Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.01.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Пробвай това . Миналата зима ми се случи няколко пъти и на пролет сменях радиатор на климатика. Много важно е положението на врътките!!!
  2. 1 точка
    Здравейте! От няколко месеца съм собственик на Honda. Още преди закупуването бях запознат с "проблема" за правилното показание нивото на бензин при работа на газ. След покупката и монтирането на газова уредба и аз се сблъсках с тази особеност. Още при монтажа отказах да ми се монтират каквито и да било емулатори и устройства относно показанията на бензин. Бях решил да разработя собствено устройство. Прочетох доста неща по темата, както в нашия форум, така и в много руски . Решенията сигурно са известни на всички: - монтиране на готови емулатори от типа на А.Е.В 393H , STAG -FLE JC и др. - прекъсване на бензиновият нивомер с реле (със или без допълнителен резистор) за ресетване на показанията при всяко палене - прекъсване с бутон - поддържане на по-голямо количество бензин в резервоара Всяко решение си има своите предимства и недостатъци. В един от руските форуми попаднах на клип в който, по думите на собственика : "едни момчета са създали емулатор, който прави и показания на нивото на газ в бутилката върху приборния панел". Но само толкова - един видео клип ! Започнах да разучавам подробно работата на самия бензиномер. Как и кога измерва? Какво се случва при промяна на стойността на сензора за ниво. След доста експерименти вече бях наясно с работата и показанията на нивомера. Разработих устройство, което прави точно това, което бях видял на клипа. При работа на бензин на приборния панел се показва нивото на бензин в резервоара, а при работа на газ - количеството газ в бутилката. Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. При работа на газ преобразува сигнала от сензора за ниво на газ 0-90ohm (може би най-разпространения тип) до стойности съответстващи на бензиновия нивомер (780-20ohm ) и го подава за индикация върху приборния панел. При всяко преминаване бензин/газ или обратно са необходими около 50-60сек за коректно показание на вида гориво. За по-точно показание на количеството газ е предвидена възможност за калибриране в 4 точки: - празна бутилка - ниско ниво (резерва) - 1/2 бутилка - пълна бутилка Клип на работещо устройство: https://dox.abv.bg/download?id=1bea90a9ca#
  3. 1 точка
    Автомата винаги държи по-висока цена, ако работи разбира се. Също така, не е коректно вие да определяте цените на другите хора! Като не ви изнася и ви е скъпо ......... продължавате на пред! В един момент или ще си купите това което търсите, или ще разберете че ще ви трябват още пари. Повярвайте, винаги е второто. От опит го казвам! Само за сведение в момента джаз, фейсов около 06-07 год. и на 200 + х. км във Швейцария гони 2200-2500 фр. и предлагането не е голяма. Също така е добре да не се заблуждавате, че във чужбина ги обслужват, особено преди продажба. Почти винаги са за масло, накладки и дискове, гумите са последна обиколка, свещите са прескочили две смени, някое амортисьорче потропва. Хондите са почти винаги за биалетки. Тук говоря дори и за коли купени от първо лице! Да не говорим, че предлагането е почти нулево! В Италия почти всичко вече се пуска на търгове и цената скача драстично. Немските са постни, скъпи и на мноооого километри. Швейцарските до сега си бяха най-скъпи, но сега с този висок франк, по-скъп транспорт и по-високи митнически сборове станаха направо златни. Да не говорим, че в последно време качеството е доста разочароващо! Декември с адски мъки и зверско обикаляне над десет дни успях да изпълня три поръчки и да си купих две коли за мен. Такава стегнация не помня скоро да е имало. Светва ми на телефона нова обява и веднага звъня - От другата страна ми казват, че вече е резервирана и до час ........ продадена. Така, че в най-скоро време очаквам и у нас да се усети ценовият шамар. То започна покачване, но според мен ще стане доста по-зле до месец-два. Така, че моят съвет е да побързате за да не гледате тъпо после. Желая успех на всички! П.С. Имайте предвид, че нямам никакво желание да ви плаша или да налагам мнение. Приемете написаното, като приятелски съвет!
  4. 1 точка
    Ако са заседнали и при теб клапите,трябва да я качиш на диагностика, да видиш дали ще ти даде тези грешки,да се изчистят и тогава да опиташ с ресет-а,а за линк мисля,че ще е трудно малко..това беше преди 3 мес иначе бих помогнал с каквото мога.
  5. 1 точка
    Благодаря много за бързата реакция на Ronin7 ! Пристигна и втория филтър. Всичко е точно ! Много здраве и късмет през новата година!
  6. 1 точка
    Промяната на езика на блутуут-та, както и сдвояването с телефона не се прави от навигацията а чрез гласови команди. Изгледай как го прави поляка и почти съм сигурен че ще го разбереш, стига да ти работи устройството разбира се, а и да вдяваш малко английски.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Здравейте и от мен 🙂Вече 6 мес съм собственик на Легенд KB1 2007г.Прочетох,за проблем с парното и бързам да споделя,аз как оправих моя проблем след като беше паднал акумулатора..Казаха ми,че съм за ново радиторче и т.н..глупости!В Английския форум на мерих как🙂Понеже,като беше паднал е изгубил сякъш памет и се прави-ресет или калибровка на системата!Задържаш бутона auto&dual едновременно,дава се на контакт след което връщаш контакта.Стартираш и парното идва само,само чуваш клапите как се разместват и парното идва за секунди😀успех на всички!
  9. 1 точка
    Ако не се бъркам имаш и още един вариант за конкретно този мотор - 0w40 от @fenabg
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Да, може да пробваш 1–2 масла други, но дори да не се подобри, 100мл на 1000км не е голям разход и не е повод да се отваря двигателя. Според мен: придържай се към изискванията в ръководството (те са широки откъм вискозитет). Относно разнородните съвети – ако не можеш да избереш един авторитет (с опит), на който да се довериш, спри се на нещо средно между препоръките – избягвай крайностите. Обърни просто внимание на продавача на масло – да не е менте. Ако имаш съмнение, потърси официален вносител на избраната марка и се свържи с него. Във форума има и поръчки от доверен немски сайт на всеки 2 седмици.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Не мога да кажа нищо със сигурност. Но може да поразсъждаваме. С оглед на натрупаните замърсявания, бих решил, че са предимно разтворени отлагания по елементите на двигателя и известно количество остатък от старото масло. Двигателят не изглежда идеално чист при клапаните, а не се знае в другите части какво е положението. SSO има TBN = 10,5 mg KOH/g, тоест по-добри и по-голям ресурс от диспергиращи свойства. За сравнение DXG има TBN = 8,3mg KOH/g. Другото е наличието на по-голямо количество "детергент" в SSO. Резултатът е такъв от съвкупност на всички тези фактори, мисля... Очаквам и други мнения. Нали темата е "Двигателни масла - обсъждане", все пак.
  14. 1 точка
    Информация "на ухо"! Равенол предоставят msds при поискване по имейл. Не съм сигурен, че имам право да споделя файловете тук, но накратко: ЕсЕсО ОВ30 съдържа: ПАО между 20 и 40 % Хидрокрек (VHVI) III-та група до 3 % Алкилфенол до 2 % - детергент и стабилизатор. ZDDP до 2 % - пакет противоизносни присадки. Останалите проценти не се знае какво са... ДеХГе 5В30 съдържа: ПАО между 40 и 70 % Бис(нонилфенил)амин до 2 %- антиоксиданти, предотвратяват окисляването на маслото и в резултат на това намаляват отлаганията, намаляват сгъстяването на маслото, предотвратяват бързото увеличаване на киселинното число. Фенол, додецил до 0,05 % - детергент и стабилизатор (предполагам). ZDDP до 1 % - пакет противоизносни присадки. Останалите 35 - 55 % не се знае какво са... Би трябвало да има мъничко естери (2, 3, 4 %) за финес, но не пише в документа. В ДеХГе има 2 пъти повече ПАО, но за да удовлетворят нормата за сулфатна пепел по API SP и ILSAC GF-6A, са намалили двойно пакетът ZDDP до 1%, а това леко ме смущава... В ЕсЕсО пък не се знае какво са необявените 50 - 60 %
  15. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат.
  16. 1 точка
    И така - първа капка от новото ми масло. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 336067 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3301 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 2810км / 491км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Явно зиме карам по-полечко, а и за София вече минавам през прохода Петрохан. Стил на шофиране не съм променял - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – зима / 93 дни - 16.10.2021 - 17.01.2022. 9) Мото часове – около 33 извънградско + 20 градско = 53 мото часа. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 25 литра и около 440 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 10-тина км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. Уикенда минах 587 км, от тях 20-тина градско. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - до момента НЕ. Разход на масло за целия период - около 0.4 литър. Според щеката в момента е около средата, но не наливам на макс. В тубата има свеж остатък от 5-те литра 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми и се надявам да е ОК. Маслото има добра течливост на студено и Не се наложи да опирам щеката в белия лист. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Относно средните скорости и мото часове които споменавам: За извънградското си записвам старт и финал като км и часове "от врата до врата". Така в този пробег попадат и населените места по маршрута, но общите км разделени на времето дават мото часовете. В Монтана си засякох няколко пъти ежедневния маршрут и време и го ползвам като референтна стойност при вадене на градските км от общо минатите за капката. Като за зимно масло - доволен. Ще го видим в жегите. Разхода не ме притеснява, но очаквах да е по-малък. Кюнците и мотора са сухи.
  17. 1 точка
    Ето и обещаната обратна връзка относно проблема с автоматичната трансмисия и DTC P0700 и последващите грешки за соленоидите. Не трябва да се бъркат двата външни електромагнитни регулатори за налягане и петте електромагнитни клапани за управление на превключването. Поз. 4 "А" малък и поз. 6 "В-С" голям клапан за налягане, на които функционалността се проверява по следния алгоритъм https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02E10410612223FERT30.HTML. Тук се търси съпротивление на бобината на клапана 3-10 ома. Клапаните за превключване са в сервотялото и там функционалността се проверява по-тегаво. Изключва се ел. конектора и според зависи грешката, се мери съпротивление 12-25 ома на тествания клапан. Има вариант да се мери съпротивление и на конекторите на компютъра, но тогава не може да се изключи проблем с инсталацията. Там се мери между пин 8 и 9 на конектор "А" и пин от 2 до 6 на конектор "С" според зависи от тествания клапан и се търсят споменатите 12-25 ома. В моя случай тествахме клапан "В". На проверка за верига не трябва да звъни. Ако след проверката на всичко това и потвърждаване на работещи електромагнитни клапани за налягане и за превключване и безпроблемна ел инсталация. Се насочете към смяна на компютъра на автомобила. При мен се получи така. Колега от форума също е препатил и решил проблема по същия начин: Ето линк за разчитане на DTC свързани с автоматичната трансмисия и начини за диагностицирането им. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/121000.HTML В последствие ще кача и информация относно взаимозаменяемостта на компютрите на нашите автомобили.
  18. 1 точка
    Здравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
  19. 1 точка
    В megaparts има борса, като направиш запитване за някоя част, която няма цена, тя се появава в борсата и по този начин можеш да получиш оферти от такива, които имат такава част. Така поне не търсиш активно, а теб те търсят. А и ако получиш повече оферти, можеш да избереш най-изгодната.
  20. 1 точка
    @Capt_Flint Shell Helix Ultra 5W-30 и RAVENOL HCL SAE 5W-30 са една категория масла, с осезаемо преимущество за Shell-а поради: - GTL ( VHVI III+) базово масло в смес със хидрокрек III-та група (VHVI III). По-термостабилно, по-ниска изпаряемост, изключително чисто. (GTL = GAS To Liquid, получава се от природен газ); - По-ниска температура на замръзване ( -50С), следователно по-течливо при ниски температури = по-облекчен старт и по-добро мазане при студен старт сутрин; - По-висок TBN, около 12, следователно по-голям ресурс от диспергиращи свойства; - Богат, съвременен пакет противоизносни присадки, гарантиращи по-добра защита на двигателя и минимални високотемпературни отлагания и нагари, в сравнение с редовите масла в същата категория. Допълнителна информация: https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/ https://oil-club.de/index.php?thread/1847-shell-helix-ultra-5w-30/&postID=110185#post110185 И моят лабораторен анализ: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727 Производството на GTL базовото масло е по-евтино от производството на хидрокрек от петрол. За това и цената на Shell-а е толкова ниска, а качеството е високо. Не случайно карам с такова масло! Защо да плащам 2 - 3 пъти повече за същия ефект...? П.П. Има и https://www.ato24.de/en/toyota-motor-oil-5w-30-sn.html Но заслужава ли си...?
  21. 1 точка
    Може и да е верно. Аз съм с модела от 2009 - също с навигация и го има проблема - 1 час напред е времето на малкия дисплей. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  22. 1 точка
    Е браво, поне ме успокоихте, че не е от мен проблема, къде ли не бърках и цъках, хомммммммммм половин година търпение
  23. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM&list=RD3Uo0JAUWijM&start_radio=1&rv=3Uo0JAUWijM&t=5&t=11
  24. 1 точка
    Весело посрещане на новата година на всички..... https://youtu.be/J0N1yY937qg
  25. 1 точка
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Самите крушки не са цветни а имат цветно маншонче отгоре.
  28. 1 точка
  29. 1 точка
  30. 1 точка
    Благодаря на всички проявили интерес към темата! Ще пусна нов клип. Ще пусна и принципната схема на устройството! Идеята беше , че има и друг вариант на по- горе описаните варианти за правилно показание на нивото на бензин. Поздрави!
  31. 1 точка
    Адмирации за труда и усилията които е положил колегата но все пак! 1. Ако иска да помага на другарчетата си да сподели подробности по изработката. 2. Ако смята да ги произвежда и продава да сподели телефон или друг начин на контакт за да поръчваме Не че се заяждам но някак си в този вид не схващам смисъла на темата.
  32. 1 точка
  33. 1 точка
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Здравейте, как да се свържа с Токио относно ремонта на говорителите. Ако наистина е по добре да се ремонтират оригиналните говорители в место да се дават пари за други, то това е добра идея. Спестяваш някой лев и пак имаш добри говорители. Някой знае ли телефона на Токио.
  36. 1 точка
    Възможната причина,защо клаксона не издава никакъв звук при включване/изключване на алармата(моята кола не издава звук).Проверете си тампер ключето на предния капак. Ако не затваря веригата е възможно даже и самата аларма да не е "под охрана", при включване,защото има отворена верига.Когато се добера до моята кола,и ми остане време да намеря къде е алармения модул,ще ви покажа как да си монтиране вибрационен сензор (по принцип става всякакъв 12V сензор,дори и от аларма за жилище) към фабричната аларма на акорда.
  37. 0 точки
    Мистър Синг влиза в Лондонската банка и иска заем от банковия служител. Заминавал за Европа на двуседмично бизнес пътуване и му трябвали 5000 паунда. Банковият служител му обяснява, че банката се нуждае от някакъв вид гаранция, в случай че заема не бъде погасен. Мистър Синг се съгласява на условието и му връчва ключовете от чисто новият си жълт Рoлс Ройс, който струва около 250 000 паунда. „Колата е паркирана на улицата точно срещу банката“, казва мистър Синг, „а тук са всички документи на колата“. Иска ли питане, служителят веднага се съгласява и сделката е сключена. След като Мистър Синг напуска, всички служители правят на пух и прах мистър Синг като не спират да го подиграват и заливат от шеги. Човек да заложи кола за четвърт милион срещу някакъв заем от 5000 паунда. Един от служителите откарва колата в гараж, където се намират и други коли срещу заем от банката. След две седмици мистър Синг се връща и погасява заема от 5000 паунда, като лихвата е само 15 паунда. Въпреки всичко, служителят не издържа и пита: „Сър, трябва да ви кажа нещо.Проверихме ви и открихме,че вие всъщност сте мултимилионер, защо на човек като вас ще му трябва такъв заем?“ Мистър Синг се обръща и отговаря: „А къде в Лондон си мислите, че мога да паркирам колата си и да платя само 15 паунда за две седмици?“
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...