.с. и 315 Нм. 5 л/100 км по цикъл WLTP. С 4 режима: Eco, Normal, Sport и програмируем Individual. https://autoreview.ru/news/novaya-honda-civic-dlya-evropy-tol-ko-gibrid Малко несъразмерно късичка ми изглежда задницата, но - въпрос на вкус.
  12. 1 точка
    Адмирации за ентусиазма, колега! Бих дошъл лично до Варна на три или по-малко скорости да ти стисна ръката като приключиш ремонта! То няма и как след толкова години споделено време с тези брутално здрави двигатели F-серия, още по брутално окачване и сравнително здрави ламарини и интериор. Моята кутия е със същия буквен код, има разлика в цифрите само, като в добавка имам и шум като от лагер на неутрална, който на скорост изчезва. Явно тези кутии си имат някакъв потенциал от кумулиращи се проблеми които в крайна сметка водят до поетапно излизане от строя. При CR-V автоматите май не съм попадал на подобни проблеми дори и след 300 000км пробег.
  13. 1 точка
    Власт и стълбище се метат отгоре надолу. Наобратно не става. полк. Борис Дрангов
  14. 1 точка
    Тъй като от седмица вече съм "специалист" по този вид кутия, мога смело да ти заявя, че проблема ти е като моя, само че на друга скорост. "О" пръстена на буталото на съединителя се е споминал (моя беше на 4 части). Съответно този процес на скапване на пръстена е бил продължителен, а именно - бавното превключване на втора скорост. Последващия ефект е непълно притискане на съединителите и съответно катастрофално износване на фрикционите и металните дискове. Следващия етап е блокиране на пакета. И край със скоростта. В общи линии това се случило на мен. Предполагам и на твоята кутия. Относно моята кутия в момента съм на етап издирване на части. Фрикционите и комплект уплътнения има налични локално където живея - Варна. Но стоманените дискови ги няма и ми обявяват, че за една седмица могат да ги доставят. В момента чакам да потвърдят, че наличните фрикциони и комплект уплътнения стават за моята кутия, защото по опис са за скоростна кутия BAXA и не помня другия модел. Kутия на нашите акорди е тип MDJA. Надписа ми си замина завинаги след като прекарах един парцал с кореселин през него. Все пак му направих снимка преди това. Ако някой може да ми предложи фирма за доставка на стоманените дискове (от днес за утре), ще бъда много благодарен. За да не чакам една седмица от доставчика при който има налични другите части. Така ще мога да сглобявам още тази събота, неделя. Като цяло ремонта не изглежда страшен. Но все още е в етап само разглобена кутия, така че рано за изводи. В някакъв момент може би ще пусна видео и снимки от процеса. Снимам с две камери в близък план при всеки етап, а една друга камера снима постоянно.
  15. 1 точка
    Дядо и внук: - Дедо, верно ли през тоя соц се чакало много за нова кола? - Вярно, така си беше. - Ее, сега сме по-добре. - Ами да, има ги навсякъде. Утре иди си купи.
  16. 1 точка
    Капков тест 3 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-206300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 20.03.2022г. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 700л. пропан бутан и 80л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л.,като е източено несливаемото количество старо масло. 11.Доливане 250ml 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,вече тежък с много студени стартове през деня и повече работа на бензин. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. Не тръгна добре този амсойл. Имам и едно предположение,което май ще обясни по тъмните капки.А именно не изполването вече, на добрия стар OEM маслен филтър "Purflux LS350"!
  17. 1 точка
    След голямо разглеждане и разглабяне се оказа че нямам такъв ,въпреки че се продава
  18. 1 точка
    Да си отговоря сам на въпроса! Хонда имат изтекъл договор за работа със съответния сателит и затова всички часовници и дати от 01.01 2022 г. не се синхронизират автоматично. Датата се връща на 2002 г. така, че ще чакаме решение на проблема. Внимание Не си човъркайте навигациите! Бъдете здрави!
  19. 1 точка
    Митко, тази бележка която си показал, според мен е един вид складова справка от "хотела" за съхранение. Тя показва, (информира) от каква и коя кола са гумите и съответно точно от къде коя страна са свалени, за да не се получава после объркване, относно собственика. В случая колата е Акорд, като там джантите/вентилите може и да имат датчици, съответно да има система за пряко измерване на налягането, но тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата. Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна: http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system
  20. 1 точка
    На предишните ми автомобили съм използвал такива предпазители и не е необходимо да се запоява.
  21. 1 точка
    Mersi, Да, точно - кабелите са запоени. Само трябва да се внимава като се запояват да не се стопи пластмасата на предпазителя при загряването. За бърза спойка съм използвал Флюс за запояване.
  22. 1 точка
    Колега и кои фарове светят при тази схема - дълги или къси?
  23. 0 точки
    - Мамо, днес в училище учихме как се правят експлозиви. - Браво, сине, а утре какво ще учите в училище? - Кое училище?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...