Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.01.2022 in all areas
-
3 точкиОмикрон е вече тук Баба Марта сади лук Гешев чесън ще яде Щом е част от ОПГ Цацаров оставка дава Пред КАНАДСКАТА ливада Че ПРОМЯНА ще го схруска Февруари на закуска Бойко куфарите стяга За Австралия да бяга Включен вече е в турнира С Джокович ще потренира През Дубай сега лети Шиши му бере фурми С Черепа ще пият бира За да му върви в Турнира!
-
3 точки
-
2 точкиСтартер. При ниски температури се спича гняста (грес, кал, ръжда) в бендикса и редуктора. Бендикса не се връща достатъчно бързо и, когато двигателя запали маховика го завърта, и зъбите щракат. Сваляне, измиване на бендикса и редуктора, гресиране, сглобяване, и ... тишина.
-
2 точки
-
2 точкиОтносно обслужването на мен ми е известно това - Смяна на ангренажен ремък + всички прилежащи части – през 120 000 км/ 8 години. Смяна на запалителни свещи – през 120 000 км/8 години Смяна на горивен филтър (в резервоара) – през 120 000км/8 години Охладителна течност – първа смяна 200 000 км/ 10 години, като всяка следваща през 100 000км/ 5 години Спирачна течност – през 3 години Масло заден диференциал – 45 000км/ 3 години Предния мисля беше на 65 000км. Аз понеже не бях сигурен кой какво е сменял в моята (ако и да е от братска швейцария и уж редовно обслужвана) - де що има течност и филтър бидоха сменени, ангренажен ремък с обтегачите му, ролка, водна помпа, свещи, реглаж на клапани. Както се казва - да започнем на чисто И да се изфукам - смених крушките на късите и прогледнах За навигацията и аз се интересувам от последна версия, ако някой има инфо ще съм благодарен.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаДа споделя колеги, акордчето е доста приятен автомобил. Нищо че се разминава с първоначалната ми представа за 2.4, но и 2.0 не е лишен от добра динамика. Много адаптивен автомобил. Сега предстои смяна на маслото и филтъра на скоростите. Предполагам и някакви ремъци ако има, но това е. Автомобила е уникален. Много благодаря на всички изразили мнение преди покупката! P.S. Има ли някой идея от къде мога да си закупя мониторът които е оригинално на задната седалка?
-
1 точка
-
1 точкаАз съм със 7 комби. Светлината ми за заден ход е една. Майстора, който ми слага ДРЛ модул ми каза, че може да се сложи и втора светлина. Трябвало да се вземе съответната светлина от кола с дясна дирекция и да се монтира.
-
1 точка
-
1 точкаPlamen-CRV ,разменят се кабелите по искане от застрахователя и после даваме специален преходник за обд-то на който излизат нормални изводите ,за да може чрез него да правят диагностика на колата в други сервизи при ремонт ,това е при по-новите коли от които може да се запали колата през диагностиката .Собственика трябва да си пази преходника на сигурно място .
-
1 точка
-
1 точкаНе се занимавай с готови. Намери си добър майстор. Може да излезе и корозия по арката над гумата и прага. При мен беше точно на тези места. Имам тема (Подлежи ли на ремонт) там може да видиш изгнил праг.
-
1 точкаИди при кадърен тенекиджия и не се занимавай сам. Най-много следващия ти въпрос да е "насочете ме към тенекиджия".
-
1 точкаКолкото по-стокова кола си купиш, толкова по-малко проблеми ще имаш. Както много пъти съм казвал, газ се слага само след като покараш месец и теглиш чертата. А аз дори и тогава не си падам по синьото гориво. Но, това си е само мое мнение с които никой не ангажирам. Търси си комплектен автомобил с добра работа на мотора и скоростите. Всички останали дребни забележки се оправят. От значение е има ли гуми, сравнително запазен ли е салона, фаровете и стоповете оригинални ли са, работят ли стъкла, огледала, чистачки и заключването, Има ли два ключа, щора-кора в багажника + ключ, крик и резервна гума. В багажника не трябва да крякат жабчета и да е ръждясало. Огледай луфтовете по предницата и вратите. Чуя я първо на студено и после я изчакай да видиш как работи на топло. Понатисни я отпред и отзад за да пробваш амортисьорите. Имай предвид, че заради скъсан кабел или проблемен модул АБС не винаги работи. Колегите го деактивират директно от таблата за по-лесно 🙂 Чек енджин лампата също лекуват по същият начин, защото не им се разправя с почистването или подмяната на ЕГР клапана. Така, че като дадеш на контакт следи дали ги има или са ги угасили за винаги. Пробвай скоростите как влизат на студено и на топло. Почти винаги ще има лек шум от първичния вал, но това да не те притеснява. Стига да не е натрапчив ще кара още доста. Виж къде отделя съединителя, не че не може да се коригира от продавача, но повечето не го знаят. Мотора трябва да работи ритмично и сравнително тихо. Има една кора от горе му, която понякога вибрира доста гадно. Като я натиснеш и настава тишина. Няма как разбереш, ако не я караш, но по някога тропат амортисьорите. Не са потекли, но си имат едно тропкане, което може да ти скъса нервите. За задните важи същото. Биалетки отпред и тампони на макферсоните също има шанс да се обадят, но това все пак са консумативи. Гледай гумичките на педалите и топката на лоста за скоростите колко са изтрити. Абе, изморената кола си личи от километри. Дет викаше един познат - Ти като си на 90 и перо отзад да си боднеш, на 20 няма да станеш! Не е лошо да си направиш разчет на бюджета и да си търсиш кола по джоба. Или иначе казано поне 1000 лв. трябва да имаш на страна след закупуването. От тях 500 са ти само регистрацията и застраховката. Другите 500 - Масло, свеши, филтри и задължително масло във скоростите закупено от дилъра на марката за България!!! Преглед на спирачките и задължително гуми според сезона. Успех и дано сме ти били полезни! П.С. За много години и да сте живи и здрави!
-
1 точкаЧочо,аз го обясних в главната тема FAQ.За автомобил над 100км пробег...извънгаранционен автомобил наливат 5W-40 за презастраховане.Хонда ,често се карала в червените обороти и на високи скорости,което има някакъв резон,но всеки автомобил/шофьор си е уникален и не може да слагаш всички под един знаменател.Второ пробега 15000км с масло,което не е " върха на сладоледа" е подбран само за извънградско,но това никой не ти го споделя.Трето,при градско каране-което е смърт за мотора и маслото 3-5-8 км в едната посока на ден лятото ще отвориш термостат,но зимата си на кантар.Изобщо има много ако и единствения правилен начин да си спокоен е да провериш химическия анализ след малък пробег и ако маслото не е сработило съвсем,следващия път да увеличиш пробега.Говоря за съвсем нормална семейна експлоатация.Изключение е оффроуда,нервно каране /газ-спирачка/ и теглене на ремърке. За съжаление тази практика не е позната в България,освен за тежки,скъпи машини,като комбайни,минната индустрия и някой от по-скъпите тирове в големите спедиторски фирми.Един анализ е 100-150 лв.Едно читаво масло е 70-80 лв за 4 литра.По-ефективно е да си смениш маслото на 5000 отколкото да анализираш и да караш още 1500-2000км.От друга страна следя Амсойл,Редлайн,Мобил 1...топ маслата им.Изкарват на градски цикъл 8000,но 9000 трудно.Останалото е проста аритметика и всеки си я смята.Мога да постна много примери,но и с това няма да убедя Иван,Първан и Драган,че тези 10000км са мит...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМоше се връща по-рано от командировка и заварва жена си с приятеля му Авраам: - Е, хубава работа - моят приятел с моята жена... И каквооооо - с моите презервативи?!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00