Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.07.2021 in all areas
-
4 точкиКакво да кажа - Легендарен автомобил! Преход от почти 1000 км за 1 ден. Вчера сутринта в 4:30 нулирах trip A и тръгнах за В. Търново - пристигнах в 7:20. Накрая изгрева малко ми светеше в очите, ама - да съм станал по-рано. В 7:40 - старт за София. На ЕКО Севлиево наГАЗих догоре "баката" и към 10 и малко бях в София. Там по дела тук-таме и към 16:00 тръгнах обратно на изток. Пак на ЕКО Севлиево (същата колонка) спрях да допълня и днес гледам бележката - 386 км с 48,6л газ, а от тях около 10% са столично градско. Разход нормален - 10л/100км според борда на бензин, а реално (по метода пълно-пълно) 12,6 / 100 газ, което си е ОК за изпреварвания на трафика по "федералните" шосета и аутобан (доколкото Хемус с неравностите и 5км задръстване заради ремонта на 1 тунел) може да е магистрала. Към 18:30 си бях в Търново, "пих кафе" с приятел, докато чакам слънцето да залезе (та да не ме дразни в очите) и към 20:30 поех пак на запад. От началото на Хемус (на Ябланица) до Враца валя яко и "фнимавах в картинката", та чак към полунощ се прибрах в Монтаната, и освен леката умора в очите (от "мракомокрото" пилотиране), си бях кукурЯк, та хапнах и даже зяпах не'къф филм. Някои сигурно това работят, но за мен не е ежедневие "хилядарка", а на Ледженда му е през "онея 6 работи" - само некой да сипва.
-
3 точкиСъжалявам, че си останал излъган, от опит знам колко неприятно е. Остави ревю на къщата в Google, там ще го видят повече хора. С детайли, така има повече тежест. Нещо, което със сигурност си научил (и по-добре сега, с кола за 5000лв вместо с такава за няколко пъти повече) е, че втора ръка кола се купува след като се покара и след като мине сервиз. Още повече пък нов внос, от автокъща. Репатрак, оглед + диагностика в сервиз излизат общо 50-100лв. Дори колата да е чудесна, винаги намират по нещо, което пък е добър повод да се намръщиш и да се спазарите още малко надолу. Наблюденията ми са, че на кола на която ти отказват оглед в сервиз - нещо не е наред. Ако колата е читава - веднага намират временни номера (фирмени) или съдействат с репатрак, дори за тяхна сметка, за да направите огледа и да стане сделката. Веднъж след като е купена колата, нещата стават по-сложни. Все пак могат да се търсят права по съдебен път. Ето пример за спечелено дело за автомобил с дефекти от автокъща. Цитирам базата на която е взето решението на съда: Добре е да се пазят детайли - например снимка на обявата от където се вижда, че колата се продава в добро състояние (което се предполага, ако изрично не изброени дефектите, с които си се сблъскал). Важно е отстраняването на дефектите, за които имаш претенции, да не се извършва преди да се заведе делото, за да не може продавачът да спори за необходимостта или стойността на ремонта. Разбира се, всичко това отнема време и нерви, но като не се внимава преди покупката, само неприятни варианти остават след нея.
-
2 точкиНа Хамилтън могат да му дадат каквото си искат, но щом е първи все едно не са му дали нищо. Справедливост е когато гътнеш конкурент и той не може да се върне на пистата заради теб трябва и ти да отидеш в бокса за почивка без значение дали умишлено или неволно (стават такива работи), ако удариш някой и той загуби пет места заради теб и стане осми ти да не можеш да станеш повече от девети, това е справедливост, Наказанието на Хамилтън беше про-форма както казват циганите "мижи да те лажим" (затвори си очите да те излъжа) И Хамилтън забелязахте ли как тръгна след ферарито на вторият старт, започна да се влачи все едно това са възможностите на мерцедеса, направи се на луд, до преди половин час се ръгаше и се чудеше как да отстрани конкурента а с ферарито даже спазваше прилична дистанция. Каквото и да се говори не може да се каже на черното бяло. Както казват хората - хубава работа ама циганска.
-
2 точкиЗдравей, преди четири месеца си купих ЦРВто автомат от тази автокъща. За сега освен смяна на консумативи и предни амортисъори, да чукна на дърво, друго няма. Човека е точен, дори ни помогна с транзитните номера до КАТ Пловдив. Така че, пожелавам ти успех.
-
1 точкаПокрай търсене на "щар по щар" или иначе казано 4x4, попаднах на този екземпляр случайно- Предвид годините, не очаквах буквално да е като нов от към ламарини. Няма никаде дори наченки на ръжди и не е кърпен. Още е със заводските гумени арки по задните калници. Мотор 1.4, 90кс, внос от Италия преди 2 години с газов инжекцион Romano слаган в БГ. В багажника човекът ми показа смененият ангренаж а той беше с надписи "Honda" на ремък, водна помпа и ролка. Километрите са 225 000 и предвид състоянието на ламарините, може би е един от еднорозите които все по-малко излизат на пазара. Та не се кумих много и го придърпах а за момента си оставям и "R"-a. Иначе 6-тата генерация, технически има нужда да се пипне ходовата част тук - там но пък мотора "пее" както на бензин така и на газ. Не знам дали харчи или не масло но ще разбера скоро
-
1 точкаНе стига, че не продадох моя Сивик а купих и този. Няма такава краста. Има технически леки забележки, от към ламарини е като нов а има и газчица. Повече ще пиша в моята тема а скоро ще задавам въпроси и тук относно англичанката. Мерси и на @fenabg
-
1 точкаЗдравейте, Бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil 1x3.785 Стойност на поръчката: (1 * 29.49) * 1.9775 = 58.32 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Револют Начин на получаване: - Чрез куриерска фирма Благоаря преварително!
-
1 точка@Accord 1,8i LS 2001 Изрови 10-годишна тема, за да напишеш един ред офф топик
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Бих искал а поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-0w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Motor Oil SAE 0W-30 Premium Fuel Economy ( 1 x 1 L + 1 x 5 L) = 6 L Стойност на поръчката: (1 * 12.33 + 1 * 57.95) * 1.9775 =139.98 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Чрез куриерска фирма Благоаря преварително!
-
1 точкаТърсиш Радо, намира се на Карловско в локалното веднага след Гостилница Карловска в дясно и питай, който видиш, знаят го. От Бултрако там пращат рейките. Но след 30-40 000 пак се разбива, така казват всички.
-
1 точкаЕйй голям инат си:)Гаранция колоната заминала,а тва какво са казали разни аудио маудио спецове е без значение..повечето тая кола са я виждали само на снимка.А пък ако има проблем с лоша връзка проблема съвсем няма да може да се разреши,че в нея има 1 тон кабели!!!При теб бучи по силно даже и от мойта..смянвай и газ на аудиото:)
-
1 точкаhttps://clubs1.bg/news/750-000-evro-shtetite-na-verstapen-honda/ ще видим тази работа.. "Законът трябва да бъде ревизиран, включително системата на стюардите. [Серхио] Перес получи два пъти по 5 секунди в Австрия заради повърхностен контакт и при положение, че никой не излетя. На Хамилтън можеха да му дадат 10 секунди плюс преминаване през питлейна. Но те и това не направиха.“
-
1 точкаАз обаче съм обнадежден, че щом и в такъв високо-технологичен спорт използват тиксо за закрепване на детайли, старата максима, че всичко нужно да ремонтираш колата си на път е тиксо, тел и малко плюмка, е все още валидна 😆
-
1 точкаАз бях пред същата дилема.20 години съм карал само немски бензинови автомобили.Карам 90% градско, на къси разстояния и исках бензин 1.8 140 коня.Немските бензинови станаха много скъпи за обслужване и поддръжка.Гледах 2 месеца бензинови Сивици в Бг и нищо не си харесах.Един приятел ми докара от Германия, на 143000км регистриран декември 2008г.Обслужен от-до, с тюф на 5 месеца, гаражен, два чифта джанти с гуми, един собственик - жена 49 набор.С пълна сервизна история.Всяка година е минавала 12-13к километра.Платих 4700евро + 1000евро за докарване на ход.Колата си я избрах от частна обява.Платих 500лв. регистрация.Дали ми е излязла скъпо?Да в сравнение с колите на нашият пазар.Дали съм доволен?ДА.Карам я вече почти година, и разхода ми е само за гориво.Сигурен съм, че е на реални километри,че не ми харчи масло, че не е блъскана и оправяна, сигурен съм, че е обслужена там с консумативи за техния пазар.Трябва само да си намериш правилният човек, който да я провери преди да я плати!!! Между другото, за малко по малко пари излизат доста запазени 1.4 100коня.Но моят съвет е - след 1.8 тси си за 1.8 140кс.
-
1 точкаХубава тема,само пропусни последното мнение.Ръчната не се натяга от купето,а от самите барабани.Става много лесно,има и клипчета,гумената тапичка на барабана е за това.
-
1 точкаВсъщност се оказа, че просто трябва повече да се раздвижи лоста на спирачката за да може да излезе всичкия въздух. Буталото на цилиндъра е доста малко явно и си трябва време.
-
1 точка1000 километра с разход 5.6 /100 основно извънградско , вкл. Магистрала само на климатик с двама възрастни и едно дете и пълен багажник. Това е с масло 5в40 ,а ако беше правилното 0в20 , сигурно около или под 5 на 100. Чудесно е 1.5 без турбо моторчето. На моменти ми идва леко немощно обаче, понеже основно карам акорда... Абе в общи линии е като икономик д серия, ама на стахиометрична смес. Чудесна работа на Хонда. Ще видим надеждността , за момента е на около 86000 километра ,без проблеми въпреки пияния мексиканец дето я е сглабял.
-
1 точкаВъв времето се убедих че к24з3 ако не бъркам в 8ма , са си маслобойни . Една не знам дето не гори масло , та в случая слагай 0в30 е се надявай на 10к да не е повече от 1.3 литра.
-
1 точкаВ случая, когато се купува автомобил "втора ръка" от западна Европа, трябва да се знае, че там обикновено минават по 25 - 30 хил. км за година, минимум! А има доста, които минават и по над 50 хил.км. за година - тези дето много "щъкат" насам - натам... На бензиновите двигатели сменят масло (Гаранционно!) на по 15 - 20 хил.км... При което запичат сегментите на буталата, а от там и разход на масло, и необходимост от ремонт на давигателя! Допълнително и катализаторът е скапан вече (в следствие на изгореното масло) и е необходимо да се смени, както и да се почисти EGR цялата система. Аз се водя по една житейска истина. А именно: 1. Няма нещо, което е създадено от човешка ръка, да не може да се оправи! 2. А дали си струва, зависи от желанието, средствата и усилята, които са нужни, за да стане... Успех!
-
1 точкаЗадържаш бутончето clock и с 1 /час/ и 2 /минути/ настройваш. Ако е 12 часов режим задържаш бутона за Вкл. и да видиш друго меню, тогава с бутон 5 превключваш в 12/24 ч режим на радиото.
-
1 точкаНе съм писал отдавна, само да се похваля че си оправих проблем преди 2 - 3 седмици. Оказа се в крайна сметка, че магариите ги правеше FITV, както много колеги написаха и предположиха. Колегата Spliff ми даде от ауто дата да прочета разни неща относно FITV и неговото диагностициране кога при какви положение работи и т.н., неща, които не ми бяха ясни. В крайна сметка да не изпадам в полемики.... FITV не ми е бил прецакан, но е бил завит с правата отвертка прекалено надолу, т.е. дебита на въздуха е бил ограничен. От там ми идваше трудното палене на студена, от там идваше и това, че първата минута като се запали мотора и се подаде газ, той се давчеше (просто е била богата смес), както и че оборотите на празен ход, на току що запален (студен) двигател, държи ниски обороти. Един вид с това регулиране на FITV с правата отвертка се определя дебита на въздух и до колко горивната смес да бъде богата/бедна (най-грубо казано), нещо което така и един американец по форумите не беше написал и обяснил (а се рових и изчетох света, всеки пише "затягай го докрай", което всъщност е грешно). Като го отвих този клапан всичко се оправи - има си стабилни 1500 - 1600 оборота на студен мотор (които постепенно спадат), не се дави, не гасне - всичко вече е перфектно. Но за да се разбере до колко трябва да се отвие (да се увеличи дебита на въздух), просто се прави следното - на студен, току що запален двигател, оставяте да си работи двигателя и веднага бързо (докато не е загряла охладителната течност) отвивате капачката на този клапан и с права отвертка почвате да отвивате/регулирате самия клапан. В един момент просто ще се усети как оборотите на двигателя се вдигат и всичко се нормализира - това го давам като съвет на някой с подобен проблем, който прочете това мнение в някакъв момент, да знае какво трябва да направи, а не отново да търси проблема и да се сблъсква с десетки съмнения и чудене къде какво точно да прави. Благодаря на всички които взеха отношение и ми помогнаха с акъл Темата може да се заключи ако преценят модераторите, няма какво повече да се напише.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00