Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.01.2022 in all areas
-
6 точки
-
3 точкиЗдравейте, предполагам ще е по-полезно да опишете казуса. Тук има колеги, които са запознати с някои процедури и предполагам могат да помогнат. Ако все пак не желаете да споделите по лични причини или случаят не е съвсем законосъобразен форумът не е най-подходящото място. Поздрави!
-
2 точкиЗа жалост вече не се обсъждат такива теми, но все пак ще е интересно за някой. 14-ски от Лупо, магнезиеви.
-
1 точкаЗдравейте, да завърша сагата! Не съм ходил да я гледат, понеже нещата се нормализираха. Две зарядки направих по същият маршрут- едната на 200км. преход, другата пак на 100км. и разхода ми е съответно 10,6л. и 11,2л. Идея си нямам на какво може да се дължи това, но за сега съм доволен .
-
1 точка
-
1 точкаКолега, в никакъв случай не искам да прескоча смяната на съединителя защото ми е пределно ясно, че става на въпрос за консумативи. По-скоро от самото начало си мислих, че приплъзването има нещо общо със системата за самонастройване заради случката, която имах няколко дена преди първото приплъзване, но явно не е така. Няма да си правя повече експерименти 🤪, вместо това ще проуча нещата за цени, сервизи и тн.
-
1 точкаАко може качи една снимка на Лупо джантите да видим за кой модел да се оглеждаме. Това е винаги актуална тема специално за нашите коли които оживяват с едни леки 15ки например. В момента съм се запалил по джантите от Мини, които са изключително леки за 15ки. Вече в семейството 3 хонди се движат с най-леката 15ка за 200лв Imola 5.45кг Сигурно след този пост цената им рязко ще скочи на 300лв, то не че ги и има много на пазара. Ей тук е целият каталог на джантите, с които излиза Мини. OEM джанти за Мини Купър Понеже темата е и за гуми - след голямо търсене по сайтовете за тегло на определени гуми, само ТУК намерих, че има теглото на 90% от качените гуми. Не съм поръчвал от тях, до момента съм го ползвал само за справка и като гледам май ще го спират и самия сайт скоро. Преди време го продаваха сега гледам, че не приемат вече и поръчки.
-
1 точка
-
1 точкаТова не важи ли само за Русия Както съм показал горе на снимката колега,"О"-то се различава от останалия надпис.Тубата е от UK. Друг е въпроса,колко е меродавно това и дали може да му се вярва. Като цяло,ако вземеш да се съмняваш и в доказали се доставчици и търговци,си закъсал и хептен ще се объркаш в избора си. Не забравяй,че ние сме само потребители,пък и дори да се считаме за много вътре в нещата.
-
1 точкаТърси сервиз и го сменете,не я напъвай колата,ясно е че е съединител.
-
1 точка
-
1 точкаОмикрон е вече тук Баба Марта сади лук Гешев чесън ще яде Щом е част от ОПГ Цацаров оставка дава Пред КАНАДСКАТА ливада Че ПРОМЯНА ще го схруска Февруари на закуска Бойко куфарите стяга За Австралия да бяга Включен вече е в турнира С Джокович ще потренира През Дубай сега лети Шиши му бере фурми С Черепа ще пият бира За да му върви в Турнира!
-
1 точка@Drone, това за Щатите или Канада или? Я дай малко повече подробности, моля. Понеже за Kанада не знам за такава опция - има Carfax, но той не е 5 Евро, а по-скоро към $50.
-
1 точка@JHM и @honda_japan В кода на долната част на всички туби на Мобил има "скрит" шифър. Разказвам по снимките на honda_japan: Код: G1B1538 18.11.2021 Първата буква G е кода на завода - в случая Гравеншон, Франция. Следващата цифра "1" е годината на производство на маслото - 2021 Следващият символ - е месеца. Месеците от януари до септември се бележат с цифри (1-9), а октомври, ноември и декември с букви (А - октомври, В - ноември и С - декември). В настоящия казус буквата "В" отговаря на месец Ноември. Разкодираната дата - G1B1 = 11.2021 г., каквато е и дата на производството = 18.11.2021 г. Така трябва да бъде или най-много с месец разлика. На дъното на тубата има кръгъл печат с дата на производство на тубата (вижте снимките на honda_japan) - Стрелката от двете страни на която е изписана годината (21) сочи към цифра 11, т.е. ноември 2021 е произведена тубата. Отново добър знак. В допълнение, символът "IN" на дъното на тубата също се свързва с продукция от Гравеншон, Франция. Малкият QR код - този под баркода, в долния ляв ъгъл на етикета, при сканиране отговаря на числото 826622В, т.е. и тук имаме съвпадение. Та, като се има откъде е купено маслото и гореизложеното от мен, е много вероятно колегата да е закупил оригинален продукт. Честито!
-
1 точкаМоя навик като паркирам някъде без значение дали има наклон,вкл N натискам ръчната и после P.
-
0 точкиЗдравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
-
0 точкиВръви си принцот из гората, пуща по нЕкоа друга стрела те така, за кеф, изрезва са душманската, а по едно време стига до нЕкакъв гьол. У тоо гьол - жа'бе. И жабата изведнъж изкрекала ма проговорила с човешки глас: - О, Принце, я са ма омагьосале! Цуни ма и ше са прЕвръна у красива принцеса! Позамислил са принца, поогледал са – нЕма никой. К'во пА толко? Цунал жабето. И жабето БАМ, сапреврънало у убава принцеса да откръшиш от нея! Ма бИла голА, що отдек 42 номер рокя у блатото? Фанал я принца ... па кат я почнал до една джанка... юс юс юс юс ... а отпредИ, а отзадИ, бе шА каже некой, че мандръсАл за последно. Седнал да си опчине, у т'ва време принцесата са пооправила и почнАла да мрЪнкя: - Ама кА така, що веднага мандръсанье? Не, че сА оплаквам, ама сватбата? На Принцът чА му изпаднал фаса от устата! Рипнал бръже нашио: - К'ва сватба ма оу откачената?!? И кат я пяснАл с опакото на ръката, принцесата паднала и сА превърнала пА у жаба! Погледал принцът, почесал са и я прибрал у джЕба си, па рекъл: - Еййй, бАаа таа сгодия, момче!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00