Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.07.2021 in all areas
-
2 точкиСъжалявам, че си останал излъган, от опит знам колко неприятно е. Остави ревю на къщата в Google, там ще го видят повече хора. С детайли, така има повече тежест. Нещо, което със сигурност си научил (и по-добре сега, с кола за 5000лв вместо с такава за няколко пъти повече) е, че втора ръка кола се купува след като се покара и след като мине сервиз. Още повече пък нов внос, от автокъща. Репатрак, оглед + диагностика в сервиз излизат общо 50-100лв. Дори колата да е чудесна, винаги намират по нещо, което пък е добър повод да се намръщиш и да се спазарите още малко надолу. Наблюденията ми са, че на кола на която ти отказват оглед в сервиз - нещо не е наред. Ако колата е читава - веднага намират временни номера (фирмени) или съдействат с репатрак, дори за тяхна сметка, за да направите огледа и да стане сделката. Веднъж след като е купена колата, нещата стават по-сложни. Все пак могат да се търсят права по съдебен път. Ето пример за спечелено дело за автомобил с дефекти от автокъща. Цитирам базата на която е взето решението на съда: Добре е да се пазят детайли - например снимка на обявата от където се вижда, че колата се продава в добро състояние (което се предполага, ако изрично не изброени дефектите, с които си се сблъскал). Важно е отстраняването на дефектите, за които имаш претенции, да не се извършва преди да се заведе делото, за да не може продавачът да спори за необходимостта или стойността на ремонта. Разбира се, всичко това отнема време и нерви, но като не се внимава преди покупката, само неприятни варианти остават след нея.
-
1 точкаНе, K24A3 не е 201 коня, а 140 kw ≈ 190 коня. По въпросът ти за гтп без катализатор – минавало се е през пунктове където не мерят реално газовете. За днешно време не знам, сигурно пак така. За софтуера няма какво да те притеснява, стига да е от доказано място. Ако визираш рефлаша на украинеца, в цял свят карат с него, няма драми. Но тази тема е само за силов тунинг. Нека тук остане дискусия по темата, а не за гтп пунктове и съвети за масло. Ако не можеш да намериш отговор на въпросите ти във вече съществуващи теми, можеш да пуснеш нова такава.
-
1 точка
-
1 точкаХамилтън отстъпи в първите няколко завоя, в този просто реши да не отстъпва. А Ферстапен е пилот, който по принцип не отстъпва. И поведението му в тази първа обиколка напомня на времето, когато се бориха с Рикардо в РедБул. И двамата пилоти можеха да направят нещо, за да предотвратят инцидента, но е нормално при такава битка да се случват такива ситуации. Ферстапен е все още доста агресивен пилот и когато някой подходи с подобна нему агресия, веднага става виновен. Очевидно мерцедесът бе по-бързата кола в тази обиколка и по-доброто решение за Ферстапен бе да отстъпи и да вземе 18 точки, вместо да рискува и да вземе нищо. Но това е въпрос на опит и улягане. Важното е, че е добре и се надявам да видим още такива битки до края на сезона.
-
1 точкаФеърплея омръзва, особенно ако си първият от губещите и води до озлобление и агресия. Същото е и по шосетата, и всички сме в кюпа, ама там няма кой да те накаже с 10 секунди, и сейфтикар нема, и хеликоптер, така че търпение му е майката, и нерви - кат корабни въжета!
-
1 точкаХамилтън е длъжен да отстъпи в завоя защото е значително по-назад и траекторията и скоростта му ще доведат до катастрофа, освен ако Макс с осмото си чувство не излети превантивно от пистата. Пилотите трябва да си имат доверие точно в такива ситуации и това се учи на картинг пистите като си на 8. През 1997 когато Макс е бил на 1 месец, Шумахер е дисквалифициран от шампионата за умишлена катастрофа с директния си конкурент за титлата Вилньов в последното състезание.
-
1 точкаMystic, Ако си гледал внимателно повторенията от инцидента, ще забележиш, че преди зоната за спиране двете коли са почти една до друга (някакви сантиметри разлика). Хамилтън започва да спира по-рано, при което леко изостава, а Ферстапен толкова бързо свива пред него, че Хамилтън не е имал време за реакция. Ако беше вярна твоята теория, т.е. ако Хамилтън удря Ферстапен, то би трябвало Хамилтън да спира по-късно, а не обратното. В случая има и лека грешна преценка от Ферстапен, че е напълно пред Хамилтън и може да мине пред него. Относно правописа, в Германия и Холандия V се произнася Ф, и понеже името му се пише Verstapen, се произнася Ферстапен. Нали все пак целим да произнасяме имената на хората, както ги произнасят в родната им държава. Да има правило да не се изпреварва на дадено място на някоя писта е просто абсурдно, ако твърдиш обратното, те моля да цитираш член от този правилни. Аз перефразирах думите на Хорнер в разговора му с Майкъл Маси, а мисля, че той е по-осведомен от всеки един тук.
-
1 точкаЕдин много сръчен и евтин майстор ми ремонтира вентилатора в купето на C-class-ата, бих ти го препоръчал, но е в София - Крамакс 90 се казва фирмата. Може да се чуеш с него да попиташ за някой във Варна, или ако имаш време и възможност - да изпратиш моторчето при него за ремонт.
-
1 точкаТочно обратното - Волф изпрати на Маси траектории на болидите и кой къде е трябвало да бъде, а Маси отговори, че по време на състезание няма как да си гледа пощата. С риск да ме посипе целия жупел на форума, ще кажа, че "Един път стомна за вода, втори път стомна за вода и на третия път стомната се счупила..." По време на цялата първа обиколка на няколко пъти Ферстапен агресивно затваряше Хамилтън, който отстъпваше, за да не се стига до инцидент, но в Копс Хамилтън си остана на поетата от него траектория на завоя, а Ферстапен видимо избра траектория, която пресича тази на Хамилтън, в опит да го затвори и с надеждата, Хамилтън да отстъпи отново. Аз поддържам теорията, че и двамата са еднакво виновни, т.е. това си е обикновен съзстезателен инцидент. И понеже вече на няколко пъти в други състезания такива инциденти не се случваха, поради факта, че Хамилтън отстъпва, трябваше да се стигне до такава ситуация, за да се замисли Ферстапен, че не е сам на пистата и че понякога се налага и да отстъпва. @mysticchannel, в правилника не пише, че не може да се изпреварва от вътрешната част на този завой, а е въпрос на състезателна етика.
-
1 точкаЧе караш,на резерва(малко количество газ),но на колко останали литра светава, незнам.
-
1 точка1000 километра с разход 5.6 /100 основно извънградско , вкл. Магистрала само на климатик с двама възрастни и едно дете и пълен багажник. Това е с масло 5в40 ,а ако беше правилното 0в20 , сигурно около или под 5 на 100. Чудесно е 1.5 без турбо моторчето. На моменти ми идва леко немощно обаче, понеже основно карам акорда... Абе в общи линии е като икономик д серия, ама на стахиометрична смес. Чудесна работа на Хонда. Ще видим надеждността , за момента е на около 86000 километра ,без проблеми въпреки пияния мексиканец дето я е сглабял.
-
1 точкаТакаа. външните лайсни на вратите се държат от десетина щипки (копка щипка). Посъветваха ме да сваля кората за да натисна контрите на щипките за да не се строшат.. Свалих кората, но щипките са на зло место и трудно се достигат и двете контри, а в същото време да дърпаш лайсната, така че най големият опън да е на натиснатата щипка. Е не става, като съм махнал кората им пръснах по малко силикон спрей лубрикант уш да намаля съпротивлението и кората да излезе със щипките. НЕ стана! две щипки останаха на вратата, а другите се позастрошиха- коя едната контра, коя и двете. Като я свалих първото нещо, което ми хруна, че можеше да я хлъзна към задната врата и всички щипки ще останат на вратата и после една по една ще ги извадя. Не става- има една кръгла щипка, която не позвилява това да стане. А в съшност, дрънченето не е от счупени щипки, а от това, че има една двойно лепеща гумена лента, която е исъхнала и кората дрънчи от лувта м/у щипките. На другата предна врата ще играе силикона, че и щипките не са евтини и доста разкачане.
-
1 точкаКолега тук са малко мотористите, де се вика за цвят. най-добре виж в някоя ФБ група. Там ще получиш повече инфо, лично моите мотори си ги карам на майстор.
-
1 точка
-
1 точкаДа завърша темата. Както каза колегата смених целия комплект съединител с компресор. За моя мотор намерих марката Nissens на много приятна цена 365 лв. Поради тази причина обаче един габровски майстор директно ми отказа да го постави (искаше да ми сложи същия,но купен от него за 580 лв ). 😀😃 😀
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТурист сяда в испански ресторант и разглежда менюто. Гледа ястие: "Корида". Поръчва си го и остава много доволен - порцията съдържа две огромни "яйца" от бик. След време пак идва в Испания и пак си поръчва от същото. Този път обаче му носят две съвсем малки яйца. Пита келнера: - Защо толкова малки тоя път? - Ами коридата си е корида, господине... Кога бика, кога матадора...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00