Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 31.01.2022 in all areas
-
5 точки
-
2 точкиМалко със закъснение..Само да отбележа че сланинката е домашна и рязана на дебелушко, да са неразправям 😋..Какъв аромат има тази "пуста" дюля. . Перфектно откриване на седмицата, в 15:55 следобед... Жената вече ми е обидена, но да не ви пука, не и е за сефте. Такъв ме направи за 7 год брак.. Навремето не бутах,сега ще ме търпи хаха А Наздраве на теб Цецо и на вс останали Ондисти Бум! 🤘🤘
-
2 точкиЗдравейте Колеги, от форумната пощенска кутия: Здравейте Хонда клуб България, От името на Исторически парк www.ipark.bg имам удоволствието да Ви поканя да участвате в третия автоконкурс-изложба „Ние сме България“. Той ще се проведе в дните 2 и 3 април настоящата година на паркинга на парка. В автоконкурса ще се съревновават всякакви превозни средства – леки коли, камиони, мотори, велосипеди, детски и ретро автомобили, украсени с български символи. Това е чудесен начин превозните средства да се превърнат в своеобразна движеща се реклама на страната ни. Изрисуването им може да бъде направено по различни начин – с фолио, боя, спрей и др. За победителите ще има парични награди: - първо място 5 000 лева, - второ място 2 000 лева, - трето място 1 000 лева. Повече за събитието може да видите на: - сайта на Исторически парк: https://ipark.bg/bg-BG/Events/Details/94/avtosubitie-nie-sme-bulgaria-2022, - фейбук страницата на автосъбитието: https://www.facebook.com/events/4608734305828756 Линк за регистрация: https://ipark.bg/bg-BG/Events/Registration/94 За въпроси и съдействие: Спирко Лазаровски Тел.: +359895792505 Цанко Колев Тел.: +359896612175 Дори да не сте преки участници в автоизложбата, заповядайте като зрители. Поздрави, Иван Стоянов Отдел Маркетинг
-
2 точкиЗдравейте колеги, От десетина дена съм собственик на Шевролет Волт 2012 г. Вече успях да й навъртя 1000 км, като естествено по-голямата част от този пробег е в извънградски условия. Преди малко повече от 5 години се сдобих със Сивик 8-ма генерация (моделът на Хонда, който ме запали по тази марка) и си мислех, че карам уникален космически кораб, който всеки ден ти помага да забравиш всички простотии, които ти поднася живота. За съжаление, обаче, годинките си се трупат и малко по малко започнах да се чувствам некомфортно като я карам по нашите пътища. Да, на хубав асвалт колата е като залепена за него и човек се радва на стегнатата й возия, но такива участъци не се срещат често, дори и по нашите т.нар. магистрали. Миналата година в началото на декември Сивика трябваше да влезе в бокса за смяна на изпускателния колектор, която процедура я съчетах и със смяна на кормилната рейка с рециклирана такава. По план-график това трябваше да отнеме два дни и за да не оставам без кола си взех за 24 часа един споделен електромобил (не знам дали имам право да споменавам компанията, която предлага тази услуга, за да не се приеме като реклама). Е, въпреки че електричката беше от най-ниския клас, се оказа, че возията й е по-добра от на моя Сивик, а пък поведението тип тролейбус ми хареса още повече. Та от тогава започнах да се образовам по доста въпроси свързани с електромобилите и плъг-ин хибридите и крайният резултат е причината да напиша този пост. Засега мога да споделя първите резултати от два "функционални теста" - каране по магистрала с 140 км/ч. и с 115 км/ч. София-Пловдив-София (на отиване с един пасажер (мой колега) и темпомат на 140 км/ч.; на връщане бях сам (колегата ми си караше колата, която взе от сервиз в Пловдив) без темпомат с мин. скорост 130 км/ч., а в един участък за да догоня колегата ми достигнах ограничителя на Волта - 169 км/ч.): София-Пловдив-София (цялото семейство ги возих с темпомат на 115 км/ч/): Мога да кажа, че съм повече от доволен от поведението и разхода на колата. Тя тежи 1700 кг. и сега разбрах какво е искал да каже един приятел на баща ми, когато преди 20-ина години ни говореше колко хубаво било човек да кара тежка кола. Да, на дисплея свети лампата за проверка на двигателя. Проблемът ми беше обяснен от продавача във Варна, откъдето взех колата. Имало някакъв модул, който след 6-7-8 години експлоатация на този модел Волт започвал да дава някакви грешки. В специализиран сервиз за хибриди и електромобили във Варна му обявили цена от 1500 лв. за справяне с проблема. До края на седмицата ще разбера какво могат да направят по въпроса в такъв сервиз в София.
-
1 точкаИма два радиатора, на охлаждането и на климатика. Коя перка се включва? Не съм изследвал подробно, но когато включиш на обдухване на челното стъкло (което постоянно ползвам), по дифолт се включва компресора на климатика, за да изсушава въздуха и вероятно и перката (не ги чувам). Няма индикация, за да го видиш, трябва да натиснеш AC, тогава показва ON. За да го изключиш, трябва пак да го натиснеш и на дисплея показва OFF. Казвам го по спомени, друг да каже дали е така.
-
1 точка
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL FES SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 66.95*1.9775 = 132.39 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 1 L 5 х 1 литър Стойност на поръчката: (5х14,99)*1.9775 = 148.21лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по банкова сметка (утре) Начин на получаване: - Варна Еконт Левски
-
1 точкаСивата серия взимай! Даже гледам че си с десен плюс, звънкай на Акумулатори. бг и отивай да я взимаш, имаха го декември миналата година. Аз съм с ляв плюс и от септември до декември не можаха да ми доставят. Няма ги в БГ, отивай и взимай ако има, че не се знае дали ще ги внасят и на каква цена! Иначе Варта и Бош(Което е едно и също) колкото искаш!
-
1 точка@Cyreon Взимай сивата серия аз съм с такава,по-добра е. Тествана е и с уред стартовия ток е това което пишат на етикета. Смятай колко щеще за издържи ако го зареждаше.
-
1 точкаДа ти е честит и безпроблемен! Заради теглото ли го предпочете пред нашия Инсайт, или Приуса?
-
1 точкаАз написах, каквото... От това обаче маслата с долнокачествени бази "компенсирани" с добавки не стават по-добри
-
1 точкаНезнам защо в България всеки се мисли за инжинер ? Щом 50 или 100 инжинера са решили че така трябва значи това е най оптималния вариянт. Ако ще юркаш колата през по голямата част от времето си вземаш ръчка. На рали пистите не съм виждал автоматик а и улиците не са състезателно трасе.....
-
1 точкаКачих малко хондата на яз. Пчелин Днес съм доволен от разхода - 9.7/100км планинско и около 12/100км среден разход по колонка.
-
1 точкаАнтрополог показа една игра на децата от африканско племе... Той поставя кошница с вкусни плодове близо до ствола на дърво и им казва: Първото дете, което стигне до дървото, ще получи цялата кошница... Когато им дал стартовия сигнал, той се изненадал, че вървят заедно, хванати за ръце, докато стигнали до дървото и си поделили плодовете! Когато ги попитал защо са го направили така, като всеки от тях е можел да вземе кошницата само за себе си! Те отговорили с удивление: Убунту „Как може един от нас да бъде щастлив, докато останалите са нещастни?“ Убунту в тяхната цивилизация означава: (Аз съм, защото сме ние). Това племе знае тайната на щастието, която е изгубена във всички общества, които са високопоставени и които се смятат за цивилизовани...!!!
-
1 точкаКолеги, Purolator Boss е свален, ако има някой от Плевен с желание да помогне с инструмент за рязане, ще го срежем и ще постна снимки.
-
1 точкаПрез 1912 г. на борда на Титаник пътували двама младежи - 26 годишният Пиърс Мейсън и годеницата му Изабел, които били ловки измамници на карти и мамели богаташите в казиното на кораба. Когато разбрали, че на борда му пътуват двама много известни шахматисти - Борзов и Хайлман, им хрумнала гениална измама. Те отиват при тях и заявяват, че Изабел е толкова добра шахматистка, че може да играе и срещу двамата едновременно като ще завърши играта минимум с реми с единия от тях. Предложили на шахматистите чек за 100 хил. британски лири. По онова време жените не играели шах, това бил мъжки спорт, и затова Борзов и Хайлман се съгласили като мислели, че ги очаква лесна победа. Играта започнала като единственото условие на измамниците било да има параван между двете дъски, за да може Изабел да се съсредоточи по-добре върху всяка партия. На първата дъска тя играе с черните фигури, а Борзов с белите. На втората тя играе с белите, а Хайлман с черните. За изненада на гросмайсторите тя се справяла чудесно. Накрая след час игра бесният Хайлман става от масата като казва, че не може да спечели и обявява реми. А Мейсън и Изабел прибират огромната печалба. Но как тази млада жена успява да спечели? По-късно тя споделя на други пасажери, че просто е копирала ходовете на двамата шахматисти и дефакто те са играли един срещу друг. Когато корабът потъва в нощта на 14 април 1912 г. всички участници в тази случка са сред жертвите. А оцелелите разказвали за нея в годините след това.
-
1 точкаЗдравейте, Вече мога да споделя впечатления от Акорд 9-та генерация. Собственик съм от година на Акорд спорт 2017 г, 2.4л , 189 к.с. със CVT кутия. Внос от Америка. Изминати 20 хил. км. Като цяло изключително безпроблемен автомобил, много приятен за управление, реагира бързо и адекватно на всички команди. Двигателят е с директно впръскване и газифицирането е скъпо, но няма и смисъл, тъй като разходът извънградско е около 8 литра, градско около 12 л. Това е при сравнително нормално шофиране. При по-агресивно шофиране извънградското стига до 10 на сто. Скоростната кутия е много добра по мое мнение. Няма чукания, тракания, придърпване и замисляне. Реагира веднага. В режим спорт не се усеща особена разлика във вървенето, освен че връща една предавка надолу. Най-важното при нея е - сменяйте маслото на 50 хил км, само с оригинално ! Не съм чувал за проблеми. Много комфортен, вози меко дори на 19 цола. Върви прилично, ограничен е на 210 км/ч. Изключително комфортен салон, високо качество на материалите. Няма пластмаси и тракащи елементи. Минусите са - няма вградена мултимедия. Има я при по-високо оборудваните модели. Няма никакви подгреви, освен на задното стъкло. Няма парктроник, а само камера, което е проблем, особено за София. Видимоста назад не е добра. Най-големия минус е шумоизолацията - при скорост над 140 км/ч е шумна - чува се вятъра в стъклата и вратите, както и от гумите. Спирачките са слаби и криви дисковете. Накладките се износват сравнително бързо. Като цяло много приятен за каране автомобил, безпроблемен и надежден. Ако имате въпроси ще отговарям. Успешна година на всички !
-
1 точкаКогато от Хонда спряха Акорд за Европа, от местния дилър бяха започнали една пропаганда по сайтовете за (в никакъв случай не платени) ревюта, че видиш ли на кой му трябва Акорд, когато може да има Сивик 10 седан. Да, добре... Т.е. добре, че все още има Акорд в Новия свят. Макар по мои наблюдения, и там този клас вече да е изчезващ вид. След като си бях търсил седмИцата година-две, така се случи, че трябваше да реша за един Акорд 9.5 К24 Touring на 53х км за един ден. Определих сума, с която бях готов да се разделя, за да го имам, без да съм сигурен, дали ми трябва, а то взе, че стана. Поне беше любов от пръв поглед, когато го видях на обявата. А това не е без значение. Така се наложи да си продам седмИцата. Паралелите. След 10 години с колата, която ми беше фикс-идея да я имам, и с която едва ли не бях сраснал, сравненията между едната и другата са неминуеми. На пръв поглед видях недостатъците. Цялостното усещане за качество на вложените материали беше една идея по-ниско. А, B и C колоните отвътре не са покрити с приятен материал, наподобяващ плат, а са си директно на пластмаса: Пластмасово е и покритието в жабката - няма я велурената облицовка. Няма я дори и лампата в самата жабка. Седалките, макар по-меки на допир изглеждат по-тънки и не толкова масивни. Панелите около бутоните за сваляне и вдигане на стъклата също са оставени на грубо пластмасово покритие. Рамената на задния капак са без облицовка и те. ОК - нито едно от тези неща не го виждаш, или усещаш, щом подкараш колата, но от тях ясно се вижда, че е пестено. Повечето са поправими, но съм се зарекъл, втори път толкова много с кола да не се заигравам, както го бях направил с предишната. Нещо, което не може да се поправи обаче е шибедаха - една от най-важните екстри за мен. Тук прави впечатление, че шибедахът и при хоризонтално, и при вертикално отворена позиция свисти и завихря въздуха доста по-силно, сравнено със седмицата. Което е неприятно, понеже лично аз го използвам доста често. Нещо, което отдавам по-скоро на спецификите на северноамериканския пазар, където особено в Канада, мястото е много, а хората - малко, липсва и автоматичното прибиране на страничните огледала. Пак, специфично за пазара е неналичието на индикатори за мъртва зона, което е заменено от камера в пасажерското огледало, която се активира от десен (?!) мигач. Странна екстра, която изключих почти веднага. Какво обаче има в повече този автомобил? Откъде да започна... Първо - да отворя скоба, че говоря за Touring изпълнение, което е есенцията за модела. Аналог на Executive за седмИцата. Та... пълен (преден и заден) парктроник, изцяло LED фарове, халогени, задни габарити и стопове. С дневни светлини, автоматично включване на къси и дълги. Адаптивен круиз контрол, който следи дистанция от предходен автомобил, намалява и ускорява сам, държи автомобила в лентата и/или сигнализира при напускането й, предупреждение за приближаване на предходен автомобил, като при необходимост се задейства и спирачката. Този номер ми го направи веднъж, когато реши, че ще блъскам пешеходец. Системата е леко параноична, но в 90% от случаите има право. Информация освен Трип А и Б, така и за настоящето шофиране, откакто е запален автомобила. Безконтактно палене, възможност за дистанционно палене, памет на седалките за Шофьор А и Б, в зависимост от това кой ключ отключва автомобила. Подгрев на задните седалки, или поне на долната им част. Акорд 7 беше със завидно добро Premium Sound заводско аудио, но тук нещата са на още по-високо ниво. Говорителите са от кевлар (или както там се казва) и звучат много, много добре. Оставих най-интересното за най-накрая - мултимедията поддържа Андроид Ауто / Епъл Кар Плей. По някаква причина, това го няма дори и Acura TLX от същите години. Андроид Ауто дава възможност за интеграция на мобилния телефон с мултимедията на колата - в това число календар, време, визуализация на тъч скрийна на Waze или Google Maps, с въвеждане от същия екран. Единствено не може да се въвежда на кирилица, но тогава позволява търсенето да бъде извършено от телефона. Аудио приложенията, съвместими с АА също се визуализират и ползват през екрана на колата. Най-новото е, че Вайбър, Скайп и СМС-ите също визуализират, когато има входящо съобщение, с опция да бъде прочетено на глас (доста добре се справя с четенето на кирилица) и да бъде отговорено, чрез гласовото разпознаване (засега само на английски, но върши идеална работа). Следва продължение...
-
0 точкиБрат'чет, записах се в селския хор. Там пием ракия, играем карти... - А кога пеете? - На връщане...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕдин клип демонстриращ ускорението на 1.8vtec-a от 50км/ч на 6-а, 5-а, 4-а и 3-а предавка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00