Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.01.2022 in all areas
-
2 точкиПробвай това . Миналата зима ми се случи няколко пъти и на пролет сменях радиатор на климатика. Много важно е положението на врътките!!!
-
1 точкаЗдравейте! От няколко месеца съм собственик на Honda. Още преди закупуването бях запознат с "проблема" за правилното показание нивото на бензин при работа на газ. След покупката и монтирането на газова уредба и аз се сблъсках с тази особеност. Още при монтажа отказах да ми се монтират каквито и да било емулатори и устройства относно показанията на бензин. Бях решил да разработя собствено устройство. Прочетох доста неща по темата, както в нашия форум, така и в много руски . Решенията сигурно са известни на всички: - монтиране на готови емулатори от типа на А.Е.В 393H , STAG -FLE JC и др. - прекъсване на бензиновият нивомер с реле (със или без допълнителен резистор) за ресетване на показанията при всяко палене - прекъсване с бутон - поддържане на по-голямо количество бензин в резервоара Всяко решение си има своите предимства и недостатъци. В един от руските форуми попаднах на клип в който, по думите на собственика : "едни момчета са създали емулатор, който прави и показания на нивото на газ в бутилката върху приборния панел". Но само толкова - един видео клип ! Започнах да разучавам подробно работата на самия бензиномер. Как и кога измерва? Какво се случва при промяна на стойността на сензора за ниво. След доста експерименти вече бях наясно с работата и показанията на нивомера. Разработих устройство, което прави точно това, което бях видял на клипа. При работа на бензин на приборния панел се показва нивото на бензин в резервоара, а при работа на газ - количеството газ в бутилката. Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. При работа на газ преобразува сигнала от сензора за ниво на газ 0-90ohm (може би най-разпространения тип) до стойности съответстващи на бензиновия нивомер (780-20ohm ) и го подава за индикация върху приборния панел. При всяко преминаване бензин/газ или обратно са необходими около 50-60сек за коректно показание на вида гориво. За по-точно показание на количеството газ е предвидена възможност за калибриране в 4 точки: - празна бутилка - ниско ниво (резерва) - 1/2 бутилка - пълна бутилка Клип на работещо устройство: https://dox.abv.bg/download?id=1bea90a9ca#
-
1 точкаАвтомата винаги държи по-висока цена, ако работи разбира се. Също така, не е коректно вие да определяте цените на другите хора! Като не ви изнася и ви е скъпо ......... продължавате на пред! В един момент или ще си купите това което търсите, или ще разберете че ще ви трябват още пари. Повярвайте, винаги е второто. От опит го казвам! Само за сведение в момента джаз, фейсов около 06-07 год. и на 200 + х. км във Швейцария гони 2200-2500 фр. и предлагането не е голяма. Също така е добре да не се заблуждавате, че във чужбина ги обслужват, особено преди продажба. Почти винаги са за масло, накладки и дискове, гумите са последна обиколка, свещите са прескочили две смени, някое амортисьорче потропва. Хондите са почти винаги за биалетки. Тук говоря дори и за коли купени от първо лице! Да не говорим, че предлагането е почти нулево! В Италия почти всичко вече се пуска на търгове и цената скача драстично. Немските са постни, скъпи и на мноооого километри. Швейцарските до сега си бяха най-скъпи, но сега с този висок франк, по-скъп транспорт и по-високи митнически сборове станаха направо златни. Да не говорим, че в последно време качеството е доста разочароващо! Декември с адски мъки и зверско обикаляне над десет дни успях да изпълня три поръчки и да си купих две коли за мен. Такава стегнация не помня скоро да е имало. Светва ми на телефона нова обява и веднага звъня - От другата страна ми казват, че вече е резервирана и до час ........ продадена. Така, че в най-скоро време очаквам и у нас да се усети ценовият шамар. То започна покачване, но според мен ще стане доста по-зле до месец-два. Така, че моят съвет е да побързате за да не гледате тъпо после. Желая успех на всички! П.С. Имайте предвид, че нямам никакво желание да ви плаша или да налагам мнение. Приемете написаното, като приятелски съвет!
-
1 точкаАко са заседнали и при теб клапите,трябва да я качиш на диагностика, да видиш дали ще ти даде тези грешки,да се изчистят и тогава да опиташ с ресет-а,а за линк мисля,че ще е трудно малко..това беше преди 3 мес иначе бих помогнал с каквото мога.
-
1 точкаБлагодаря много за бързата реакция на Ronin7 ! Пристигна и втория филтър. Всичко е точно ! Много здраве и късмет през новата година!
-
1 точкаПромяната на езика на блутуут-та, както и сдвояването с телефона не се прави от навигацията а чрез гласови команди. Изгледай как го прави поляка и почти съм сигурен че ще го разбереш, стига да ти работи устройството разбира се, а и да вдяваш малко английски.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте и от мен 🙂Вече 6 мес съм собственик на Легенд KB1 2007г.Прочетох,за проблем с парното и бързам да споделя,аз как оправих моя проблем след като беше паднал акумулатора..Казаха ми,че съм за ново радиторче и т.н..глупости!В Английския форум на мерих как🙂Понеже,като беше паднал е изгубил сякъш памет и се прави-ресет или калибровка на системата!Задържаш бутона auto&dual едновременно,дава се на контакт след което връщаш контакта.Стартираш и парното идва само,само чуваш клапите как се разместват и парното идва за секунди😀успех на всички!
-
1 точкаАко не се бъркам имаш и още един вариант за конкретно този мотор - 0w40 от @fenabg
-
1 точка
-
1 точкаДа, може да пробваш 1–2 масла други, но дори да не се подобри, 100мл на 1000км не е голям разход и не е повод да се отваря двигателя. Според мен: придържай се към изискванията в ръководството (те са широки откъм вискозитет). Относно разнородните съвети – ако не можеш да избереш един авторитет (с опит), на който да се довериш, спри се на нещо средно между препоръките – избягвай крайностите. Обърни просто внимание на продавача на масло – да не е менте. Ако имаш съмнение, потърси официален вносител на избраната марка и се свържи с него. Във форума има и поръчки от доверен немски сайт на всеки 2 седмици.
-
1 точка
-
1 точкаНе мога да кажа нищо със сигурност. Но може да поразсъждаваме. С оглед на натрупаните замърсявания, бих решил, че са предимно разтворени отлагания по елементите на двигателя и известно количество остатък от старото масло. Двигателят не изглежда идеално чист при клапаните, а не се знае в другите части какво е положението. SSO има TBN = 10,5 mg KOH/g, тоест по-добри и по-голям ресурс от диспергиращи свойства. За сравнение DXG има TBN = 8,3mg KOH/g. Другото е наличието на по-голямо количество "детергент" в SSO. Резултатът е такъв от съвкупност на всички тези фактори, мисля... Очаквам и други мнения. Нали темата е "Двигателни масла - обсъждане", все пак.
-
1 точкаИнформация "на ухо"! Равенол предоставят msds при поискване по имейл. Не съм сигурен, че имам право да споделя файловете тук, но накратко: ЕсЕсО ОВ30 съдържа: ПАО между 20 и 40 % Хидрокрек (VHVI) III-та група до 3 % Алкилфенол до 2 % - детергент и стабилизатор. ZDDP до 2 % - пакет противоизносни присадки. Останалите проценти не се знае какво са... ДеХГе 5В30 съдържа: ПАО между 40 и 70 % Бис(нонилфенил)амин до 2 %- антиоксиданти, предотвратяват окисляването на маслото и в резултат на това намаляват отлаганията, намаляват сгъстяването на маслото, предотвратяват бързото увеличаване на киселинното число. Фенол, додецил до 0,05 % - детергент и стабилизатор (предполагам). ZDDP до 1 % - пакет противоизносни присадки. Останалите 35 - 55 % не се знае какво са... Би трябвало да има мъничко естери (2, 3, 4 %) за финес, но не пише в документа. В ДеХГе има 2 пъти повече ПАО, но за да удовлетворят нормата за сулфатна пепел по API SP и ILSAC GF-6A, са намалили двойно пакетът ZDDP до 1%, а това леко ме смущава... В ЕсЕсО пък не се знае какво са необявените 50 - 60 %
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат.
-
1 точкаИ така - първа капка от новото ми масло. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 336067 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3301 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 2810км / 491км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Явно зиме карам по-полечко, а и за София вече минавам през прохода Петрохан. Стил на шофиране не съм променял - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – зима / 93 дни - 16.10.2021 - 17.01.2022. 9) Мото часове – около 33 извънградско + 20 градско = 53 мото часа. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 25 литра и около 440 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 10-тина км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. Уикенда минах 587 км, от тях 20-тина градско. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - до момента НЕ. Разход на масло за целия период - около 0.4 литър. Според щеката в момента е около средата, но не наливам на макс. В тубата има свеж остатък от 5-те литра 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми и се надявам да е ОК. Маслото има добра течливост на студено и Не се наложи да опирам щеката в белия лист. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Относно средните скорости и мото часове които споменавам: За извънградското си записвам старт и финал като км и часове "от врата до врата". Така в този пробег попадат и населените места по маршрута, но общите км разделени на времето дават мото часовете. В Монтана си засякох няколко пъти ежедневния маршрут и време и го ползвам като референтна стойност при вадене на градските км от общо минатите за капката. Като за зимно масло - доволен. Ще го видим в жегите. Разхода не ме притеснява, но очаквах да е по-малък. Кюнците и мотора са сухи.
-
1 точкаЕто и обещаната обратна връзка относно проблема с автоматичната трансмисия и DTC P0700 и последващите грешки за соленоидите. Не трябва да се бъркат двата външни електромагнитни регулатори за налягане и петте електромагнитни клапани за управление на превключването. Поз. 4 "А" малък и поз. 6 "В-С" голям клапан за налягане, на които функционалността се проверява по следния алгоритъм https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02E10410612223FERT30.HTML. Тук се търси съпротивление на бобината на клапана 3-10 ома. Клапаните за превключване са в сервотялото и там функционалността се проверява по-тегаво. Изключва се ел. конектора и според зависи грешката, се мери съпротивление 12-25 ома на тествания клапан. Има вариант да се мери съпротивление и на конекторите на компютъра, но тогава не може да се изключи проблем с инсталацията. Там се мери между пин 8 и 9 на конектор "А" и пин от 2 до 6 на конектор "С" според зависи от тествания клапан и се търсят споменатите 12-25 ома. В моя случай тествахме клапан "В". На проверка за верига не трябва да звъни. Ако след проверката на всичко това и потвърждаване на работещи електромагнитни клапани за налягане и за превключване и безпроблемна ел инсталация. Се насочете към смяна на компютъра на автомобила. При мен се получи така. Колега от форума също е препатил и решил проблема по същия начин: Ето линк за разчитане на DTC свързани с автоматичната трансмисия и начини за диагностицирането им. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/121000.HTML В последствие ще кача и информация относно взаимозаменяемостта на компютрите на нашите автомобили.
-
1 точкаЗдравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
-
1 точкаВ megaparts има борса, като направиш запитване за някоя част, която няма цена, тя се появава в борсата и по този начин можеш да получиш оферти от такива, които имат такава част. Така поне не търсиш активно, а теб те търсят. А и ако получиш повече оферти, можеш да избереш най-изгодната.
-
1 точка@Capt_Flint Shell Helix Ultra 5W-30 и RAVENOL HCL SAE 5W-30 са една категория масла, с осезаемо преимущество за Shell-а поради: - GTL ( VHVI III+) базово масло в смес със хидрокрек III-та група (VHVI III). По-термостабилно, по-ниска изпаряемост, изключително чисто. (GTL = GAS To Liquid, получава се от природен газ); - По-ниска температура на замръзване ( -50С), следователно по-течливо при ниски температури = по-облекчен старт и по-добро мазане при студен старт сутрин; - По-висок TBN, около 12, следователно по-голям ресурс от диспергиращи свойства; - Богат, съвременен пакет противоизносни присадки, гарантиращи по-добра защита на двигателя и минимални високотемпературни отлагания и нагари, в сравнение с редовите масла в същата категория. Допълнителна информация: https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/ https://oil-club.de/index.php?thread/1847-shell-helix-ultra-5w-30/&postID=110185#post110185 И моят лабораторен анализ: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727 Производството на GTL базовото масло е по-евтино от производството на хидрокрек от петрол. За това и цената на Shell-а е толкова ниска, а качеството е високо. Не случайно карам с такова масло! Защо да плащам 2 - 3 пъти повече за същия ефект...? П.П. Има и https://www.ato24.de/en/toyota-motor-oil-5w-30-sn.html Но заслужава ли си...?
-
1 точкаМоже и да е верно. Аз съм с модела от 2009 - също с навигация и го има проблема - 1 час напред е времето на малкия дисплей. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
1 точкаЕ браво, поне ме успокоихте, че не е от мен проблема, къде ли не бърках и цъках, хомммммммммм половин година търпение
-
1 точкаhttps://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM&list=RD3Uo0JAUWijM&start_radio=1&rv=3Uo0JAUWijM&t=5&t=11
-
1 точкаВесело посрещане на новата година на всички..... https://youtu.be/J0N1yY937qg
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря на всички проявили интерес към темата! Ще пусна нов клип. Ще пусна и принципната схема на устройството! Идеята беше , че има и друг вариант на по- горе описаните варианти за правилно показание на нивото на бензин. Поздрави!
-
1 точкаАдмирации за труда и усилията които е положил колегата но все пак! 1. Ако иска да помага на другарчетата си да сподели подробности по изработката. 2. Ако смята да ги произвежда и продава да сподели телефон или друг начин на контакт за да поръчваме Не че се заяждам но някак си в този вид не схващам смисъла на темата.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, как да се свържа с Токио относно ремонта на говорителите. Ако наистина е по добре да се ремонтират оригиналните говорители в место да се дават пари за други, то това е добра идея. Спестяваш някой лев и пак имаш добри говорители. Някой знае ли телефона на Токио.
-
1 точкаВъзможната причина,защо клаксона не издава никакъв звук при включване/изключване на алармата(моята кола не издава звук).Проверете си тампер ключето на предния капак. Ако не затваря веригата е възможно даже и самата аларма да не е "под охрана", при включване,защото има отворена верига.Когато се добера до моята кола,и ми остане време да намеря къде е алармения модул,ще ви покажа как да си монтиране вибрационен сензор (по принцип става всякакъв 12V сензор,дори и от аларма за жилище) към фабричната аларма на акорда.
-
0 точкиМистър Синг влиза в Лондонската банка и иска заем от банковия служител. Заминавал за Европа на двуседмично бизнес пътуване и му трябвали 5000 паунда. Банковият служител му обяснява, че банката се нуждае от някакъв вид гаранция, в случай че заема не бъде погасен. Мистър Синг се съгласява на условието и му връчва ключовете от чисто новият си жълт Рoлс Ройс, който струва около 250 000 паунда. „Колата е паркирана на улицата точно срещу банката“, казва мистър Синг, „а тук са всички документи на колата“. Иска ли питане, служителят веднага се съгласява и сделката е сключена. След като Мистър Синг напуска, всички служители правят на пух и прах мистър Синг като не спират да го подиграват и заливат от шеги. Човек да заложи кола за четвърт милион срещу някакъв заем от 5000 паунда. Един от служителите откарва колата в гараж, където се намират и други коли срещу заем от банката. След две седмици мистър Синг се връща и погасява заема от 5000 паунда, като лихвата е само 15 паунда. Въпреки всичко, служителят не издържа и пита: „Сър, трябва да ви кажа нещо.Проверихме ви и открихме,че вие всъщност сте мултимилионер, защо на човек като вас ще му трябва такъв заем?“ Мистър Синг се обръща и отговаря: „А къде в Лондон си мислите, че мога да паркирам колата си и да платя само 15 паунда за две седмици?“
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00