Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.03.2022 in Мнения

  1. 5 точки
    ПРОБЛЕМ РЕШЕН смених амортисьорите с нови,втора употреба също не работеха .вратата вече си работи както трябва дори в този кучи студ. 1во-амортисьори от 8ма генерация стават,цената е 49 лв .за един. 2ро -при свалянето на старите да се внивава с болтовете малко са по малки от 12ка ключ и се заоблят ръбовете. 3то-лявата страна на тавана се разкача чак до колоната на шьофьорската врата и когато влезете в багажника и се облегнете на левия калник ,когато дръпнете тавана надоло имате достъп до задната страна на левия амортисьор. 4то-сменят се двата ,ако смените само единя не работи ,пробвах. 5то -ако не се замажят болтовете при демонтажа цялата работа е за окол 1 час. ПОЗДРОВИ НА ВСИЧКИ
  2. 3 точки
    А сега (тези дето искате моторът ви да пали от половин оборот), затворете очи и си представете къде се намира маслото му след 7-8 часа покой, и как му е по-добре - да пали след 5-6 оборота, или веднага? Понятието студен старт не включва само температурна стойност.
  3. 2 точки
    Няма виско муфа. Всички генерации са с мнигодисков съединител. До 3-та ген., включително, задействането на съединителя е с хидравлична двойна помпа. След това, т.е. от 4-та ген. вече е електронно, със ел.двигател.
  4. 2 точки
    #Veseliq Благодаря за комплимента😉👍 За здравната тема-ще почакаме още,, малко", и ще извадим моите съждения😉- на 98% в правилната посока до сега! Извинявам се на Шефа за думата паника🙏! Спирам да пиша, че и тази тема ще бъде погребана😇🙋‍♂️ ( пустият му късмет- навсякъде във форумите, Модовете са от,, другата"🤐 страна) 😊 Кой беше казал-,,... Първа жертва на всяка война е ИСТИНАТА..." Пожелавам на всички ви, моите прогнози да се окажат неверни!!! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Няма нищо общо между 4х4 и VSA. VSA работи през ABS-а и спирачките, а 4х4 грубо казано създава твърда връзка между кардана и задния диф. VSA работи заедно с TCS. Единствената връзка между 4x4 и VSA/TCS е, че, когато са активирани колата губи мощност, и въртящ момент, които са крайно необходими за работата на 4х4. Затова при оффроуд VSA/TCS трябва да са изключени. Това не е закон, обаче. Всичко се преценява на място, в зависимост от ситуацията и уменията на задкормилното устройство. Пояснявам: Например при изкачване на заснежен баир обикновено трябва засилване. Ако предварително не са изключени VSA/TCS те ще сработят и колата ще умре на баира. Другият вариант е, например, потегляне от място на хлъзгав, почти равен терен. Тогава е добре TCS-а да си работи, защото няма нужда от обороти и въртящ момент, а плавно потегляне. Точно тук е силата на TCS - не позволява боксуване и разпределя въртящия момент между предните колела. На практика се получава блокаж на диференциала. После, Напротив, възможно е. Разковничето е в думичката "автоматик". Автоматикът позволява плавно потегляне, т.е. получаваш нещо като бавна предавка, каквато имат добрите "джипове". п.п. Има една стара шофьорска хитрост, още от времето, когато автопаркът на българина беше руски, със задно предаване, без блокажи, 4х4 и VSA/TCS. При погегляне на хлъзгав терен се дърпа леко ръчната. По този начин се задържа боксуващото колело и се прехвърля въртящ момент към другото колело. На кола с предно същото се постига с натискане на спирачката, ама си трябва повече усет и умения от шофьора. Когато карах курса за шофьор, преди 38г. на ГАЗ 52, ме научиха да потеглям по наклон, без да ползвам ръчна спирачка. Натискат се едновременно и трите педала - с левия крак съединителя, а с десния спирачката и газта.
  7. 2 точки
    Карера 100 е бензин на ОМВ! И 100-октанов бензин да гледаме за сравнение... Самолетното гориво явно е свършило. Отделно, какъв е смисъла на темата - да се надъхваме колко са зле нещата ли? Колко зле ще станат ли? Спрете се малко да отправяте внушения, защото така ставате част от пропагандата, не знам дали го осъзнавате. Наблюдавам развитието на темата МНОГО внимателно. Приготвяйте се да бъде заключена, но не изпадайте в паника...
  8. 2 точки
    Няма да има нищо общо, бъди сигурен. И това в полза на аудито
  9. 1 точка
    "Не питайте какво вашата страна може да направи за вас - питайте какво можете да направите за вашата страна", Дж. Ф. КЕННЕДИ
  10. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL: 1х 3.785L и 3х 0.946L Стойност на поръчката: (48.50+ 3x12.40)x 1,9775 = 170лв + 39лв = 209лв TOTAL Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: Чрез куриер
  11. 1 точка
    Прогнозата добре, ама препоръките какви ще са? Е стига де, какво общо има късметът тук?
  12. 1 точка
    Е, все пак този форум е информационно технически, а периферните теми са докато биват полезни - по преценка на екипа.
  13. 1 точка
    Нема начин VSA да изключи тотално предаването на въртящ момент към задния "мост". Доколкото разбрах, именно това е драмата на автора - на задния мост нема никой. Е да де, то е ясно, че Тооо, 4х4 е нарицателно за задвижване на 4-те колела, независимо по какъв начин. Нали знаеш - моят ксерокс е "Канон", или моето делко е "Бош". п.п. Само не разбрах последното изречение с "вискомуфтата" шега ли е, или ...
  14. 1 точка
    Над 1000км минати след ремонта, проблеми не съм имал никакви. Колата се държи по коренно различен начин. Раздадох й малко газ 1-2 пъти и си приключи отлично. За 3500км средния разход ми е 11.5/100 Тъй като следя един американски форум и има екземпляри с по 200+к мили, на които само са им правили редовно обслужване. При правилна поддръжка този двигател изкарва много.
  15. 1 точка
    Китай, официално заяви, че GUCCI, ARMANI, DIOR, LOUIS VUITTON, DOLCE & GABBANA, VERSACE и други марки, остават на руският пазар!
  16. 1 точка
    Ако съдя по анализите ти в темите в този раздел, най-добре да те вземат за съветник в комисиите на министерствата на здравеопазването, икономиката, енергетиката и отбраната - и то не само в България
  17. 1 точка
    Наблюдавам МНОГО внимателно цените на хранителните продукти в Германия, и то от една година вече-поскъпването е над 25%(по мои сметки, и то от месеци).... Официалната инфлация обаче е 5,5 %?! ? 🙄😱🤢🤮Вчера един познат ( един от милионите) получил сметката за отопление( на,, нафта") за 2021-1800 Евро! 2020-800 Евро.... и т. н Мога да ви давам още много примери, НО моите прогнози са: -Инфлацията ( неофициалната) в близките 12 месеца ще е над 40%....Ток и гориво двойно и тройно=>резултиращ скок навсякъде... А, това означава за бедна, закучена и незначителна ❤️България❤️=голям глад и лишения за една голяма част от населението! Казвам ви го съвсем откровенно... Приготвяйте се-но, не изпадайте в паника... 👍🙏
  18. 1 точка
    Аз до сега от Бриджстоун и Дънлоп винаги съм бил доволен. Супер гуми за нормално каране! Ето тук главно гледам ревюта преди да купя: https://www.tyrereviews.com/
  19. 1 точка
    Бензинът е едно, ама и продуктите за циганска баница поскъпват.
  20. 1 точка
    Има в настройките на навигацията меню от където се ресетва. Не мисля, че има кола на земята, която да си разпознава сама кога й е сменено маслото.
  21. 1 точка
    @mittaka7, не намерих отделен бушон за това копче. Ползвам понякога този руски pdf При братушките четох, че понякога самото бутонче се прецаква - ел-връзките в него - вероятно от влагата. Свалят - презапояват - работи. https://www.drive2.ru/l/543285463910188035/ 6.pdf
  22. 1 точка
    Благодаря сърдечно на Мистър Z за добавянето на тел. ми номер! Ще започна добавянето на снимки с ръчния ми првключвател на клапата за смесване на топъл и студен въздух на климатроника: Направих снимки и на сервизната книжка: Сервизна книжка.pdf Както се вижда от нея, сменил съм съединителя в края на 2018 г., а почти година и половина след това смених и демпферния маховик. И двете манипулации ги направих сам, като използвах жокер "помощ от приятел". През м. декември миналата година смених изпускателния колектор с нов чугунен, а за да стане по-лесно тази смяна свалих т.нар. "магаре" и смених и кормилната рейка с рециклирана. Ето и две снимки от процеса: Последната по-съществена част, която смених, но съм пропуснал да я впиша в книжката е демпферната шайба на коляновия вал. Може би тук е момента да кажа, че нямах намерение да се разделям с тази кола поне до 2025 г., но плъгин хибрида, с който се сдобих, промени изцяло плановете ми. За да добие някакъв що-годе добър външен вид, който никога не ми е бил приоритет, реших заедно с демпферната шайба да сменя и държачите на предната броня (купих ги от Бултрако за по 60 лв. бройката, което се оказа два пъти по-евтино от неоригиналните, които намерих в един пловдивски онлайн магазин): Колата беше внесена от Италия през пролетта на 2016 г., а излезе за продан в началото на есента на същата година. При огледа в ЮБиКо предшестващ покупката се разбра много лесно, че е имала удар отпред. Фаровете бяха с натрошени държачи, дори левият фар беше подпрян с парче стиропор, захванати на няклко места със свински опашки, но за мен по-важно беше състоянието на двигателя и турбината, които се оказаха без забележки. Постепенно смених фаровете с нови, но не оригинални. Сложих и метална кора под двигателя: Сега малко по-детайлни снимки на външните забележки по колата. На предния капак има малка издутина от бутона за алармата, който не прецених добре къде да го монтирам от първия път: На горната снимка се вижда и лекото вдлъбване на предния ляв калник, което се получи от изтърване на гредата за укрепване на двигателя по време на смяната на маховика. Според всеки автомобилен естет, предната броня трябва да се пребоядиса, като най-голямата забележка е долу вляво (ожулване от бордюр): Задна дясна врата и част от калника зад нея са ожулени от неизвестно за мен МПС: Може би от снимките се забелязва, но все пак да си кажа, че всички фарове, стопове и мигачи са леко затъмнени с фолио. Освен нещата, които се виждат на снимките в багажника, новият собственик на колата ще получи и кабел и софтуер за диагностика: Също така при сериозен интерес предлагам възможност за докарване на колата в населено място по ваш избор, където тя да бъде прегледана в сервиз, на който имате доверие. Иначе за момента тя си стои на служебен паркинг, където само събира прах и сняг: Е, разтъпквам я веднъж седмично за по 15-20 минути, колкото да държа в кондиция акумулатора.
  23. 1 точка
    И аз съм в кюпа😃
  24. 1 точка
    Съжалявам, че пускам два поредни поста, но така се получава. Вече съм щастлив собственик на CIVIC 2.0 от Канада.Сега идва въпросът с обслужването.Къде да отида за смяна на масло и филтри?
  25. 1 точка
    Един ден стар отшелник бил попитан: - Как не ти омръзва да си сам през цялото време? Той казал: - Имам много неща за вършене: трябва да обуча два ястреба и два орела, да успокоя два заека, да дресирам змия, да мотивирам магаре и да укротя лъв. - Но ние не виждаме тези животни до теб. Къде са те? Отшелникът отговорил: - Ние носим тези животни в Себе си. Двата ястреба се хвърлят по всичко, което виждат - добро и лошо, полезно и вредно. Трябва да ги науча да различават. Това са моите очи. Два орела с нокти нараняват и унищожават всичко, до което се докоснат. Трябва да ги науча да служат и да помагат, без да нараняват. Това са моите ръце. Зайците винаги скачат напред-назад, страхуват се и се крият. Трябва да ги успокоя и да ги науча как да се справят в трудни ситуации, а не да бягат от проблеми. Това са краката ми. Най-трудното е да наблюдаваш змията. Въпреки че е сигурно затворена в плътна клетка, тя винаги е готова да нападне, захапе и отрови всеки, който е наблизо. Затова трябва да я следвам и да я дисциплинирам. Това е езикът ми. Магарето, както всички знаят, е много упорито, винаги изморено и не иска да си върши работата. Това е моето тяло. Накрая, трябва да укротя лъва, който иска да бъде цар и да командва всички. Той е горд, суетен и смята, че целият свят трябва да се върти около него. Това е моето его! Както виждате, имам много работа...
  26. 1 точка
    Здравейте на всички. Смених филтрите вчера и след приблизително 25000км. Прилагам снимки не мога да дам мнение дали филтрите са много или малко зацапани,струваха ми се в нормално състояние и нямаше мръсотия. След монтиране проверих със сапунка дали има балончета всичко нормално.
  27. 1 точка
    Днес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени. Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 1. Общ преглед - 81 лв. 2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв, 3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв. 4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв. 5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв 6. Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв. 7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв. 8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв. 9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв. Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на някой друг да ти го прави. По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер, за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми. А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв. А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм доволен, жела я го на всеки.
  28. 0 точки
    Какво цвете подарява Едип на майка си за 8 март? - Мушкато!
  29. 0 точки
    Снимката е преди 1 час от град Букстехуде DE... Пълнете тубите и бидоните, колеги! (нещо се ускориха нещата🤮🤐🤬☠️)
  30. 0 точки
    Бирата е божествена напитка! Доставя ти удоволствие и когато влиза, и когато излиза.
  31. 0 точки
    Излизат от комуна вече излекувани - пияница, пушач и гей… Казано им е, че ако се върнат към старите си пороци ще умрат. Още с излизането пияницата видял кръчма и се забил в нея (умрял)… Продължили другите двама. Пушачът видял цигара на земята и гея му казал: - Ако се наведеш и двамата умираме!
  32. 0 точки
    Бързам да Ви кажа новината: Путин се обадил на Испанският Крал Филипе и го попитал какъв Х¥й търсят испанските изтребители в акваторията на Черно море и защо така с лека ръка слага черно петно върху Руско- Испанската дружба. Негово величество любезно отговорил, че са лоялен член член на НАТО и се налага да демонстрират единство. Путин пък споделил небрежно, че като става дума за единство, в деловодството на Руската Дума е постъпило писмо от каталунската общност в Испания с молба да ги признаят за самостоятелна държава и като такава без сформирана армия предлагат на Русия да оформят и "Договор за отбрана и взаимопомощ", като искрено се надяват Русия да изгради военни бази на тяхна територия. Испанският крал точно в тоя момент силно се закашлял и кашлянето продължило около 5 минути, след което обещал, че испанските изтребители няма да търсят никакъв Х¥й в акваторията на Черно море.
  33. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...