Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.08.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Няма да спра да коментирам. Е и сега колега си търси тъпата гадна преебаваща се брава за багажника. Измислете как да се помогне на такива колеги и ще спра . До тогава коментирам докато ме баннете .
  2. 2 точки
    Мислех да не излизам от темата, но то очевидно това е темата. Към колегите от форума, които критикувате екипа, който го поддържа, или мен с това, че се напъвам: гарантирам (доколкото е възможно да съм сигурен), че никой от екипа не модерира и взема решения с други цели освен за доброто на форума. Освен че не е най-приятната работа, съвсем нерядко получаваме критика – един път, че не прилагаме правилата еднакво за всички, друг път – че го правим, а не всички са еднакви. Трябва да ви кажа за себе си лично, че ползите, които получавам от това да съм модератор са никакви. Напротив – прилагането на правилата и напомнянките (понякога ежедневно) на хора, които ги мързи да ги прочетат (нови потребители главно) е доста изтощително. Единствената причина да приема предложението да съм модератор, и да продължавам да го правя досега, е че желая най-доброто за форума и искам да помогна с каквото мога. Гласувано ми е някакво доверие с тази позиция и се чувствам отговорен да правя каквото мога и преценя, че е най-добро за форума. Стана прекалено дълго и локуместо. Но тези критики, че тук си правим каквото си решим с някакви мераци за власт вече започват да ми накланят вензните в другата посока и желанието ми да си жертвам личното време за доброто на форума намаля. Сигурно тези критици не ги бърка кой знае колко, но споделям това защото мисля, че къде в по-малка, къде в по-голяма степен всеки от екипа се чувства демотивиран от такива атаки.
  3. 2 точки
    Пореден пример за това как хора се обсъждат област, която до голяма степен им е чужда. Авторът на статията, както и редактора, определено са проспали часовете по химия, където са обсъждали химичните свойства на въглерода, както и неговите най-характерни съединения. В статията не се прави разлика между CO и CO2, което не е само смешно, а направо жалко... CO2 е основен продук от процеса на горене в автомобила (CO2 и H2O), няма как неговите стойности да са ниски и повечето случаи процентните стойности би трябвало да са близки за всеки автомобил. 15 процента в твоя случай е нормална стойност. Както и @Pavel_Pavlov писа по-горе, категориите са вързани и с годината на производство, така че дори и теменужки да ти излизат от аспуха, твоят "леген" няма как да получи по-висока. Освен, разбира се, ако не добавиш някоя друга батерия в багажника и някой електромотор по задвижващата система и пледираш, че караш хибрид :).
  4. 2 точки
    Ванка, знаеш предполагам, че уважаваме много приносът ти за форума. Но правилата са за да са еднакви за всички. Не съм се напрегнал (сигурно мен визираш), даже ми беше тъпо да те цъкам за коментара, но така е редно спрямо всички. Иначе какво се получава – за едни може, а за други – не.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Аз не искам да ви критикувам остро, просто забелязвам едни и същи процеси, независимо от спецификата на форума... А, ми е приятно с всички вас, и не ми се иска пак да губя добрата среда, която намерих... 😊✌️ Благодаря Ви за всичките усилия🙏💪🙏
  7. 1 точка
    Включвам се със сериозен ъпдейт по темата. Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен. Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ. П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели
  8. 1 точка
    И е чисто и подредено + приятно, с безкористните усилия на екипчето.
  9. 1 точка
    По-оптимистично, колеги Форума съществува от 17+ години. Да променя се, в дадени категории/аспекти запада, в други се развива, а в трети-пети е норма. Но, още сме тук и сме си полезни
  10. 1 точка
    Гранични стойности имам предвид Конкретни цифри не някакви фърчащи проценти. При изследване на човек си има примерно от 1до 5 си здрав. А при тези еко норми какви стойности си за евро 1 и какви стойности съм за евро 4. Това COот какво е процент и как някаква тръбичка го синтезира тоя процент спрямо какво.
  11. 1 точка
    Здравейте, наскоро и аз смених компресора, поради повреда. Имам отстъпка от една фирма за авточасти и ми излезе малко под 400 лв. на Valeo. Разбира се като отидох при майстора се оказа, че не е същия. Отворите за тръбите са на малко по различно място. Благодарение на майстора, който реши на своя глава да преправя тръбите, всичко мина благополучно. Иначе трябваше да го връщам, да чакам да ми върнат парите и т.н. Други ме съветваха да взимам втора употреба, на цени от 250-300 лв., но реших, че не се знае колко ще изкара и дали ще работи въобще. Отделно други майстори ми обявяваха цени от рода на 7-800 лв. и нагоре. Та всичкото, което исках да споделя е, че ако взимате компресор на Valeo, ще трябва да се преправят двете тръби, да се огъне едната, а другата също минава от друго място. Просто попаднах на читав майстор, който главно се занимава с електроника. Успех.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Здравей колега, Явно и ти отиваш на смяна на бобина(обаче, Не е задължително да трябва да сменяш шайбата !). Най-важното е много внимателно да се измерят размерите на повредената електромагнитна шайба. Обяснявам ти това, защото аз си изпатих този месец два пъти (и да отбележа, че и 2-та пъти ремонтът се извършваше от специализран сервиз на автоклиматици !). Проблемът беше, че първият път се доверих безрезервно на майстора и не го притисках с въпроси - все пак той постави точната диагноза и трябваше да подбере точното "лекарство" (когато имах абслолютно същите симптоми които описваш, че на хладно се включва климатика, а на топло - след като поработи до 10 минути - спира) майсторът ми смени бобината, но явно е сложил с 1-1.5 мм по-висока от оригиналната такава. Вследствие на което трудно закопча вътрешният /големия/ зегер - това го установих, защото се наложи да му асистирам. Вследствие на нестабилното закопчаване на зегера се появява триене м/у бобината и ремъчната шайба, което допринася за вдигане на темпертурата(първи проблем). Лагерът който е в бобината не ми го смени(и това е вторият проблем), а това е задължително , защото на тези километри, които пишеш, че е колата да е сменян най-много 1 път. Самият лагер /оригиналният/ трябва да е от производител NSK (JAPAN)- марката трябва да е щампована на лагера. От неправиният монтаж и повишената температура само за 1 мес. /при мен / на лагерът му беше изтекла смазката и беше посинял. Съчмите почти се бяха разхвърчали. Жив късмет съм имал, че не е блокирал. Така, че сменяй го задължително, колега. Цената му от дистрибутора е 20 лв, но ако го купуваш от тези от сервиза - ще ти го пробутат минимум х2 (на двойна цена) - поне такава е практиката в Варненските сервизи(не се наядаха тези таргаши, не стига че му плащаш труда дебело, ами гледат и с частите да те прекарат). Така, че както се оправиш, но задължително като те "качват на черешата" искай да ти сменят и лагера, защото той е най-отвътре и след време като му се навърти наработката - той ще започне да отделя също топлина, която загрява бобината и така изолацията й старее по-бързо и животът и се съкращава по-бързо от предвиденото( или защитата на компресора го изключва, което е по-доброто положение ). Примен вторият път вече ми смениха шайбата на климатика и лагера, и всичко заспа. Да видим до кога ? Но за тази нескопосана работа на 1-вия сервиз платих втори път процедурата - НЕ ПРИЕ РЕКЛАМАЦИЯТА, ЗАЩОТО НЕ БИЛ ПИПАЛ ЛАГЕРА-I-вият БАШ Майстор. МАЛКО СЪВВЕТИ ОТ МОЯ СТРАНА: 1.Не се довярявай на майсторите при подбора на бобината - провери си лично размерите на бобината, защото аз като се включих при моята (като разследващ) открих, че моята бе висока с 1,5 мм което е довело до вътрешно триене, вследствие на което се повишава температурата и защитата на климатика сработва - за да го защити. 2. Правилният избор за комплектовка на бобина с шайба е Важен ! Основните играчи на пазара, които предлагат бобини са китайците. Предлагат се както отделни бобини, така и комплекти(бобина, ремъчна шайба и притискателен капак). Най-добре е готовият комплект, но той е и най-скъп ! Ако от сервиза ти обясяват, че са оригинални/японски/ не им се връзвай - японеца не предлага консумативи - директно заменят нов/окомплектован/компресор с гаранция, ама който го дърпа късия - търси компромисми решения.Казаха ми, че на оригиналният компресор му търсили 1200 лв-1400 лв. и е само по заявка. Има и заместители , но колко са качествени - божа работа. 3. Внимавай с размерите, защото се предлагат бобини с много близки размери(отклонение в рамките от 0.5мм до 2/2.5 мм, което НЕ е допустимо при сборката на на място, т.е. когато са комплектоват на място бобината с шайбата. Предлагам да не пълня повече темата с разсъждения, че много дълго стана и предлагам ако имаш други въпроси: на разположение съм на 088/77-87-555. Късмет ти желая с майстора и ремонта 😉
  14. 1 точка
    Аз като ги гледам тия данни нищо не разбирам, няма гранични стойности за измислените им еко категории. Всичко ми напомня за отчитанията на топломерите. Гледаш и не верваш на ушите си. Пълна пародия.
  15. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...