Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.08.2021 in all areas
-
5 точки
-
2 точкиЗдравей, Най- вероятно блокирал лагер на компресора или самия компресор е запекъл. Както го описваш съединителя на компресора е ОК! Трябва да се сваля и да се разглобява компресора, само че преди да се свали отиди да ти дръпнат фреона.
-
2 точки
-
1 точкаПри мен резбата на един от клапаните свърши след 75к км на газ с газова монтирана на колата след покупката от мен. Реглаж на клапани съм правил на 10-15к км. Газовата е добре настроена - без check engine за бедна/богата смес. Нямам представа какъв е реалния пробег на колата. След ремонт на главата с металокерамични легла имам още 50к км до момента.
-
1 точкаДобре дошъл! Не пиши с "болд"! Ако е пазен и гледан, модела е читав. Имах такъв - сега го кара 1 врачанин и колата още е ОК. Пиши ми Л. С. ако искаш да ти уредя среша с него, а той ще ти разкаже кое/какво/как.
-
1 точкаНов шофьор, а ползва стари номера. Тарикатите бързо се учат и наистина за него е трябвало КАТ да го одруса за несъобразена скорост + движение в БУС лентата. Човек като прави добро не знае какво ще му се върне.
-
1 точкаНе, не са! Потърси темата малко по-назад, по спомен беше свързано с горивния регулатор, или нещо такова. Писано е по темата.
-
1 точка
-
1 точкаАми това видях: https://sportal.bg/news-2021080110553823603 Жалко за Фетел, а Хами се изкачва, но разликата с Макс не е голяма, както и между Ботас и Чеко. https://sportal.bg/news-2021080205372448581 Имаме шанс. Да починат малко и в края на август ...
-
1 точкаЗдравейте, Споделям опита си в претапицирането на таван за гореспоменатия модел. Тъй като предния собственик явно е пушил на умиране в колата и след неуспешен опит за сухо изпиране на тавана се наложи да претапижирам тавана. Стъпките са следните: 1. Разглобяване на придържащите елементи на тавана на колата. - плафон- държи се на 2 болта М5 - преден плафон с кутия за очила- държи се на 4 болта М5 - Предни кори на гредите - демонтират се чрез изваждане на пласите с надпис "Airback .....) - Странични кори на гредите - развъртат се болтовете на коланите, махат се уплътненията на вратите и се издърпват. - задни кори на гредите - демонтират се отново чрез издърпване на пластмасите с надпис "Airback...." и разкопчаване на има-няма около 4-5 копчета. - тавана се придържа и от уплътненията на вратите. - има и две семетрично разположени копчета в задния край на кората на тавана - окабеляването е залепено към тавана с алуминиево "тиксо"..... - разкачане на акумолатора (за всеки случай) - демонтиране на предната лява седалка, има две букси за колана и airbag-a под седалката. - на дясната седалка се маха подглавника и се пуска облегалалката максимално назад. Изваждането на тавана става през задната лява врата, като са необходими 2-ма човека ако искаме да го извадим здрав. 2. Подмяна на тапицерията. - Стария плат се отлепя. - дунапрена се премахва чрез твърда четка. - измива се с ацетон вече чистата основа - избрания плат се поставя на тавана - напръсква се с лепило за текстил на спрей, като се пръска плата и основата. Аз го направих на 2 пъти по дължината на тавана. Цялата процедура е онагледена тук -> https://www.youtube.com/watch?v=Ov-f91gaEzI&ab_channel=TapicerBG След като изсъхне поне 24 часа всички по обратния ред се монтира. Специалнмо аз оставих страничните греди, дръжките и плафоните в оригиналния цвят Важно: Да се внимава със сензора за дъжд при свалянето на тавана, тъй като с времето лепилото му е изсъхнало и може да падне (както при мене). Търся и сензор ако някой има за продаване/ подаряване да пише
-
1 точкаПоздрави за свършената работа. Мога да добавя нещо от опит- имал си късмет с чистенето с четката. Лепилото се е изпекло добре, иначе става нещо като шипков мармалад и само се замазва и няма махане с добро. Спасението е на водоструика, като акцента на почистването е на хлътналите места, защото там каширания плат е под напрежение, въпреки, че има добра разтегливост във всички посоки. И някакво 5 кг.желязо отгоре да не го издуха струята. Не се изкривява панела след изсъхване. Лепилото е хубаво да е термоустойчиво. За панела течно на четка, за дунапрена на спрей, защото от четка не поема. Лепи се на 2-3 части като има т.н.отворено време, след което при опит за отлепване се къса дунапрена от плата и става фаул. За притискане се използва дунапренена гъба пъхната в найлоново тънко пликче, иначе остават хлътнатини от пръстите.
-
1 точкаЛично за мен внос на кола от страни извън Европа - Корея/Япония/ОАЕ/САЩ/Канада си заслужава само за редки, екзотични или премиум модели, които трудно се намират или не се намират запазени тук, при бюджет около 30 хил. лв. и нагоре. Такава кола хем ще си струва усилията, хем ще си запази стойността след вноса, ако наистина дойде добре запазена.
-
1 точкаЗдравейте колеги! Хубава тема сте отворили, бих искал да споделя и аз моите впечатления. Autowini го наблюдавам от две години, бих казал, че налагат сериозен стандарт за представяне на автомобили за продажба. Съжалявам, че по това отношение няма такъв сайт у нас. Предполагам, че сте прочели, че те предлагат и допълнителна оценка на посочен автомобил срещу не много голяма сума. Изключвам съмненията относно продавача, но една странична експертиза би дала добра достоверност. Освен това, притежанието на автомобил в Корея е свързано и с известен статут/платежоспособност на собственика и. При високият стандарт, в който живеят, амбициите са за сравнително често обновяване на автопарка. От преки наблюдения мога да споделя, често ще попаднете на коли над 10г експлоатация с пробег под 100к км. При това бих добавил, че често нивото им на оборудване е по-високо от това на европейският пазар, или Горублянският 😁. Доставка, най-евтината е с Ро-ро, и Пирея се посещава регулярно от големите чартьори. И аз се интересувам, как да взема кола от Гърция до БГ и преминаването през всичките административни урдурми. Цените са силно конкурентни, благодарение на търговските споразумения между ЕС и Корея/Япония. Дали кола от Корея? Някак си ми се струва, че автомобил от там би бил по-реален в техническото си състояние, спрямо такъв внесен от Запада.
-
1 точкаПотвърдено е от филтрирането по модел в сайта и от съпорта. Възможността за връщане също е потвърдена. В крайна сметка не си свърших работа, само си загубих времето. Платил съм една доставка, ако върна продукта ще трябва да платя втора доставка. В заключение поред мен, не е удачно пазаруването от Autodoc. Ако всичко е наред - добре, но ако има проблем тогава се получава едно излишно занимаване и загуба на средства!
-
1 точкаТова, че го има за recall, не значи че не е направен. П.п. спри да ми цитираш мнението като е над твоя коментар. Това е извън правилата
-
1 точка- Каква е тази опашка, Джеймс? - Кандисат-премиери за Слави, сър. - Много е дълга, Джеймс. - Дълга, но върви бързо, сър.
-
1 точкаДруги варианти ще разгледам, този не ми харесва. Аз през живота си 1000лв за ремонт на кола не съм давал , стигне ли се до там се сменя колата.
-
1 точкаПонеже насочихте темата към К20А4 ... Точно 1 година търкалям този проблемен двигател. Колата е края на 2003-а, автоматик. Купих я на реални 127000 км, като последните 2 години не е карана. Не съм се интересувал, каква е причината да не се кара цели 2 г., но мисля, че не е ПТП, или поне не сериозно такова. Казвам това, защото заден ляв калник е китосван и пребоядисван, но няма други следи от авария. Преди покупката бях наясно с проблема с валовете, дотолкова, че да имам едно на ум и да се оглеждам/ослушвам при теста. Прецених, че няма място за притеснение и "скочих" Таааа ... плащам аз колата, качвам се, тръгвам, и след 30-ина км, на слизане от магистралата, почти обратен завой с висока скорост, хоп ... авариен режим, 2500 оборота и светещ "чек". Спирам, цигара за освежаване на мозъка, и започвам да мисля. Две години по-рано ми се случи абсолютно същото при покупката на Акорда на брат'чеда. Оказа се ниско налягане на маслото при vtec клапана. Викам си, сто про тук е същата ситуация. Обаждане на приятел с комп за диагностика и веднага при него. Закача той компа, и воала - налягане на маслото на vtec-a. Бърза консултация с форумите, масло Castrol Edge FST 5W30, нови филтри, свещи и на рампата. Преди смяната - добавка за промиване на системата, не помня марка, беше 300 грама, сипваш, 15 минути на обороти, и сменяваш. От тогава не съм влизал в авариен режим. За тази година съм изминал 13000 км, като на 10000 направих същата процедура, т.е. същата добавка преди смяната. Между двете смени долях малко повече от половин литър масло. Това доливане го отдавам на факта, че съм фен на високите обороти До момента не съм проверявал клапаните, и нямам представа, дали някога е правено. Преди един месец минах на ГТП, и се разминах само с една предна биалетка п.п. Наскоро, пред един магазин, топъл двигател, паля колата и виждам един приятел. Започваме сладка приказка, и след 5-6 минути той се подпира на отворената ми врата. Реакцията му - "БаМааМу ... ама на т'ва двигателя работел !?!" п.п.п. Те за т'ва това ми е 9-ата Хонда за последните 12 години, включая трите Сивика на съпругата ми, и трите мои англичанки Сивик 6-а с емблеми Ровър
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЛошия късмет продължава. Дисквалифицират Фетел, а Хамстера става втори и вдига преднината в точките. Егати каръщината.
-
0 точкиГоляма част от обществото също е облагодетелствано от контрола, или по-точно липсата на такъв, при ГТП. Поне 50%, да не кажа и повече, от автомобилите са с изтърбушени катализатори, дпф-и, затапени егр-и и още какви ли не "оптимизации" само и само да са на пътя. Искаш да си караш 10-15-20 годишния си навес с изтърбушени катализатор/дпф, плащаш и мълчиш. Щото ако се направи каквото е нужно, а именно спиране на навеса от движение, то всички скачат дружно на протести, как видиш ли как може на нашенеца да му вземат изконното право да кара навес. Някакви изсмукани доводи от пръстите - аз съм на газ и не замърсявам, са за замазваме на очите. Все едно не ги виждам перфектно настроените навеси колко не замърсяват.
-
0 точкиЖена отива при личния си лекар. - Докторе дайте ми моля ви направление за гинеколог, постоянно вадя пощенски марки от оная си работа, цял класьор напълних вече. Доктора учуден. - Интересно, я дайте да погледна. Поглежда той и казва. - Ясно какъв е проблема, вие не сте за гинеколог. Ще ви дам направление за очен лекар, и това не са пощенски марки а етикети от банани.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00